Ohquote:
Die moet vrijdag werkenquote:
Volgens mij is de endeldarm bij iedereen hetzelfde qua kleur hoor.quote:
Da's de binnenkant. Daar hadden we t niet over.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
Volgens mij is de endeldarm bij iedereen hetzelfde qua kleur hoor.
Geen enkelequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef welkominspace het volgende:
hoeveel barmannen val je lastig op een avond ?
"Loop nou eens door, stomme rimpelbitch!" ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef welkominspace het volgende:
ik vergeet altijd dat oude mensen niet meer zo fit zijn![]()
Maar de binnenkant telt toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de binnenkant. Daar hadden we t niet over.
Lekker plastisch allemaal weer
quote:
nee,meer "oh,je bent al moe?"quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Loop nou eens door, stomme rimpelbitch!" ?
als dat konquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
ik wil collega2... Ang3l; hoe maak je iemand homo?
maak een parfummetje !quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
Best een aparte, maar toffe film. Al zaten er tenenkrommende dingen in.quote:
Ik heb hem voor sinterklaas gekregen en nog steeds geen tijd gehad om te kijken, waarschijnlijk 2e kerstdag eens opzetten.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best een aparte, maar toffe film. Al zaten er tenenkrommende dingen in.
Mijn ex van 3,5 jaar was hetero toen ik hem leerde kennen. En nu noemt ie zich na mij weer heteroquote:
Poepbruin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
Volgens mij is de endeldarm bij iedereen hetzelfde qua kleur hoor.
Patricia Clarksonquote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best een aparte, maar toffe film. Al zaten er tenenkrommende dingen in.
Die speelt er niet in toch?quote:
Zorgen dat zijn moeder een overdosis testosteron krijgt in het eerste trimester van de zwangerschap. Of gentherapie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
Hij moet alleen wel heel hard opschieten wil dat nu nog effect hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zorgen dat zijn moeder een overdosis testosteron krijgt in het eerste trimester van de zwangerschap. Of gentherapie.
O nee! Ben in de war met Wendy robie!quote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee! Ben in de war met Wendy robie!
En Patricia speelt een soortgelijke rol in een andere film. Phoebe in wonderland.
Wendy is van Twin Peaksquote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht al, als het Patricia geweest was dan had ik 'r a) herkend en b) waarschijnlijk stukken minder irriant gevonden.
zoek dan ook eentje die tenminste de puberteit al heeft gehadquote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex van 3,5 jaar was hetero toen ik hem leerde kennen. En nu noemt ie zich na mij weer hetero
Hij is 27quote:Op woensdag 22 december 2010 06:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zoek dan ook eentje die tenminste de puberteit al heeft gehad
Hij heeft een punt, vlinderquote:Op woensdag 22 december 2010 07:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
volgens je vorige post anders pas 3,5 jaar
Nee hoor, want je kan ook zeggen "Mijn partner van 3,5 jaar".quote:
Oh, dat snap ik wel, maar je zegt letterlijk dat ie 3.5 jaar is, taaltechnisch gezien staat dat er gewoon. Dat je het niet zo bedoelt...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, want je kan ook zeggen "Mijn partner van 3,5 jaar".
Of "mijn vrouw n 3,5 jaar". Dat wil niet zeggen dat de vrouw pas 3,5 is
Dat is een uitdrukking
Ja hallo, als je zegt "Ik weet van toeten noch blazen" dan staat er ook letterlijk dat je niets weet van toeten en ook niet van blazen, maar dat betekent het nietquote:Op woensdag 22 december 2010 08:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik wel, maar je zegt letterlijk dat ie 3.5 jaar is, taaltechnisch gezien staat dat er gewoon. Dat je het niet zo bedoelt...
gohquote:Op woensdag 22 december 2010 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, als je zegt "Ik weet van toeten noch blazen" dan staat er ook letterlijk dat je niets weet van toeten en ook niet van blazen, maar dat betekent het niet
Niet ziek wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Uuuurgh, ik kan amper slikken van de keelpijn
Arme barman.
Verwijtquote:Op woensdag 22 december 2010 08:35 schreef welkominspace het volgende:
Nee,nou wordt ie mooi
De poot verwijst de ketel()
Ik hang er wel tegenaanquote:Op woensdag 22 december 2010 08:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet ziek worden. Ik verbied het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |