Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef Yurithemaster het volgende:
er zijn toch een stuk of 30 finaleballen?
nou inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bah, ik heb de pest aan verkeerde personen spreken.
ik heb 2 finaleballen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef Yurithemaster het volgende:
er zijn toch een stuk of 30 finaleballen?
GMTA.quote:
Wie wil nou ook een bal van de finale die we hadden moeten winnen.. pijnlijke herinneringquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof dat WK-finalebal verhaal nog steeds neit
Waarom niet? Er worden toch 30 ballen per wedstrijd gebruikt johquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof dat WK-finalebal verhaal nog steeds neit
Ik heb 1 reserve.quote:
Ik zou 'm wel willen hebben hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wie wil nou ook een bal van de finale die we hadden moeten winnen.. pijnlijke herinnering
mocht het nodig zijn bel ik je voor je reservebalquote:
mijn moeder dacht dat ik hem misschien had doorgescheurd omdat ik zo'n ruzie met ze had afgelopen weekend maar da wasniejquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is cheap mexicaantje! heel cheap
Ik wil t niet horen maar ja dan mis ik weer sfeer.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
ALORS: RT 3FM Bieden op @timknol + gitaar in je auto?Mail dan je bod en telefoonnr naar marijke@3fm.nl of twitter met hashtags #liftmuziek #sr10
waar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb geen geld daarvoor, plus ik ga over een paar weken toch al naar een heel intiem concert van em
dat zou wel heel sneu zijn. maar dat je moeder zo slecht over je denkt! dat zou ik niet pikken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mijn moeder dacht dat ik hem misschien had doorgescheurd omdat ik zo'n ruzie met ze had afgelopen weekend maar da wasniej
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |