*knuffelt Joyce*quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Joyce is terug.. Zit aan de witlof en heeft behoefte aan liefde.. Kortom een rotdag!
Witlof?????? Ok dan gaat het serieus niet goed met jequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Joyce is terug.. Zit aan de witlof en heeft behoefte aan liefde.. Kortom een rotdag!
Je zoekt een bunny?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef ennudan het volgende:
mijn konijn verzorgen
en mij ook natuurlijk
*knuffelt terug*quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:02 schreef jeice het volgende:
[..]
*knuffelt Joyce*
Na het opwarmen en alleen opeten van mijn restant Kip Siam wat ik gister bereid heb kan ik ook wel wat liefde gebruiken
Ik heb dan wel weer een goede dag gehad. Heerlijk gewerkt, prima afleiding!
Haha als ik zou weten watquote:
Wat mis je zoal dan? Gooi het eruitquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha als ik zou weten wat
Ben gewoon heel moe.. Lichamelijk en in mijn kop ook.. Door de afgelopen anderhalve maand.. Ben ook nog eens half ziekig.. En denk dat ik me daardoor rotter voel. En dat ik sommige dingen ga missen. Kom ik wel weer overheen maar tis ff kut
Doe eens nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees nog regelmatig de berichten van mijn ex terug,
Jou kwetsen is een manier om jou iets duidelijk te maken....dat ze zelf ook nog ergens vast in zit...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees nog regelmatig de berichten van mijn ex terug, toen ze anderhalf jaar geleden ook in deze reeks postte. Ik probeer haar instelling van toen over te nemen, want zij was destijds veel sterker na d'r break-up dan ik nu ben.
Echter kwam ik devolgende quote van haar tegen:
Hoe hypocriet mensen toch kunnen zijn als het ze ff uitkomt
Beter lees je ff verder... doordat ik haar posts lees, weet ik hoe zij destijds met haar break-up omging en ik wil graag diezelfde houding kunnen aannemen, aangezien zij sterker was na haar break-up met d'r ex dan ik nu ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Doe eens nietIk ga mijn ex der posts hier op fok ook niet controleren.. ook al post ze hier geloof ik niet meer.
Misschien moet je gewoon begrijpen dat het over is en dat je ex er klaar mee is. Het kan gewoon niet gaan zoals jij het wil en dat moet je accepteren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
2x bellen stalken noemenflikker toch op man, kortzichtig figuur. Dat je het niet zint dat iemand je belt, wil niet gelijk zeggen dat dit meteen stalken is.
Je bent vast zo'n type dat alles alleen maar van jouw standpunt bekijkt, zonder ook maar enig inlevingsvermogen in de ander te hebben. Ik denk dat je ex eerder blij mag zijn dat ie van jou af is.
Nogmaals, ook ik heb schuld, maar het is kansloos om mijn gedrag als extreem te noemen. Ik bel d'r 2x en het wordt als stalken bestempeld...
Pas op, straks word je nog uitgescholden voor troll.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon begrijpen dat het over is en dat je ex er klaar mee is. Het kan gewoon niet gaan zoals jij het wil en dat moet je accepteren.
En nee, zo'n type ben ik niet. Ben blij dat ik m'n ex heb gedumpt, heb dat niet voor niks gedaan. Maar aangezien jij dus al helemaal niet weet hoe mijn situatie in elkaar zat kan je daar weinig over zeggen.
Ondanks alle adviezen om het contact met je ex te verbreken doe je dat niet. Je blijft jezelf pijnigen door aan te horen hoe ze met een andere gozer gezellig naar groningen gaat. Geloof me maar, zodra je geen contact meer met haar hebt zal het een stuk beter gaan.
Ja dat is wel de hoofles die je er voor jezelf uit haalt, dat is goed, dat is zo. Maar je leest nog steeds de postsquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beter lees je ff verder... doordat ik haar posts lees, weet ik hoe zij destijds met haar break-up omging en ik wil graag diezelfde houding kunnen aannemen, aangezien zij sterker was na haar break-up met d'r ex dan ik nu ben.
Niks te maken met controlleren, puur om mezelf te zeggen van: kijk hoe zij dat aanpakt, zo moet jij dat ook doen.
Trek je er niets van aan Neo..! *knuffelt*quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.
Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
I'll try.. dankje *knuffelt mee*quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Trek je er niets van aan Neo..! *knuffelt*
Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij wellicht dezelfde ervaring hebben gehad en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt (door haar en ons). En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.
Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
Ben ik het niet mee eens.. Want hij geeft aan dat hij er wat aan heeft en dat hij wat doet met de adviezen en kritieken die jullie heb geven. Alleen dat kun je niet in 1 dag veranderen! Kom op.. En als er dan iemand gaan posten die halve berichten leest snap ik goed dat je ff pisnijdig wordt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij het wellicht ook die ervaring hebben en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt. En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg.
Dat is wat anders als de grond in boren!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef melanie_x het volgende:
Sommigen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig zodat ze niet weg blijven kwijnen in zelfmedelijden.
Doseren kan ook wel eens nuttig zijn. Alle begrip voor Neo dat het soms beter gaat...maar soms ook ff wat minder. Het is immers pas een paar weken uit en dan is de pijn nog erg vers....quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef goofy_goober het volgende:
Heh, het 'probleem' met jou is dat je niet luistert. Mensen geven je nuttige tips wat je het beste kunt doen omdat zij wellicht dezelfde ervaring hebben gehad en weten hoe zoiets kan uitpakken en jij slaat het vervolgens in de wind, om dan een dag later hier te komen janken hoe benadeeld je wel niet wordt (door haar en ons). En als er dan iets van wordt gezegd in de vorm van kritiek op je handelen dan ga je maar mensen uitschelden? Kom op zeg.
Dit dus. Ik heb al tig keer aangegeven dat ik me meer van haar ga distantieren, haar niet meer ga aanspreken totdat ze mij aanspreekt en dat ik mezelf niet meer zo kwetsbaar naar haar op ga stellen. Dus hoezo 'doe ik er niets mee'?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. Want hij geeft aan dat hij er wat aan heeft en dat hij wat doet met de adviezen en kritieken die jullie heb geven. Alleen dat kun je niet in 1 dag veranderen! Kom op.. En als er dan iemand gaan posten die halve berichten leest snap ik goed dat je ff pisnijdig wordt..
Klopt en daar is ook niets mis mee. Dat is zelfs een goed iets, maar zoals Joyce ook al zei: dat is wat anders dan gg doet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:12 schreef melanie_x het volgende:
Sommigen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig zodat ze niet weg blijven kwijnen in zelfmedelijden.
Hmm, ik dacht juist dat het beter zou zijn om haar successen in het verleden te volgen en hetzelfde succes te boeken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:16 schreef formerjellybean het volgende:
Neo , probeer eens voor de verandering niet met je ex te bezig zijn, want wat je nu doet versterkt alleen maar het idee wat ze al van je heeft.
Ze noemde je een stalker en als je juist haar oude berichten gaat opgraven en hier neerzet ga je toch een beetje doorslaan.
Probeer eens dingen te doen die totaal niet met haar te maken hebben, en blijf daar een poosje mee bezig.
Ik denk namelijk dat je jezelf geen dienst bewijst om met haar bezig te houden.
Het gaat niet om haar , het gaat om jou en hoe je nu verder moet.
@melanie_x: hoelang geleden is het dat jij brak (dumpte...) met je ex?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef melanie_x het volgende:
Verwijder haar gewoon van eventuele netwerken en msn o.i.d..
Ik zie je al zitten.. wachten totdat ze je aanspreekt..
Op een dag ga je vast beseffen dat het contact verbreken gewoon het beste is om te doen. Je bent dag in en dag uit met haar bezig, je doet er niet alles aan om verder te gaan.
27 maart. Meneer was altijd heel lief voor me maar me ondertussen wel belazeren. De hele zomer bleven we elkaar zien waarna het weer aanging. Ik had er het volste vertrouwen in dat het goed zou komen, maar de aard van het beestje veranderd blijkbaar niet. Mijn hart weer gebroken, dus 9 september uit gemaakt en hem daarna nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@melanie_x: hoelang geleden is het dat jij brak (dumpte...) met je ex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |