*knuffelt Joyce*quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Joyce is terug.. Zit aan de witlof en heeft behoefte aan liefde.. Kortom een rotdag!
Witlof?????? Ok dan gaat het serieus niet goed met jequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Joyce is terug.. Zit aan de witlof en heeft behoefte aan liefde.. Kortom een rotdag!
Je zoekt een bunny?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef ennudan het volgende:
mijn konijn verzorgen
en mij ook natuurlijk
*knuffelt terug*quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:02 schreef jeice het volgende:
[..]
*knuffelt Joyce*
Na het opwarmen en alleen opeten van mijn restant Kip Siam wat ik gister bereid heb kan ik ook wel wat liefde gebruiken
Ik heb dan wel weer een goede dag gehad. Heerlijk gewerkt, prima afleiding!
Haha als ik zou weten watquote:
Wat mis je zoal dan? Gooi het eruitquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha als ik zou weten wat
Ben gewoon heel moe.. Lichamelijk en in mijn kop ook.. Door de afgelopen anderhalve maand.. Ben ook nog eens half ziekig.. En denk dat ik me daardoor rotter voel. En dat ik sommige dingen ga missen. Kom ik wel weer overheen maar tis ff kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |