Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef Yurithemaster het volgende:
er zijn toch een stuk of 30 finaleballen?
nou inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bah, ik heb de pest aan verkeerde personen spreken.
ik heb 2 finaleballen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef Yurithemaster het volgende:
er zijn toch een stuk of 30 finaleballen?
GMTA.quote:
Wie wil nou ook een bal van de finale die we hadden moeten winnen.. pijnlijke herinneringquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof dat WK-finalebal verhaal nog steeds neit
Waarom niet? Er worden toch 30 ballen per wedstrijd gebruikt johquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof dat WK-finalebal verhaal nog steeds neit
Ik heb 1 reserve.quote:
Ik zou 'm wel willen hebben hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wie wil nou ook een bal van de finale die we hadden moeten winnen.. pijnlijke herinnering
mocht het nodig zijn bel ik je voor je reservebalquote:
mijn moeder dacht dat ik hem misschien had doorgescheurd omdat ik zo'n ruzie met ze had afgelopen weekend maar da wasniejquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is cheap mexicaantje! heel cheap
Ik wil t niet horen maar ja dan mis ik weer sfeer.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
ALORS: RT 3FM Bieden op @timknol + gitaar in je auto?Mail dan je bod en telefoonnr naar marijke@3fm.nl of twitter met hashtags #liftmuziek #sr10
waar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb geen geld daarvoor, plus ik ga over een paar weken toch al naar een heel intiem concert van em
dat zou wel heel sneu zijn. maar dat je moeder zo slecht over je denkt! dat zou ik niet pikken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mijn moeder dacht dat ik hem misschien had doorgescheurd omdat ik zo'n ruzie met ze had afgelopen weekend maar da wasniej
Hij zingt ook niet "gave" maar "gef"quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil t niet horen maar ja dan mis ik weer sfeer.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Komt vast niet uit Eindhoven, mag je niet bij de mic he.. vraag maar aan Nathalie Bos
Ja hehe ik vind het wel stom want ik wist niet wat ik had geschreven. Ik hoop niet dat dat bij mijn andere kaartjes ook is gebeurd want ik doe nooit aan kerstkaarten maar dacht ah kan wel een keer dit jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou wel heel sneu zijn. maar dat je moeder zo slecht over je denkt! dat zou ik niet pikken!
Ja ik ook, maar dat horen ze niet in Eindhovenquote:
ik zing ook meequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee zit ik hier in mn eentje te zingen
Dat witte plaatje is het mooiste stukje uit mn avaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik lees jouw berichte nooit, je ava is leuker (op dat vieze witte plaatje na)
Kut.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat horen ze niet in Eindhoven
Vond ik van de vorige twee nummers ook niet. De refreins zijn easypeasy, maar de rest van de coupletten niet zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Qunix het volgende:
Gaat niet hard genoeg denk ik... Het is niet een harde mee bler nummer....
En ik doe echt mn best hoorquote:
blijven oefenen, dan word je vast een ervaren kerstkaartenschrijfster!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hehe ik vind het wel stom want ik wist niet wat ik had geschreven. Ik hoop niet dat dat bij mijn andere kaartjes ook is gebeurd want ik doe nooit aan kerstkaarten maar dacht ah kan wel een keer dit jaar.En dan gebeurt dat
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
coupletje kan niemand meezingen behalve gerard
Die ligt te maffenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef Aalbers het volgende:
Ik zie Giel weinig, waar is hij elke keer?
hij wordt gepijpt door Miss Mondrioolquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef Aalbers het volgende:
zal wle even uistrusten denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef Aalbers het volgende:
Pak die rust!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal wle even uistrusten denk ik
Ik heb geen stem meer door verkoudheid dus je hoort eigenlijk niks bij mijquote:
Mooi toch!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef Aalbers het volgende:
Het schrijven ging wel goed!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
blijven oefenen, dan word je vast een ervaren kerstkaartenschrijfster!
Inderdaad zeg!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef Aalbers het volgende:
nou zeg zo moeilijk is het nr ook weer nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
coupletje kan niemand meezingen behalve gerard
hij mag van 22 tot 2 denk ik en dan weer van 6 tot 10.quote:
Vaker kaartjes sturen, wordt je een ervaren kaartstuursterquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het schrijven ging wel goed!
idd. Giel heeft sowieso nooit Graveyard daar hij de ochtendshift doet.quote:
Nee op mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef Zeroku het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
STEM OP MIJ STEM OP MIJ.
wat zij zegt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vaker kaartjes sturen, wordt je een ervaren kaartstuurster
Mijn record staat op 15u kijken + 1u radio in bedquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit al vanaf 10 uur vanochtend te kijken, ik ga nu echt even gewoon stom tv kijken
Oke goed plan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vaker kaartjes sturen, wordt je een ervaren kaartstuurster
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Miam het volgende:
hadden jullie ook een inbox van sportauto?
Robot Rockquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ze nou Daft Punk er nog een keertje (hehe snapje) achteraan draaien.....
Ik bedenk me net dat ik mijn eigen kerstkaartjes nog op de bus moet doen. Zoals elk jaar, vrij laatquote:
Die had ik ook gezien jaquote:
Ik zit dus ook al vanaf 10 uur met een verveelde ex naast me op de bankquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
Mijn record staat op 14u kijken + 1u radio in bed
dat is verschillend. Is maar net wat hun (willen) draaien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef Aalbers het volgende:
Als je een plaat aanvraagt, komt ie dan langs? En hoe lang duurt dat?
Iemand ervaring?
Ja, maar duurt meestal wel lang, 5/6 uur ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is verschillend. Is maar net wat hun (willen) draaien.
hun willen draaien..quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar hij komt wel langs? Of is dat ook niet zeker?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Haha lkkr dan ...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit dus ook al vanaf 10 uur met een verveelde ex naast me op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |