Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef melanie_x het volgende:
[..]
27 maart. Meneer was altijd heel lief voor me maar me ondertussen wel belazeren. De hele zomer bleven we elkaar zien waarna het weer aanging. Ik had er het volste vertrouwen in dat het goed zou komen, maar de aard van het beestje veranderd blijkbaar niet. Mijn hart weer gebroken, dus 9 september uit gemaakt en hem daarna nooit meer gezien.
Ik heb het zwaar gehad maar nu kan ik weer zeggen dat ik gelukkig ben
Herken me precies in je gevoelens. Dat je denkt aan 'de laatste keer toen we ... deden, waren we nog samen' en dat je kwaad wordt om het flikflooien met andere jongens is momenteel wel heel erg bekend bij mij.quote:
Mja je bent al op de goede weg zo te zien, maar hoe voel je je er nu vooral onder dan? Wat zijn de dingen waar je het moeilijk mee hebt of advies nodig hebt voor gedrag wat je niet kunt plaatsen of wat je zelf niet fijn vind?quote:
Maar ze was ook onzeker. Ze zag een oude foto van voor haar tijd op mijn Facebook (Ze doet niet aan social media, liet haar zien hoeveel foto's van ons twee ik er op heb gepleurd omdat ik zo trots op haar was.. wat ik dus weer kon verwijderenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Herken me precies in je gevoelens. Dat je denkt aan 'de laatste keer toen we ... deden, waren we nog samen' en dat je kwaad wordt om het flikflooien met andere jongens is momenteel wel heel erg bekend bij mij.
Gewoon keihard van je afzetten, ben ik momenteel ook mee bezig. Ik heb haar gisteren ook opgebeld met alle goede bedoelingen, maar zij vatte het net even wat anders op en knalde me aan de kant als oud vuil. Tsja, ik zal het wel verdiend hebben, maar zo zie ik het niet helemaal.
Zelfde geldt voor jou: niet meer bellen, laat haar het initiatief maar eens nemen.
Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef Lallend het volgende:
[..]
Mja je bent al op de goede weg zo te zien, maar hoe voel je je er nu vooral onder dan? Wat zijn de dingen waar je het moeilijk mee hebt of advies nodig hebt voor gedrag wat je niet kunt plaatsen of wat je zelf niet fijn vind?
Hoe is dat "aan de kant zetten" dan precies gegaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.
Mijn ex woont in omgeving Nijmegen, dus die stad kan ik ook nooit meer bezoeken zonder aan haar te denken. Heb sowieso moeite met plekken waar we samen geweest zijn. Zelfs als ik hier in de stad een winkel inloop waar we samen geweest zijn denk ik terug aan toen we samen die winkel inliepenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ze was ook onzeker. Ze zag een oude foto van voor haar tijd op mijn Facebook (Ze doet niet aan social media, liet haar zien hoeveel foto's van ons twee ik er op heb gepleurd omdat ik zo trots op haar was.. wat ik dus weer kon verwijderen) zag ze per ongeluk een foto van mij met twee meiden in mijn armen in een discotheek en ik zag er nogal bezopen uit en die meiden in een blije toestand
. Kon ze niet waarderen, werd boos en ik heb haar eerst het postingsdatum laten zien en daarna verwijderd omdat ze onzeker werd.
Maar qua contact met andere meiden gaat het beter. Geen schuldgevoel meer als ik met meiden bezig ben en afspreek, dus het gaat de goede kant. Het zijn inderdaad de herrineringen die vast blijven zitten. Ik kan nu voorlopig niet naar Eindhoven (voor het vliegveld of voor PSV) zonder aan haar te denken. Bleh. En dat terwijl ik straks op vakantie ga, vertrekkend vanaf Eindhoven Airport.
Maak je niet druk johquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Niets, aangezien ze een relatie zo aan de kant durft te zetten zie ik er geen moed meer in. Alleen de herinneringen en gevoelens roesten langzaam. Dat is het probleem. Ben nu twee maanden verder.
We hadden altijd ruzie om de kleinste dingen naar elkaar, niet alleen van mijn kant. En dat ging zo door en ik had er ook genoeg van maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik nog van haar hield en ik dacht nog steeds van "Dit voorgeval vergeet ik gewoon joh". Maar ze kon het niet meer aan tijdens een telefoongesprek en maakte ze het uit. Toch zegt ze nog van mij te houden. "En als je met een ander in bed ligt.." "Dan hou ik nog steeds van je, want jij bent de eerste vriend die zo lang bij mij is gebleven en zo veel mee beleefd heb."quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoe is dat "aan de kant zetten" dan precies gegaan?
Snap het niet.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef o.us het volgende:
[..]
We hadden altijd ruzie om de kleinste dingen naar elkaar, niet alleen van mijn kant. En dat ging zo door en ik had er ook genoeg van maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik nog van haar hield en ik dacht nog steeds van "Dit voorgeval vergeet ik gewoon joh". Maar ze kon het niet meer aan tijdens een telefoongesprek en maakte ze het uit. Toch zegt ze nog van mij te houden. "En als je met een ander in bed ligt.." "Dan hou ik nog steeds van je, want jij bent de eerste vriend die zo lang bij mij is gebleven en zo veel mee beleefd heb."
Onzekerheid, geen vertrouwen.. Niks.
We waren een stel dat altijd ruzieden maar na vijf minuten na iedere ruzie weer aan elkaars lippen zaten.quote:
Ik geef die 2 mensen volkomen gelijk. Maandag vertel je nog dat je jankend naar huis bent gereden en nu dat je haar dezelfde avond alweer wilde opbellen. Opbouwende kritiek of recht voor je raap, het maakt geen ene shit uit. Ze kan je vandaag waar haar ex bij staat tot de bot vernederen en alsnog ben je in staat om dat alles te pikken. Dat heeft niets met emoties te maken, want zoiets hoor je niet van je vriendin of ex-vriendin te pikken. Het is onrespectvol en dat zij je zo behandelt is omdat het gewoon zo kan, ze kan het morgen weer zo flikken en de dagen erna. Beetje wegkwijnen in zelfmedelijden omdat je zelf de ballen niet hebt om een grens te trekken, waar ligt voor jou de grens?. Met jouw acties bereik je niets behalve het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.
Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Royal_vita het volgende:
[..]
Ik geef die 2 mensen volkomen gelijk. Maandag vertel je nog dat je jankend naar huis bent gereden en nu dat je haar dezelfde avond alweer wilde opbellen. Opbouwende kritiek of recht voor je raap, het maakt geen ene shit uit. Ze kan je vandaag waar haar ex bij staat tot de bot vernederen en alsnog ben je in staat om dat alles te pikken. Dat heeft niets met emoties te maken, want zoiets hoor je niet van je vriendin of ex-vriendin te pikken. Het is onrespectvol en dat zij je zo behandelt is omdat het gewoon zo kan, ze kan het morgen weer zo flikken en de dagen erna. Beetje wegkwijnen in zelfmedelijden omdat je zelf de ballen niet hebt om een grens te trekken, waar ligt voor jou de grens?. Met jouw acties bereik je niets behalve het tegenovergestelde.
Btw, als je wilt dat je ex op FOK! anoniem blijft kun je maar beter haar post weghalen. Je hebt haar nick 'gecensureerd', maar het heeft weinig effect. Behalve natuurlijk als je jouw case wilt belichten vanuit beide partijen.
Stoer mij een huilie noemen, terwijl jij degene bent die jankend naar huis reed remember. Maar goed, ga dan maar lekker wegkwijnen in je eigen zelfmedelijden, al helemaal een egoboost voor haar als ze ook meeleest in dit draadje.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.
Iedereen weet trouwens wel om wie het gaat. Zij heeft zelf ook al enkele keren (in andere topics) aangegeven dat ik haar vriend/ex was/ben.
Geen idee waar jouw enorme hoeveelheid frustratie naar mij toe vandaan komt, maar beter ga je iets leuks doen in plaats van dit topic te vergallen.
Ik heb mijn doellijnen aangepast aan m'n eigen waarden. Dat jij daar overheen leest is niet mijn zorg
Is wel shit, omdat de kleinste dingen je al aan haar herinneren. Dingen die je tijdens de relatie totaal neit opvielen, vallen later opeens wel op. Ook gewoon bepaalde gewoontes, zoals dingen thuis op een bepaalde manier neerzetten. Denk dat dat wel met de tijd zal vervagen....quote:Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef ennudan het volgende:
uiteindelijk komt het ook wel goed maar...........pfff tis gewoon ff k*t op het moment....
Dinsdagavond was altijd nog even knuffelen na het kroegbezoek etc..
shit lang niet gehad...
Misschien ook door die hele dag thuis werken,... ook al zijn al haar spullen weg is er toch nog gewoon de ruimte die me aan haar herinnert
Tuurlijk joh. Eigenlijk mag je geen emoties tonen enkele weken na een break up. Eigenlijk moest ik de dag erna al met andere chicks ballen he jong?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef Royal_vita het volgende:
[..]
Stoer mij een huilie noemen, terwijl jij degene bent die jankend naar huis reed remember. Maar goed, ga dan maar lekker wegkwijnen in je eigen zelfmedelijden, al helemaal een egoboost voor haar als ze ook meeleest in dit draadje.
Neo... begrijp me niet verkeerd. Ik heb best veel respect voor je, en de duidelijke keuze die jij gemaakt hebt om dit op jouw manier op te lossen, en jouw gedachtengang. Jij hebt ervoor gekozen om haar hoe dan ook te vriend te willen houden, het contact te behouden, haar respectvol te blijven behandelen, in de hoop in de toekomst normaal met elkaar om te blijven gaan (en misschien wel meer?) Iedereen lost liefdesverdriet op zijn/haar eigen manier op, en dit is de jouwe, dat is primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop mensen wat zitten hier voor figuren...Iedereen heeft een andere aanpak bij zaken en 2 mensen zitten hier constant te zeiken op mijn aanpak, omdat het in hun ogen niet goed zou zijn.
Mensen gooien hier hun emoties neer over hun ex en hebben vervolgens geen behoefte om te horen wat voor sneu figuur je eigenlijk bent. Iedereen maakt fouten en iedereen ziet dingen anders. Sommige beslissingen die ik maakte vind ik goed en anderen niet. Dat hoeft niet 100x door een paar man herhaald te worden.
Kanker toch op als je niets opbouwends te melden hebt. Geef elkaar kritiek waar mensen wat aan hebben en stamp elkaar niet de grond in, omdat ze soms verkeerde beslissingen nemen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
2x bellen stalken noemenflikker toch op man, kortzichtig figuur. Dat je het niet zint dat iemand je belt, wil niet gelijk zeggen dat dit meteen stalken is.
Je bent vast zo'n type dat alles alleen maar van jouw standpunt bekijkt, zonder ook maar enig inlevingsvermogen in de ander te hebben. Ik denk dat je ex eerder blij mag zijn dat ie van jou af is.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Neem nog een pilletje joh, je leeft in een andere realiteit. Ga ergens anders trollen met je kutopmerkingen.
Niet erg netjes, jij wil dat ze jou in je waarde laat en dat is goed te begrijpen, maar laat de mensen hier ook in hun waarde. Lekker discussieren is heerlijk en kan opluchten, maar op de man spelen lijkt me niet helemaal nodig.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ohjee, de 3e huilie. Ik ga me absoluut niet meer druk maken om mensen als jij. Ik heb vandaag goed nagedacht over dingen en een duidelijke grens getrokken. Ook dat heb ik al 100x eerder gezegd. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ze me dit nog een keer kan aandoen.
Iedereen weet trouwens wel om wie het gaat. Zij heeft zelf ook al enkele keren (in andere topics) aangegeven dat ik haar vriend/ex was/ben.
Geen idee waar jouw enorme hoeveelheid frustratie naar mij toe vandaan komt, maar beter ga je iets leuks doen in plaats van dit topic te vergallen.
Ik heb mijn doellijnen aangepast aan m'n eigen waarden. Dat jij daar overheen leest is niet mijn zorg
Dikgedrukte: ik zal het zometeen nog editten. Excuses, liet me even meeslepen in emoties.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:44 schreef jeice het volgende:
[..]
Neo... begrijp me niet verkeerd. Ik heb best veel respect voor je, en de duidelijke keuze die jij gemaakt hebt om dit op jouw manier op te lossen, en jouw gedachtengang. Jij hebt ervoor gekozen om haar hoe dan ook te vriend te willen houden, het contact te behouden, haar respectvol te blijven behandelen, in de hoop in de toekomst normaal met elkaar om te blijven gaan (en misschien wel meer?) Iedereen lost liefdesverdriet op zijn/haar eigen manier op, en dit is de jouwe, dat is prima
Maar... dit is een topic, en in topics worden over het algemeen meningen van mensen geplaatst. En ik vind dat je die meningen ook moet respecteren, hoe vervelend ze ook kunnen zijn. Ik weet precies hoe kut je je voelt, ik heb ook in die situatie gezeten en zit nu nog steeds (al voor mijn gevoel in veel mindere mate) in zo'n soort situatie. Ik weet ook dat je een hoop op je dak krijgt in dit topic, misschien wel vanwege je manier van aanpak, maar persoonlijk vind ik reacties als:
[..]
[..]
[..]
Niet erg netjes, jij wil dat ze jou in je waarde laat en dat is goed te begrijpen, maar laat de mensen hier ook in hun waarde. Lekker discussieren is heerlijk en kan opluchten, maar op de man spelen lijkt me niet helemaal nodig.
Nogmaals, ik heb niks persoonlijks tegen je Neo, maar ik ben er van overtuigd dat alle mensen in dit topic je willen helpen, ook al is dat soms met een mening die jij liever niet wilt horen. Het handigst is dan ook om alles maar in je op te nemen en te doen wat jou het beste lijkt, maar ze niet persoonlijk aan te vallen, want alles wat hier gezegd wordt is ook niet een aanval op jou. Maar meer een advies, hoe bot dat soms ook mag overkomen.
Ik snap je gedachtengang prima, het is en blijft een kutgevoel... maar persoonlijk had ik meer moeite met de 2e alinea van mijn eerste quote van jou, want daar staat een ziekte in waarin ik meerdere personen verloren ben die me erg dierbaar zijn, en dat geeft een nog veel groter kutgevoel.
Desalniettemin, ik steun je Neo! Zet hem op en denk net als ik: 2011 wordt mijn jaar!!
Ga geen woorden zitten verdraaien, niemand heeft hier gezegd dat emoties een raar verschijnsel zijn na een breakup. Als vrouw zijnde kan ik je vertellen dat het averechts werkt en de reactie van je ex bevestigt dat duidelijk. Maar goed, ga lekker verder tot je een contactverbod krijgt ofzo..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Eigenlijk mag je geen emoties tonen enkele weken na een break up. Eigenlijk moest ik de dag erna al met andere chicks ballen he jong?
Ik weet niet wat je van me verwacht, maar ik ben misschien wel iemand met emoties... klinkt misschien gek voor jou, maar ze bestaan nog.
Gelukkig ken je haar ook heel goed en ben jij de perfecte man om hierover een oordeel te schetsen
Bedankt, dankzij jou is me ineens alles duidelijk
bleeh. kut gevoel is dat idd. I know what you mean..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef ennudan het volgende:
net terug uit de kroeg en loop met haar in gedachte naar huis en in bed.... fucking vervelend maar ook niet gek....
Mis haar gewoon heel erg nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |