Doe eens nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees nog regelmatig de berichten van mijn ex terug,
Jou kwetsen is een manier om jou iets duidelijk te maken....dat ze zelf ook nog ergens vast in zit...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees nog regelmatig de berichten van mijn ex terug, toen ze anderhalf jaar geleden ook in deze reeks postte. Ik probeer haar instelling van toen over te nemen, want zij was destijds veel sterker na d'r break-up dan ik nu ben.
Echter kwam ik devolgende quote van haar tegen:
Hoe hypocriet mensen toch kunnen zijn als het ze ff uitkomt
Beter lees je ff verder... doordat ik haar posts lees, weet ik hoe zij destijds met haar break-up omging en ik wil graag diezelfde houding kunnen aannemen, aangezien zij sterker was na haar break-up met d'r ex dan ik nu ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Doe eens nietIk ga mijn ex der posts hier op fok ook niet controleren.. ook al post ze hier geloof ik niet meer.
Misschien moet je gewoon begrijpen dat het over is en dat je ex er klaar mee is. Het kan gewoon niet gaan zoals jij het wil en dat moet je accepteren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
2x bellen stalken noemenflikker toch op man, kortzichtig figuur. Dat je het niet zint dat iemand je belt, wil niet gelijk zeggen dat dit meteen stalken is.
Je bent vast zo'n type dat alles alleen maar van jouw standpunt bekijkt, zonder ook maar enig inlevingsvermogen in de ander te hebben. Ik denk dat je ex eerder blij mag zijn dat ie van jou af is.
Nogmaals, ook ik heb schuld, maar het is kansloos om mijn gedrag als extreem te noemen. Ik bel d'r 2x en het wordt als stalken bestempeld...
Pas op, straks word je nog uitgescholden voor troll.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon begrijpen dat het over is en dat je ex er klaar mee is. Het kan gewoon niet gaan zoals jij het wil en dat moet je accepteren.
En nee, zo'n type ben ik niet. Ben blij dat ik m'n ex heb gedumpt, heb dat niet voor niks gedaan. Maar aangezien jij dus al helemaal niet weet hoe mijn situatie in elkaar zat kan je daar weinig over zeggen.
Ondanks alle adviezen om het contact met je ex te verbreken doe je dat niet. Je blijft jezelf pijnigen door aan te horen hoe ze met een andere gozer gezellig naar groningen gaat. Geloof me maar, zodra je geen contact meer met haar hebt zal het een stuk beter gaan.
Ja dat is wel de hoofles die je er voor jezelf uit haalt, dat is goed, dat is zo. Maar je leest nog steeds de postsquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beter lees je ff verder... doordat ik haar posts lees, weet ik hoe zij destijds met haar break-up omging en ik wil graag diezelfde houding kunnen aannemen, aangezien zij sterker was na haar break-up met d'r ex dan ik nu ben.
Niks te maken met controlleren, puur om mezelf te zeggen van: kijk hoe zij dat aanpakt, zo moet jij dat ook doen.
Trek je er niets van aan Neo..! *knuffelt*quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.
Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
I'll try.. dankje *knuffelt mee*quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Trek je er niets van aan Neo..! *knuffelt*
Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij wellicht dezelfde ervaring hebben gehad en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt (door haar en ons). En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.
Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
Ben ik het niet mee eens.. Want hij geeft aan dat hij er wat aan heeft en dat hij wat doet met de adviezen en kritieken die jullie heb geven. Alleen dat kun je niet in 1 dag veranderen! Kom op.. En als er dan iemand gaan posten die halve berichten leest snap ik goed dat je ff pisnijdig wordt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij het wellicht ook die ervaring hebben en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt. En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg.
Dat is wat anders als de grond in boren!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef melanie_x het volgende:
Sommigen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig zodat ze niet weg blijven kwijnen in zelfmedelijden.
Doseren kan ook wel eens nuttig zijn. Alle begrip voor Neo dat het soms beter gaat...maar soms ook ff wat minder. Het is immers pas een paar weken uit en dan is de pijn nog erg vers....quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef goofy_goober het volgende:
Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij wellicht dezelfde ervaring hebben gehad en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt (door haar en ons). En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg.
Dit dus. Ik heb al tig keer aangegeven dat ik me meer van haar ga distantieren, haar niet meer ga aanspreken totdat ze mij aanspreekt en dat ik mezelf niet meer zo kwetsbaar naar haar op ga stellen. Dus hoezo 'doe ik er niets mee'?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. Want hij geeft aan dat hij er wat aan heeft en dat hij wat doet met de adviezen en kritieken die jullie heb geven. Alleen dat kun je niet in 1 dag veranderen! Kom op.. En als er dan iemand gaan posten die halve berichten leest snap ik goed dat je ff pisnijdig wordt..
Klopt en daar is ook niets mis mee. Dat is zelfs een goed iets, maar zoals Joyce ook al zei: dat is wat anders dan gg doet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef melanie_x het volgende:
Sommigen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig zodat ze niet weg blijven kwijnen in zelfmedelijden.
Hmm, ik dacht juist dat het beter zou zijn om haar successen in het verleden te volgen en hetzelfde succes te boeken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef formerjellybean het volgende:
Neo , probeer eens voor de verandering niet met je ex te bezig zijn, want wat je nu doet versterkt alleen maar het idee wat ze al van je heeft.
Ze noemde je een stalker en als je juist haar oude berichten gaat opgraven en hier neerzet ga je toch een beetje doorslaan.
Probeer eens dingen te doen die totaal niet met haar te maken hebben, en blijf daar een poosje mee bezig.
Ik denk namelijk dat je jezelf geen dienst bewijst om met haar bezig te houden.
Het gaat niet om haar , het gaat om jou en hoe je nu verder moet.
@melanie_x: hoelang geleden is het dat jij brak (dumpte...) met je ex?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef melanie_x het volgende:
Verwijder haar gewoon van eventuele netwerken en msn o.i.d..
Ik zie je al zitten.. wachten totdat ze je aanspreekt..
Op een dag ga je vast beseffen dat het contact verbreken gewoon het beste is om te doen. Je bent dag in en dag uit met haar bezig, je doet er niet alles aan om verder te gaan.
27 maart. Meneer was altijd heel lief voor me maar me ondertussen wel belazeren. De hele zomer bleven we elkaar zien waarna het weer aanging. Ik had er het volste vertrouwen in dat het goed zou komen, maar de aard van het beestje veranderd blijkbaar niet. Mijn hart weer gebroken, dus 9 september uit gemaakt en hem daarna nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@melanie_x: hoelang geleden is het dat jij brak (dumpte...) met je ex?
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef melanie_x het volgende:
[..]
27 maart. Meneer was altijd heel lief voor me maar me ondertussen wel belazeren. De hele zomer bleven we elkaar zien waarna het weer aanging. Ik had er het volste vertrouwen in dat het goed zou komen, maar de aard van het beestje veranderd blijkbaar niet. Mijn hart weer gebroken, dus 9 september uit gemaakt en hem daarna nooit meer gezien.
Ik heb het zwaar gehad maar nu kan ik weer zeggen dat ik gelukkig ben
Herken me precies in je gevoelens. Dat je denkt aan 'de laatste keer toen we ... deden, waren we nog samen' en dat je kwaad wordt om het flikflooien met andere jongens is momenteel wel heel erg bekend bij mij.quote:
Mja je bent al op de goede weg zo te zien, maar hoe voel je je er nu vooral onder dan? Wat zijn de dingen waar je het moeilijk mee hebt of advies nodig hebt voor gedrag wat je niet kunt plaatsen of wat je zelf niet fijn vind?quote:
Maar ze was ook onzeker. Ze zag een oude foto van voor haar tijd op mijn Facebook (Ze doet niet aan social media, liet haar zien hoeveel foto's van ons twee ik er op heb gepleurd omdat ik zo trots op haar was.. wat ik dus weer kon verwijderenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Herken me precies in je gevoelens. Dat je denkt aan 'de laatste keer toen we ... deden, waren we nog samen' en dat je kwaad wordt om het flikflooien met andere jongens is momenteel wel heel erg bekend bij mij.
Gewoon keihard van je afzetten, ben ik momenteel ook mee bezig. Ik heb haar gisteren ook opgebeld met alle goede bedoelingen, maar zij vatte het net even wat anders op en knalde me aan de kant als oud vuil. Tsja, ik zal het wel verdiend hebben, maar zo zie ik het niet helemaal.
Zelfde geldt voor jou: niet meer bellen, laat haar het initiatief maar eens nemen.
Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Lallend het volgende:
[..]
Mja je bent al op de goede weg zo te zien, maar hoe voel je je er nu vooral onder dan? Wat zijn de dingen waar je het moeilijk mee hebt of advies nodig hebt voor gedrag wat je niet kunt plaatsen of wat je zelf niet fijn vind?
Hoe is dat "aan de kant zetten" dan precies gegaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.
Mijn ex woont in omgeving Nijmegen, dus die stad kan ik ook nooit meer bezoeken zonder aan haar te denken. Heb sowieso moeite met plekken waar we samen geweest zijn. Zelfs als ik hier in de stad een winkel inloop waar we samen geweest zijn denk ik terug aan toen we samen die winkel inliepenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ze was ook onzeker. Ze zag een oude foto van voor haar tijd op mijn Facebook (Ze doet niet aan social media, liet haar zien hoeveel foto's van ons twee ik er op heb gepleurd omdat ik zo trots op haar was.. wat ik dus weer kon verwijderen) zag ze per ongeluk een foto van mij met twee meiden in mijn armen in een discotheek en ik zag er nogal bezopen uit en die meiden in een blije toestand
. Kon ze niet waarderen, werd boos en ik heb haar eerst het postingsdatum laten zien en daarna verwijderd omdat ze onzeker werd.
Maar qua contact met andere meiden gaat het beter. Geen schuldgevoel meer als ik met meiden bezig ben en afspreek, dus het gaat de goede kant. Het zijn inderdaad de herrineringen die vast blijven zitten. Ik kan nu voorlopig niet naar Eindhoven (voor het vliegveld of voor PSV) zonder aan haar te denken. Bleh. En dat terwijl ik straks op vakantie ga, vertrekkend vanaf Eindhoven Airport.
Maak je niet druk johquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.
We hadden altijd ruzie om de kleinste dingen naar elkaar, niet alleen van mijn kant. En dat ging zo door en ik had er ook genoeg van maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik nog van haar hield en ik dacht nog steeds van "Dit voorgeval vergeet ik gewoon joh". Maar ze kon het niet meer aan tijdens een telefoongesprek en maakte ze het uit. Toch zegt ze nog van mij te houden. "En als je met een ander in bed ligt.." "Dan hou ik nog steeds van je, want jij bent de eerste vriend die zo lang bij mij is gebleven en zo veel mee beleefd heb."quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoe is dat "aan de kant zetten" dan precies gegaan?
Snap het niet.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef o.us het volgende:
[..]
We hadden altijd ruzie om de kleinste dingen naar elkaar, niet alleen van mijn kant. En dat ging zo door en ik had er ook genoeg van maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik nog van haar hield en ik dacht nog steeds van "Dit voorgeval vergeet ik gewoon joh". Maar ze kon het niet meer aan tijdens een telefoongesprek en maakte ze het uit. Toch zegt ze nog van mij te houden. "En als je met een ander in bed ligt.." "Dan hou ik nog steeds van je, want jij bent de eerste vriend die zo lang bij mij is gebleven en zo veel mee beleefd heb."
Onzekerheid, geen vertrouwen.. Niks.
We waren een stel dat altijd ruzieden maar na vijf minuten na iedere ruzie weer aan elkaars lippen zaten.quote:
Ik geef die 2 mensen volkomen gelijk. Maandag vertel je nog dat je jankend naar huis bent gereden en nu dat je haar dezelfde avond alweer wilde opbellen. Opbouwende kritiek of recht voor je raap, het maakt geen ene shit uit. Ze kan je vandaag waar haar ex bij staat tot de bot vernederen en alsnog ben je in staat om dat alles te pikken. Dat heeft niets met emoties te maken, want zoiets hoor je niet van je vriendin of ex-vriendin te pikken. Het is onrespectvol en dat zij je zo behandelt is omdat het gewoon zo kan, ze kan het morgen weer zo flikken en de dagen erna. Beetje wegkwijnen in zelfmedelijden omdat je zelf de ballen niet hebt om een grens te trekken, waar ligt voor jou de grens?. Met jouw acties bereik je niets behalve het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Royal_vita het volgende:
[..]
Ik geef die 2 mensen volkomen gelijk. Maandag vertel je nog dat je jankend naar huis bent gereden en nu dat je haar dezelfde avond alweer wilde opbellen. Opbouwende kritiek of recht voor je raap, het maakt geen ene shit uit. Ze kan je vandaag waar haar ex bij staat tot de bot vernederen en alsnog ben je in staat om dat alles te pikken. Dat heeft niets met emoties te maken, want zoiets hoor je niet van je vriendin of ex-vriendin te pikken. Het is onrespectvol en dat zij je zo behandelt is omdat het gewoon zo kan, ze kan het morgen weer zo flikken en de dagen erna. Beetje wegkwijnen in zelfmedelijden omdat je zelf de ballen niet hebt om een grens te trekken, waar ligt voor jou de grens?. Met jouw acties bereik je niets behalve het tegenovergestelde.
Btw, als je wilt dat je ex op FOK! anoniem blijft kun je maar beter haar post weghalen. Je hebt haar nick 'gecensureerd', maar het heeft weinig effect. Behalve natuurlijk als je jouw case wilt belichten vanuit beide partijen.
Stoer mij een huilie noemen, terwijl jij degene bent die jankend naar huis reed remember. Maar goed, ga dan maar lekker wegkwijnen in je eigen zelfmedelijden, al helemaal een egoboost voor haar als ze ook meeleest in dit draadje.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.
Iedereen weet trouwens wel om wie het gaat. Zij heeft zelf ook al enkele keren (in andere topics) aangegeven dat ik haar vriend/ex was/ben.
Geen idee waar jouw enorme hoeveelheid frustratie naar mij toe vandaan komt, maar beter ga je iets leuks doen in plaats van dit topic te vergallen.
Ik heb mijn doellijnen aangepast aan m'n eigen waarden. Dat jij daar overheen leest is niet mijn zorg
Is wel shit, omdat de kleinste dingen je al aan haar herinneren. Dingen die je tijdens de relatie totaal neit opvielen, vallen later opeens wel op. Ook gewoon bepaalde gewoontes, zoals dingen thuis op een bepaalde manier neerzetten. Denk dat dat wel met de tijd zal vervagen....quote:Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef ennudan het volgende:
uiteindelijk komt het ook wel goed maar...........pfff tis gewoon ff k*t op het moment....
Dinsdagavond was altijd nog even knuffelen na het kroegbezoek etc..
shit lang niet gehad...
Misschien ook door die hele dag thuis werken,... ook al zijn al haar spullen weg is er toch nog gewoon de ruimte die me aan haar herinnert
Tuurlijk joh. Eigenlijk mag je geen emoties tonen enkele weken na een break up. Eigenlijk moest ik de dag erna al met andere chicks ballen he jong?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef Royal_vita het volgende:
[..]
Stoer mij een huilie noemen, terwijl jij degene bent die jankend naar huis reed remember. Maar goed, ga dan maar lekker wegkwijnen in je eigen zelfmedelijden, al helemaal een egoboost voor haar als ze ook meeleest in dit draadje.
Neo... begrijp me niet verkeerd. Ik heb best veel respect voor je, en de duidelijke keuze die jij gemaakt hebt om dit op jouw manier op te lossen, en jouw gedachtengang. Jij hebt ervoor gekozen om haar hoe dan ook te vriend te willen houden, het contact te behouden, haar respectvol te blijven behandelen, in de hoop in de toekomst normaal met elkaar om te blijven gaan (en misschien wel meer?) Iedereen lost liefdesverdriet op zijn/haar eigen manier op, en dit is de jouwe, dat is primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
2x bellen stalken noemenflikker toch op man, kortzichtig figuur. Dat je het niet zint dat iemand je belt, wil niet gelijk zeggen dat dit meteen stalken is.
Je bent vast zo'n type dat alles alleen maar van jouw standpunt bekijkt, zonder ook maar enig inlevingsvermogen in de ander te hebben. Ik denk dat je ex eerder blij mag zijn dat ie van jou af is.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Neem nog een pilletje joh, je leeft in een andere realiteit. Ga ergens anders trollen met je kutopmerkingen.
Niet erg netjes, jij wil dat ze jou in je waarde laat en dat is goed te begrijpen, maar laat de mensen hier ook in hun waarde. Lekker discussieren is heerlijk en kan opluchten, maar op de man spelen lijkt me niet helemaal nodig.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.
Iedereen weet trouwens wel om wie het gaat. Zij heeft zelf ook al enkele keren (in andere topics) aangegeven dat ik haar vriend/ex was/ben.
Geen idee waar jouw enorme hoeveelheid frustratie naar mij toe vandaan komt, maar beter ga je iets leuks doen in plaats van dit topic te vergallen.
Ik heb mijn doellijnen aangepast aan m'n eigen waarden. Dat jij daar overheen leest is niet mijn zorg
Dikgedrukte: ik zal het zometeen nog editten. Excuses, liet me even meeslepen in emoties.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:44 schreef jeice het volgende:
[..]
Neo... begrijp me niet verkeerd. Ik heb best veel respect voor je, en de duidelijke keuze die jij gemaakt hebt om dit op jouw manier op te lossen, en jouw gedachtengang. Jij hebt ervoor gekozen om haar hoe dan ook te vriend te willen houden, het contact te behouden, haar respectvol te blijven behandelen, in de hoop in de toekomst normaal met elkaar om te blijven gaan (en misschien wel meer?) Iedereen lost liefdesverdriet op zijn/haar eigen manier op, en dit is de jouwe, dat is prima
Maar... dit is een topic, en in topics worden over het algemeen meningen van mensen geplaatst. En ik vind dat je die meningen ook moet respecteren, hoe vervelend ze ook kunnen zijn. Ik weet precies hoe kut je je voelt, ik heb ook in die situatie gezeten en zit nu nog steeds (al voor mijn gevoel in veel mindere mate) in zo'n soort situatie. Ik weet ook dat je een hoop op je dak krijgt in dit topic, misschien wel vanwege je manier van aanpak, maar persoonlijk vind ik reacties als:
[..]
[..]
[..]
Niet erg netjes, jij wil dat ze jou in je waarde laat en dat is goed te begrijpen, maar laat de mensen hier ook in hun waarde. Lekker discussieren is heerlijk en kan opluchten, maar op de man spelen lijkt me niet helemaal nodig.
Nogmaals, ik heb niks persoonlijks tegen je Neo, maar ik ben er van overtuigd dat alle mensen in dit topic je willen helpen, ook al is dat soms met een mening die jij liever niet wilt horen. Het handigst is dan ook om alles maar in je op te nemen en te doen wat jou het beste lijkt, maar ze niet persoonlijk aan te vallen, want alles wat hier gezegd wordt is ook niet een aanval op jou. Maar meer een advies, hoe bot dat soms ook mag overkomen.
Ik snap je gedachtengang prima, het is en blijft een kutgevoel... maar persoonlijk had ik meer moeite met de 2e alinea van mijn eerste quote van jou, want daar staat een ziekte in waarin ik meerdere personen verloren ben die me erg dierbaar zijn, en dat geeft een nog veel groter kutgevoel.
Desalniettemin, ik steun je Neo! Zet hem op en denk net als ik: 2011 wordt mijn jaar!!
Ga geen woorden zitten verdraaien, niemand heeft hier gezegd dat emoties een raar verschijnsel zijn na een breakup. Als vrouw zijnde kan ik je vertellen dat het averechts werkt en de reactie van je ex bevestigt dat duidelijk. Maar goed, ga lekker verder tot je een contactverbod krijgt ofzo..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Eigenlijk mag je geen emoties tonen enkele weken na een break up. Eigenlijk moest ik de dag erna al met andere chicks ballen he jong?
Ik weet niet wat je van me verwacht, maar ik ben misschien wel iemand met emoties... klinkt misschien gek voor jou, maar ze bestaan nog.
Gelukkig ken je haar ook heel goed en ben jij de perfecte man om hierover een oordeel te schetsen
Bedankt, dankzij jou is me ineens alles duidelijk
bleeh. kut gevoel is dat idd. I know what you mean..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef ennudan het volgende:
net terug uit de kroeg en loop met haar in gedachte naar huis en in bed.... fucking vervelend maar ook niet gek....
Mis haar gewoon heel erg nu
Volgens mij ben jij iemand die graag voor mensen zorgt en een meisje zoals zij maakt daar al snel misbruik van, omdat jij het toelaat. Ze laat je in de waan dat jij bent wat zij zoekt zolang ze zich slecht voelt, maar zodra ze weer lekker in haar vel zit heeft ze je niet meer nodig en dumpt ze je. Eigenlijk zou je kwaad moeten zijn op haar omdat ze misbruik heeft gemaakt van je goedheid en op jezelf dat je zo zwak was om het allemaal toe te laten.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:28 schreef jonghar het volgende:
Ik wil graag mijn lief en leed met jullie delen, omdat het oplucht en wellicht heeft iemand iets vergelijkbaars meegemaakt(Het is toch een enorm verhaal geworden... als een samenvatting gewenst is, hoor ik het graag. )
Begin dit jaar ging het uit tussen mij en mijn ex. Na 1 jaar samen geweest te zijn, vertelde ze me dat ze niet meer verliefd was. Ze was al vrij snel, na een week, bij een andere jongen, die haar na 3 weken weer dumpte. Ik was gedurende deze periode heel depressief, dronk heel erg veel en heb uiteindelijk, een maand nadat het uit was compleet het contact verbroken. Vlak voordat zij gedumpt werd door die jongen dus.
Na deze maand ben ik een maand in mijn eentje gaan reizen, even weg van alles. Toen ik terugkwam voelde ik me zo veel beter, ik was niet meer zo verdrietig, heel zelfverzekerd, alsof ik de hele wereld aan kon. Mijn ex belde me weer, en ik was toch wel benieuwd hoe het met haar ging. We spraken af, en ik trof een extreem uitgemagerd meisje aan. Ze vertelde me dat ze niet meer wist wat ze met zichzelf aan moest. Ik vond het vreselijk om haar zo te zien, en vanaf dat moment ben ik weer veel met haar opgetrokken, en hebben we veel met elkaar afgesproken.
Op een avond ben ik met haar en haar ouders naar een concert geweest. Na enkele biertjes, vertelde haar moeder mij dat mijn ex, in de periode dat ik in mijn eentje op reis was, zichzelf iets had aangedaan. Ze had zichzelf in haar pols gesneden, maar gelukkig niet diep 'genoeg'. Ze kwam midden in de nacht huilend naar haar ouders' bed, en schreeuwde om mij.
Ik heb het hier uiteindelijk met haar over gehad, en ze deed hier nogal laconiek over. Ze zei: "Het was een fase. Ik miste gewoon 'iemand' die er voor me was." Dus, ik besloot maar om die 'iemand' te worden. We bleven elkaar zien, hadden vaak seks, gingen samen leuke dingen doen, en ik zag haar steeds meer opknappen. Ze at weer goed, als ze zich kut voelde kon ze me altijd bellen, en dan kwam ik gelijk langs. Ondertussen werd ik weer tot over mijn oren verliefd.
In deze periode heeft ze me altijd verteld dat ze niet de stempel 'relatie' wilde drukken op wat wij hadden. Dit deed mij pijn, maar ik dacht: Dat komt wel weer, hoe kun je anders omgaan met iemand op de manier waarop zij dat met mij deed, zonder gevoelens? Ik heb álles voor haar gedaan. Meegeholpen met op kamers gaan, verhuizen, mee uit genomen, zo nu en dan uit eten of een avondje uitgaan in een leuke stad met z'n tweeën.
Maar donderdag 2 december viel dan toch het doek. Er heerste al een tijd een onprettige sfeer, vond ik. Na heel lang praten, is het dan toch allemaal duidelijk geworden. Althans, voor zover ik het kan begrijpen. Ze is al heel lang niet meer verliefd op me, al niet meer sinds de eerste keer dat het uitging, obviously. Ik ben wel de belangrijkste persoon in haar leven, maar ze wil gewoon geen relatie met iemand op wie ze niet verliefd is. Ik kon dit moeilijk verkroppen. Het leek haar en mij beter, als we alle contact wederom verbroken. Voor mijn bestwil zeg maar. Ze wilde het me niet aandoen, om nog op deze manier met elkaar verder te gaan. Ze wil de vrijheid hebben om, als er een andere leuke jongen in haar leven komt, daar alles mee te kunnen doen waar ze zin in heeft. Zonder 'verbonden' te zijn aan mij.
