abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:54:35 #26
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90244140
@Neo het zal ook vast nog wel een poosje zo blijven dat ze rondspookt... gewoon toelaten en dan objectief proberen te bekijken.
Ze rent vandaag ook al de hele dag in mijn hoofd rond.... voel me er soms niet lekker bij en andere keren denk ik ach... zo erg was het niet....

Ga vanavond weer lekker de kroeg in.... doet me aan de ene kant aan haar denken omdat we altijd samen gingen op dinsdag aan de andere kant is het ook gewoon lekker afleiding...

het is en blijft moeilijk
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90244517
Neo, vind je het gek dat ze niks van je wil weten. Het lijkt inderdaad bijna op stalken wat je bij dr doet. Vreselijk irritant, zo was mijn ex ook. Ben echt heel blij dat ik daar nu van af ben!
Het lijkt er gewoon op dat ze het heel erg naar dr zin heeft met die andere gozer dus heeft ze ook geen behoefte aan contact met jou. Goofy heeft gewoon gelijk hoor :)
pi_90244743
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:03 schreef melanie_x het volgende:
Neo, vind je het gek dat ze niks van je wil weten. Het lijkt inderdaad bijna op stalken wat je bij dr doet. Vreselijk irritant, zo was mijn ex ook. Ben echt heel blij dat ik daar nu van af ben!
Het lijkt er gewoon op dat ze het heel erg naar dr zin heeft met die andere gozer dus heeft ze ook geen behoefte aan contact met jou. Goofy heeft gewoon gelijk hoor :)
2x bellen stalken noemen :') flikker toch op man, kortzichtig figuur. Dat je het niet zint dat iemand je belt, wil niet gelijk zeggen dat dit meteen stalken is.
Je bent vast zo'n type dat alles alleen maar van jouw standpunt bekijkt, zonder ook maar enig inlevingsvermogen in de ander te hebben. Ik denk dat je ex eerder blij mag zijn dat ie van jou af is.

Nogmaals, ook ik heb schuld, maar het is kansloos om mijn gedrag als extreem te noemen. Ik bel d'r 2x en het wordt als stalken bestempeld... :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:08:47 #29
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90244760
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:03 schreef melanie_x het volgende:
Neo, vind je het gek dat ze niks van je wil weten. Het lijkt inderdaad bijna op stalken wat je bij dr doet. Vreselijk irritant, zo was mijn ex ook. Ben echt heel blij dat ik daar nu van af ben!
Het lijkt er gewoon op dat ze het heel erg naar dr zin heeft met die andere gozer dus heeft ze ook geen behoefte aan contact met jou. Goofy heeft gewoon gelijk hoor :)
Misschien wel maar niet altijd even makkelijk om te verwerken
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:10:19 #30
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90244818
@Neo... je kunt je niet verplaatsen in de belevingswereld van een ander... en daar bedoel ik me dat je nooit weet hoe een ander het gaat opvatten zeker via msn of telefoon.... Face2Face werkt dan nog altijd het beste....

Let wel ik bedoel er niet mee dat zij gelijk heeft... of dat jij gelijk hebt.... probeer simpel uit te leggen waar het aan kan liggen
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90244823
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:03 schreef melanie_x het volgende:
Neo, vind je het gek dat ze niks van je wil weten. Het lijkt inderdaad bijna op stalken wat je bij dr doet. Vreselijk irritant, zo was mijn ex ook. Ben echt heel blij dat ik daar nu van af ben!
Het lijkt er gewoon op dat ze het heel erg naar dr zin heeft met die andere gozer dus heeft ze ook geen behoefte aan contact met jou. Goofy heeft gewoon gelijk hoor :)
Dossierkennis is wel belangrijk voordat je uitspraken doet ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90244885
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:10 schreef ennudan het volgende:
@Neo... je kunt je niet verplaatsen in de belevingswereld van een ander... en daar bedoel ik me dat je nooit weet hoe een ander het gaat opvatten zeker via msn of telefoon.... Face2Face werkt dan nog altijd het beste....

Let wel ik bedoel er niet mee dat zij gelijk heeft... of dat jij gelijk hebt.... probeer simpel uit te leggen waar het aan kan liggen
Dat klopt, dat is precies waarom ik haar opbelde: ik wilde met haar face to face afspreken om eens goed te praten over hoe we verder moeten. Daarmee heb ik toch juist geprobeerd om alles in goede banen te leiden? What else can I do?
Dat zij er niet voor open staat is niet mijn schuld. Ik heb het iig wel geprobeerd.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90244913
Ach...en ik voel me dan wel weer top vandaag! *)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:12:49 #34
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90244930
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:11 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat klopt, dat is precies waarom ik haar opbelde: ik wilde met haar face to face afspreken om eens goed te praten over hoe we verder moeten. Daarmee heb ik toch juist geprobeerd om alles in goede banen te leiden? What else can I do?
Dat zij er niet voor open staat is niet mijn schuld. Ik heb het iig wel geprobeerd.
Precies...........dus je kunt jezelf niks verwijten.... maar je moet er dan ook voor openstaan dat zij het helaas niet wil..... loslaten en verder gaan......

(goh wat klinkt dat weer makkelijk)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:13:06 #35
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90244939
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ach...en ik voel me dan wel weer top vandaag! *)
Ruilen?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90245013
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:12 schreef ennudan het volgende:

[..]

Precies...........dus je kunt jezelf niks verwijten.... maar je moet er dan ook voor openstaan dat zij het helaas niet wil..... loslaten en verder gaan......

(goh wat klinkt dat weer makkelijk)
Wil ik best voor openstaan. Maar dan moet ze niet moeilijk gaan doen als het telefoongesprek op stalken gaat lijken. Face to face kunnen we namelijk altijd supergoed praten... maargoed, ze zit nu met die gappie in Grunn :')
Ik kan zo'n stad om zo'n reden trouwens echt vervloeken. Ja, best wel kansloos, maartoch :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90245070
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef ennudan het volgende:
Ruilen?
No way! ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:16:18 #38
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90245084
snap ik maar het vervelende is dat je hoe hard je ook probeert niks aan haar reactie kan doen.....al ga je op je kop staan....
en of dat met of zonder die gozer, in of uit groningen is doet er dan allemaal niet meer toe...
Bedoel het blijft k*t maar het ligt buiten je controle
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:16:42 #39
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90245106
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:16 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

No way! ;)
Was ik al bang voor :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90245260
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wil ik best voor openstaan. Maar dan moet ze niet moeilijk gaan doen als het telefoongesprek op stalken gaat lijken. Face to face kunnen we namelijk altijd supergoed praten... maargoed, ze zit nu met die gappie in Grunn :')
Ik kan zo'n stad om zo'n reden trouwens echt vervloeken. Ja, best wel kansloos, maartoch :P
Jij hebt het wel over jouw emotie, maar besef dat dik de helft van wat zij zegt ook emotie is.

Nogmaals; dan zeggen ze wat ze graag willen denken en voelen en niet wat ze daadwerkelijk denken en voelen. Denk daar nu eens over na en geef haar nou eens tijd en ruimte.
Maak je niet zo druk om die jongen in Groningen. Eigenlijk staat hij er compleet buiten.

En ga je nou eindelijk eens wat gezonds eten of zit je weer rotzooi naar binnen te werken om er daarna een hoop bier achteraan te gooien? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:25:06 #41
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90245438
wat is er mis met ongezond eten en bier?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90245464
daar ga je ongezond van denken

hebben je ouders het jou dan niet geleerd?

"een gezonde geest in een gezond lichaam" ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90245467
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:20 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Jij hebt het wel over jouw emotie, maar besef dat dik de helft van wat zij zegt ook emotie is.

Nogmaals; dan zeggen ze wat ze graag willen denken en voelen en niet wat ze daadwerkelijk denken en voelen. Denk daar nu eens over na en geef haar nou eens tijd en ruimte.
Maak je niet zo druk om die jongen in Groningen. Eigenlijk staat hij er compleet buiten.

En ga je nou eindelijk eens wat gezonds eten of zit je weer rotzooi naar binnen te werken om er daarna een hoop bier achteraan te gooien? ;)

Hoe kom je daar bij :')
Heb gister niets meer gedronken... had niks in huis :P
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:36:17 #44
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90245908
De kunst van het bashen van Neo-mullen #1 :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_90245998
Arme kerel komt hier zijn hart luchten en krijgt alleen maar vanalles naar zijn hoofd. :P
pi_90246000
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:36 schreef Catkiller het volgende:
De kunst van het bashen van Neo-mullen #1 :D
Nah, het zijn toevallig een paar opmerkingen die ineens zwaar tegen me zijn. Ik denk ook dat het een situatie is van 'je bent het met me eens of niet'. Er lijkt niet echt een tussenweg te liggen als ik de reacties lees.

Nogmaals, ik heb niet slim gehandeld, dat weet ik intussen ook wel. Vind het alleen erg jammer dat mensen gelijk complete oordelen over haar/mij hebben, zonder enige achtergrondinformatie te hebben.
Conclusies trekken kan ook iets voorzichtiger ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90246331
Joyce is terug.. Zit aan de witlof en heeft behoefte aan liefde.. Kortom een rotdag!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90246349
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nah, het zijn toevallig een paar opmerkingen die ineens zwaar tegen me zijn. Ik denk ook dat het een situatie is van 'je bent het met me eens of niet'. Er lijkt niet echt een tussenweg te liggen als ik de reacties lees.

Nogmaals, ik heb niet slim gehandeld, dat weet ik intussen ook wel. Vind het alleen erg jammer dat mensen gelijk complete oordelen over haar/mij hebben, zonder enige achtergrondinformatie te hebben.
Conclusies trekken kan ook iets voorzichtiger ;)
He Neo; ik ben zo voorzichtig als ik zijn kan :)

Je moet het gewoon ff tijd geven. Het is best te merken aan je daden dat je een vechtertje bent, dat je niet snel opgeeft en er bijna letterlijk voor wilt knokken. Dat siert je maar werkt in deze situatie even tegen je.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90246385
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Joyce is terug.. Zit aan de witlof en heeft behoefte aan liefde.. Kortom een rotdag!
Planten hebben toch liefde nodig? ...en dat je tegen ze gaat praten? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:57:51 #50
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90246927
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
daar ga je ongezond van denken

hebben je ouders het jou dan niet geleerd?

"een gezonde geest in een gezond lichaam" ;)
Nou, ik heb in 20 jaar niet zo gezond gegeten als sinds het uit is, maar er gezond door denken dat zat er niet meteen in :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Joyce is terug.. Zit aan de witlof en heeft behoefte aan liefde.. Kortom een rotdag!
Als ik witlof zat te eten dan kon ik ook wel liefde gebruiken :r :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')