Ik vind giel echt heel sympathiek in het GH. Normaal gesproken vind ik hem verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef miieejj het volgende:
luistert giel ook mee? dat is zo'n echt kraan.. die huilt snel
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
juist, wat krijg je als je uit de prostitutie komt, een naaimachine
Mee eenschquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind giel echt heel sympathiek in het GH. Normaal gesproken vind ik hem verschrikkelijk.
die is veranderdquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind giel echt heel sympathiek in het GH. Normaal gesproken vind ik hem verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
juist, wat krijg je als je uit de prostitutie komt, een naaimachine
Dit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het valt me dit jaar juist een beetje tegen... was vorige jaren leuker vond ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb Giel nauwelijks gezien nog eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het valt me dit jaar juist een beetje tegen... was vorige jaren leuker vond ik.
ik jank alleen als de eindstand bekend word gemaaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik heb nog niet om een reportage hoeven huilen.
quote:
Ik ook niet. Terwijl ik toch redelijk labiel ben en al moet janken bij het zien van lammetjes. Bij wijze van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik heb nog niet om een reportage hoeven huilen.
Ik zie dat we niet meer getrouwd zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik jank alleen als de eindstand bekend word gemaakt
tijdens die audities vond ik hem een ongelovelijke lulquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef alors het volgende:
Nou ik heb Giel al heel wat 'moet dat nou' typische Giel dingen zien doen
BAHquote:
Coldplayquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef miieejj het volgende:
wat hebben mensen trouwens met coldplay..
Ja idd, en alles willen bepalen, echt alsof ie daar alleen zitquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tijdens die audities vond ik hem een ongelovelijke lul
iik heb iets met eerder coldplay, clocks en yellow enzo, maar niet met viva la vida enzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef miieejj het volgende:
wat hebben mensen trouwens met coldplay..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |