Je krijgt er een nieuwe knop bij als die automatisch sluit. Nieuwe reeks ofzo. Dan kopieert die alles, cijfertje aanpassen, wellicht de titel en klaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Welke knop? New topic? Ik post weinig op Fok, lees meer
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Cee het volgende:
Dag vrienden van me, ben weer terug! Het was gezellig! The Voice of Hollanders gezien enzo. En een tientje in de bus geflikkerd. Hoppaaaa.
Oh, verkeerde topic.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef TheKC het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
Wowquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef TheKC het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
vet gemaaktquote:
Hoezo? Die doet Koen toch weer?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
kan niet wachten tot de graveyard shift
Hiquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Cee het volgende:
Dag vrienden van me, ben weer terug! Het was gezellig! The Voice of Hollanders gezien enzo. En een tientje in de bus geflikkerd. Hoppaaaa.
Tot vannacht. Ik heb nachtdienst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
kan niet wachten tot de graveyard shift
Klopt... maar verder is er niet zoveel gebeurdquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef miieejj het volgende:
nog iets gemist vanmiddag? ik hoorde dat de voice er daar waren..
Ja. En er is een tussenstandquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef miieejj het volgende:
nog iets gemist vanmiddag? ik hoorde dat de voice er daar waren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |