abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90247111
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Joyce is terug.. Zit aan de witlof en heeft behoefte aan liefde.. Kortom een rotdag!
*knuffelt Joyce*

Na het opwarmen en alleen opeten van mijn restant Kip Siam wat ik gister bereid heb kan ik ook wel wat liefde gebruiken ;)

Ik heb dan wel weer een goede dag gehad. Heerlijk gewerkt, prima afleiding!
pi_90247391
Toch aardig wat goede dagen vandaag. Ik ook een 6je tot nu toe. :) ik heb zelfs weer wat gegeten!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:31:32 #53
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90248542
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Joyce is terug.. Zit aan de witlof en heeft behoefte aan liefde.. Kortom een rotdag!
Witlof?????? Ok dan gaat het serieus niet goed met je :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:31:35 #54
189961 ex
aperture science
pi_90248544
Zo wat had ik weer lekker gekookt zeg :D, doet me toch goed. Ik wil eigenlijk hardlopen maar alles is nog wit en glad.. Misschien dan maar een potje Kinect :p ook goed voor de beweging.

Niks op TV, dat is wel kut.. En verder ook geen klusjes om te doen. Naja, dan maar dus kinecten en een beetje chillen.
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:32:34 #55
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90248586
Nog half uurtje en dan naar de kroeg.... ging altijd met haar maar alleen kan ik ook best gaan... afleiding en ken de meeste mensen daar....
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90248771
Ik voel me laatste 2 dagen zelfs beter dan toen ik nog in een relatie met haar had:P
Ze belt en smst me nog wel maar ik heb er eigenlijk geen behoefte aan.

Zometeen lekker Fc Twente - Vitesse kijken
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:36:28 #57
189961 ex
aperture science
pi_90248796
Ja, ik had/heb ook een stam kroeg maar daar komt zij ook wel is, daar weiger ik dus nog heen te gaan :D.
The cake is a lie!
pi_90248868
Ik merk ook dat sporten me zeer goed doet
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:38:42 #59
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90248943
@ex... ook een van die dingen die ze gedaan heeft... alle gezamelijke plaatsen en vrienden ineens laten vallen.... onbegrijpbaar maar goed ik kan weer gewoon ergens naar toe :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:39:48 #60
189961 ex
aperture science
pi_90249019
Dat zou ik best waarderen :) haha maar eigenlijk moet ze het lekker zelf weten. Ik heb er niks over te zeggen dus maak ik de keuze om er zelf niet meer heen te gaan.

Ik zit trouwens te twijfelen om een huisgenoot te nemen..
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:40:26 #61
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90249056
bedenk je wat je je op de hals haalt.... kan gezellig zijn..... ook onwijs onhandig straks met je nieuwe vriendin :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:40:49 #62
189961 ex
aperture science
pi_90249073
Huisgenootte met benefits :P.
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:41:20 #63
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90249105
TOPPER!!!!!

(korting als je er 2 neemt?)

benefits als in koken en schoonmaken neem ik dan heel onschuldig aan he
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:42:53 #64
189961 ex
aperture science
pi_90249181
De hond uitlaten! ;)
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:43:25 #65
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90249219
mijn konijn verzorgen :)

en mij ook natuurlijk
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90249902
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef ennudan het volgende:
mijn konijn verzorgen :)

en mij ook natuurlijk
Je zoekt een bunny? :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90250444
Ik heb ook een konijn.....sinds kort, zit hier naast me. xD

Ter behoeve van afleiding he, dus on topic ;)
pi_90251173
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:02 schreef jeice het volgende:

[..]

*knuffelt Joyce*

Na het opwarmen en alleen opeten van mijn restant Kip Siam wat ik gister bereid heb kan ik ook wel wat liefde gebruiken ;)

Ik heb dan wel weer een goede dag gehad. Heerlijk gewerkt, prima afleiding!
*knuffelt terug*

Kip Siam! Dat is wel heel wat lekkerder als de witlof die ik had!

Mooi dat je een goede dag hebt gehad!
Ik snap niet waarom ik opeens down ben.. Eigenlijk geen aanleiding voor ofzo :S
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:20:12 #69
189961 ex
aperture science
pi_90251452
Misschien kunnen wij wat voor je doen :)?
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:24:20 #70
189961 ex
aperture science
pi_90251714
Ik had gister avond weer is aanspraak door me hond trouwens, jammer dat ik zo prutser ben dat ik er niks mee doe :').

Mijn hond heeft de neiging om z'n oortjes in zijn nek te gooien en heel schattig te doen als hij iemand grappig vind. Dat meisje reageert er leuk op en gaat hem aaien, en wat doe ik.. een beetje lachen.. zucht.. I need some game :D
The cake is a lie!
pi_90252177
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef ex het volgende:
Misschien kunnen wij wat voor je doen :)?
Haha als ik zou weten wat ;)

Ben gewoon heel moe.. Lichamelijk en in mijn kop ook.. Door de afgelopen anderhalve maand.. Ben ook nog eens half ziekig.. En denk dat ik me daardoor rotter voel. En dat ik sommige dingen ga missen. Kom ik wel weer overheen maar tis ff kut ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90252236
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha als ik zou weten wat ;)

Ben gewoon heel moe.. Lichamelijk en in mijn kop ook.. Door de afgelopen anderhalve maand.. Ben ook nog eens half ziekig.. En denk dat ik me daardoor rotter voel. En dat ik sommige dingen ga missen. Kom ik wel weer overheen maar tis ff kut ;)
Wat mis je zoal dan? Gooi het eruit :).
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:36:10 #73
189961 ex
aperture science
pi_90252423
Jup gooi het eruit! Voor zover ik me kan herinderen heb ik van jou een niet "echt" uit stort verhaal gehoord.. Kom op, je kan het!
The cake is a lie!
pi_90252577
Een gezonde geest zorgt voor een goed lichaam. Hij geldt ook andersom :) Uitspraak moet je eens voor de gein serieus nemen, sporten is voor mij 1 van beste helers :)
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:40:18 #75
189961 ex
aperture science
pi_90252650
Ja, ik deed er eigenlijk weinig aan tijdens me relatie.. Zelfs me grootste hobby is echt naar achter gezakt (wat ik hier voor 3x per week deed als het even kon :)). Maar nu heb ik een auto, vrijheid & geld.. Ik ga het maar weer is serieus oppakken vanaf januari, dat gecombineerd met hardlopen + elke ochtend wat work outs..

Moet goed komen!
The cake is a lie!
pi_90252862
-edit op aanvraag-

[ Bericht 98% gewijzigd door Neo-Mullen op 22-12-2010 00:53:35 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:45:45 #77
189961 ex
aperture science
pi_90252952
Elk mens is egostisch sommige mensen zijn er alleen wat eerlijker over ;).
The cake is a lie!
pi_90253054
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees nog regelmatig de berichten van mijn ex terug,
Doe eens niet :) Ik ga mijn ex der posts hier op fok ook niet controleren.. ook al post ze hier geloof ik niet meer.
pi_90253141
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees nog regelmatig de berichten van mijn ex terug, toen ze anderhalf jaar geleden ook in deze reeks postte. Ik probeer haar instelling van toen over te nemen, want zij was destijds veel sterker na d'r break-up dan ik nu ben.
Echter kwam ik devolgende quote van haar tegen:
Hoe hypocriet mensen toch kunnen zijn als het ze ff uitkomt :D
Jou kwetsen is een manier om jou iets duidelijk te maken....dat ze zelf ook nog ergens vast in zit...
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90253215
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Doe eens niet :) Ik ga mijn ex der posts hier op fok ook niet controleren.. ook al post ze hier geloof ik niet meer.
Beter lees je ff verder... doordat ik haar posts lees, weet ik hoe zij destijds met haar break-up omging en ik wil graag diezelfde houding kunnen aannemen, aangezien zij sterker was na haar break-up met d'r ex dan ik nu ben.
Niks te maken met controlleren, puur om mezelf te zeggen van: kijk hoe zij dat aanpakt, zo moet jij dat ook doen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90253409
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

2x bellen stalken noemen :') flikker toch op man, kortzichtig figuur. Dat je het niet zint dat iemand je belt, wil niet gelijk zeggen dat dit meteen stalken is.
Je bent vast zo'n type dat alles alleen maar van jouw standpunt bekijkt, zonder ook maar enig inlevingsvermogen in de ander te hebben. Ik denk dat je ex eerder blij mag zijn dat ie van jou af is.

Nogmaals, ook ik heb schuld, maar het is kansloos om mijn gedrag als extreem te noemen. Ik bel d'r 2x en het wordt als stalken bestempeld... :')
Misschien moet je gewoon begrijpen dat het over is en dat je ex er klaar mee is. Het kan gewoon niet gaan zoals jij het wil en dat moet je accepteren.
En nee, zo'n type ben ik niet. Ben blij dat ik m'n ex heb gedumpt, heb dat niet voor niks gedaan. Maar aangezien jij dus al helemaal niet weet hoe mijn situatie in elkaar zat kan je daar weinig over zeggen.

Ondanks alle adviezen om het contact met je ex te verbreken doe je dat niet. Je blijft jezelf pijnigen door aan te horen hoe ze met een andere gozer gezellig naar groningen gaat. Geloof me maar, zodra je geen contact meer met haar hebt zal het een stuk beter gaan.
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:03:08 #82
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90253997
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon begrijpen dat het over is en dat je ex er klaar mee is. Het kan gewoon niet gaan zoals jij het wil en dat moet je accepteren.
En nee, zo'n type ben ik niet. Ben blij dat ik m'n ex heb gedumpt, heb dat niet voor niks gedaan. Maar aangezien jij dus al helemaal niet weet hoe mijn situatie in elkaar zat kan je daar weinig over zeggen.

Ondanks alle adviezen om het contact met je ex te verbreken doe je dat niet. Je blijft jezelf pijnigen door aan te horen hoe ze met een andere gozer gezellig naar groningen gaat. Geloof me maar, zodra je geen contact meer met haar hebt zal het een stuk beter gaan.
Pas op, straks word je nog uitgescholden voor troll. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90254047
Zal het er ff in losse woorden uitgooien wat ik voel.. Want een samenhangend verhaal kan ik er niet zo makkelijk van maken.. Weet ook niet of iedereen weet waarom mijn ex mijn ex is etc.

- Ik voel me gekwetst.. Ik snap niet hoe je iemand zo de grond ik kan boren waarvan je zegt zoveel van te hebben gehouden
- Ik voel me voorgelogen.. Continue ontkennen.
- Ik voel me heel respectloos behandeld.
- De woorden "ik schaamde me voor je" schieten nog vaak door mijn hoofd heen.
- Hoe kan hij na anderhalve maand gaan samen wonen met het meisje waar die mee vreemd is gegaan.
- Boos op mezelf dat ik niet altijd naar mijn verstand heb geluisterd, naar erg op mijn gevoel afging..
- Ik voel me alleen als ik mijn best vriendinnetje naast haar vriend zie zitten, zelfs wanneer ze ruzie hebben zou ik willen ruilen
- Ik heb nooit iemand nodig gehad, ik vermaak me prima alleen, waarom heb ik nu momenten waarop ik dat niet meer zo voel..
- Ik vind het een lul.. Waarom heb ik een jaar van mijn leven aan hem vergooid..
- Ik word gek van mezelf dat ik nog elke dag aan hem denk, dat hij nog steeds energie van me vreet.. En dat is hij niet waard!

En dit is nog maar een deel van wat er in mijn kop zit volgens mij..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90254097
@Melanie_x: Een ex dumpen, blij zijn daarmee en dat zo neerzetten alsof het de gewoonste zaak ter wereld is komt me nogal hard over, het straalt een bepaalde gevoelloos uit.

