abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90247111
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Joyce is terug.. Zit aan de witlof en heeft behoefte aan liefde.. Kortom een rotdag!
*knuffelt Joyce*

Na het opwarmen en alleen opeten van mijn restant Kip Siam wat ik gister bereid heb kan ik ook wel wat liefde gebruiken ;)

Ik heb dan wel weer een goede dag gehad. Heerlijk gewerkt, prima afleiding!
pi_90247391
Toch aardig wat goede dagen vandaag. Ik ook een 6je tot nu toe. :) ik heb zelfs weer wat gegeten!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:31:32 #53
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90248542
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Joyce is terug.. Zit aan de witlof en heeft behoefte aan liefde.. Kortom een rotdag!
Witlof?????? Ok dan gaat het serieus niet goed met je :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:31:35 #54
189961 ex
aperture science
pi_90248544
Zo wat had ik weer lekker gekookt zeg :D, doet me toch goed. Ik wil eigenlijk hardlopen maar alles is nog wit en glad.. Misschien dan maar een potje Kinect :p ook goed voor de beweging.

Niks op TV, dat is wel kut.. En verder ook geen klusjes om te doen. Naja, dan maar dus kinecten en een beetje chillen.
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:32:34 #55
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90248586
Nog half uurtje en dan naar de kroeg.... ging altijd met haar maar alleen kan ik ook best gaan... afleiding en ken de meeste mensen daar....
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90248771
Ik voel me laatste 2 dagen zelfs beter dan toen ik nog in een relatie met haar had:P
Ze belt en smst me nog wel maar ik heb er eigenlijk geen behoefte aan.

Zometeen lekker Fc Twente - Vitesse kijken
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:36:28 #57
189961 ex
aperture science
pi_90248796
Ja, ik had/heb ook een stam kroeg maar daar komt zij ook wel is, daar weiger ik dus nog heen te gaan :D.
The cake is a lie!
pi_90248868
Ik merk ook dat sporten me zeer goed doet
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:38:42 #59
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90248943
@ex... ook een van die dingen die ze gedaan heeft... alle gezamelijke plaatsen en vrienden ineens laten vallen.... onbegrijpbaar maar goed ik kan weer gewoon ergens naar toe :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:39:48 #60
189961 ex
aperture science
pi_90249019
Dat zou ik best waarderen :) haha maar eigenlijk moet ze het lekker zelf weten. Ik heb er niks over te zeggen dus maak ik de keuze om er zelf niet meer heen te gaan.

Ik zit trouwens te twijfelen om een huisgenoot te nemen..
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:40:26 #61
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90249056
bedenk je wat je je op de hals haalt.... kan gezellig zijn..... ook onwijs onhandig straks met je nieuwe vriendin :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:40:49 #62
189961 ex
aperture science
pi_90249073
Huisgenootte met benefits :P.
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:41:20 #63
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90249105
TOPPER!!!!!

(korting als je er 2 neemt?)

benefits als in koken en schoonmaken neem ik dan heel onschuldig aan he
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:42:53 #64
189961 ex
aperture science
pi_90249181
De hond uitlaten! ;)
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:43:25 #65
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90249219
mijn konijn verzorgen :)

en mij ook natuurlijk
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90249902
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef ennudan het volgende:
mijn konijn verzorgen :)

en mij ook natuurlijk
Je zoekt een bunny? :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90250444
Ik heb ook een konijn.....sinds kort, zit hier naast me. xD

Ter behoeve van afleiding he, dus on topic ;)
pi_90251173
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:02 schreef jeice het volgende:

[..]

*knuffelt Joyce*

Na het opwarmen en alleen opeten van mijn restant Kip Siam wat ik gister bereid heb kan ik ook wel wat liefde gebruiken ;)

Ik heb dan wel weer een goede dag gehad. Heerlijk gewerkt, prima afleiding!
*knuffelt terug*

Kip Siam! Dat is wel heel wat lekkerder als de witlof die ik had!

Mooi dat je een goede dag hebt gehad!
Ik snap niet waarom ik opeens down ben.. Eigenlijk geen aanleiding voor ofzo :S
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:20:12 #69
189961 ex
aperture science
pi_90251452
Misschien kunnen wij wat voor je doen :)?
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:24:20 #70
189961 ex
aperture science
pi_90251714
Ik had gister avond weer is aanspraak door me hond trouwens, jammer dat ik zo prutser ben dat ik er niks mee doe :').

Mijn hond heeft de neiging om z'n oortjes in zijn nek te gooien en heel schattig te doen als hij iemand grappig vind. Dat meisje reageert er leuk op en gaat hem aaien, en wat doe ik.. een beetje lachen.. zucht.. I need some game :D
The cake is a lie!
pi_90252177
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef ex het volgende:
Misschien kunnen wij wat voor je doen :)?
Haha als ik zou weten wat ;)

Ben gewoon heel moe.. Lichamelijk en in mijn kop ook.. Door de afgelopen anderhalve maand.. Ben ook nog eens half ziekig.. En denk dat ik me daardoor rotter voel. En dat ik sommige dingen ga missen. Kom ik wel weer overheen maar tis ff kut ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90252236
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha als ik zou weten wat ;)

Ben gewoon heel moe.. Lichamelijk en in mijn kop ook.. Door de afgelopen anderhalve maand.. Ben ook nog eens half ziekig.. En denk dat ik me daardoor rotter voel. En dat ik sommige dingen ga missen. Kom ik wel weer overheen maar tis ff kut ;)
Wat mis je zoal dan? Gooi het eruit :).
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:36:10 #73
189961 ex
aperture science
pi_90252423
Jup gooi het eruit! Voor zover ik me kan herinderen heb ik van jou een niet "echt" uit stort verhaal gehoord.. Kom op, je kan het!
The cake is a lie!
pi_90252577
Een gezonde geest zorgt voor een goed lichaam. Hij geldt ook andersom :) Uitspraak moet je eens voor de gein serieus nemen, sporten is voor mij 1 van beste helers :)
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:40:18 #75
189961 ex
aperture science
pi_90252650
Ja, ik deed er eigenlijk weinig aan tijdens me relatie.. Zelfs me grootste hobby is echt naar achter gezakt (wat ik hier voor 3x per week deed als het even kon :)). Maar nu heb ik een auto, vrijheid & geld.. Ik ga het maar weer is serieus oppakken vanaf januari, dat gecombineerd met hardlopen + elke ochtend wat work outs..

Moet goed komen!
The cake is a lie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')