Dit alles doet erg pijn. De eerste week geen contact ging redelijk. Ik zag in dat het voor mij het beste was om er mee te kappen. Toen ik haar echter op de zaterdag na Sinterklaas in de stad zag, werd ik erg zenuwachtig, gestrest en verdrietig. Ik ben gelijk naar huis gegaan. De 2 weken hierna, dus tot en met nu, gaan redelijk. Ik mis haar zo verdomde erg. Ik mis haar afhankelijkheid van mij, ik mis haar mooie lichaam (ondertussen dus al lang niet meer uitgemagerd), ik mis alles aan haar. Gezelschap, de goede gesprekken die we altijd hadden. Alles.
Nu stuurde ze me vandaag een mailtje. "Wanneer denk je dat je er 'klaar' voor bent om me weer is te zien?". Ik heb teruggestuurd dat dit nog lang zal duren, omdat ik niet als 'vrienden' met haar om kan gaan. Ik twijfel toch zo erg. Het liefst zou ik haar meenemen en een eind gaan wandelen door het prachtige besneeuwde bos hier. Maar het is beter van niet. Onze motieven verschillen te erg.
Iemand tips? Moet ik nou alsnog afspreken. Ik mis haar zo erg, en ik ben bang dat het nog erg lang zal duren voordat ik me beter voel.
@ Jonghar: het lijkt idd op een soort van bindingsangst. Ze wil het wel, maar ze wil het niet. En van die tegenstrijdigheid word jij het slachtoffer.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:55 schreef Catkiller het volgende:
Denk je dat je je beter gaat voelen als je haar ziet, waarna jullie wegen weer scheiden en er nog steeds niks anders is aan de situatie (Zij die zich niet wil verbinden aan jou, en jij verliefd op haar)? Je geeft zelf het goede antwoord, jullie motieven verschillen te erg en dan moet je het gewoon niet doen.
Dat je haar afhankelijkheid mist maakt mij een beetje bang, ik snap niet dat je dat kan missen en ik snap niet waarom je het zou willen? Kan aan mij liggen natuurlijk
Heb je al niet eerder een topic gemaakt over deze situatie? Of dat wat ze zichzelf heeft aan gedaan dan, het komt me zo bekend voor.
Het is naar mijn idee wel onafhankelijkheid, maar niet van haar kant. Hij zegt dat zij van hem afhankelijk was, maar dat is niet waar. Hij legde zich er wel erg makkelijk bij neer toen zij vertelde dat, en ik quote: "Ze zei: Het was een fase. Ik miste gewoon 'iemand' die er voor me was." Dus, ik besloot maar om die 'iemand' te worden." Ieder ander had haar namelijk flink de waarheid verteld, maar hij liet zich moedwillig door haar gebruiken.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
Je geeft aan dat je je prettig voelt door haar afhankelijkheid naar jou. Maar is het werkelijk afhankelijkheid en als dat zo is, is afhankelijkheid wel iets positiefs?
Wijze woorden applecherry, precies wat je zegt.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef applecherry het volgende:
het is zo irritant dat je nooit overal antwoorden op krijgt....
Zorgt ervoor dat je je slecht voelt over jezelf.
En sommigen exen verdienen het echt niet om ze te missen, maar je emoties zijn soms sterker dan je verstand helaas!
Same shit different day?!quote:Op woensdag 22 december 2010 01:49 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
bleeh. kut gevoel is dat idd. I know what you mean..
Ennudan --> Heerlenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Het lijstje voor de kroeg-date
Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Omgeving Amersfoort
Jeice -> Geen idee
Cocktailprikker -> Geen idee
(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden!)
ik kom uit omgeving Nijmegenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Het lijstje voor de kroeg-date
Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Omgeving Amersfoort
Jeice -> Geen idee
Cocktailprikker -> Geen idee
(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden!)
Ok..., zie dat je er al een persoonlijk draadje voor geopend hebt! Behoorlijk emotioneel jaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef applecherry het volgende:
En sommigen exen verdienen het echt niet om ze te missen, maar je emoties zijn soms sterker dan je verstand helaas!
Klinkt wel heeeeel bekend!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef applecherry het volgende:
@Applecherry; met alle respect naar jou maar ik ben het deels met Tegan eens. Dank je voor je toelichting hier maar beschouw svp je persoonlijke draadje als een betere uitlaatklep ok? Thnxs!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef Tegan het volgende:
Je hebt nooit een relatie gehad met hem, dus wat doe je hier? Bovendien komen al je topics alleen over als aandachttrekken, dus wat mij betreft, blijf maar lekker in je andere topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |