Dan vind ik hem gewoon als een mexicaan eruit zien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mexicaan?! taboo is native american
t
Het gaat wel een beetje raar, niet dat ik morgen een heel vel uitschijtquote:
tuurlijk is gewoon een varkens of schapenmaag velletjequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef Swomp het volgende:
Er zaten een soort borrelworstjes in het kerstpakket van pa, nu wil ik er een eten maar er zit een heel dun velletje om dat best wel eetbaar is, en je krijgt het er slecht van af, kan ik dat gewoon eten ?
Ik vind DJ Neophyte & Tha Playah - Still Nr. 1 toch wel echt het beste ooitquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef Zeroku het volgende:
Dj Zany - Nothing Else Matters is de beste hardstyle/core/weet ik veel ooit gemaakt.
goedenavond.quote:
Thanks, voor de herinneringquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tuurlijk is gewoon een varkens of schapenmaag velletje
Yayquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Miam het volgende:
hey de vader van willie in de publiek jonge
Ik wil haar.quote:
Mexicaantjequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
Wordcloud van vorige topic.
[ afbeelding ]
Haha, wtfquote:
Een boekenbon om boek over muziek uit te zoeken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef CindieY het volgende:
Damn, waarom moet ik een pa hebben die zo ontiegelijk veel muziek kent dat ik eigenlijk niet eens weet wat ie daarvan leuk vindt en wat niet
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie hebben niet over mij geroddeldquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je niet interessant genoeg voorquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jullie hebben niet over mij geroddeld
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef Swomp het volgende:
[..]
Mexicaantje
Het kon ook niet anders
Ik ook wel eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |