abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90257001
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef melanie_x het volgende:

[..]

27 maart. Meneer was altijd heel lief voor me maar me ondertussen wel belazeren. De hele zomer bleven we elkaar zien waarna het weer aanging. Ik had er het volste vertrouwen in dat het goed zou komen, maar de aard van het beestje veranderd blijkbaar niet. Mijn hart weer gebroken, dus 9 september uit gemaakt en hem daarna nooit meer gezien.
Ik heb het zwaar gehad maar nu kan ik weer zeggen dat ik gelukkig ben :)
Dat is goed om te horen :) ben blij dat je er goed bovenop bent gekomen. En geloof me, ik weet hoe het is als hij/zij vreemdgaat. Sterk van je om er een punt achter te kunnen zetten. Ik kon het destijds niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90257139
Ik wil me beter voelen..! Klootzak!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:08:01 #103
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90258171
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil me beter voelen..! Klootzak!
Dacht ik ook.
Feyenoord Rotterdam
pi_90258192
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef o.us het volgende:

[..]

Waarom negeert iedereen mij ;(!!!!
Herken me precies in je gevoelens. Dat je denkt aan 'de laatste keer toen we ... deden, waren we nog samen' en dat je kwaad wordt om het flikflooien met andere jongens is momenteel wel heel erg bekend bij mij.
Gewoon keihard van je afzetten, ben ik momenteel ook mee bezig. Ik heb haar gisteren ook opgebeld met alle goede bedoelingen, maar zij vatte het net even wat anders op en knalde me aan de kant als oud vuil. Tsja, ik zal het wel verdiend hebben, maar zo zie ik het niet helemaal.
Zelfde geldt voor jou: niet meer bellen, laat haar het initiatief maar eens nemen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90258221
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef o.us het volgende:

[..]

Waarom negeert iedereen mij ;(!!!!
Mja je bent al op de goede weg zo te zien, maar hoe voel je je er nu vooral onder dan? Wat zijn de dingen waar je het moeilijk mee hebt of advies nodig hebt voor gedrag wat je niet kunt plaatsen of wat je zelf niet fijn vind?
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:25:12 #106
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90259362
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Herken me precies in je gevoelens. Dat je denkt aan 'de laatste keer toen we ... deden, waren we nog samen' en dat je kwaad wordt om het flikflooien met andere jongens is momenteel wel heel erg bekend bij mij.
Gewoon keihard van je afzetten, ben ik momenteel ook mee bezig. Ik heb haar gisteren ook opgebeld met alle goede bedoelingen, maar zij vatte het net even wat anders op en knalde me aan de kant als oud vuil. Tsja, ik zal het wel verdiend hebben, maar zo zie ik het niet helemaal.
Zelfde geldt voor jou: niet meer bellen, laat haar het initiatief maar eens nemen.
Maar ze was ook onzeker. Ze zag een oude foto van voor haar tijd op mijn Facebook (Ze doet niet aan social media, liet haar zien hoeveel foto's van ons twee ik er op heb gepleurd omdat ik zo trots op haar was.. wat ik dus weer kon verwijderen :+) zag ze per ongeluk een foto van mij met twee meiden in mijn armen in een discotheek en ik zag er nogal bezopen uit en die meiden in een blije toestand :D. Kon ze niet waarderen, werd boos en ik heb haar eerst het postingsdatum laten zien en daarna verwijderd omdat ze onzeker werd.
Maar qua contact met andere meiden gaat het beter. Geen schuldgevoel meer als ik met meiden bezig ben en afspreek, dus het gaat de goede kant. Het zijn inderdaad de herrineringen die vast blijven zitten. Ik kan nu voorlopig niet naar Eindhoven (voor het vliegveld of voor PSV) zonder aan haar te denken. Bleh. En dat terwijl ik straks op vakantie ga, vertrekkend vanaf Eindhoven Airport :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 21-12-2010 22:25:20 ]
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:26:32 #107
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90259452
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Lallend het volgende:

[..]

Mja je bent al op de goede weg zo te zien, maar hoe voel je je er nu vooral onder dan? Wat zijn de dingen waar je het moeilijk mee hebt of advies nodig hebt voor gedrag wat je niet kunt plaatsen of wat je zelf niet fijn vind?
Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.
Feyenoord Rotterdam
pi_90259542
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef o.us het volgende:

[..]

Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.
Hoe is dat "aan de kant zetten" dan precies gegaan?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90259649
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef o.us het volgende:

[..]

Maar ze was ook onzeker. Ze zag een oude foto van voor haar tijd op mijn Facebook (Ze doet niet aan social media, liet haar zien hoeveel foto's van ons twee ik er op heb gepleurd omdat ik zo trots op haar was.. wat ik dus weer kon verwijderen :+) zag ze per ongeluk een foto van mij met twee meiden in mijn armen in een discotheek en ik zag er nogal bezopen uit en die meiden in een blije toestand :D. Kon ze niet waarderen, werd boos en ik heb haar eerst het postingsdatum laten zien en daarna verwijderd omdat ze onzeker werd.
Maar qua contact met andere meiden gaat het beter. Geen schuldgevoel meer als ik met meiden bezig ben en afspreek, dus het gaat de goede kant. Het zijn inderdaad de herrineringen die vast blijven zitten. Ik kan nu voorlopig niet naar Eindhoven (voor het vliegveld of voor PSV) zonder aan haar te denken. Bleh. En dat terwijl ik straks op vakantie ga, vertrekkend vanaf Eindhoven Airport :P.
Mijn ex woont in omgeving Nijmegen, dus die stad kan ik ook nooit meer bezoeken zonder aan haar te denken. Heb sowieso moeite met plekken waar we samen geweest zijn. Zelfs als ik hier in de stad een winkel inloop waar we samen geweest zijn denk ik terug aan toen we samen die winkel inliepen :') Is echt heel vaag. Niet dat het op zo'n moment pijn doet ofzo, maar je staat er wel ff bij stil.
Je bent al een heel stuk verder dan ik. Veel succes ermee en gewoon doorgaan met de meiden ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90259816
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef o.us het volgende:

[..]

Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.
Maak je niet druk joh :) Bij mij is het nu denk ik driekwart jaar uit en de gevoelens en herinneringen slijten bij mij ook heel erg hoor maar denken doe ik nog dagelijks aan haar.
Aan de ene kant vind ik het vervelen dat ik nog aan haar denk maar aan de andere kant ook niet raar na een zeer intense relatie van 4 jaar waar ik mijzelf heel erg in kwijt ben geraakt terwijl ik mij aan het begin van de relatie juist eindelijk echt eens heel gelukkig voelde in mijn leven.
Ben al erg ver met het geven van een plaatsje maar ergens zal het allemaal wel lichtelijk blijven steken gezien de dingen die in de tussentijd gebeurd zijn, en dan met name in de periode vlak voordat het uitging en de 3 a 4 maanden die daarop volgden.
Nu overigens al zo'n 5 maand geen enkel contact meer mee gehad en dat voelt erg goed en ik zou dezelfde keuze hiertoe direct weer maken als ik dat over moest doen.
Maar al met al gaat het echt goed komen! En denk dat het vinden van aandacht van andere vrouwen zeker een positieve rol kan hebben op je verwerking :)

Zoals ook al geopperd hoef je je niet schuldig te voelen dat je nog gevoelens hebt voor je ex. Leef je leven zoals je dat wilt en laat je niet meer door haar belemmeren.
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:38:55 #111
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90260239
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoe is dat "aan de kant zetten" dan precies gegaan?
We hadden altijd ruzie om de kleinste dingen naar elkaar, niet alleen van mijn kant. En dat ging zo door en ik had er ook genoeg van maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik nog van haar hield en ik dacht nog steeds van "Dit voorgeval vergeet ik gewoon joh". Maar ze kon het niet meer aan tijdens een telefoongesprek en maakte ze het uit. Toch zegt ze nog van mij te houden. "En als je met een ander in bed ligt.." "Dan hou ik nog steeds van je, want jij bent de eerste vriend die zo lang bij mij is gebleven en zo veel mee beleefd heb."
Onzekerheid, geen vertrouwen.. Niks :).

[ Bericht 3% gewijzigd door o.us op 21-12-2010 22:39:30 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90260341
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef o.us het volgende:

[..]

We hadden altijd ruzie om de kleinste dingen naar elkaar, niet alleen van mijn kant. En dat ging zo door en ik had er ook genoeg van maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik nog van haar hield en ik dacht nog steeds van "Dit voorgeval vergeet ik gewoon joh". Maar ze kon het niet meer aan tijdens een telefoongesprek en maakte ze het uit. Toch zegt ze nog van mij te houden. "En als je met een ander in bed ligt.." "Dan hou ik nog steeds van je, want jij bent de eerste vriend die zo lang bij mij is gebleven en zo veel mee beleefd heb."
Onzekerheid, geen vertrouwen.. Niks :).
Snap het niet..... :?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:43:14 #113
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90260504
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:40 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Snap het niet..... :?
We waren een stel dat altijd ruzieden maar na vijf minuten na iedere ruzie weer aan elkaars lippen zaten.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 22 december 2010 @ 00:00:15 #114
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90265187
net terug uit de kroeg en loop met haar in gedachte naar huis en in bed.... fucking vervelend maar ook niet gek....
Mis haar gewoon heel erg nu :'(
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90265306
Wees even verdrietig, boos, wat je ook voelt. Pak anders even een lekkere douche en zet voor je gaat slapen nog wat muziek op ofzo. ;) Komt weer goed.
  woensdag 22 december 2010 @ 00:04:15 #116
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90265449
uiteindelijk komt het ook wel goed maar...........pfff tis gewoon ff k*t op het moment....
Dinsdagavond was altijd nog even knuffelen na het kroegbezoek etc..

shit lang niet gehad...
Misschien ook door die hele dag thuis werken,... ook al zijn al haar spullen weg is er toch nog gewoon de ruimte die me aan haar herinnert
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90266269
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.

Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
Ik geef die 2 mensen volkomen gelijk. Maandag vertel je nog dat je jankend naar huis bent gereden en nu dat je haar dezelfde avond alweer wilde opbellen. Opbouwende kritiek of recht voor je raap, het maakt geen ene shit uit. Ze kan je vandaag waar haar ex bij staat tot de bot vernederen en alsnog ben je in staat om dat alles te pikken. Dat heeft niets met emoties te maken, want zoiets hoor je niet van je vriendin of ex-vriendin te pikken. Het is onrespectvol en dat zij je zo behandelt is omdat het gewoon zo kan, ze kan het morgen weer zo flikken en de dagen erna. Beetje wegkwijnen in zelfmedelijden omdat je zelf de ballen niet hebt om een grens te trekken, waar ligt voor jou de grens?. Met jouw acties bereik je niets behalve het tegenovergestelde.

Btw, als je wilt dat je ex op FOK! anoniem blijft kun je maar beter haar post weghalen. Je hebt haar nick 'gecensureerd', maar het heeft weinig effect. Behalve natuurlijk als je jouw case wilt belichten vanuit beide partijen.
pi_90266566
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Royal_vita het volgende:

[..]

Ik geef die 2 mensen volkomen gelijk. Maandag vertel je nog dat je jankend naar huis bent gereden en nu dat je haar dezelfde avond alweer wilde opbellen. Opbouwende kritiek of recht voor je raap, het maakt geen ene shit uit. Ze kan je vandaag waar haar ex bij staat tot de bot vernederen en alsnog ben je in staat om dat alles te pikken. Dat heeft niets met emoties te maken, want zoiets hoor je niet van je vriendin of ex-vriendin te pikken. Het is onrespectvol en dat zij je zo behandelt is omdat het gewoon zo kan, ze kan het morgen weer zo flikken en de dagen erna. Beetje wegkwijnen in zelfmedelijden omdat je zelf de ballen niet hebt om een grens te trekken, waar ligt voor jou de grens?. Met jouw acties bereik je niets behalve het tegenovergestelde.

Btw, als je wilt dat je ex op FOK! anoniem blijft kun je maar beter haar post weghalen. Je hebt haar nick 'gecensureerd', maar het heeft weinig effect. Behalve natuurlijk als je jouw case wilt belichten vanuit beide partijen.
Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.

Iedereen weet trouwens wel om wie het gaat. Zij heeft zelf ook al enkele keren (in andere topics) aangegeven dat ik haar vriend/ex was/ben.

Geen idee waar jouw enorme hoeveelheid frustratie naar mij toe vandaan komt, maar beter ga je iets leuks doen in plaats van dit topic te vergallen.

Ik heb mijn doellijnen aangepast aan m'n eigen waarden. Dat jij daar overheen leest is niet mijn zorg :W
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90267201
quote:
Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.

Iedereen weet trouwens wel om wie het gaat. Zij heeft zelf ook al enkele keren (in andere topics) aangegeven dat ik haar vriend/ex was/ben.

Geen idee waar jouw enorme hoeveelheid frustratie naar mij toe vandaan komt, maar beter ga je iets leuks doen in plaats van dit topic te vergallen.

Ik heb mijn doellijnen aangepast aan m'n eigen waarden. Dat jij daar overheen leest is niet mijn zorg :W
Stoer mij een huilie noemen, terwijl jij degene bent die jankend naar huis reed remember. Maar goed, ga dan maar lekker wegkwijnen in je eigen zelfmedelijden, al helemaal een egoboost voor haar als ze ook meeleest in dit draadje.
pi_90267349
quote:
Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef ennudan het volgende:
uiteindelijk komt het ook wel goed maar...........pfff tis gewoon ff k*t op het moment....
Dinsdagavond was altijd nog even knuffelen na het kroegbezoek etc..

shit lang niet gehad...
Misschien ook door die hele dag thuis werken,... ook al zijn al haar spullen weg is er toch nog gewoon de ruimte die me aan haar herinnert
Is wel shit, omdat de kleinste dingen je al aan haar herinneren. Dingen die je tijdens de relatie totaal neit opvielen, vallen later opeens wel op. Ook gewoon bepaalde gewoontes, zoals dingen thuis op een bepaalde manier neerzetten. Denk dat dat wel met de tijd zal vervagen....
pi_90267605
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef Royal_vita het volgende:

[..]

Stoer mij een huilie noemen, terwijl jij degene bent die jankend naar huis reed remember. Maar goed, ga dan maar lekker wegkwijnen in je eigen zelfmedelijden, al helemaal een egoboost voor haar als ze ook meeleest in dit draadje.
Tuurlijk joh. Eigenlijk mag je geen emoties tonen enkele weken na een break up. Eigenlijk moest ik de dag erna al met andere chicks ballen he jong?
Ik weet niet wat je van me verwacht, maar ik ben misschien wel iemand met emoties... klinkt misschien gek voor jou, maar ze bestaan nog.
Gelukkig ken je haar ook heel goed en ben jij de perfecte man om hierover een oordeel te schetsen _O_

Bedankt, dankzij jou is me ineens alles duidelijk :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90267794
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.

Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
Neo... begrijp me niet verkeerd. Ik heb best veel respect voor je, en de duidelijke keuze die jij gemaakt hebt om dit op jouw manier op te lossen, en jouw gedachtengang. Jij hebt ervoor gekozen om haar hoe dan ook te vriend te willen houden, het contact te behouden, haar respectvol te blijven behandelen, in de hoop in de toekomst normaal met elkaar om te blijven gaan (en misschien wel meer?) Iedereen lost liefdesverdriet op zijn/haar eigen manier op, en dit is de jouwe, dat is prima :)

Maar... dit is een topic, en in topics worden over het algemeen meningen van mensen geplaatst. En ik vind dat je die meningen ook moet respecteren, hoe vervelend ze ook kunnen zijn. Ik weet precies hoe kut je je voelt, ik heb ook in die situatie gezeten en zit nu nog steeds (al voor mijn gevoel in veel mindere mate) in zo'n soort situatie. Ik weet ook dat je een hoop op je dak krijgt in dit topic, misschien wel vanwege je manier van aanpak, maar persoonlijk vind ik reacties als:

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

2x bellen stalken noemen :') flikker toch op man, kortzichtig figuur. Dat je het niet zint dat iemand je belt, wil niet gelijk zeggen dat dit meteen stalken is.
Je bent vast zo'n type dat alles alleen maar van jouw standpunt bekijkt, zonder ook maar enig inlevingsvermogen in de ander te hebben. Ik denk dat je ex eerder blij mag zijn dat ie van jou af is.
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Neem nog een pilletje joh, je leeft in een andere realiteit. Ga ergens anders trollen met je kutopmerkingen.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.

Iedereen weet trouwens wel om wie het gaat. Zij heeft zelf ook al enkele keren (in andere topics) aangegeven dat ik haar vriend/ex was/ben.

Geen idee waar jouw enorme hoeveelheid frustratie naar mij toe vandaan komt, maar beter ga je iets leuks doen in plaats van dit topic te vergallen.

Ik heb mijn doellijnen aangepast aan m'n eigen waarden. Dat jij daar overheen leest is niet mijn zorg :W
Niet erg netjes, jij wil dat ze jou in je waarde laat en dat is goed te begrijpen, maar laat de mensen hier ook in hun waarde. Lekker discussieren is heerlijk en kan opluchten, maar op de man spelen lijkt me niet helemaal nodig.

Nogmaals, ik heb niks persoonlijks tegen je Neo, maar ik ben er van overtuigd dat alle mensen in dit topic je willen helpen, ook al is dat soms met een mening die jij liever niet wilt horen. Het handigst is dan ook om alles maar in je op te nemen en te doen wat jou het beste lijkt, maar ze niet persoonlijk aan te vallen, want alles wat hier gezegd wordt is ook niet een aanval op jou. Maar meer een advies, hoe bot dat soms ook mag overkomen.

Ik snap je gedachtengang prima, het is en blijft een kutgevoel... maar persoonlijk had ik meer moeite met de 2e alinea van mijn eerste quote van jou, want daar staat een ziekte in waaraan ik meerdere personen verloren ben die me erg dierbaar zijn, en dat geeft een nog veel groter kutgevoel.

Desalniettemin, ik steun je Neo! Zet hem op en denk net als ik: 2011 wordt mijn jaar!! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door jeice op 22-12-2010 01:00:18 ]
pi_90268204
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:44 schreef jeice het volgende:

[..]

Neo... begrijp me niet verkeerd. Ik heb best veel respect voor je, en de duidelijke keuze die jij gemaakt hebt om dit op jouw manier op te lossen, en jouw gedachtengang. Jij hebt ervoor gekozen om haar hoe dan ook te vriend te willen houden, het contact te behouden, haar respectvol te blijven behandelen, in de hoop in de toekomst normaal met elkaar om te blijven gaan (en misschien wel meer?) Iedereen lost liefdesverdriet op zijn/haar eigen manier op, en dit is de jouwe, dat is prima :)

Maar... dit is een topic, en in topics worden over het algemeen meningen van mensen geplaatst. En ik vind dat je die meningen ook moet respecteren, hoe vervelend ze ook kunnen zijn. Ik weet precies hoe kut je je voelt, ik heb ook in die situatie gezeten en zit nu nog steeds (al voor mijn gevoel in veel mindere mate) in zo'n soort situatie. Ik weet ook dat je een hoop op je dak krijgt in dit topic, misschien wel vanwege je manier van aanpak, maar persoonlijk vind ik reacties als:

[..]

[..]

[..]

Niet erg netjes, jij wil dat ze jou in je waarde laat en dat is goed te begrijpen, maar laat de mensen hier ook in hun waarde. Lekker discussieren is heerlijk en kan opluchten, maar op de man spelen lijkt me niet helemaal nodig.

Nogmaals, ik heb niks persoonlijks tegen je Neo, maar ik ben er van overtuigd dat alle mensen in dit topic je willen helpen, ook al is dat soms met een mening die jij liever niet wilt horen. Het handigst is dan ook om alles maar in je op te nemen en te doen wat jou het beste lijkt, maar ze niet persoonlijk aan te vallen, want alles wat hier gezegd wordt is ook niet een aanval op jou. Maar meer een advies, hoe bot dat soms ook mag overkomen.

Ik snap je gedachtengang prima, het is en blijft een kutgevoel... maar persoonlijk had ik meer moeite met de 2e alinea van mijn eerste quote van jou, want daar staat een ziekte in waarin ik meerdere personen verloren ben die me erg dierbaar zijn, en dat geeft een nog veel groter kutgevoel.

Desalniettemin, ik steun je Neo! Zet hem op en denk net als ik: 2011 wordt mijn jaar!! :)
Dikgedrukte: ik zal het zometeen nog editten. Excuses, liet me even meeslepen in emoties.

Waar ik echter gewoon op tegen ben is dat mensen gaan zeggen dat ik <vul in wat door meerderen is genoemd> ben. Ik heb al zovaak gezegd dat ik met een heleboel kritiek enz. iets ga doen. Dat wil ik ook echt, maar als er uren/dagen later nog mensen terugkomen op het eerste puntje en het vervolgens helemaal de grond instampen, dan vind ik dat inderdaad een persoonlijke aanval. Ik ben dan ook niet vies om dan een persoonlijke aanval terug te sturen.

Ik begrijp het helemaal als mensen het niet met mijn manier van doen eens zijn. Dat mag, dat mag uitgesproken worden en daar mag over gediscussierd worden. Echter vind ik het wat anders als mensen gewoonweg niet verder lezen (en er dus níet achter komen dat ik niet meer achter mijn eerste beslissing sta) en vervolgens mijn uitspraken als 'triest' en 'wegkwijnend in zelfmedelijden' gaan bestempelen.
Niet alleen ik, maar meerdere mensen hebben aangegeven dat ik door sommigen hier niet helemaal fair behandeld word

IK STA NU ANDERS TEGENOVER EEN AANTAL ZAKEN DAN GISTEREN!!!

Ik hoop dat het nu duidelijk genoeg voor iedereen is.

M'n ups en downs zal ik blijven houden, en ik zal de komende tijd niet over m'n ex heen zijn, maar dat heeft iedereen in dit topic.
Dus oproep aan iedereen: laat ook mij gewoon alsjeblieft een beetje in m'n waarde. Ik hoop dat we gewoon nu allemaal weer fatsoenlijk met elkaars verdriet en emoties en zwaktes om kunnen gaan.
Mijn liefdesverdriet is (voor zover ik weet) nog het meest vers van iedereen hier, dus ik zal dan misschien ook wel het meest actief zijn hier.

Sorry voor diegenen die ik persoonlijk heb benaderd, maar begrijp dat ik me soms een beetje een kat in het nauw voelde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 22-12-2010 00:57:43 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90268548
quote:
Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Eigenlijk mag je geen emoties tonen enkele weken na een break up. Eigenlijk moest ik de dag erna al met andere chicks ballen he jong?
Ik weet niet wat je van me verwacht, maar ik ben misschien wel iemand met emoties... klinkt misschien gek voor jou, maar ze bestaan nog.
Gelukkig ken je haar ook heel goed en ben jij de perfecte man om hierover een oordeel te schetsen _O_

Bedankt, dankzij jou is me ineens alles duidelijk :D
Ga geen woorden zitten verdraaien, niemand heeft hier gezegd dat emoties een raar verschijnsel zijn na een breakup. Als vrouw zijnde kan ik je vertellen dat het averechts werkt en de reactie van je ex bevestigt dat duidelijk. Maar goed, ga lekker verder tot je een contactverbod krijgt ofzo..
pi_90270555
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef ennudan het volgende:
net terug uit de kroeg en loop met haar in gedachte naar huis en in bed.... fucking vervelend maar ook niet gek....
Mis haar gewoon heel erg nu :'(
bleeh. kut gevoel is dat idd. I know what you mean.. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')