quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
vet schattig je zakgeld van 5 euro doneren
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
*clap**clap**clap**clap**clap**clap*
Ook bij nieuwe topics staat SR er wel 5x in ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
wel handig vindbaar, staat steeds bovenaan de AT
Ja idd, heb Willy nog weinig gehoord....quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef miieejj het volgende:
ik vond dennis weening meer energy hebben gister avond..
raar figuur die willy wartaal..
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef miieejj het volgende:
ik heb vertraging . maar ik zag eric corton
prettigquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef miieejj het volgende:
ik heb vertraging . maar ik zag eric corton
Sander zei: dat is vet aardig van die meneren dat ze zo veel centjes voor die kindjes verzamelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg Twan niet zover.Daar moeten we nog even mee aan de slag.
dat is het dus al die kindjes worden gewoon gedwongen door hun oudersquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg Twan niet zover.Daar moeten we nog even mee aan de slag.
Ja.. dan kun je net zo goed na een uur weer aftaaien als je niks in te brengen hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja idd, heb Willy nog weinig gehoord....
ik doe mijn uiterste best!quote:
Hij heeft meer met Giel lijkt het op.. loopt zo weg....quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. dan kun je net zo goed na een uur weer aftaaien als je niks in te brengen hebt
Al 3 dagen geen sex, hangt hij vanavond boven zijn bed youu knowwwquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
waarom maakt coen een fot ovan eric?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is het dus al die kindjes worden gewoon gedwongen door hun ouders
issie uitgekeken op sander?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Al 3 dagen geen sex, hangt hij vanavond boven zijn bed youu knowww
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sander zei: dat is vet aardig van die meneren dat ze zo veel centjes voor die kindjes verzamelen
Hij wilde wel een tekening opsturen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Al 3 dagen geen sex, hangt hij vanavond boven zijn bed youu knowww
gaat ie op fappen vanavond.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
waarom maakt coen een fot ovan eric?
Is toch schattigquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aw meisjes 50 cent door de brievenbus douwen en tekeningen awwwwwww
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
Eric moet dat nou.. spotlight van kleine meisje stelen, JA MAAR MIJN ZOON..
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
okquote:
Briggy ook!quote:
Jupquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef miieejj het volgende:
die balonnen.. was dat van die carnavals prins ??
geen gebrek alhier.quote:
met extra kussentjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb er pas één meegekregen!
iDeal?quote:
Ik vond het ook best lomp.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
quote:
Ik vind giel echt heel sympathiek in het GH. Normaal gesproken vind ik hem verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef miieejj het volgende:
luistert giel ook mee? dat is zo'n echt kraan.. die huilt snel
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
juist, wat krijg je als je uit de prostitutie komt, een naaimachine
Mee eenschquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind giel echt heel sympathiek in het GH. Normaal gesproken vind ik hem verschrikkelijk.
die is veranderdquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind giel echt heel sympathiek in het GH. Normaal gesproken vind ik hem verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
juist, wat krijg je als je uit de prostitutie komt, een naaimachine
Dit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het valt me dit jaar juist een beetje tegen... was vorige jaren leuker vond ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb Giel nauwelijks gezien nog eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het valt me dit jaar juist een beetje tegen... was vorige jaren leuker vond ik.
ik jank alleen als de eindstand bekend word gemaaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik heb nog niet om een reportage hoeven huilen.
quote:
Ik ook niet. Terwijl ik toch redelijk labiel ben en al moet janken bij het zien van lammetjes. Bij wijze van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik heb nog niet om een reportage hoeven huilen.
Ik zie dat we niet meer getrouwd zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik jank alleen als de eindstand bekend word gemaakt
tijdens die audities vond ik hem een ongelovelijke lulquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef alors het volgende:
Nou ik heb Giel al heel wat 'moet dat nou' typische Giel dingen zien doen
BAHquote:
Coldplayquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef miieejj het volgende:
wat hebben mensen trouwens met coldplay..
Ja idd, en alles willen bepalen, echt alsof ie daar alleen zitquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tijdens die audities vond ik hem een ongelovelijke lul
iik heb iets met eerder coldplay, clocks en yellow enzo, maar niet met viva la vida enzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef miieejj het volgende:
oh fuck dat heb ik weggehaald toen ik mijn nieuwe onderschrift neerzettequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie dat we niet meer getrouwd zijn
Ik vergeef het je voor deze keerquote:
Ik heb niets met coldplay.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef miieejj het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Miam het volgende:
krijg de vlektyfus met die plaatjes jonge
Geo3kant, ik dacht dat zo langzamerhand wel duidelijk was dat er veel plaatjes gewoon niet gewaardeerd worden?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die SR-themesong is wel FOK!ban-gevoelig...
Jij bent al met een ander getrouwdquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh fuck dat heb ik weggehaald toen ik mijn nieuwe onderschrift neerzette
vrijdag opnieuw dan maar? vergeet de ring niet
Staat er toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Reden staat er helaas niet bij.
De clip daarvan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef alors het volgende:
Over Kylie gesproken, ik had Where The Wild Roses Grow ook wel verwacht, maar nog niet gehoord.
Ook als dat het onderwerp niet zou zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef Waalwijker het volgende:
'Wijd Open' is zo ontzéttend slecht gekozen als het onderwerp HIV/aids is.
Ik lees meestal alleen, ik zie zoveel ranzigs voorbij komen soms.. dacht dat hier (bijna) alles mag/mocht.. niet dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geo3kant, ik dacht dat zo langzamerhand wel duidelijk was dat er veel plaatjes gewoon niet gewaardeerd worden?Nouja, voor deze ene keer duim ik met je mee dat je geen ban krijgt
Die is mooi iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef alors het volgende:
Over Kylie gesproken, ik had Where The Wild Roses Grow ook wel verwacht, maar nog niet gehoord.
dat is zo'n prachtig nummer.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef alors het volgende:
met wie dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent al met een ander getrouwd![]()
Tis geen ONZ hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik lees meestal alleen, ik zie zoveel ranzigs voorbij komen soms.. dacht dat hier (bijna) alles mag/mocht.. niet dus
Nick Cave is super!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef Miam het volgende:
[..]
dat is zo'n prachtig nummer.....
Nick Cave![]()
quote:
als je naar onzin wilt.. daar kun je onzin plaatjes posten.. zoveel je maar wilt. .quote:
Na, is volgens mij nog niet lang actief op fok ...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
kwamen die hier vaker? nee toch?
ik ken ze niet
quote:
Sorryquote:
Denk dat het vroeg slapen wordtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Miam het volgende:
ik dacht dat blof alleen een optreden zou geven.blijven ze slapen,
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut jonge
Neeee...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Miam het volgende:
worden we straks doodgegooid met wijd openquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Miam het volgende:
Gangbang in het glazenhuis tijdens wijd openquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Miam het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Meisjes plagen... kusjes vragen.
nee.. is leuk . blofquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het vroeg slapen wordt
straks?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
worden we straks doodgegooid met wijd open
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
powned met Stenders Latevermaak
quote:
gevlucht...quote:
Kaiser Chiefssss die gast is Nick Hodgson (drummer, rechts) en wordt gekust door een Mexicaanse fan (jaja daarvan mijn username) ENNNN DAT VIND NICK NIET ZO LEUK en dan trekt hij een heel lelijk hoofd.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef alors het volgende:
Vandaag trouwens de donkerste dag, dus vanaf nu wordt het alleen maar beter
Lente![]()
Zomer![]()
![]()
![]()
hoiquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor mij ben je een jongetje
jonkie
Lente![]()
Zomer![]()
![]()
![]()
Elk jaar rond deze tijd wil mijn vrouw emigrerenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef alors het volgende:
Lente![]()
Zomer![]()
![]()
![]()
Hoe eerder, hoe beter.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef alors het volgende:
Lente![]()
Zomer![]()
![]()
![]()
Lente![]()
Zomer![]()
![]()
![]()
ik ben er ook alleen vanavond. heb ook nog anderen ding te doen. zoals mijn Pathé Unlimitedpas misbruikenquote:
Hehequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor mij ben je een jongetje
jonkie
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er ook alleen vanavond. heb ook nog anderen ding te doen. zoals mijn Pathé Unlimitedpas misbruiken
Alleen jammer dat het lijkt of het publiek buiten meedoet , die staan zo stil als een loden blok.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef hole1988 het volgende:
de live versie is 10 keer beter dan de studio versie
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kaiser Chiefssss die gast is Nick Hodgson (drummer, rechts) en wordt gekust door een Mexicaanse fan (jaja daarvan mijn username) ENNNN DAT VIND NICK NIET ZO LEUK en dan trekt hij een heel lelijk hoofd.Maar op YT is het filmpje verwijderd en niemand snapt het behalve ik en mensen van het KC forum maar daar kom ik nooit meer.
Maar die UI is gewoon mijn trademark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |