quote:
naatmansquote:
Jonge, ik had de lapo niet... maar die gast post op zijn mobiel ofzo ...dat zei die gisterquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Waalwijker het volgende:
Kan het de volgende keer NOG IETSJE langer duren?
Kun je die ook in het groot krijgen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
Wordle van het vorige topic:
[ afbeelding ]
Ik kan snel posten hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaloers omdat je tempo niet ibj kan houden
jij had de lapo meneerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef Geo3kant het volgende:
DaMook, of wie er is geweest.. staan die speakers wel hard, of kun je er niks van verstaan bij het glazenhuis?
En .. ik vind toch wel dom hoor kom je 25.000 euro afleveren 5x teasen met hallo " ja nee.. doen we straks" .. en krijg je nummers waar mensen 10 euro voor gavenkom op man dat publiek is Hello-geil, speel erop in
http://www.wordle.net/show/wrdl/2913066/Untitledquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je die ook in het groot krijgen?
eerste van Gouda Geeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe was domien en wat was er bij de eerste update op de stream te zien?
Domien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe was domien en wat was er bij de eerste update op de stream te zien?
Het was headlines tijd hoor, hij kon niet anders.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef Geo3kant het volgende:
DaMook, of wie er is geweest.. staan die speakers wel hard, of kun je er niks van verstaan bij het glazenhuis?
En .. ik vind toch wel dom hoor kom je 25.000 euro afleveren 5x teasen met hallo " ja nee.. doen we straks" .. en krijg je nummers waar mensen 10 euro voor gavenkom op man dat publiek is Hello-geil, speel erop in
Tuurlijk , even onthaastenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Waalwijker het volgende:
Kan het de volgende keer NOG IETSJE langer duren?
Tjaquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een kutmuziek tijdens 't nieuws
Is goed te doen, alleen snachts gaat het volume omlaag. Dan is het soms goed luisteren om het te kunnen volgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef Geo3kant het volgende:
Inderdaad, dan hoor ik liever het nieuws.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef ScottTracy het volgende:
De volgende keer ook een nieuw deel openen danquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zag het ! Win ik nu een prijsje?
Oeh, dat moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel. Krijg een ziekte.
Ik zou het.... nog een keer vragen!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef Geo3kant het volgende:
Staan die boxen buiten hard, dat iemand weet ? Heb het idee dat het publiek het ook maar slecht mee krijgt..
Gister? Mobiel? Mijn mobiel heeft niet eens een internetabbo, ik zit gewoon achter de pcquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
De volgende keer ook een nieuw deel openen dan![]()
Of post je mobiel zoals gister ?
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou het.... nog een keer vragen!!!!
Ze draaien nu tenminste geen Heartbreak warfarequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
John Mayer![]()
![]()
![]()
![]()
.
Is het nou echt zo lastig om die muziek es wat af te wisselen?
Ze hebben alleen Hitzone 55quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
John Mayer![]()
![]()
![]()
![]()
.
Sympathiek, randdebiel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel. Krijg een ziekte.
Uhh...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gister? Mobiel? Mijn mobiel heeft niet eens een internetabbo, ik zit gewoon achter de pc
Doe ik ook, gaat zo snel hier soms zien mensen je vraag nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou het.... nog een keer vragen!!!!
Vorig jaar was het alleen Paper planes toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
John Mayer![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze draaien nu tenminste geen Heartbreak warfare
daarom zegt Ekdom bij een kutplaat ook altijd, die draai ik tijdens het nieuwsquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef ScottTracy het volgende:
Druk dan eens op de juiste knop, als je de laatste post hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gister? Mobiel? Mijn mobiel heeft niet eens een internetabbo, ik zit gewoon achter de pc
1 euro.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Waalwijker het volgende:
Wat was de tussenstand ook alweer?
radiostreamquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
John Mayer![]()
![]()
![]()
![]()
.
ja, F5 in een dicht topic (van 300 posts)quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef tralalala het volgende:
Je krijgt tegenwoordig toch een knop om automatisch een nieuw topic te openen ofzo?
Twee keer de helftquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Waalwijker het volgende:
1.004.986 euroquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Waalwijker het volgende:
1.004.986 In totaal.quote:
Welke knop? New topic? Ik post weinig op Fok, lees meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Druk dan eens op de juiste knop, als je de laatste post hebt.
¤450,-quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Waalwijker het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef tralalala het volgende:
Je krijgt tegenwoordig toch een knop om automatisch een nieuw topic te openen ofzo?
Mag ik je nu aanraken Cee?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Cee het volgende:
Dag vrienden van me, ben weer terug! Het was gezellig! The Voice of Hollanders gezien enzo. En een tientje in de bus geflikkerd. Hoppaaaa.
Cee!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Cee het volgende:
Dag vrienden van me, ben weer terug! Het was gezellig! The Voice of Hollanders gezien enzo. En een tientje in de bus geflikkerd. Hoppaaaa.
quote:
Je krijgt er een nieuwe knop bij als die automatisch sluit. Nieuwe reeks ofzo. Dan kopieert die alles, cijfertje aanpassen, wellicht de titel en klaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Welke knop? New topic? Ik post weinig op Fok, lees meer
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Cee het volgende:
Oh, verkeerde topic.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef TheKC het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
Wowquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef TheKC het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
vet gemaaktquote:
Hoezo? Die doet Koen toch weer?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
kan niet wachten tot de graveyard shift
Hiquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Cee het volgende:
Tot vannacht. Ik heb nachtdienst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
kan niet wachten tot de graveyard shift
Klopt... maar verder is er niet zoveel gebeurdquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef miieejj het volgende:
nog iets gemist vanmiddag? ik hoorde dat de voice er daar waren..
Ja. En er is een tussenstandquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef miieejj het volgende:
nog iets gemist vanmiddag? ik hoorde dat de voice er daar waren..
heeft giel, gerard niet wakker gemaakt ? vanmorgen ..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... maar verder is er niet zoveel gebeurd
ben je mooi klaar mee danquote:
Het was leuk.quote:
Wauw.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.ustream.tv/recorded/11563129
DAAR STA IK LINKS IN BEELD, DAAR IN HET ZWART
eet smakelijkquote:
BEN JE ALS ENIGEIN HET ZWART OF WAT /capslockquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
samen met je moeder ??quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was leuk.Gerard is een baas.
En toen we aankwamen begon #HELLO en toen kwam de beat erin en ik springen maar toen was ik de enige dus toen hield ik maar op. Stelletje starre preuten daar.
Maar ik ging wel met die handjes zo van heyyyyy.
ik sta bij die paalquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BEN JE ALS ENIGEIN HET ZWART OF WAT /capslock
Is dat bij een optreden van de jostiband ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
zoietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
Is dat bij een optreden van de jostiband ofzo?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
Is dat bij een optreden van de jostiband ofzo?
Axel?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was leuk.Gerard is een baas.
En toen we aankwamen begon #HELLO en toen kwam de beat erin en ik springen maar toen was ik de enige dus toen hield ik maar op. Stelletje starre preuten daar.
Maar ik ging wel met die handjes zo van heyyyyy.
quote:
Ja, was een goeie graveyardshiftquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef miieejj het volgende:
had ik gisteravond na 11 uur s'avonds veel gemist? volgens mij wel
o ja, die veiling tv. die moet ik nog terug kijken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef Type-R het volgende:
[..]
geen headlines/veiling tv / tussenstand
Ik ook. Hij stelde zich zelfs voor als Tjibbe Tjibsma.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb Tjibbe in het echt gezien ook
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Hij stelde zich zelfs voor als Tjibbe Tjibsma.
mwah niet bijzonder veel, alleen de audities en het uiteindelijke nummer die ze zongen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef miieejj het volgende:
had ik gisteravond na 11 uur s'avonds veel gemist? volgens mij wel
Ik word juist gek van die headlines, beter maken ze een stream zonder al die rotzooi.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef Type-R het volgende:
[..]
geen headlines/veiling tv / tussenstand
ja, die dennis had er zin in..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, was een goeie graveyardshiftMexiicooooooooo
Met ons mam ja!quote:
Oja, en in de nacht een dronken dame die het tietenlied ging zingenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Swomp het volgende:
[..]
mwah niet bijzonder veel, alleen de audities en het uiteindelijke nummer die ze zongen...
Oja, en een dame die haar tieten niet wou laten zien
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Met ons mam ja!Ze is helemaal Gerard fan. Lag weer in een deuk om dat geplaybekdom van hem vanmiddag.
dju, allemaal gemist weer he ..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef marcodej het volgende:
Sommige dingen wil je gewoon persoonlijk houden, en dan hyves hebben...
Die zag ik ook al; ik moest meteen aan die Mohammed denken van vanmiddagquote:
quote:
Maar hey, Coen vindt het VERSCHRIKKELIJK mooi.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:12 schreef Waalwijker het volgende:
Wat een standaard plaatje weer dit.
*tututututututu* tjibbe tjibsmaquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Hij stelde zich zelfs voor als Tjibbe Tjibsma.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
[..]
dju, allemaal gemist weer he ..
gerard isik had 'm zondag ook gezien
![]()
heb je foto's gemaakt ?
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar hey, Coen vindt het VERSCHRIKKELIJK mooi.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal er zo wel een paar posten, zonder te veel te spammen.
Kusjequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
oja, en ik was op gouwestad. maar dat is /care. Ik ben pannenkoeken eten en even een ander shirt aandoen, misschien ook nog even slapen
Machtig interessant.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
oja, en ik was op gouwestad. maar dat is /care. Ik ben pannenkoeken eten en even een ander shirt aandoen, misschien ook nog even slapen
jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
gaat het hier nog steeds zo belachelijk hard?
Nee /sarcasmequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal er zo wel een paar posten, zonder te veel te spammen.
Dit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:15 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind Sander echt geweldig qua humor e.d., maar ik krijg een beetje het gevoel dat Coen niet zonder zijn rukmaatje kan. Beetje jammer dit.![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat weet jij
[..]
Mijn Koen en Sander zijn leuk
of hun spleetquote:
LL toch maar effe hier kijkenquote:
Was geen grap, rukbuddiesquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:18 schreef Kanariegeel het volgende:
Meer dan een miljoen al
Waar sloeg die grap van Coen trouwens op, dat ze elkaar trokken om op te vrolijken ofzo? Zat echt van .......................wtf
momenteel valt et nog wel mee gisteren ging snellerquote:
Gisteren waren er ook meer postcounthomo's, daar zijn er nu nog maar een paar van over.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
momenteel valt et nog wel mee gisteren ging sneller
Ik zie ook allein de bovenkant. Ligt dus niet aan mijquote:
Was een woordgrap. Als Gerard m had gemaakt had iedereen dubbel gelegen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:18 schreef Kanariegeel het volgende:
Meer dan een miljoen al
Waar sloeg die grap van Coen trouwens op, dat ze elkaar trokken om op te vrolijken ofzo? Zat echt van .......................wtf
Ze zijn ingestort ??quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren waren er ook meer postcounthomo's, daar zijn er nu nog maar een paar van over.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:20 schreef Cee het volgende:
Godverdomme anders wordt de pagina even zo traag als stront vanwege een fapplaatje.
Ik snap m nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was een woordgrap. Als Gerard m had gemaakt had iedereen dubbel gelegen.
ze kunnen het niet handelenquote:
Geen last vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:20 schreef Cee het volgende:
Godverdomme anders wordt de pagina even zo traag als stront vanwege een fapplaatje.
Fap jij ook, Cee?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:20 schreef Cee het volgende:
Wat ben jij moeilijk uit de kast te krijgen zeg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef Waalwijker het volgende:
Hahaha wat zijn jullie makkelijk op de kast te krijgen zeg.![]()
Flikker toch op debielquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef Waalwijker het volgende:
Hahaha wat zijn jullie makkelijk op de kast te krijgen zeg.![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Spoilertags zijn er niet voor niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |