oke ik was nog niet helemaal wakker geloof ik.. steeds het gevoel dat het morgen donderdag isquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In dat geval zal het later moeten he... wij gaan morgen en Ang3l danst donderdag
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Zou jij deze transseksueel doen?
[ afbeelding ]
Ik maak een nog groter spandoek nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
JONGENS BLIJF MAAR THUIS!
Optreden glazen huis gecancelled
wrom?????????quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
JONGENS BLIJF MAAR THUIS!
Optreden glazen huis gecancelled
Oh het is echt gecancelled... ik dacht dat je ons op een dwaalspoor wilde zettenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Omdat de klant 't vanachtond gevraagd had... maar er nu toch vanaf zag omdat het allemaal te kort dag was en teveel geregel
Ach ja. Hoef ik woensdag niet te trainen 's avonds
is van Hellraiser!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef Nizno het volgende:
[quote]joh homo! wat heb je met die TT gedaan???
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Zou jij deze transseksueel doen?
[ afbeelding ]
het ging mij meer om de homo 2009quote:
heb je een keuze gehad schat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
anders was ik wel hetero gebleven.
Tuurlijk, alles in het leven is een keuze!quote:
en je hebt een polsoperatie genomen om een slap handje te krijgen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles in het leven is een keuze!Helaas heb ik een visallergie, dus ben ik maar een handtas geworden.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
en je hebt een polsoperatie genomen om een slap handje te krijgen?
niet eens een scheldtirade? you're getting soft.quote:
Ik scheld nooit hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet eens een scheldtirade? you're getting soft.![]()
euh...ja, ik bedoel zoiets wat ze in Jershey Shore doen. Fist pump of boks ouwe..
o nee, jij bent die wegpester, toch?quote:
Ben even Erik gevolgdquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
en hoe kom jij hier terecht in dit topic? verdwaald?
Nah... deze jongen blijkt nu opeens uit de kast te zijn gekomen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Een buurjongen & klasgenoot van mij, die werd ook zo gepusht door zijn ouders. Zijn moeder had 'm leren lezen voor hij zindelijk was, hij moest hoge cijfers halen, perfect piano spelen, spelen mocht alleen op een speciaal kleed van 2 m2, dus rondslingerend speelgoed was verboden. En hij moest naar het Gymnasium. Dat plan van zijn dictatormam lukte, tot hij een jaar of zestien was. Zijn rapportcijfers vlogen naar beneden, hij bleef bijna zitten, en besloot dat hij bij de mariniers wilde ipv naar de universiteit.
Maar hij was wel een leuke jongen. Slim, sportief, en hele mooie ogen.
...spelend op een kleed van 2m2quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nah... deze jongen blijkt nu opeens uit de kast te zijn gekomen.!
Wat had mijn middelbare schooltijd er anders uit kunnen zien.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Dingetje gezien in de AH XL
O no, world's best kept secret is outquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dick=HOMO stond op het bord geschreven in de New kids turbo film, ik kan ook niets geheim houden
Ach joh, hij snuift wel eens een hersencelletje wegquote:
wie zal het ze ingefluisterd hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O no, world's best kept secret is out
Hoe dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nah... deze jongen blijkt nu opeens uit de kast te zijn gekomen.!
Wat had mijn middelbare schooltijd er anders uit kunnen zien.![]()
![]()
Ik sta met de kerstman op de fotoquote:
Ik de marsmannetjes, want je gayness kan vanuit de ruimte nog gezien worden!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie zal het ze ingefluisterd hebben?
Gaat het onderzoek weer hoorquote:
Zit je braaf op schoot?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik sta met de kerstman op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |