oke ik was nog niet helemaal wakker geloof ik.. steeds het gevoel dat het morgen donderdag isquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In dat geval zal het later moeten he... wij gaan morgen en Ang3l danst donderdag
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Zou jij deze transseksueel doen?
[ afbeelding ]
Ik maak een nog groter spandoek nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
JONGENS BLIJF MAAR THUIS!
Optreden glazen huis gecancelled
wrom?????????quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
JONGENS BLIJF MAAR THUIS!
Optreden glazen huis gecancelled
Oh het is echt gecancelled... ik dacht dat je ons op een dwaalspoor wilde zettenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Omdat de klant 't vanachtond gevraagd had... maar er nu toch vanaf zag omdat het allemaal te kort dag was en teveel geregel
Ach ja. Hoef ik woensdag niet te trainen 's avonds
is van Hellraiser!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef Nizno het volgende:
[quote]joh homo! wat heb je met die TT gedaan???
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Zou jij deze transseksueel doen?
[ afbeelding ]
het ging mij meer om de homo 2009quote:
heb je een keuze gehad schat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
anders was ik wel hetero gebleven.
Tuurlijk, alles in het leven is een keuze!quote:
en je hebt een polsoperatie genomen om een slap handje te krijgen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles in het leven is een keuze!Helaas heb ik een visallergie, dus ben ik maar een handtas geworden.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
en je hebt een polsoperatie genomen om een slap handje te krijgen?
niet eens een scheldtirade? you're getting soft.quote:
Ik scheld nooit hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet eens een scheldtirade? you're getting soft.![]()
euh...ja, ik bedoel zoiets wat ze in Jershey Shore doen. Fist pump of boks ouwe..
o nee, jij bent die wegpester, toch?quote:
Ben even Erik gevolgdquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
en hoe kom jij hier terecht in dit topic? verdwaald?
Nah... deze jongen blijkt nu opeens uit de kast te zijn gekomen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Een buurjongen & klasgenoot van mij, die werd ook zo gepusht door zijn ouders. Zijn moeder had 'm leren lezen voor hij zindelijk was, hij moest hoge cijfers halen, perfect piano spelen, spelen mocht alleen op een speciaal kleed van 2 m2, dus rondslingerend speelgoed was verboden. En hij moest naar het Gymnasium. Dat plan van zijn dictatormam lukte, tot hij een jaar of zestien was. Zijn rapportcijfers vlogen naar beneden, hij bleef bijna zitten, en besloot dat hij bij de mariniers wilde ipv naar de universiteit.
Maar hij was wel een leuke jongen. Slim, sportief, en hele mooie ogen.
...spelend op een kleed van 2m2quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nah... deze jongen blijkt nu opeens uit de kast te zijn gekomen.!
Wat had mijn middelbare schooltijd er anders uit kunnen zien.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Dingetje gezien in de AH XL
O no, world's best kept secret is outquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dick=HOMO stond op het bord geschreven in de New kids turbo film, ik kan ook niets geheim houden
Ach joh, hij snuift wel eens een hersencelletje wegquote:
wie zal het ze ingefluisterd hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O no, world's best kept secret is out
Hoe dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nah... deze jongen blijkt nu opeens uit de kast te zijn gekomen.!
Wat had mijn middelbare schooltijd er anders uit kunnen zien.![]()
![]()
Ik sta met de kerstman op de fotoquote:
Ik de marsmannetjes, want je gayness kan vanuit de ruimte nog gezien worden!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie zal het ze ingefluisterd hebben?
Gaat het onderzoek weer hoorquote:
Zit je braaf op schoot?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik sta met de kerstman op de foto
Some serious highschool experimentingquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is niet geschikt om hier te posten.
Nou ja... Het is wel raar om je te realiseren dat je als jonge pubers veel met elkaar bent opgetrokken, misschien half stiekem denkend... Maar ja. Hetzelfde heb ik met een leuke studiegenoot, zo'n beetje mijn hele studietijd om elkaar heen zitten draaien, om dan pas na het afstuderen naar elkaar er voor uit durven komen dat je homo bent.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Some serious highschool experimenting
Nee, d'rnaast, zal hem zo even uploaden. Heb hem er even bijverteld dat ik uit Nederland kwam, waar we de ECHTE hebbenquote:
Je weet m'n e-mailadresquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is niet geschikt om hier te posten.
Ik kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
New kids turbo deed me ook aan familie van me denken, echt verschillende momenten, inclusief de vooruit die er uit getrapt werd en zo, erg eigenlijk he, is ook weer een halfbroer van mijn pa, aan die kant heb ik dus een aso familie, een heks en een alcoholiste en een groepje streng gereformeerden.
Gek he als mijn vaders moeder bekend stond als de moffenhoer van Tongelre..![]()
Is het toch nog best goed gekomen met mij
Dan kan er net zo goed zelf meteen een kort literair verhaal over schrijven.quote:
Ik heb een keer gehad dat ik ook dácht dat iemand (studiegenoot) wat softerig, lieverig was, en een paar jaar later zie ik via de social media dat hij is getransformeerd tot een enórme nicht. Niet alleen een goede gaydar dus, maar ook nogal... zonde. Niet voor mij ofzo, ik had verder niks met hem op wat voor manier ook, maar het is raar om iemand zo te zien zijn geworden. Eh... Ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou ja... Het is wel raar om je te realiseren dat je als jonge pubers veel met elkaar bent opgetrokken, misschien half stiekem denkend... Maar ja. Hetzelfde heb ik met een leuke studiegenoot, zo'n beetje mijn hele studietijd om elkaar heen zitten draaien, om dan pas na het afstuderen naar elkaar er voor uit durven komen dat je homo bent.
Mijn ex en zijn beste vriend kenden elkaar vanaf hun 4e jaar. Toen hij 19 was kwam hij uit de kast... z'n beste vriend 2 jaar laterquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou ja... Het is wel raar om je te realiseren dat je als jonge pubers veel met elkaar bent opgetrokken, misschien half stiekem denkend... Maar ja. Hetzelfde heb ik met een leuke studiegenoot, zo'n beetje mijn hele studietijd om elkaar heen zitten draaien, om dan pas na het afstuderen naar elkaar er voor uit durven komen dat je homo bent.
Als ik Arthur 3 af heb, heb ik het wel weer even gehad met realistische literatuur, hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan kan er net zo goed zelf meteen een kort literair verhaal over schrijven.
Ja, okee. Maar ik heb volgens mij wel heel naïef allerlei hints gemist of genegeert. Waarvan ik toen alleen maar dacht "ach, hij bedoelt het waarschijnlijk gewoon aardig", terwijl er waarschijnlijk meer mee werd bedoeld.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
Zo zijn er zoooooveel van die verhalen. "Als we dat geween hadden!".
Mijn beste maatje die ik al acht jaar ken, is ook trans. Nooit over gehad verder, wel geinigquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex en zijn beste vriend kenden elkaar vanaf hun 4e jaar. Toen hij 19 was kwam hij uit de kast... z'n beste vriend 2 jaar later
Ja volgens mij was je toen gewoon nog niet zover. Zoiets?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, okee. Maar ik heb volgens mij wel heel naïef allerlei hints gemist of genegeert. Waarvan ik toen alleen maar dacht "ach, hij bedoelt het waarschijnlijk gewoon aardig", terwijl er waarschijnlijk meer mee werd bedoeld.
Klinkt meer als zelfbescherming... Dat je gaat twijfelen omdat je iets graag wil zien en je er dus onbewust voor afsluit om de teleurstelling uiteindelijk (want "hij zal wel hetero zijn") te voorkomen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij was je toen gewoon nog niet zover. Zoiets?
Ik heb geen contact meer met mensen van school. Van vriendenclubs op internet komen er wel steeds meer uit de kast, wel grappig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef Steve het volgende:
Ik heb (nog) van niemand van mijn basis - of middelbare schooltijd gehoord dat diegene homo is..
Dat ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt meer als zelfbescherming... Dat je gaat twijfelen omdat je iets graag wil zien en je er dus onbewust voor afsluit om de teleurstelling uiteindelijk (want "hij zal wel hetero zijn") te voorkomen.
goed gespeldquote:
Ah, ok.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn browser is ineens alle wachtwoorden kwijt. Ofzo.
Google Chrome.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ah, ok.
Lang leve MozBackup.
Dat is het plan ookquote:
Ja ik zat aan rood te denken. Ik weet helemaal niet hoe een grijze das bij zwart staat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Editslet, daar stond nog bij "bij wat zwarts"
.
Ik zat me al af te vragen hoe je via stropdassen op hondachtigen komt. Maar dat zijn dus mensenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Great.Expectations het volgende:
Welke dikke? Ik kijk DWDD via internet, en de Jakhalzen spoel ik altijd door.
quote:
Alleen als we ook onze unisex gaastrajassen aantrekkenquote:
Nee johquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ].
Ik lijk daar dus niet op he! Toch?! Toch...?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als we ook onze unisex gaastrajassen aantrekken!
Ik blijf hopen dat die ene leuke, maar de ietwat jonge, collega toch stiekem ervoor uit durft te komen dat zoenen met meisjes verkeerd isquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik ook dácht dat iemand (studiegenoot) wat softerig, lieverig was, en een paar jaar later zie ik via de social media dat hij is getransformeerd tot een enórme nicht. Niet alleen een goede gaydar dus, maar ook nogal... zonde. Niet voor mij ofzo, ik had verder niks met hem op wat voor manier ook, maar het is raar om iemand zo te zien zijn geworden. Eh... Ja.
"Vind ik leuk"quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf hopen dat elke leuke jongen op de bus die me aankijkt en waar ik naar terugkrijg op me af stapt.
Dat lijkt me idd een baggerfilm jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Zojuist trouwens Unstopable gezien... wat een domper zeg
Maar Chris Pine
Do you want a lover?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf hopen dat elke leuke jongen op de bus die me aankijkt en waar ik naar terugkrijg op me af stapt.
Da's ook geen film die je voor het verhaal moet kijken, volgens mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Zojuist trouwens Unstopable gezien... wat een domper zeg
Maar Chris Pine
Lover ánd a life will do!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do you want a lover?
Or do you want a life?
One hand or the other?
The butter or the breadknife?
Do you choose winter, spring, summer or fall?
It's driving me crazy.............
That I can't have it all
*aan netfixlijst toevoeg*quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onverwacht mooie film
Wondy, denk dat ie wel iets voor jou is
Moet je voor de grap eens kijken met Google Streetview.quote:De politie Eindhoven is vanochtend met groot machtsvertoon een woonwagenkamp aan de Castiliëlaan binnengevallen.
Leuke huisjes welquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens kijken met Google Streetview.
http://maps.google.nl/map(...)A&cbp=12,213.05,,0,5
quote:
Als een slagveld, omdat ze het niet eens kunnen worden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Stel nou dat homo's de gewoonte hadden om zo bij elkaar te willen wonen op een apart terreintje, hoe zou dat er dan uit zien?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat FOK! meer smilies dan deheeft?
.
[ afbeelding ]
Hij's niet overal even goed geacteerd, en bij de eerste nicht dat ik "SHut! Up!", maar vond hem erg fascinerend en de moeite waard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
*aan netfixlijst toevoeg*
Ik laat over drie maanden wel horen hoe ik hem vond
Overdaad schaadt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]is een geweldige smiley.
Je herkende 'm toch wel?quote:
Mijn favoriete state-of-mind. Alhoewel, misschien gewoon mijn meestgebruiktequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft me een beetje melancholisch gemaakt.
Alleen kijken voor Chris Pine is een beetje teveel van het goede...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's ook geen film die je voor het verhaal moet kijken, volgens mij
Natuurlijk! Waar zie je me voor aan?quote:
Waarvan is dit?quote:En een lover EN een life? kan dat?
Jezus Erik, dat is wel heel erg veeleisend.
Ik wil gewoon dit:
De droom had geklopt - dit was als thuiskomen, als vragen: waar ben ik mijn hele leven geweest?, wat alleen een andere manier was om te vragen: waar was je toen ik klein was?, wat de zoveelste manier was om te vragen: wat is het leven zonder dit? en daardoor kwam het uiteindelijk dat ik het was, niet hij, niet één keer, maar steeds opnieuw uitriep: als je nu stopt, heb je mijn dood op je geweten, als je nu stopt, heb je mijn dood op je geweten, want het was ook mijn manier om de cirkel rond te maken tussen de droom en de fantasie, tussen mij en hem, de woorden waarnaar ik zo verlangd had van zijn mond naar mijn mond terug in zijn mond, woorden uitwisselend van mond naar mond, en het moet toen zijn geweest dat ik obscene dingen begon te zeggen die hij herhaalde, zachtjes eerst, totdat hij zei: "Noem me bij jouw naam en ik zal jou bij mijn naam noemen," wat ik nog nooit van mijn leven had gedaan, en wat me, zodra ik mijn eigen naam zei alsof het de zijne was, meenam naar een wereld die ik nog nooit van mijn leven met iemand had gedeeld en sindsdien nooit meer gedeeld heb.
Dan liever Star Trek, jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alleen kijken voor Chris Pine is een beetje teveel van het goede...
Dat zijn ook bijna geen woonWAGENS meerquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk! Waar zie je me voor aan?
[..]
Waarvan is dit?
Oh ja, die moet ik ook nog steeds lezen.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog steeds lezen.
Overdaad schaadt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alhoewel, misschien gewoon mijn meestgebruikte.
Jammer dat er geen netflix voor boeken is.quote:
Ben je al goedgekeurd?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat zonder het te weten met de moeder van barman2 te facebooken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Steve het volgende:
Ik was net even verward toen je een naamgenoot (-f) had toegevoegd..
Weekniequote:
Ja, wat je allemaal bevuilt met je vieze flikkerfikkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie
Zijn mama is van de Pinkstergemeente... dus ik sla natuurlijk wel de spijker op het kruis ... uh... op de kop, met al mijn engelen en bijbels en zo he
Mja, volgens mij is ze d'r wel redelijk oké mee hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, wat je allemaal bevuilt met je vieze flikkerfikken.
Je bent toch aan het facebooken? Vraag het dan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is ze d'r wel redelijk oké mee hoorIk bedoel... haar zoon is er eentje, en die zien elkaar nog regelmatig
Waarom zou je dat vragen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent toch aan het facebooken? Vraag het dan.
Barman2 is getintquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent toch aan het facebooken? Vraag het dan.
"Vindt u het goed als ik uw zoon in zijn pink ster neem?
Ohquote:
Die moet vrijdag werkenquote:
Volgens mij is de endeldarm bij iedereen hetzelfde qua kleur hoor.quote:
Da's de binnenkant. Daar hadden we t niet over.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
Volgens mij is de endeldarm bij iedereen hetzelfde qua kleur hoor.
Geen enkelequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef welkominspace het volgende:
hoeveel barmannen val je lastig op een avond ?
"Loop nou eens door, stomme rimpelbitch!" ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef welkominspace het volgende:
ik vergeet altijd dat oude mensen niet meer zo fit zijn![]()
Maar de binnenkant telt toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de binnenkant. Daar hadden we t niet over.
Lekker plastisch allemaal weer
quote:
nee,meer "oh,je bent al moe?"quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Loop nou eens door, stomme rimpelbitch!" ?
als dat konquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
ik wil collega2... Ang3l; hoe maak je iemand homo?
maak een parfummetje !quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
Best een aparte, maar toffe film. Al zaten er tenenkrommende dingen in.quote:
Ik heb hem voor sinterklaas gekregen en nog steeds geen tijd gehad om te kijken, waarschijnlijk 2e kerstdag eens opzetten.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best een aparte, maar toffe film. Al zaten er tenenkrommende dingen in.
Mijn ex van 3,5 jaar was hetero toen ik hem leerde kennen. En nu noemt ie zich na mij weer heteroquote:
Poepbruin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
Volgens mij is de endeldarm bij iedereen hetzelfde qua kleur hoor.
Patricia Clarksonquote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best een aparte, maar toffe film. Al zaten er tenenkrommende dingen in.
Die speelt er niet in toch?quote:
Zorgen dat zijn moeder een overdosis testosteron krijgt in het eerste trimester van de zwangerschap. Of gentherapie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
Hij moet alleen wel heel hard opschieten wil dat nu nog effect hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zorgen dat zijn moeder een overdosis testosteron krijgt in het eerste trimester van de zwangerschap. Of gentherapie.
O nee! Ben in de war met Wendy robie!quote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee! Ben in de war met Wendy robie!
En Patricia speelt een soortgelijke rol in een andere film. Phoebe in wonderland.
Wendy is van Twin Peaksquote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht al, als het Patricia geweest was dan had ik 'r a) herkend en b) waarschijnlijk stukken minder irriant gevonden.
zoek dan ook eentje die tenminste de puberteit al heeft gehadquote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex van 3,5 jaar was hetero toen ik hem leerde kennen. En nu noemt ie zich na mij weer hetero
Hij is 27quote:Op woensdag 22 december 2010 06:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zoek dan ook eentje die tenminste de puberteit al heeft gehad
Hij heeft een punt, vlinderquote:Op woensdag 22 december 2010 07:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
volgens je vorige post anders pas 3,5 jaar
Nee hoor, want je kan ook zeggen "Mijn partner van 3,5 jaar".quote:
Oh, dat snap ik wel, maar je zegt letterlijk dat ie 3.5 jaar is, taaltechnisch gezien staat dat er gewoon. Dat je het niet zo bedoelt...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, want je kan ook zeggen "Mijn partner van 3,5 jaar".
Of "mijn vrouw n 3,5 jaar". Dat wil niet zeggen dat de vrouw pas 3,5 is
Dat is een uitdrukking
Ja hallo, als je zegt "Ik weet van toeten noch blazen" dan staat er ook letterlijk dat je niets weet van toeten en ook niet van blazen, maar dat betekent het nietquote:Op woensdag 22 december 2010 08:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik wel, maar je zegt letterlijk dat ie 3.5 jaar is, taaltechnisch gezien staat dat er gewoon. Dat je het niet zo bedoelt...
gohquote:Op woensdag 22 december 2010 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, als je zegt "Ik weet van toeten noch blazen" dan staat er ook letterlijk dat je niets weet van toeten en ook niet van blazen, maar dat betekent het niet
Niet ziek wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Uuuurgh, ik kan amper slikken van de keelpijn
Arme barman.
Verwijtquote:Op woensdag 22 december 2010 08:35 schreef welkominspace het volgende:
Nee,nou wordt ie mooi
De poot verwijst de ketel()
Ik hang er wel tegenaanquote:Op woensdag 22 december 2010 08:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet ziek worden. Ik verbied het.
welke app is dat???quote:Op woensdag 22 december 2010 10:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Het gaat waarschijnlijk vanmiddag, morgen en overmorgen wéér sneeuwen.
[ link | afbeelding ]
Ik hoef niet met de trein en mijn kerstdiners bevinden zich in uiterste nood op loopafstandquote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen treinen
Geen kerstdiner
kerstdiner....... burgerking of julia's pasta... of heel misschien een bezorgbrommert....quote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen treinen
Geen kerstdiner
Snap nu zelf ook niet waarom er verwijst staatquote:Op woensdag 22 december 2010 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verwijt
Maar het is toch zo? Ik bedoel overduidelijk een relatie van 3,5 jaar ..... jij hebt het over een relatie met iemand van 3,5 jaar. Over wie zegt dit dan meerHeeft niets met de pot en de ketel te maken verder
jij gelooft echt dat ze het eten in die brommer klaarmaken?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
kerstdiner....... burgerking of julia's pasta... of heel misschien een bezorgbrommert....
moet werkuh
Ik ook niet, ik ben weer eens sinds jaren gewoon in een restaurant in de stad te vinden.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoef niet met de trein en mijn kerstdiners bevinden zich in uiterste nood op loopafstand
egwel!!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jij gelooft echt dat ze het eten in die brommer klaarmaken?
zijnquote:en wat moet een vrouw in dit topic?
Ik vier Kerst in Amsterdam, hopelijk dat de treinen vrijdag een beetje rijden.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Witte kerst... Hartstikke leuk.
Nou ja. Maarheeze is nog vast wel te bereiken.
Nijmegen zondag iets lastiger misschien.
grijnzquote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee een verouderde versie 3.0
ziet er netjes uit.quote:
ik heb alweer een bug gevonden dus ik ga maar weer knutselen aan de 3.1quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de update 3.3 al gehad.
zolang je het bij meeste houd wel... niet alle.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef welkominspace het volgende:
klopt mijn stelling dat de meeste homo's mooie schoenen hebben?
Weet je wat? Je hebt gelijk. Ik zei letterlijk en bedoelde natuurlijk ook dat ik een relatie heb gehad met een jongen die 3,5 jaar oud is. En het is ook heel logisch dat je dat dacht. Dat maakt jou niet degene met de rare gedachtenkronkel. Dat maakt mij de vreemde.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Snap nu zelf ook niet waarom er verwijst staat
In m'n hoofd was het toch echt verwijt
Jij begon met je 3,5 jarige ventje
En geloof dat wonderer net zei dat je taalkundig ook naast de pot pist![]()
Niet dat het mij altijd zo goed afgaat ofzo maar toch
Volgens mij bestaat er zoiets als persoonlijke smaak. Ook bij homos. Het zijn net mensen soms.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ziet er netjes uit.
[..]
ik heb alweer een bug gevonden dus ik ga maar weer knutselen aan de 3.1
[..]
zolang je het bij meeste houd wel... niet alle.
Was het van de coolcat?quote:
Ik heb ook een gaatjesshirt waar mijn tepelpiercing mooi in uitkomt... mag ik die wel houden?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was het van de coolcat?
Enne, mijn wil is geen wet hoor, op dat gebied.
Dat slechts in dit topic.
O wacht, het staat in dit topic.
Ja gooi maar weg!
Ik heb er serieus eentje van de coolcat wat verticaal gestreept is, om en om zwart en doorschijnend (gaatjes) zwart. Een blouse. Whateeeeever made me buy that?! Heeeeeel lang geledenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook een gaatjesshirt waar mijn tepelpiercing mooi in uitkomt... mag ik die wel houden?
Bestaat de zak van max nog?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef welkominspace het volgende:
ik heb ook een knalgeel overhemd dat redelijk doorschijnt
Geeft niet, kan ik de mijne morgenavond ook gewoon met een gerust gevoel aantrekken en voor het Glazen Huis gaan zwaaienquote:Op woensdag 22 december 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er serieus eentje van de coolcat wat verticaal gestreept is, om en om zwart en doorschijnend (gaatjes) zwart. Een blouse. Whateeeeever made me buy that?! Heeeeeel lang geleden
Zit toch een dikke winterjas overheen mag ik aannemenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft niet, kan ik de mijne morgenavond ook gewoon met een gerust gevoel aantrekken en voor het Glazen Huis gaan zwaaien
Nee ik ga flashen natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit toch een dikke winterjas overheen mag ik aannemen
Tepelpiercingsquote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook een gaatjesshirt waar mijn tepelpiercing mooi in uitkomt... mag ik die wel houden?
Ja want dat is zoveel ordinairder dan tattoos op de meest debiele plekkenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Tepelpiercings
ik heb wel tattoo's op de meest debiele plekken maar zou nooit een piercing durven nemen geloof ik
en al helemaal geen tepelpiercing
O geef je ff aan hoe laat?quote:
Dan heb je mijn Prins Albert nog niet gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Tepelpiercings
ik heb wel tattoo's op de meest debiele plekken maar zou nooit een piercing durven nemen geloof ik
en al helemaal geen tepelpiercing
Ik stuur wel een postduifquote:Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O geef je ff aan hoe laat?
Kom ik ff kijken.
Misschien wel live. Want tegen de tijd dat ik de afstandsbediening gevonden heb ben ik te voet al bij het glazen huis
zeg niet dat ik het niet mooi vind,vind ze alleen doodeng.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want dat is zoveel ordinairder dan tattoos op de meest debiele plekken
dat is niet serieus mag ik hopen?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je mijn Prins Albert nog niet gezien
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat is niet serieus mag ik hopen?
Die vind ik erg onhandig tijdens de sex moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je mijn Prins Albert nog niet gezien
D'r?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zeg niet dat ik het niet mooi vind,vind ze alleen doodeng.
m'n ex had er ook een,ik het begin vond ik het doodeng om met d'r tieten te spelen
Die vriest dood.quote:
Ik heb het nooit aan de hand gehad... tongpiercings wel!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik erg onhandig tijdens de sex moet ik eerlijk zeggen
heb ook nog een dochter enzo hequote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
D'r?
Dat zou ik sowieso doodeng vinden.
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou het trouwens nog steeds eng gevonden hebben als er "zijn tieten" had gestaan.
Maar dat terzijde.
tongpiercingsquote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het nooit aan de hand gehad... tongpiercings wel!
Ja daar heb ik geloof ik wel mee gezoend. *denk denk* Ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het nooit aan de hand gehad... tongpiercings wel!
Krijg je dan een extra walvis-effect bij het klaarkomen als dat ding uit is?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geloof ik wel mee gezoend. *denk denk* Ja.
Maar die Prins Albert... al bij 2 personen en beide keren "Uit dat diiiing!"
Ja? O ik kan niet zeggen dat ik het een bijzondeere toevoeging vind.quote:
2 welquote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? O ik kan niet zeggen dat ik het een bijzondeere toevoeging vind.
Eerder afleidend bij het zoenen.
maar beïnvloed dat ding je plasstraal ofzo ook niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Krijg je dan een extra walvis-effect bij het klaarkomen als dat ding uit is?
Geen ideequote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar beïnvloed dat ding je plasstraal ofzo ook niet?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Krijg je dan een extra walvis-effect bij het klaarkomen als dat ding uit is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Twee tongpiercings?quote:
Die ring moet aan de kant als je plast anders word je een human sprinkler installatie.quote:
hele maffe ervaring iigquote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twee tongpiercings?
Dan heb je toch nog amper "normale" tong over?
Of 2 mannen?
Als ik er een zou hebben welquote:
Het voegde voor mij wel iets toe... maar het lukt ook prima zonderquote:Op woensdag 22 december 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt me niks. Zoenen moet voor mij puur zijn. Niet met zo'n metaal er in.
Ik vond het echt een afleiding, je gata er de hele tijd langsaf of mee spelen.
Niet boeiend.
O ik hoor wel van meer dat ze het fijner vinden hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het voegde voor mij wel iets toe... maar het lukt ook prima zonder
De jongen waardoor ik het dus weet had hem voor z'n vriendin, die vond het fijn.quote:
Jij vroeg of ik het niet serieus meende en dat heb ik bevestigend beantwoordquote:Op woensdag 22 december 2010 11:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dacht toch echt begrepen te hebben dat je er een hebt.
grapjas
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vroeg of ik het niet serieus meende en dat heb ik bevestigend beantwoord
Ontkennende vragen. Altijd lastigquote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vroeg of ik het niet serieus meende en dat heb ik bevestigend beantwoord
ik vind ze vrij vaak achter de barquote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:
Door al dat gezwam heb ik zin om te zoenen
Waar is de barman als je hem nodig hebt?!
O nee, kheb keelpijn.
Ik zoen wel met een antafluutje
diepvrieslasagne vind ik over het algemeen smerig.. die van de C1000 niet getest trouwens... Maar ik heb dan nog liever de koelkastvariant.... het allerliefste vers btw.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
iemand hier trouwens ervaring met de diepvries-lasagne van de C1000(basis) ?
zag het net liggen voor 1 euro dus heb toch maar eentje meegenomen
ik ben echt fan van kant en klaar voerquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
diepvrieslasagne vind ik over het algemeen smerig.. die van de C1000 niet getest trouwens... Maar ik heb dan nog liever de koelkastvariant.... het allerliefste vers btw.
Mja hij zal idd wel aan het werk zijn nu.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik vind ze vrij vaak achter de bar
hoewel die in m'n stamkroeg ook op m'n oude school werkt
Ik ga straks lekker hele verse wraps maken! Met veel soorten vleesquote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben echt fan van kant en klaar voer![]()
maar meestal niet om de smaak nee
Er wordt voor mij gekookt vanavond, als het goed isquote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga gestoomde winteraardappeltjes maken, met biefstuk in rode wijn jus en spinazie a la creme met honing
Ja die luxe heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er wordt voor mij gekookt vanavond, als het goed is
Horen karbonades uit een oven te komen?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef welkominspace het volgende:
ik karbonaatjes uit de oven met mihoen
als je het goed klaarmaakt is het heerlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Horen karbonades uit een oven te komen?![]()
Klinkt mushy.
... zegt iemand die fan is van kant en klaarvoer.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je het goed klaarmaakt is het heerlijk![]()
maar niet om de smaak zeg ik tochquote:Op woensdag 22 december 2010 12:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
... zegt iemand die fan is van kant en klaarvoer.
Vrijdag wordt een hel om in de stad te komenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die luxe heb ik dan weer niet
Ik moet dat gewoon nog doen als ik thuiskom
Nou is het maar 6 min of zo hoor, dus het is te oveerzien
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrijdag wordt een hel om in de stad te komen.
Ik houd meer van strenge winters dan van hete zomersquote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zo koud. En het gaat weer sneeuwen.
hete zomerliefdesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik houd meer van strenge winters dan van hete zomers
kleffe lijvenquote:
weinig kledingquote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kleffe lijven
vieze luchtjes
irritante insecten
klamme nachten en dus slechte slaap
Ik op zich ook wel, maar er doorheen fietsen vind ik gewoon naar. Dat doet niets af aan een mooie witte kerst oid, maar ik vind het echt niet prettig.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik houd meer van strenge winters dan van hete zomers
dan ga ik altijd liever de bossen in of rondje nederland,doe ik ook elk jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Het strand doe ik liever in de herfst of lente. Uitwaaien. Rustig
.
but snow is like sex, you will never know how much inches you will get and how long is will lastquote:Op woensdag 22 december 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Was net zo blij dat ik vanochtend niet hoefde te krabben en op een normaal tempo naar m'n werk kon rijden
*mental imagequote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
but snow is like sex, you will never know how much inches you will get and how long is will last
geloof me kleding is een voordeel bij mijquote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
weinig kleding
vrolijke mensen
nederland stroomt massaal leeg
lange nachten aan het strand
![]()
Heerlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Het strand doe ik liever in de herfst of lente. Uitwaaien. Rustig
.
ik moet er ook doorheen fietsen, en waarschijnlijk verder dan jijquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, maar er doorheen fietsen vind ik gewoon naar. Dat doet niets af aan een mooie witte kerst oid, maar ik vind het echt niet prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |