oh fuck dat heb ik weggehaald toen ik mijn nieuwe onderschrift neerzettequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie dat we niet meer getrouwd zijn
Ik vergeef het je voor deze keerquote:
Ik heb niets met coldplay.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef miieejj het volgende:
wat hebben mensen trouwens met coldplay..
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Miam het volgende:
krijg de vlektyfus met die plaatjes jonge
Geo3kant, ik dacht dat zo langzamerhand wel duidelijk was dat er veel plaatjes gewoon niet gewaardeerd worden?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die SR-themesong is wel FOK!ban-gevoelig...
Jij bent al met een ander getrouwdquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh fuck dat heb ik weggehaald toen ik mijn nieuwe onderschrift neerzette
vrijdag opnieuw dan maar? vergeet de ring niet
Staat er toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Reden staat er helaas niet bij.
De clip daarvan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef alors het volgende:
Over Kylie gesproken, ik had Where The Wild Roses Grow ook wel verwacht, maar nog niet gehoord.
Ook als dat het onderwerp niet zou zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef Waalwijker het volgende:
'Wijd Open' is zo ontzéttend slecht gekozen als het onderwerp HIV/aids is.
Ik lees meestal alleen, ik zie zoveel ranzigs voorbij komen soms.. dacht dat hier (bijna) alles mag/mocht.. niet dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geo3kant, ik dacht dat zo langzamerhand wel duidelijk was dat er veel plaatjes gewoon niet gewaardeerd worden?Nouja, voor deze ene keer duim ik met je mee dat je geen ban krijgt
Die is mooi iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef alors het volgende:
Over Kylie gesproken, ik had Where The Wild Roses Grow ook wel verwacht, maar nog niet gehoord.
dat is zo'n prachtig nummer.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef alors het volgende:
met wie dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent al met een ander getrouwd![]()
Tis geen ONZ hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik lees meestal alleen, ik zie zoveel ranzigs voorbij komen soms.. dacht dat hier (bijna) alles mag/mocht.. niet dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |