Bucket Residence, Lady of the house speaking!quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik dacht al, hier krijg ik spijt van.
Vandaag?quote:
Wat is dat?quote:
Misschien schijnt dit licht op de zaak:quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan moet het fonduën nog beginnen...
Ik vraag me altijd af hoe het zó ver komt, dat mensen zó communiceren. Ik kan me niet indenken dat ik ooit in zulke termen....
Heb ik ook niet hoorquote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen maar op zoek naar iets glitterends of neons.
Volgens mij heb ik Dingetje gezien in de AH XLquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, overleg dat maar eens met Dingetje.
hij had vast eindelijk steamy sex met miekequote:Op dinsdag 21 december 2010 07:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien schijnt dit licht op de zaak:
Het is in tilburg.
O en Roel? Jij ligt toch dood in een greppel? Aangezien je gister nog zou laten weten of je wel of niet zou komen. Zodat wij wisten dat als je er niet was dat je dan ook gewoon niet gegaan was en niet op de snelweg was verongelukt
En dan ook nog eens niet opnemen als we je bellen.
Say whut?quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:29 schreef Stroekie het volgende:
Ns wordt nv war staat voor mationaal veevervoer. Intercities rijden niet enkel te kleine stoptreintjes
ik ben al misselijk van de gratis koffiequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm. Nou ik ga wel kijken hoe ver ik kom.
een aangename reis dan !quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
NS.nl geeft naar Utrecht geen vertraging aan, dus ik neem aan dat het wel goed komt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Dingetje gezien in de AH XL
JA echt alles had een half uur tot een uur vertragingquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ns.nl loog. Maar ik kon zo instappen in een trein die 40 minuten vertraging had.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Donderdag optreden voor het glazen huis
zeer belangrijke vraag... dan kan ik de recorder instellenquote:
Weeknogniequote:
of jullie moeten gewoon eerder komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Als je nou morgenavond komt Ang3l dan kunnen Steve en ik je bekijken
In dat geval zal het later moeten he... wij gaan morgen en Ang3l danst donderdagquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
of jullie moeten gewoon eerder komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |