abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:45:45 #77
189961 ex
aperture science
pi_90252952
Elk mens is egostisch sommige mensen zijn er alleen wat eerlijker over ;).
The cake is a lie!
pi_90253054
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees nog regelmatig de berichten van mijn ex terug,
Doe eens niet :) Ik ga mijn ex der posts hier op fok ook niet controleren.. ook al post ze hier geloof ik niet meer.
pi_90253141
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees nog regelmatig de berichten van mijn ex terug, toen ze anderhalf jaar geleden ook in deze reeks postte. Ik probeer haar instelling van toen over te nemen, want zij was destijds veel sterker na d'r break-up dan ik nu ben.
Echter kwam ik devolgende quote van haar tegen:
Hoe hypocriet mensen toch kunnen zijn als het ze ff uitkomt :D
Jou kwetsen is een manier om jou iets duidelijk te maken....dat ze zelf ook nog ergens vast in zit...
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90253215
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Doe eens niet :) Ik ga mijn ex der posts hier op fok ook niet controleren.. ook al post ze hier geloof ik niet meer.
Beter lees je ff verder... doordat ik haar posts lees, weet ik hoe zij destijds met haar break-up omging en ik wil graag diezelfde houding kunnen aannemen, aangezien zij sterker was na haar break-up met d'r ex dan ik nu ben.
Niks te maken met controlleren, puur om mezelf te zeggen van: kijk hoe zij dat aanpakt, zo moet jij dat ook doen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90253409
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

2x bellen stalken noemen :') flikker toch op man, kortzichtig figuur. Dat je het niet zint dat iemand je belt, wil niet gelijk zeggen dat dit meteen stalken is.
Je bent vast zo'n type dat alles alleen maar van jouw standpunt bekijkt, zonder ook maar enig inlevingsvermogen in de ander te hebben. Ik denk dat je ex eerder blij mag zijn dat ie van jou af is.

Nogmaals, ook ik heb schuld, maar het is kansloos om mijn gedrag als extreem te noemen. Ik bel d'r 2x en het wordt als stalken bestempeld... :')
Misschien moet je gewoon begrijpen dat het over is en dat je ex er klaar mee is. Het kan gewoon niet gaan zoals jij het wil en dat moet je accepteren.
En nee, zo'n type ben ik niet. Ben blij dat ik m'n ex heb gedumpt, heb dat niet voor niks gedaan. Maar aangezien jij dus al helemaal niet weet hoe mijn situatie in elkaar zat kan je daar weinig over zeggen.

Ondanks alle adviezen om het contact met je ex te verbreken doe je dat niet. Je blijft jezelf pijnigen door aan te horen hoe ze met een andere gozer gezellig naar groningen gaat. Geloof me maar, zodra je geen contact meer met haar hebt zal het een stuk beter gaan.
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:03:08 #82
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90253997
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon begrijpen dat het over is en dat je ex er klaar mee is. Het kan gewoon niet gaan zoals jij het wil en dat moet je accepteren.
En nee, zo'n type ben ik niet. Ben blij dat ik m'n ex heb gedumpt, heb dat niet voor niks gedaan. Maar aangezien jij dus al helemaal niet weet hoe mijn situatie in elkaar zat kan je daar weinig over zeggen.

Ondanks alle adviezen om het contact met je ex te verbreken doe je dat niet. Je blijft jezelf pijnigen door aan te horen hoe ze met een andere gozer gezellig naar groningen gaat. Geloof me maar, zodra je geen contact meer met haar hebt zal het een stuk beter gaan.
Pas op, straks word je nog uitgescholden voor troll. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90254047
Zal het er ff in losse woorden uitgooien wat ik voel.. Want een samenhangend verhaal kan ik er niet zo makkelijk van maken.. Weet ook niet of iedereen weet waarom mijn ex mijn ex is etc.

- Ik voel me gekwetst.. Ik snap niet hoe je iemand zo de grond ik kan boren waarvan je zegt zoveel van te hebben gehouden
- Ik voel me voorgelogen.. Continue ontkennen.
- Ik voel me heel respectloos behandeld.
- De woorden "ik schaamde me voor je" schieten nog vaak door mijn hoofd heen.
- Hoe kan hij na anderhalve maand gaan samen wonen met het meisje waar die mee vreemd is gegaan.
- Boos op mezelf dat ik niet altijd naar mijn verstand heb geluisterd, naar erg op mijn gevoel afging..
- Ik voel me alleen als ik mijn best vriendinnetje naast haar vriend zie zitten, zelfs wanneer ze ruzie hebben zou ik willen ruilen
- Ik heb nooit iemand nodig gehad, ik vermaak me prima alleen, waarom heb ik nu momenten waarop ik dat niet meer zo voel..
- Ik vind het een lul.. Waarom heb ik een jaar van mijn leven aan hem vergooid..
- Ik word gek van mezelf dat ik nog elke dag aan hem denk, dat hij nog steeds energie van me vreet.. En dat is hij niet waard!

En dit is nog maar een deel van wat er in mijn kop zit volgens mij..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90254097
@Melanie_x: Een ex dumpen, blij zijn daarmee en dat zo neerzetten alsof het de gewoonste zaak ter wereld is komt me nogal hard over, het straalt een bepaalde gevoelloos uit.

Uiteraard ken ik de achtergronden niet maar ik hoop dta je begrijpt dat het zonder uitleg nogal harteloos overkomt.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90254188
-edit op verzoek-

[ Bericht 96% gewijzigd door Neo-Mullen op 22-12-2010 00:53:08 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90254244
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Beter lees je ff verder... doordat ik haar posts lees, weet ik hoe zij destijds met haar break-up omging en ik wil graag diezelfde houding kunnen aannemen, aangezien zij sterker was na haar break-up met d'r ex dan ik nu ben.
Niks te maken met controlleren, puur om mezelf te zeggen van: kijk hoe zij dat aanpakt, zo moet jij dat ook doen.
Ja dat is wel de hoofles die je er voor jezelf uit haalt, dat is goed, dat is zo. Maar je leest nog steeds de posts ;) Ook al haal je er goede dingen uit, doe het maar niet meer. Want je bent er dan nog steeds mee bezig...

Neo ik doe dit niet om je de grond in te boren, je zult echt zien wanneer jij je met andere dingen bezig houden gaat, het verwerken een stuk sneller gaat. :)
pi_90254269
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.

Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
Trek je er niets van aan Neo..! *knuffelt*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90254325
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Trek je er niets van aan Neo..! *knuffelt*
I'll try.. dankje *knuffelt mee*
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:10:35 #89
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90254433
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.

Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij wellicht dezelfde ervaring hebben gehad en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt (door haar en ons). En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg. :{w
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90254553
Adem in, adem uit :P
pi_90254559
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij het wellicht ook die ervaring hebben en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt. En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg. :{w
Ben ik het niet mee eens.. Want hij geeft aan dat hij er wat aan heeft en dat hij wat doet met de adviezen en kritieken die jullie heb geven. Alleen dat kun je niet in 1 dag veranderen! Kom op.. En als er dan iemand gaan posten die halve berichten leest snap ik goed dat je ff pisnijdig wordt..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90254599
Sommigen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig zodat ze niet weg blijven kwijnen in zelfmedelijden.
pi_90254711
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef melanie_x het volgende:
Sommigen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig zodat ze niet weg blijven kwijnen in zelfmedelijden.
Dat is wat anders als de grond in boren!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90254861
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef goofy_goober het volgende:
Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij wellicht dezelfde ervaring hebben gehad en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt (door haar en ons). En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg. :{w
Doseren kan ook wel eens nuttig zijn. Alle begrip voor Neo dat het soms beter gaat...maar soms ook ff wat minder. Het is immers pas een paar weken uit en dan is de pijn nog erg vers....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90254865
Neo , probeer eens voor de verandering niet met je ex te bezig zijn, want wat je nu doet versterkt alleen maar het idee wat ze al van je heeft.
Ze noemde je een stalker en als je juist haar oude berichten gaat opgraven en hier neerzet ga je toch een beetje doorslaan.
Probeer eens dingen te doen die totaal niet met haar te maken hebben, en blijf daar een poosje mee bezig.
Ik denk namelijk dat je jezelf geen dienst bewijst om met haar bezig te houden.
Het gaat niet om haar , het gaat om jou en hoe je nu verder moet.
pi_90254916
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.. Want hij geeft aan dat hij er wat aan heeft en dat hij wat doet met de adviezen en kritieken die jullie heb geven. Alleen dat kun je niet in 1 dag veranderen! Kom op.. En als er dan iemand gaan posten die halve berichten leest snap ik goed dat je ff pisnijdig wordt..
Dit dus. Ik heb al tig keer aangegeven dat ik me meer van haar ga distantieren, haar niet meer ga aanspreken totdat ze mij aanspreekt en dat ik mezelf niet meer zo kwetsbaar naar haar op ga stellen. Dus hoezo 'doe ik er niets mee'?
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef melanie_x het volgende:
Sommigen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig zodat ze niet weg blijven kwijnen in zelfmedelijden.
Klopt en daar is ook niets mis mee. Dat is zelfs een goed iets, maar zoals Joyce ook al zei: dat is wat anders dan gg doet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef formerjellybean het volgende:
Neo , probeer eens voor de verandering niet met je ex te bezig zijn, want wat je nu doet versterkt alleen maar het idee wat ze al van je heeft.
Ze noemde je een stalker en als je juist haar oude berichten gaat opgraven en hier neerzet ga je toch een beetje doorslaan.
Probeer eens dingen te doen die totaal niet met haar te maken hebben, en blijf daar een poosje mee bezig.
Ik denk namelijk dat je jezelf geen dienst bewijst om met haar bezig te houden.
Het gaat niet om haar , het gaat om jou en hoe je nu verder moet.
Hmm, ik dacht juist dat het beter zou zijn om haar successen in het verleden te volgen en hetzelfde succes te boeken.
Ik zal het zeker gaan proberen wat je zegt. Ik ga wat vaker met vrienden afspreken, me meer op m'n toekomst storten (studie volgend jaar in Den Haag waarschijnlijk) en proberen om haar berichten op Fok! te gaan vermijden. :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90255101
Verwijder haar gewoon van eventuele netwerken en msn o.i.d..
Ik zie je al zitten.. wachten totdat ze je aanspreekt..

Op een dag ga je vast beseffen dat het contact verbreken gewoon het beste is om te doen. Je bent dag in en dag uit met haar bezig, je doet er niet alles aan om verder te gaan.
pi_90255667
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef melanie_x het volgende:
Verwijder haar gewoon van eventuele netwerken en msn o.i.d..
Ik zie je al zitten.. wachten totdat ze je aanspreekt..

Op een dag ga je vast beseffen dat het contact verbreken gewoon het beste is om te doen. Je bent dag in en dag uit met haar bezig, je doet er niet alles aan om verder te gaan.
@melanie_x: hoelang geleden is het dat jij brak (dumpte...) met je ex?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90255899
Hey, mijn ex dumpte me na 10 maanden via de telefoon. Gewoon, omdat het niet meer ging. We ruzieden veelste veel en veelste vaak, wel is zij tot nu toe de persoon waar ik het meest intiem mee ben geweest (qua seks, vakanties, dingen die we samen deden en meemaakten) Verbrak het contact meteen en wou niet eens een keer afspreken om alles op een rijtje te zetten omdat het beter voor ons zou zijn.
Ik woon trouwens in Rotterdam, zij in Eindhoven. Tis al twee maanden uit.

En ik merk, des te meer ik bezig ben en je er de tijd voor geeft, des te beter je het verwerkt. Jammer is dat de laatste keer wanneer ik haar zag is dat we toen nog samen bij elkaar waren.

De laatste keer belde ik haar op, (dom dom dom dom, meer uit wanhoop) en deed ze zoooo fucking zakelijk tegen mij. Ik heb haar niets aangedaan, absoluut niets. Ik probeerde haar als een prinses te behandelen.

Het lastigste is dat ze hier weleens komt om te shoppen en voor een concert in Ahoy (woon er 15 minuten fietsen vandaan). En de gedachten dat ze met andere jongens aan het flikflooien is, daar werd ik zo pissig van.
Nu is het allemaal wat minder gelukkig.

[ Bericht 42% gewijzigd door o.us op 21-12-2010 21:35:49 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90256795
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@melanie_x: hoelang geleden is het dat jij brak (dumpte...) met je ex?
27 maart. Meneer was altijd heel lief voor me maar me ondertussen wel belazeren. De hele zomer bleven we elkaar zien waarna het weer aanging. Ik had er het volste vertrouwen in dat het goed zou komen, maar de aard van het beestje veranderd blijkbaar niet. Mijn hart weer gebroken, dus 9 september uit gemaakt en hem daarna nooit meer gezien.
Ik heb het zwaar gehad maar nu kan ik weer zeggen dat ik gelukkig ben :)
pi_90257001
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef melanie_x het volgende:

[..]

27 maart. Meneer was altijd heel lief voor me maar me ondertussen wel belazeren. De hele zomer bleven we elkaar zien waarna het weer aanging. Ik had er het volste vertrouwen in dat het goed zou komen, maar de aard van het beestje veranderd blijkbaar niet. Mijn hart weer gebroken, dus 9 september uit gemaakt en hem daarna nooit meer gezien.
Ik heb het zwaar gehad maar nu kan ik weer zeggen dat ik gelukkig ben :)
Dat is goed om te horen :) ben blij dat je er goed bovenop bent gekomen. En geloof me, ik weet hoe het is als hij/zij vreemdgaat. Sterk van je om er een punt achter te kunnen zetten. Ik kon het destijds niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90257139
Ik wil me beter voelen..! Klootzak!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:08:01 #103
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90258171
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil me beter voelen..! Klootzak!
Dacht ik ook.
Feyenoord Rotterdam
pi_90258192
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef o.us het volgende:

[..]

Waarom negeert iedereen mij ;(!!!!
Herken me precies in je gevoelens. Dat je denkt aan 'de laatste keer toen we ... deden, waren we nog samen' en dat je kwaad wordt om het flikflooien met andere jongens is momenteel wel heel erg bekend bij mij.
Gewoon keihard van je afzetten, ben ik momenteel ook mee bezig. Ik heb haar gisteren ook opgebeld met alle goede bedoelingen, maar zij vatte het net even wat anders op en knalde me aan de kant als oud vuil. Tsja, ik zal het wel verdiend hebben, maar zo zie ik het niet helemaal.
Zelfde geldt voor jou: niet meer bellen, laat haar het initiatief maar eens nemen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90258221
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef o.us het volgende:

[..]

Waarom negeert iedereen mij ;(!!!!
Mja je bent al op de goede weg zo te zien, maar hoe voel je je er nu vooral onder dan? Wat zijn de dingen waar je het moeilijk mee hebt of advies nodig hebt voor gedrag wat je niet kunt plaatsen of wat je zelf niet fijn vind?
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:25:12 #106
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90259362
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Herken me precies in je gevoelens. Dat je denkt aan 'de laatste keer toen we ... deden, waren we nog samen' en dat je kwaad wordt om het flikflooien met andere jongens is momenteel wel heel erg bekend bij mij.
Gewoon keihard van je afzetten, ben ik momenteel ook mee bezig. Ik heb haar gisteren ook opgebeld met alle goede bedoelingen, maar zij vatte het net even wat anders op en knalde me aan de kant als oud vuil. Tsja, ik zal het wel verdiend hebben, maar zo zie ik het niet helemaal.
Zelfde geldt voor jou: niet meer bellen, laat haar het initiatief maar eens nemen.
Maar ze was ook onzeker. Ze zag een oude foto van voor haar tijd op mijn Facebook (Ze doet niet aan social media, liet haar zien hoeveel foto's van ons twee ik er op heb gepleurd omdat ik zo trots op haar was.. wat ik dus weer kon verwijderen :+) zag ze per ongeluk een foto van mij met twee meiden in mijn armen in een discotheek en ik zag er nogal bezopen uit en die meiden in een blije toestand :D. Kon ze niet waarderen, werd boos en ik heb haar eerst het postingsdatum laten zien en daarna verwijderd omdat ze onzeker werd.
Maar qua contact met andere meiden gaat het beter. Geen schuldgevoel meer als ik met meiden bezig ben en afspreek, dus het gaat de goede kant. Het zijn inderdaad de herrineringen die vast blijven zitten. Ik kan nu voorlopig niet naar Eindhoven (voor het vliegveld of voor PSV) zonder aan haar te denken. Bleh. En dat terwijl ik straks op vakantie ga, vertrekkend vanaf Eindhoven Airport :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 21-12-2010 22:25:20 ]
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:26:32 #107
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90259452
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Lallend het volgende:

[..]

Mja je bent al op de goede weg zo te zien, maar hoe voel je je er nu vooral onder dan? Wat zijn de dingen waar je het moeilijk mee hebt of advies nodig hebt voor gedrag wat je niet kunt plaatsen of wat je zelf niet fijn vind?
Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.
Feyenoord Rotterdam
pi_90259542
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef o.us het volgende:

[..]

Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.
Hoe is dat "aan de kant zetten" dan precies gegaan?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90259649
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef o.us het volgende:

[..]

Maar ze was ook onzeker. Ze zag een oude foto van voor haar tijd op mijn Facebook (Ze doet niet aan social media, liet haar zien hoeveel foto's van ons twee ik er op heb gepleurd omdat ik zo trots op haar was.. wat ik dus weer kon verwijderen :+) zag ze per ongeluk een foto van mij met twee meiden in mijn armen in een discotheek en ik zag er nogal bezopen uit en die meiden in een blije toestand :D. Kon ze niet waarderen, werd boos en ik heb haar eerst het postingsdatum laten zien en daarna verwijderd omdat ze onzeker werd.
Maar qua contact met andere meiden gaat het beter. Geen schuldgevoel meer als ik met meiden bezig ben en afspreek, dus het gaat de goede kant. Het zijn inderdaad de herrineringen die vast blijven zitten. Ik kan nu voorlopig niet naar Eindhoven (voor het vliegveld of voor PSV) zonder aan haar te denken. Bleh. En dat terwijl ik straks op vakantie ga, vertrekkend vanaf Eindhoven Airport :P.
Mijn ex woont in omgeving Nijmegen, dus die stad kan ik ook nooit meer bezoeken zonder aan haar te denken. Heb sowieso moeite met plekken waar we samen geweest zijn. Zelfs als ik hier in de stad een winkel inloop waar we samen geweest zijn denk ik terug aan toen we samen die winkel inliepen :') Is echt heel vaag. Niet dat het op zo'n moment pijn doet ofzo, maar je staat er wel ff bij stil.
Je bent al een heel stuk verder dan ik. Veel succes ermee en gewoon doorgaan met de meiden ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90259816
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef o.us het volgende:

[..]

Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.
Maak je niet druk joh :) Bij mij is het nu denk ik driekwart jaar uit en de gevoelens en herinneringen slijten bij mij ook heel erg hoor maar denken doe ik nog dagelijks aan haar.
Aan de ene kant vind ik het vervelen dat ik nog aan haar denk maar aan de andere kant ook niet raar na een zeer intense relatie van 4 jaar waar ik mijzelf heel erg in kwijt ben geraakt terwijl ik mij aan het begin van de relatie juist eindelijk echt eens heel gelukkig voelde in mijn leven.
Ben al erg ver met het geven van een plaatsje maar ergens zal het allemaal wel lichtelijk blijven steken gezien de dingen die in de tussentijd gebeurd zijn, en dan met name in de periode vlak voordat het uitging en de 3 a 4 maanden die daarop volgden.
Nu overigens al zo'n 5 maand geen enkel contact meer mee gehad en dat voelt erg goed en ik zou dezelfde keuze hiertoe direct weer maken als ik dat over moest doen.
Maar al met al gaat het echt goed komen! En denk dat het vinden van aandacht van andere vrouwen zeker een positieve rol kan hebben op je verwerking :)

Zoals ook al geopperd hoef je je niet schuldig te voelen dat je nog gevoelens hebt voor je ex. Leef je leven zoals je dat wilt en laat je niet meer door haar belemmeren.
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:38:55 #111
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90260239
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoe is dat "aan de kant zetten" dan precies gegaan?
We hadden altijd ruzie om de kleinste dingen naar elkaar, niet alleen van mijn kant. En dat ging zo door en ik had er ook genoeg van maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik nog van haar hield en ik dacht nog steeds van "Dit voorgeval vergeet ik gewoon joh". Maar ze kon het niet meer aan tijdens een telefoongesprek en maakte ze het uit. Toch zegt ze nog van mij te houden. "En als je met een ander in bed ligt.." "Dan hou ik nog steeds van je, want jij bent de eerste vriend die zo lang bij mij is gebleven en zo veel mee beleefd heb."
Onzekerheid, geen vertrouwen.. Niks :).

[ Bericht 3% gewijzigd door o.us op 21-12-2010 22:39:30 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90260341
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef o.us het volgende:

[..]

We hadden altijd ruzie om de kleinste dingen naar elkaar, niet alleen van mijn kant. En dat ging zo door en ik had er ook genoeg van maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik nog van haar hield en ik dacht nog steeds van "Dit voorgeval vergeet ik gewoon joh". Maar ze kon het niet meer aan tijdens een telefoongesprek en maakte ze het uit. Toch zegt ze nog van mij te houden. "En als je met een ander in bed ligt.." "Dan hou ik nog steeds van je, want jij bent de eerste vriend die zo lang bij mij is gebleven en zo veel mee beleefd heb."
Onzekerheid, geen vertrouwen.. Niks :).
Snap het niet..... :?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:43:14 #113
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90260504
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:40 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Snap het niet..... :?
We waren een stel dat altijd ruzieden maar na vijf minuten na iedere ruzie weer aan elkaars lippen zaten.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 22 december 2010 @ 00:00:15 #114
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90265187
net terug uit de kroeg en loop met haar in gedachte naar huis en in bed.... fucking vervelend maar ook niet gek....
Mis haar gewoon heel erg nu :'(
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90265306
Wees even verdrietig, boos, wat je ook voelt. Pak anders even een lekkere douche en zet voor je gaat slapen nog wat muziek op ofzo. ;) Komt weer goed.
  woensdag 22 december 2010 @ 00:04:15 #116
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90265449
uiteindelijk komt het ook wel goed maar...........pfff tis gewoon ff k*t op het moment....
Dinsdagavond was altijd nog even knuffelen na het kroegbezoek etc..

shit lang niet gehad...
Misschien ook door die hele dag thuis werken,... ook al zijn al haar spullen weg is er toch nog gewoon de ruimte die me aan haar herinnert
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90266269
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.

Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
Ik geef die 2 mensen volkomen gelijk. Maandag vertel je nog dat je jankend naar huis bent gereden en nu dat je haar dezelfde avond alweer wilde opbellen. Opbouwende kritiek of recht voor je raap, het maakt geen ene shit uit. Ze kan je vandaag waar haar ex bij staat tot de bot vernederen en alsnog ben je in staat om dat alles te pikken. Dat heeft niets met emoties te maken, want zoiets hoor je niet van je vriendin of ex-vriendin te pikken. Het is onrespectvol en dat zij je zo behandelt is omdat het gewoon zo kan, ze kan het morgen weer zo flikken en de dagen erna. Beetje wegkwijnen in zelfmedelijden omdat je zelf de ballen niet hebt om een grens te trekken, waar ligt voor jou de grens?. Met jouw acties bereik je niets behalve het tegenovergestelde.

Btw, als je wilt dat je ex op FOK! anoniem blijft kun je maar beter haar post weghalen. Je hebt haar nick 'gecensureerd', maar het heeft weinig effect. Behalve natuurlijk als je jouw case wilt belichten vanuit beide partijen.
pi_90266566
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Royal_vita het volgende:

[..]

Ik geef die 2 mensen volkomen gelijk. Maandag vertel je nog dat je jankend naar huis bent gereden en nu dat je haar dezelfde avond alweer wilde opbellen. Opbouwende kritiek of recht voor je raap, het maakt geen ene shit uit. Ze kan je vandaag waar haar ex bij staat tot de bot vernederen en alsnog ben je in staat om dat alles te pikken. Dat heeft niets met emoties te maken, want zoiets hoor je niet van je vriendin of ex-vriendin te pikken. Het is onrespectvol en dat zij je zo behandelt is omdat het gewoon zo kan, ze kan het morgen weer zo flikken en de dagen erna. Beetje wegkwijnen in zelfmedelijden omdat je zelf de ballen niet hebt om een grens te trekken, waar ligt voor jou de grens?. Met jouw acties bereik je niets behalve het tegenovergestelde.

Btw, als je wilt dat je ex op FOK! anoniem blijft kun je maar beter haar post weghalen. Je hebt haar nick 'gecensureerd', maar het heeft weinig effect. Behalve natuurlijk als je jouw case wilt belichten vanuit beide partijen.
Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.

Iedereen weet trouwens wel om wie het gaat. Zij heeft zelf ook al enkele keren (in andere topics) aangegeven dat ik haar vriend/ex was/ben.

Geen idee waar jouw enorme hoeveelheid frustratie naar mij toe vandaan komt, maar beter ga je iets leuks doen in plaats van dit topic te vergallen.

Ik heb mijn doellijnen aangepast aan m'n eigen waarden. Dat jij daar overheen leest is niet mijn zorg :W
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90267201
quote:
Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.

Iedereen weet trouwens wel om wie het gaat. Zij heeft zelf ook al enkele keren (in andere topics) aangegeven dat ik haar vriend/ex was/ben.

Geen idee waar jouw enorme hoeveelheid frustratie naar mij toe vandaan komt, maar beter ga je iets leuks doen in plaats van dit topic te vergallen.

Ik heb mijn doellijnen aangepast aan m'n eigen waarden. Dat jij daar overheen leest is niet mijn zorg :W
Stoer mij een huilie noemen, terwijl jij degene bent die jankend naar huis reed remember. Maar goed, ga dan maar lekker wegkwijnen in je eigen zelfmedelijden, al helemaal een egoboost voor haar als ze ook meeleest in dit draadje.
pi_90267349
quote:
Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef ennudan het volgende:
uiteindelijk komt het ook wel goed maar...........pfff tis gewoon ff k*t op het moment....
Dinsdagavond was altijd nog even knuffelen na het kroegbezoek etc..

shit lang niet gehad...
Misschien ook door die hele dag thuis werken,... ook al zijn al haar spullen weg is er toch nog gewoon de ruimte die me aan haar herinnert
Is wel shit, omdat de kleinste dingen je al aan haar herinneren. Dingen die je tijdens de relatie totaal neit opvielen, vallen later opeens wel op. Ook gewoon bepaalde gewoontes, zoals dingen thuis op een bepaalde manier neerzetten. Denk dat dat wel met de tijd zal vervagen....
pi_90267605
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef Royal_vita het volgende:

[..]

Stoer mij een huilie noemen, terwijl jij degene bent die jankend naar huis reed remember. Maar goed, ga dan maar lekker wegkwijnen in je eigen zelfmedelijden, al helemaal een egoboost voor haar als ze ook meeleest in dit draadje.
Tuurlijk joh. Eigenlijk mag je geen emoties tonen enkele weken na een break up. Eigenlijk moest ik de dag erna al met andere chicks ballen he jong?
Ik weet niet wat je van me verwacht, maar ik ben misschien wel iemand met emoties... klinkt misschien gek voor jou, maar ze bestaan nog.
Gelukkig ken je haar ook heel goed en ben jij de perfecte man om hierover een oordeel te schetsen _O_

Bedankt, dankzij jou is me ineens alles duidelijk :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90267794
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.

Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
Neo... begrijp me niet verkeerd. Ik heb best veel respect voor je, en de duidelijke keuze die jij gemaakt hebt om dit op jouw manier op te lossen, en jouw gedachtengang. Jij hebt ervoor gekozen om haar hoe dan ook te vriend te willen houden, het contact te behouden, haar respectvol te blijven behandelen, in de hoop in de toekomst normaal met elkaar om te blijven gaan (en misschien wel meer?) Iedereen lost liefdesverdriet op zijn/haar eigen manier op, en dit is de jouwe, dat is prima :)

Maar... dit is een topic, en in topics worden over het algemeen meningen van mensen geplaatst. En ik vind dat je die meningen ook moet respecteren, hoe vervelend ze ook kunnen zijn. Ik weet precies hoe kut je je voelt, ik heb ook in die situatie gezeten en zit nu nog steeds (al voor mijn gevoel in veel mindere mate) in zo'n soort situatie. Ik weet ook dat je een hoop op je dak krijgt in dit topic, misschien wel vanwege je manier van aanpak, maar persoonlijk vind ik reacties als:

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

2x bellen stalken noemen :') flikker toch op man, kortzichtig figuur. Dat je het niet zint dat iemand je belt, wil niet gelijk zeggen dat dit meteen stalken is.
Je bent vast zo'n type dat alles alleen maar van jouw standpunt bekijkt, zonder ook maar enig inlevingsvermogen in de ander te hebben. Ik denk dat je ex eerder blij mag zijn dat ie van jou af is.
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Neem nog een pilletje joh, je leeft in een andere realiteit. Ga ergens anders trollen met je kutopmerkingen.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.

Iedereen weet trouwens wel om wie het gaat. Zij heeft zelf ook al enkele keren (in andere topics) aangegeven dat ik haar vriend/ex was/ben.

Geen idee waar jouw enorme hoeveelheid frustratie naar mij toe vandaan komt, maar beter ga je iets leuks doen in plaats van dit topic te vergallen.

Ik heb mijn doellijnen aangepast aan m'n eigen waarden. Dat jij daar overheen leest is niet mijn zorg :W
Niet erg netjes, jij wil dat ze jou in je waarde laat en dat is goed te begrijpen, maar laat de mensen hier ook in hun waarde. Lekker discussieren is heerlijk en kan opluchten, maar op de man spelen lijkt me niet helemaal nodig.

Nogmaals, ik heb niks persoonlijks tegen je Neo, maar ik ben er van overtuigd dat alle mensen in dit topic je willen helpen, ook al is dat soms met een mening die jij liever niet wilt horen. Het handigst is dan ook om alles maar in je op te nemen en te doen wat jou het beste lijkt, maar ze niet persoonlijk aan te vallen, want alles wat hier gezegd wordt is ook niet een aanval op jou. Maar meer een advies, hoe bot dat soms ook mag overkomen.

Ik snap je gedachtengang prima, het is en blijft een kutgevoel... maar persoonlijk had ik meer moeite met de 2e alinea van mijn eerste quote van jou, want daar staat een ziekte in waaraan ik meerdere personen verloren ben die me erg dierbaar zijn, en dat geeft een nog veel groter kutgevoel.

Desalniettemin, ik steun je Neo! Zet hem op en denk net als ik: 2011 wordt mijn jaar!! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door jeice op 22-12-2010 01:00:18 ]
pi_90268204
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:44 schreef jeice het volgende:

[..]

Neo... begrijp me niet verkeerd. Ik heb best veel respect voor je, en de duidelijke keuze die jij gemaakt hebt om dit op jouw manier op te lossen, en jouw gedachtengang. Jij hebt ervoor gekozen om haar hoe dan ook te vriend te willen houden, het contact te behouden, haar respectvol te blijven behandelen, in de hoop in de toekomst normaal met elkaar om te blijven gaan (en misschien wel meer?) Iedereen lost liefdesverdriet op zijn/haar eigen manier op, en dit is de jouwe, dat is prima :)

Maar... dit is een topic, en in topics worden over het algemeen meningen van mensen geplaatst. En ik vind dat je die meningen ook moet respecteren, hoe vervelend ze ook kunnen zijn. Ik weet precies hoe kut je je voelt, ik heb ook in die situatie gezeten en zit nu nog steeds (al voor mijn gevoel in veel mindere mate) in zo'n soort situatie. Ik weet ook dat je een hoop op je dak krijgt in dit topic, misschien wel vanwege je manier van aanpak, maar persoonlijk vind ik reacties als:

[..]

[..]

[..]

Niet erg netjes, jij wil dat ze jou in je waarde laat en dat is goed te begrijpen, maar laat de mensen hier ook in hun waarde. Lekker discussieren is heerlijk en kan opluchten, maar op de man spelen lijkt me niet helemaal nodig.

Nogmaals, ik heb niks persoonlijks tegen je Neo, maar ik ben er van overtuigd dat alle mensen in dit topic je willen helpen, ook al is dat soms met een mening die jij liever niet wilt horen. Het handigst is dan ook om alles maar in je op te nemen en te doen wat jou het beste lijkt, maar ze niet persoonlijk aan te vallen, want alles wat hier gezegd wordt is ook niet een aanval op jou. Maar meer een advies, hoe bot dat soms ook mag overkomen.

Ik snap je gedachtengang prima, het is en blijft een kutgevoel... maar persoonlijk had ik meer moeite met de 2e alinea van mijn eerste quote van jou, want daar staat een ziekte in waarin ik meerdere personen verloren ben die me erg dierbaar zijn, en dat geeft een nog veel groter kutgevoel.

Desalniettemin, ik steun je Neo! Zet hem op en denk net als ik: 2011 wordt mijn jaar!! :)
Dikgedrukte: ik zal het zometeen nog editten. Excuses, liet me even meeslepen in emoties.

Waar ik echter gewoon op tegen ben is dat mensen gaan zeggen dat ik <vul in wat door meerderen is genoemd> ben. Ik heb al zovaak gezegd dat ik met een heleboel kritiek enz. iets ga doen. Dat wil ik ook echt, maar als er uren/dagen later nog mensen terugkomen op het eerste puntje en het vervolgens helemaal de grond instampen, dan vind ik dat inderdaad een persoonlijke aanval. Ik ben dan ook niet vies om dan een persoonlijke aanval terug te sturen.

Ik begrijp het helemaal als mensen het niet met mijn manier van doen eens zijn. Dat mag, dat mag uitgesproken worden en daar mag over gediscussierd worden. Echter vind ik het wat anders als mensen gewoonweg niet verder lezen (en er dus níet achter komen dat ik niet meer achter mijn eerste beslissing sta) en vervolgens mijn uitspraken als 'triest' en 'wegkwijnend in zelfmedelijden' gaan bestempelen.
Niet alleen ik, maar meerdere mensen hebben aangegeven dat ik door sommigen hier niet helemaal fair behandeld word

IK STA NU ANDERS TEGENOVER EEN AANTAL ZAKEN DAN GISTEREN!!!

Ik hoop dat het nu duidelijk genoeg voor iedereen is.

M'n ups en downs zal ik blijven houden, en ik zal de komende tijd niet over m'n ex heen zijn, maar dat heeft iedereen in dit topic.
Dus oproep aan iedereen: laat ook mij gewoon alsjeblieft een beetje in m'n waarde. Ik hoop dat we gewoon nu allemaal weer fatsoenlijk met elkaars verdriet en emoties en zwaktes om kunnen gaan.
Mijn liefdesverdriet is (voor zover ik weet) nog het meest vers van iedereen hier, dus ik zal dan misschien ook wel het meest actief zijn hier.

Sorry voor diegenen die ik persoonlijk heb benaderd, maar begrijp dat ik me soms een beetje een kat in het nauw voelde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 22-12-2010 00:57:43 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90268548
quote:
Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Eigenlijk mag je geen emoties tonen enkele weken na een break up. Eigenlijk moest ik de dag erna al met andere chicks ballen he jong?
Ik weet niet wat je van me verwacht, maar ik ben misschien wel iemand met emoties... klinkt misschien gek voor jou, maar ze bestaan nog.
Gelukkig ken je haar ook heel goed en ben jij de perfecte man om hierover een oordeel te schetsen _O_

Bedankt, dankzij jou is me ineens alles duidelijk :D
Ga geen woorden zitten verdraaien, niemand heeft hier gezegd dat emoties een raar verschijnsel zijn na een breakup. Als vrouw zijnde kan ik je vertellen dat het averechts werkt en de reactie van je ex bevestigt dat duidelijk. Maar goed, ga lekker verder tot je een contactverbod krijgt ofzo..
pi_90270555
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef ennudan het volgende:
net terug uit de kroeg en loop met haar in gedachte naar huis en in bed.... fucking vervelend maar ook niet gek....
Mis haar gewoon heel erg nu :'(
bleeh. kut gevoel is dat idd. I know what you mean.. ;(
pi_90271770
Ik wil graag mijn lief en leed met jullie delen, omdat het oplucht en wellicht heeft iemand iets vergelijkbaars meegemaakt :) (Het is toch een enorm verhaal geworden... als een samenvatting gewenst is, hoor ik het graag. )

Begin dit jaar ging het uit tussen mij en mijn ex. Na 1 jaar samen geweest te zijn, vertelde ze me dat ze niet meer verliefd was. Ze was al vrij snel, na een week, bij een andere jongen, die haar na 3 weken weer dumpte. Ik was gedurende deze periode heel depressief, dronk heel erg veel en heb uiteindelijk, een maand nadat het uit was compleet het contact verbroken. Vlak voordat zij gedumpt werd door die jongen dus.

Na deze maand ben ik een maand in mijn eentje gaan reizen, even weg van alles. Toen ik terugkwam voelde ik me zo veel beter, ik was niet meer zo verdrietig, heel zelfverzekerd, alsof ik de hele wereld aan kon. Mijn ex belde me weer, en ik was toch wel benieuwd hoe het met haar ging. We spraken af, en ik trof een extreem uitgemagerd meisje aan. Ze vertelde me dat ze niet meer wist wat ze met zichzelf aan moest. Ik vond het vreselijk om haar zo te zien, en vanaf dat moment ben ik weer veel met haar opgetrokken, en hebben we veel met elkaar afgesproken.

Op een avond ben ik met haar en haar ouders naar een concert geweest. Na enkele biertjes, vertelde haar moeder mij dat mijn ex, in de periode dat ik in mijn eentje op reis was, zichzelf iets had aangedaan. Ze had zichzelf in haar pols gesneden, maar gelukkig niet diep 'genoeg'. Ze kwam midden in de nacht huilend naar haar ouders' bed, en schreeuwde om mij.

Ik heb het hier uiteindelijk met haar over gehad, en ze deed hier nogal laconiek over. Ze zei: "Het was een fase. Ik miste gewoon 'iemand' die er voor me was." Dus, ik besloot maar om die 'iemand' te worden. We bleven elkaar zien, hadden vaak seks, gingen samen leuke dingen doen, en ik zag haar steeds meer opknappen. Ze at weer goed, als ze zich kut voelde kon ze me altijd bellen, en dan kwam ik gelijk langs. Ondertussen werd ik weer tot over mijn oren verliefd.

In deze periode heeft ze me altijd verteld dat ze niet de stempel 'relatie' wilde drukken op wat wij hadden. Dit deed mij pijn, maar ik dacht: Dat komt wel weer, hoe kun je anders omgaan met iemand op de manier waarop zij dat met mij deed, zonder gevoelens? Ik heb álles voor haar gedaan. Meegeholpen met op kamers gaan, verhuizen, mee uit genomen, zo nu en dan uit eten of een avondje uitgaan in een leuke stad met z'n tweeën.

Maar donderdag 2 december viel dan toch het doek. Er heerste al een tijd een onprettige sfeer, vond ik. Na heel lang praten, is het dan toch allemaal duidelijk geworden. Althans, voor zover ik het kan begrijpen. Ze is al heel lang niet meer verliefd op me, al niet meer sinds de eerste keer dat het uitging, obviously. Ik ben wel de belangrijkste persoon in haar leven, maar ze wil gewoon geen relatie met iemand op wie ze niet verliefd is. Ik kon dit moeilijk verkroppen. Het leek haar en mij beter, als we alle contact wederom verbroken. Voor mijn bestwil zeg maar. Ze wilde het me niet aandoen, om nog op deze manier met elkaar verder te gaan. Ze wil de vrijheid hebben om, als er een andere leuke jongen in haar leven komt, daar alles mee te kunnen doen waar ze zin in heeft. Zonder 'verbonden' te zijn aan mij.

Dit alles doet erg pijn. De eerste week geen contact ging redelijk. Ik zag in dat het voor mij het beste was om er mee te kappen. Toen ik haar echter op de zaterdag na Sinterklaas in de stad zag, werd ik erg zenuwachtig, gestrest en verdrietig. Ik ben gelijk naar huis gegaan. De 2 weken hierna, dus tot en met nu, gaan redelijk. Ik mis haar zo verdomde erg. Ik mis haar afhankelijkheid van mij, ik mis haar mooie lichaam (ondertussen dus al lang niet meer uitgemagerd), ik mis alles aan haar. Gezelschap, de goede gesprekken die we altijd hadden. Alles.

Nu stuurde ze me vandaag een mailtje. "Wanneer denk je dat je er 'klaar' voor bent om me weer is te zien?". Ik heb teruggestuurd dat dit nog lang zal duren, omdat ik niet als 'vrienden' met haar om kan gaan. Ik twijfel toch zo erg. Het liefst zou ik haar meenemen en een eind gaan wandelen door het prachtige besneeuwde bos hier. Maar het is beter van niet. Onze motieven verschillen te erg.

Iemand tips? Moet ik nou alsnog afspreken. Ik mis haar zo erg, en ik ben bang dat het nog erg lang zal duren voordat ik me beter voel.
  woensdag 22 december 2010 @ 02:55:56 #127
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90272557
Denk je dat je je beter gaat voelen als je haar ziet, waarna jullie wegen weer scheiden en er nog steeds niks anders is aan de situatie (Zij die zich niet wil verbinden aan jou, en jij verliefd op haar)? Je geeft zelf het goede antwoord, jullie motieven verschillen te erg en dan moet je het gewoon niet doen.

Dat je haar afhankelijkheid mist maakt mij een beetje bang, ik snap niet dat je dat kan missen en ik snap niet waarom je het zou willen? Kan aan mij liggen natuurlijk :P

Heb je al niet eerder een topic gemaakt over deze situatie? Of dat wat ze zichzelf heeft aan gedaan dan, het komt me zo bekend voor.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_90272738
Hmm. Ik mis denk ik vooral het gevoel dat je krijgt als iemand je "nodig" heeft. En verder mis ik haar als persoon natuurlijk verschrikkelijk. Ik zag ons, om eerlijk te zijn, over 5 jaar sowieso nog wel samen.

Ze heeft vaak gezegd: "Als het zou kunnen, zou ik mezelf weer verliefd op je maken. Want zonder die verliefdheid kan ik geen serieuze relatie aangaan."

Het is me allemaal heel duidelijk, maar ik snap er gewoon geen hol van? Ligt dit aan mij, of zie ik iets over het hoofd? Want al haar acties van de afgelopen maanden spreken het voor mijn gevoel zo erg tegen dat ze me niet "wil".
  woensdag 22 december 2010 @ 03:06:16 #129
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90272829
Pak een stoel en kom in de cirkel zitten bij de rest van de kerels hier die er geen hol van begrijpen :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_90272906
Hehe, thanks. Maar ik heb dit verhaal geloof ik gepost in een fout aangemaakt topic die gesloten is o.i.d.

En tevens heb ik begin dit jaar, toen het net uit was, het een en ander gepost :) De situatie is sindsdien wel erg veranderd.
  woensdag 22 december 2010 @ 09:23:17 #131
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90276718
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 02:28 schreef jonghar het volgende:
Ik wil graag mijn lief en leed met jullie delen, omdat het oplucht en wellicht heeft iemand iets vergelijkbaars meegemaakt :) (Het is toch een enorm verhaal geworden... als een samenvatting gewenst is, hoor ik het graag. )

Begin dit jaar ging het uit tussen mij en mijn ex. Na 1 jaar samen geweest te zijn, vertelde ze me dat ze niet meer verliefd was. Ze was al vrij snel, na een week, bij een andere jongen, die haar na 3 weken weer dumpte. Ik was gedurende deze periode heel depressief, dronk heel erg veel en heb uiteindelijk, een maand nadat het uit was compleet het contact verbroken. Vlak voordat zij gedumpt werd door die jongen dus.

Na deze maand ben ik een maand in mijn eentje gaan reizen, even weg van alles. Toen ik terugkwam voelde ik me zo veel beter, ik was niet meer zo verdrietig, heel zelfverzekerd, alsof ik de hele wereld aan kon. Mijn ex belde me weer, en ik was toch wel benieuwd hoe het met haar ging. We spraken af, en ik trof een extreem uitgemagerd meisje aan. Ze vertelde me dat ze niet meer wist wat ze met zichzelf aan moest. Ik vond het vreselijk om haar zo te zien, en vanaf dat moment ben ik weer veel met haar opgetrokken, en hebben we veel met elkaar afgesproken.

Op een avond ben ik met haar en haar ouders naar een concert geweest. Na enkele biertjes, vertelde haar moeder mij dat mijn ex, in de periode dat ik in mijn eentje op reis was, zichzelf iets had aangedaan. Ze had zichzelf in haar pols gesneden, maar gelukkig niet diep 'genoeg'. Ze kwam midden in de nacht huilend naar haar ouders' bed, en schreeuwde om mij.

Ik heb het hier uiteindelijk met haar over gehad, en ze deed hier nogal laconiek over. Ze zei: "Het was een fase. Ik miste gewoon 'iemand' die er voor me was." Dus, ik besloot maar om die 'iemand' te worden. We bleven elkaar zien, hadden vaak seks, gingen samen leuke dingen doen, en ik zag haar steeds meer opknappen. Ze at weer goed, als ze zich kut voelde kon ze me altijd bellen, en dan kwam ik gelijk langs. Ondertussen werd ik weer tot over mijn oren verliefd.

In deze periode heeft ze me altijd verteld dat ze niet de stempel 'relatie' wilde drukken op wat wij hadden. Dit deed mij pijn, maar ik dacht: Dat komt wel weer, hoe kun je anders omgaan met iemand op de manier waarop zij dat met mij deed, zonder gevoelens? Ik heb álles voor haar gedaan. Meegeholpen met op kamers gaan, verhuizen, mee uit genomen, zo nu en dan uit eten of een avondje uitgaan in een leuke stad met z'n tweeën.

Maar donderdag 2 december viel dan toch het doek. Er heerste al een tijd een onprettige sfeer, vond ik. Na heel lang praten, is het dan toch allemaal duidelijk geworden. Althans, voor zover ik het kan begrijpen. Ze is al heel lang niet meer verliefd op me, al niet meer sinds de eerste keer dat het uitging, obviously. Ik ben wel de belangrijkste persoon in haar leven, maar ze wil gewoon geen relatie met iemand op wie ze niet verliefd is. Ik kon dit moeilijk verkroppen. Het leek haar en mij beter, als we alle contact wederom verbroken. Voor mijn bestwil zeg maar. Ze wilde het me niet aandoen, om nog op deze manier met elkaar verder te gaan. Ze wil de vrijheid hebben om, als er een andere leuke jongen in haar leven komt, daar alles mee te kunnen doen waar ze zin in heeft. Zonder 'verbonden' te zijn aan mij.

Dit alles doet erg pijn. De eerste week geen contact ging redelijk. Ik zag in dat het voor mij het beste was om er mee te kappen. Toen ik haar echter op de zaterdag na Sinterklaas in de stad zag, werd ik erg zenuwachtig, gestrest en verdrietig. Ik ben gelijk naar huis gegaan. De 2 weken hierna, dus tot en met nu, gaan redelijk. Ik mis haar zo verdomde erg. Ik mis haar afhankelijkheid van mij, ik mis haar mooie lichaam (ondertussen dus al lang niet meer uitgemagerd), ik mis alles aan haar. Gezelschap, de goede gesprekken die we altijd hadden. Alles.

Nu stuurde ze me vandaag een mailtje. "Wanneer denk je dat je er 'klaar' voor bent om me weer is te zien?". Ik heb teruggestuurd dat dit nog lang zal duren, omdat ik niet als 'vrienden' met haar om kan gaan. Ik twijfel toch zo erg. Het liefst zou ik haar meenemen en een eind gaan wandelen door het prachtige besneeuwde bos hier. Maar het is beter van niet. Onze motieven verschillen te erg.

Iemand tips? Moet ik nou alsnog afspreken. Ik mis haar zo erg, en ik ben bang dat het nog erg lang zal duren voordat ik me beter voel.
Volgens mij ben jij iemand die graag voor mensen zorgt en een meisje zoals zij maakt daar al snel misbruik van, omdat jij het toelaat. Ze laat je in de waan dat jij bent wat zij zoekt zolang ze zich slecht voelt, maar zodra ze weer lekker in haar vel zit heeft ze je niet meer nodig en dumpt ze je. Eigenlijk zou je kwaad moeten zijn op haar omdat ze misbruik heeft gemaakt van je goedheid en op jezelf dat je zo zwak was om het allemaal toe te laten.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90276769
Het lijstje voor de kroeg-date

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Omgeving Amersfoort
Jeice -> Geen idee
Cocktailprikker -> Geen idee

(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden!)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90278058
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 02:55 schreef Catkiller het volgende:
Denk je dat je je beter gaat voelen als je haar ziet, waarna jullie wegen weer scheiden en er nog steeds niks anders is aan de situatie (Zij die zich niet wil verbinden aan jou, en jij verliefd op haar)? Je geeft zelf het goede antwoord, jullie motieven verschillen te erg en dan moet je het gewoon niet doen.

Dat je haar afhankelijkheid mist maakt mij een beetje bang, ik snap niet dat je dat kan missen en ik snap niet waarom je het zou willen? Kan aan mij liggen natuurlijk :P

Heb je al niet eerder een topic gemaakt over deze situatie? Of dat wat ze zichzelf heeft aan gedaan dan, het komt me zo bekend voor.
@ Jonghar: het lijkt idd op een soort van bindingsangst. Ze wil het wel, maar ze wil het niet. En van die tegenstrijdigheid word jij het slachtoffer.

Laat jij los, dan komt ze naar je toe. Ben jij er weer voor haar, dan stoot ze je af.

Ze laat je alle symptomen zien die bij een relatie horen; samen dingen doen, fijne gesprekken t/m de sex. Maar ze is niet verliefd op je en ze zegt dat ze haar vrijheid wilt behouden.

Jij lijkt te lijden aan wat ik zou willen noemen "het riddercomplex". De stoere ridder die de schoone jonckvrouwe wel even zal redden van de grote boze buitenwereld. Je geeft aan dat je je prettig voelt door haar afhankelijkheid naar jou. Maar is het werkelijk afhankelijkheid en als dat zo is, is afhankelijkheid wel iets positiefs?
Misschien weet ze dondersgoed jouw zwakke plek te bespelen? Zodra je er bent kan ze namelijk ineens heel onafhankelijk van je zijn en stuurt ze je zonder enige twijfel weer het bos in.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 22 december 2010 @ 10:46:37 #134
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90278951
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
Je geeft aan dat je je prettig voelt door haar afhankelijkheid naar jou. Maar is het werkelijk afhankelijkheid en als dat zo is, is afhankelijkheid wel iets positiefs?
Het is naar mijn idee wel onafhankelijkheid, maar niet van haar kant. Hij zegt dat zij van hem afhankelijk was, maar dat is niet waar. Hij legde zich er wel erg makkelijk bij neer toen zij vertelde dat, en ik quote: "Ze zei: Het was een fase. Ik miste gewoon 'iemand' die er voor me was." Dus, ik besloot maar om die 'iemand' te worden." Ieder ander had haar namelijk flink de waarheid verteld, maar hij liet zich moedwillig door haar gebruiken.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 22 december 2010 @ 11:12:12 #135
189961 ex
aperture science
pi_90279741
Hier gaat het nog steeds prima.. Geen contact meer gehad na mijn "doe is wat aardiger" mailtje terug naar haar toe. Prima ook.. Druk op me werk en zin in kerst :D.
The cake is a lie!
pi_90279923
Zo vandaag een dag dat ik er wel weer veel aan denk, maar ook besef dat ik beter af ben zonder..
Erg nerveus voor morgen, aangezien ik dan naar de GGD moet, en die uitslag alleszeggend kan zijn. Maar ben bang dat ik die uitslag pas net voor O&N heb of er net na.. Dat is een klein beetje balen!

Ga zo lekker met een vriendin de stad in! Heb er zin in lekker afleiding, als zal ze wel over beginnen, want heb haar al lang niet meer gezien.. Dus ik bereid me vast voor op de worden, wat is het toch een klootzak, en oeh wat een lul.. Haha zij kan zo lekker schelden, misschien doet dat me juist wel goed!

Bijna kerst.. Ik wou dat het vrijdagavond was! Weekend, even 2 dagen rust (hoop ik).
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 22 december 2010 @ 11:19:53 #137
189961 ex
aperture science
pi_90280071
Misschien moet je juist proberen om er niet over te praten. Ik begon ook bij elke vriend & vriendin er over, ook tegen me ouders maar dat doe ik nu niet meer. Weet je wat ik merk? Dat ik het daardoor sneller vergeet. Als ik nu ergens mee zit flikker ik het hier neer, maar voor de rest hou ik me mond.

Het lijkt al een stuk verder weg gezakt en ik voel me daardoor ook al een stuk beter, uitjes met vrienden zijn een stuk gezelliger nu.. Ook voor hun ;).

Je moet het zelf weten natuurlijk! Maar het is een tip ;).
The cake is a lie!
pi_90281576
@Ex
Ik praat er ook eigenlijk niet meer over met vriendinnen, alleen deze vriendin zit sinds het uit is in het buitenland en die zie ik vandaag weer voor het eerst.. Dus ik denk niet dat ik er omheen kan om het er niet over te hebben. Denk dat het 2 minuten woorden er aan vuil maken word en daarna heerlijk roddelen en kletsen :)
Maar thnx voor de tip :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 22 december 2010 @ 11:55:16 #139
189961 ex
aperture science
pi_90281712
Ah ja dat is andere koek natuurlijk.. Was ook een tip vanuit eigen ervaring. Ik heb het er nu nooit meer over eigenlijk en daardoor verdwijnt het ook uit mijn hoofd :).
The cake is a lie!
pi_90282048
Dat loslaten van m'n ex gaat prima de laatste periode.

Het enige wat ik nog lastig vind is dat ik op bepaalde vragen geen antwoord ga krijgen. Gelukkig realiseer ik me steeds beter dat daar ook nooit antwoord op zal gaan komen, omdat de persoon in kwestie dat te confronterend zal gaan vinden. Het zegt dus niets over mij maar alles over haar.

En dat laatste daar begin ik, merkwaardig genoeg, bijna plezier in te krijgen :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 22 december 2010 @ 12:03:50 #141
189961 ex
aperture science
pi_90282066
Goed om te horen :). Hou vol!
The cake is a lie!
pi_90282270
Nee! :P
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90282410
het is zo irritant dat je nooit overal antwoorden op krijgt....
Zorgt ervoor dat je je slecht voelt over jezelf.
En sommigen exen verdienen het echt niet om ze te missen, maar je emoties zijn soms sterker dan je verstand helaas! :(
pi_90282531
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef applecherry het volgende:
het is zo irritant dat je nooit overal antwoorden op krijgt....
Zorgt ervoor dat je je slecht voelt over jezelf.
En sommigen exen verdienen het echt niet om ze te missen, maar je emoties zijn soms sterker dan je verstand helaas! :(
Wijze woorden applecherry, precies wat je zegt.

Maar dat slechte voelen is wel uit mijn systeem, net zoals zij nu. Het bevestigd alleen maar het beeld wat ik steeds meer en meer begin te krijgen ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 22 december 2010 @ 13:19:01 #145
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90285285
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 01:49 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

bleeh. kut gevoel is dat idd. I know what you mean.. ;(
Same shit different day?!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  woensdag 22 december 2010 @ 13:19:48 #146
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90285315
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Het lijstje voor de kroeg-date

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Omgeving Amersfoort
Jeice -> Geen idee
Cocktailprikker -> Geen idee

(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden!)
Ennudan --> Heerlen :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90285492
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Het lijstje voor de kroeg-date

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Omgeving Amersfoort
Jeice -> Geen idee
Cocktailprikker -> Geen idee

(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden!)
ik kom uit omgeving Nijmegen ;) onder voorbehoud :P
pi_90285861
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef applecherry het volgende:
het is zo irritant dat je nooit overal antwoorden op krijgt....
Zorgt ervoor dat je je slecht voelt over jezelf.
En sommigen exen verdienen het echt niet om ze te missen, maar je emoties zijn soms sterker dan je verstand helaas! :(
Ok..., zie dat je er al een persoonlijk draadje voor geopend hebt! Behoorlijk emotioneel ja :)

Btw; emoties zijn soms ff sterker dan het verstand. Langzamerhand is alles wel duidelijk voor mij en zit de emotie niet meer zo in de weg. Het verstand ziet de zaken helderder nu en daarmee is de emotie ook wel aardig aan het wegvloeien.

Het is ergens raar: ik herinner me goed dat ik de eerste weken niets wou weten van wat ik nu weet. Alsof je jezelf maar vast wilt blijven houden aan wat was in plaats van wat is.

Het "wat is" is, met een glimlach gezegd, eigenlijk veel prettiger dan dat "wat was". Waarom? "Wat was" was een einde. "Wat is" is een begin :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Wanderingwhy op 22-12-2010 13:46:16 ]
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 22 december 2010 @ 13:34:57 #149
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90286002
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef applecherry het volgende:
het is zo irritant dat je nooit overal antwoorden op krijgt....
Zorgt ervoor dat je je slecht voelt over jezelf.
En sommigen exen verdienen het echt niet om ze te missen, maar je emoties zijn soms sterker dan je verstand helaas! :(
Klinkt wel heeeeel bekend!!!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90287232
.

[ Bericht 99% gewijzigd door applecherry op 22-12-2010 14:06:04 ]
pi_90287468
Je hebt nooit een relatie gehad met hem, dus wat doe je hier? Bovendien komen al je topics alleen over als aandachttrekken, dus wat mij betreft, blijf maar lekker in je andere topic.
pi_90287583
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef Tegan het volgende:
Je hebt nooit een relatie gehad met hem, dus wat doe je hier? Bovendien komen al je topics alleen over als aandachttrekken, dus wat mij betreft, blijf maar lekker in je andere topic.
@Applecherry; met alle respect naar jou maar ik ben het deels met Tegan eens. Dank je voor je toelichting hier maar beschouw svp je persoonlijke draadje als een betere uitlaatklep ok? Thnxs! :)

(en een post gaan editten - lees deleten - nadat er een reactie op wordt gegeven vind ik erg zwak, klinkt hard, wel waar :( )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')