Uiteraard ken ik de achtergronden niet maar ik hoop dta je begrijpt dat het zonder uitleg nogal harteloos overkomt.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90254188
-edit op verzoek-

[ Bericht 96% gewijzigd door Neo-Mullen op 22-12-2010 00:53:08 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90254244
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Beter lees je ff verder... doordat ik haar posts lees, weet ik hoe zij destijds met haar break-up omging en ik wil graag diezelfde houding kunnen aannemen, aangezien zij sterker was na haar break-up met d'r ex dan ik nu ben.
Niks te maken met controlleren, puur om mezelf te zeggen van: kijk hoe zij dat aanpakt, zo moet jij dat ook doen.
Ja dat is wel de hoofles die je er voor jezelf uit haalt, dat is goed, dat is zo. Maar je leest nog steeds de posts ;) Ook al haal je er goede dingen uit, doe het maar niet meer. Want je bent er dan nog steeds mee bezig...

Neo ik doe dit niet om je de grond in te boren, je zult echt zien wanneer jij je met andere dingen bezig houden gaat, het verwerken een stuk sneller gaat. :)
pi_90254269
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.

Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
Trek je er niets van aan Neo..! *knuffelt*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90254325
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Trek je er niets van aan Neo..! *knuffelt*
I'll try.. dankje *knuffelt mee*
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:10:35 #89
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90254433
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.

Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij wellicht dezelfde ervaring hebben gehad en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt (door haar en ons). En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg. :{w
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90254553
Adem in, adem uit :P
pi_90254559
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij het wellicht ook die ervaring hebben en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt. En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg. :{w
Ben ik het niet mee eens.. Want hij geeft aan dat hij er wat aan heeft en dat hij wat doet met de adviezen en kritieken die jullie heb geven. Alleen dat kun je niet in 1 dag veranderen! Kom op.. En als er dan iemand gaan posten die halve berichten leest snap ik goed dat je ff pisnijdig wordt..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90254599
Sommigen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig zodat ze niet weg blijven kwijnen in zelfmedelijden.
pi_90254711
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef melanie_x het volgende:
Sommigen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig zodat ze niet weg blijven kwijnen in zelfmedelijden.
Dat is wat anders als de grond in boren!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90254861
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef goofy_goober het volgende:
Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij wellicht dezelfde ervaring hebben gehad en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt (door haar en ons). En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg. :{w
Doseren kan ook wel eens nuttig zijn. Alle begrip voor Neo dat het soms beter gaat...maar soms ook ff wat minder. Het is immers pas een paar weken uit en dan is de pijn nog erg vers....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90254865
Neo , probeer eens voor de verandering niet met je ex te bezig zijn, want wat je nu doet versterkt alleen maar het idee wat ze al van je heeft.
Ze noemde je een stalker en als je juist haar oude berichten gaat opgraven en hier neerzet ga je toch een beetje doorslaan.
Probeer eens dingen te doen die totaal niet met haar te maken hebben, en blijf daar een poosje mee bezig.
Ik denk namelijk dat je jezelf geen dienst bewijst om met haar bezig te houden.
Het gaat niet om haar , het gaat om jou en hoe je nu verder moet.
pi_90254916
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.. Want hij geeft aan dat hij er wat aan heeft en dat hij wat doet met de adviezen en kritieken die jullie heb geven. Alleen dat kun je niet in 1 dag veranderen! Kom op.. En als er dan iemand gaan posten die halve berichten leest snap ik goed dat je ff pisnijdig wordt..
Dit dus. Ik heb al tig keer aangegeven dat ik me meer van haar ga distantieren, haar niet meer ga aanspreken totdat ze mij aanspreekt en dat ik mezelf niet meer zo kwetsbaar naar haar op ga stellen. Dus hoezo 'doe ik er niets mee'?
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef melanie_x het volgende:
Sommigen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig zodat ze niet weg blijven kwijnen in zelfmedelijden.
Klopt en daar is ook niets mis mee. Dat is zelfs een goed iets, maar zoals Joyce ook al zei: dat is wat anders dan gg doet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef formerjellybean het volgende:
Neo , probeer eens voor de verandering niet met je ex te bezig zijn, want wat je nu doet versterkt alleen maar het idee wat ze al van je heeft.
Ze noemde je een stalker en als je juist haar oude berichten gaat opgraven en hier neerzet ga je toch een beetje doorslaan.
Probeer eens dingen te doen die totaal niet met haar te maken hebben, en blijf daar een poosje mee bezig.
Ik denk namelijk dat je jezelf geen dienst bewijst om met haar bezig te houden.
Het gaat niet om haar , het gaat om jou en hoe je nu verder moet.
Hmm, ik dacht juist dat het beter zou zijn om haar successen in het verleden te volgen en hetzelfde succes te boeken.
Ik zal het zeker gaan proberen wat je zegt. Ik ga wat vaker met vrienden afspreken, me meer op m'n toekomst storten (studie volgend jaar in Den Haag waarschijnlijk) en proberen om haar berichten op Fok! te gaan vermijden. :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90255101
Verwijder haar gewoon van eventuele netwerken en msn o.i.d..
Ik zie je al zitten.. wachten totdat ze je aanspreekt..

Op een dag ga je vast beseffen dat het contact verbreken gewoon het beste is om te doen. Je bent dag in en dag uit met haar bezig, je doet er niet alles aan om verder te gaan.
pi_90255667
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef melanie_x het volgende:
Verwijder haar gewoon van eventuele netwerken en msn o.i.d..
Ik zie je al zitten.. wachten totdat ze je aanspreekt..

Op een dag ga je vast beseffen dat het contact verbreken gewoon het beste is om te doen. Je bent dag in en dag uit met haar bezig, je doet er niet alles aan om verder te gaan.
@melanie_x: hoelang geleden is het dat jij brak (dumpte...) met je ex?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90255899
Hey, mijn ex dumpte me na 10 maanden via de telefoon. Gewoon, omdat het niet meer ging. We ruzieden veelste veel en veelste vaak, wel is zij tot nu toe de persoon waar ik het meest intiem mee ben geweest (qua seks, vakanties, dingen die we samen deden en meemaakten) Verbrak het contact meteen en wou niet eens een keer afspreken om alles op een rijtje te zetten omdat het beter voor ons zou zijn.
Ik woon trouwens in Rotterdam, zij in Eindhoven. Tis al twee maanden uit.

En ik merk, des te meer ik bezig ben en je er de tijd voor geeft, des te beter je het verwerkt. Jammer is dat de laatste keer wanneer ik haar zag is dat we toen nog samen bij elkaar waren.

De laatste keer belde ik haar op, (dom dom dom dom, meer uit wanhoop) en deed ze zoooo fucking zakelijk tegen mij. Ik heb haar niets aangedaan, absoluut niets. Ik probeerde haar als een prinses te behandelen.

Het lastigste is dat ze hier weleens komt om te shoppen en voor een concert in Ahoy (woon er 15 minuten fietsen vandaan). En de gedachten dat ze met andere jongens aan het flikflooien is, daar werd ik zo pissig van.
Nu is het allemaal wat minder gelukkig.

[ Bericht 42% gewijzigd door o.us op 21-12-2010 21:35:49 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90256795
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@melanie_x: hoelang geleden is het dat jij brak (dumpte...) met je ex?
27 maart. Meneer was altijd heel lief voor me maar me ondertussen wel belazeren. De hele zomer bleven we elkaar zien waarna het weer aanging. Ik had er het volste vertrouwen in dat het goed zou komen, maar de aard van het beestje veranderd blijkbaar niet. Mijn hart weer gebroken, dus 9 september uit gemaakt en hem daarna nooit meer gezien.
Ik heb het zwaar gehad maar nu kan ik weer zeggen dat ik gelukkig ben :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')