quote:
naatmansquote:
Jonge, ik had de lapo niet... maar die gast post op zijn mobiel ofzo ...dat zei die gisterquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Waalwijker het volgende:
Kan het de volgende keer NOG IETSJE langer duren?
Kun je die ook in het groot krijgen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
Wordle van het vorige topic:
[ afbeelding ]
Ik kan snel posten hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaloers omdat je tempo niet ibj kan houden
jij had de lapo meneerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef Geo3kant het volgende:
DaMook, of wie er is geweest.. staan die speakers wel hard, of kun je er niks van verstaan bij het glazenhuis?
En .. ik vind toch wel dom hoor kom je 25.000 euro afleveren 5x teasen met hallo " ja nee.. doen we straks" .. en krijg je nummers waar mensen 10 euro voor gavenkom op man dat publiek is Hello-geil, speel erop in
http://www.wordle.net/show/wrdl/2913066/Untitledquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je die ook in het groot krijgen?
eerste van Gouda Geeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe was domien en wat was er bij de eerste update op de stream te zien?
Domien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe was domien en wat was er bij de eerste update op de stream te zien?
Het was headlines tijd hoor, hij kon niet anders.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef Geo3kant het volgende:
DaMook, of wie er is geweest.. staan die speakers wel hard, of kun je er niks van verstaan bij het glazenhuis?
En .. ik vind toch wel dom hoor kom je 25.000 euro afleveren 5x teasen met hallo " ja nee.. doen we straks" .. en krijg je nummers waar mensen 10 euro voor gavenkom op man dat publiek is Hello-geil, speel erop in
Tuurlijk , even onthaastenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Waalwijker het volgende:
Kan het de volgende keer NOG IETSJE langer duren?
Tjaquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een kutmuziek tijdens 't nieuws
Is goed te doen, alleen snachts gaat het volume omlaag. Dan is het soms goed luisteren om het te kunnen volgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef Geo3kant het volgende:
Inderdaad, dan hoor ik liever het nieuws.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef ScottTracy het volgende:
De volgende keer ook een nieuw deel openen danquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zag het ! Win ik nu een prijsje?
Oeh, dat moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel. Krijg een ziekte.
Ik zou het.... nog een keer vragen!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef Geo3kant het volgende:
Staan die boxen buiten hard, dat iemand weet ? Heb het idee dat het publiek het ook maar slecht mee krijgt..
Gister? Mobiel? Mijn mobiel heeft niet eens een internetabbo, ik zit gewoon achter de pcquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
De volgende keer ook een nieuw deel openen dan![]()
Of post je mobiel zoals gister ?
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou het.... nog een keer vragen!!!!
Ze draaien nu tenminste geen Heartbreak warfarequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
John Mayer![]()
![]()
![]()
![]()
.
Is het nou echt zo lastig om die muziek es wat af te wisselen?
Ze hebben alleen Hitzone 55quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
John Mayer![]()
![]()
![]()
![]()
.
Sympathiek, randdebiel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel. Krijg een ziekte.
Uhh...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gister? Mobiel? Mijn mobiel heeft niet eens een internetabbo, ik zit gewoon achter de pc
Doe ik ook, gaat zo snel hier soms zien mensen je vraag nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou het.... nog een keer vragen!!!!
Vorig jaar was het alleen Paper planes toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
John Mayer![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze draaien nu tenminste geen Heartbreak warfare
daarom zegt Ekdom bij een kutplaat ook altijd, die draai ik tijdens het nieuwsquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef ScottTracy het volgende:
Druk dan eens op de juiste knop, als je de laatste post hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gister? Mobiel? Mijn mobiel heeft niet eens een internetabbo, ik zit gewoon achter de pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |