beetje last van zenuwen voor kerst?quote:Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jarig. Dat is al de tweede keer vandaag dat ik die typefout maak. En als ik nou op mijn telefoon zat, maar ik zit gewoon achter een toetsenbord
.
hahaha zit jij pas op versie 2.2???quote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat gelukkig niet. Misschien word ik oud. Ben over twee maanden alweer 22
.
Dat zie je toch?quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha zit jij pas op versie 2.2???
Nog vol met bugs en vastlopers zeker?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Beh ik heb second thoughts over het kerstbal. Ik en mijn stomme "ik ken daar nauwelijks mensen"-instelling.
Goed opgemerkt!quote:
Sex Ingaat Recto Petquote:
Als ze nu nee zegt, komt ze er waarschijnlijk nooit meer tussen, en als ze dan echt niet meer kan, moet ze dus in een totaal andere buurt gaan wonen in plaats van aan het eind van de straat... Hopelijk houdt ze dat wel in gedachten voor ze het afwijst...quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu ben ik altijd al emotioneel incontinent, maar als het mijn moeder betreft helemaal.
Mijn moeder opteerde voor seniorenwoningen die ze aan het einde van de straat waar ze nu woont aan het bouwen zijn.
Schitterende penthouses.
Maar kennelijk heeft ze altijd gedacht dat ze er niet voor in aanmerking zou komen, maar nu werd ze vorige week gebeld dat ze toch wel serieus in aanmerking komt.
Ze zou er dan in april al in kunnen.
Maar blijkbaar benauwd het haar nu toch wel erg, huilend bekende ze me net dat ze bang is dat ze het contact met de buurt zal verliezen en dat ze zich zo opgesloten zal voelen.
Het idee dat er in sommige woningen daar ook zorg verleend word vind ze ook te vroeg voor haar.
Uiteindelijk heb ik haar beloofd haar in iedere keuze te steuen maar toen zaten we inmiddels samen al te janken.
Ja dat probeer ik haar ook voor te spiegelen, verder heeft ze de woningen nog helemaal niet gezien, tuurlijk gaat ze kleiner wonen, maar ze woont nu alleen in een groot gezinswoning.quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze nu nee zegt, komt ze er waarschijnlijk nooit meer tussen, en als ze dan echt niet meer kan, moet ze dus in een totaal andere buurt gaan wonen in plaats van aan het eind van de straat... Hopelijk houdt ze dat wel in gedachten voor ze het afwijst...
Lekker lang slapenquote:Op maandag 20 december 2010 15:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
komende nacht is weer de langste van het jaar, hij duurt 16 uur en 4 minuten, leuk feitje
lijkt wel zo'n plaatje voor een rouwprentjequote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef creno het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag een wandeling gemaakt.
Ik moest laatst mijn grootste talent opgeven...quote:
Of ze zijn aan het dirty talken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik snap waarom dit de tijd van het jaar is om jezelf van kant te maken.
Mijn buurman heeft ruzie met zijn vriendin denkt ik, het is hoer dit, gore slet daar.
Straks hard gekreun van de goedmaakseks?quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mijn buurman heeft ruzie met zijn vriendin denkt ik, het is hoer dit, gore slet daar.
En dan moet het fonduën nog beginnen...quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
En dan ook nog eens tegen mensen van wie je houdt/hield...quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan moet het fonduën nog beginnen...
Ik vraag me altijd af hoe het zó ver komt, dat mensen zó communiceren. Ik kan me niet indenken dat ik ooit in zulke termen....
quote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef Great.Expectations het volgende:
"Jij bent zelf een fonduepan!"
Ja precies, dan moet het toch al ergens heel erg mis zijn... of ja, dan had je toch al lang moeten wegwezen uit die relatie, wanneer je partner zó tegen je scheldt?!quote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan ook nog eens tegen mensen van wie je houdt/hield...
Ik snap dat ook niet hoor. Rare mensen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja precies, dan moet het toch al ergens heel erg mis zijn... of ja, dan had je toch al lang moeten wegwezen uit die relatie, wanneer je partner zó tegen je scheldt?!
Stel je eens voor, jij koopt een boom voor 50 euro, ballen erin voor nog eens 60 én een Boss-trui voor 243 en je betaalt van jullie samenrekening, en dan zegt Dessiebessiedragon "gore kuthoer, vuile kerstslet" en dit en dat, dan zeg je toch "Wij he? Wij he? Wij moeten uit elkaar!", ik bedoel, dat laat je je toch niet gebeuren?quote:
Hoiquote:
Maar ja, de kinderen, poes, gezamenlijke rekening, de hypotheek, etc.quote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel je eens voor, jij koopt een boom voor 50 euro, ballen erin voor nog eens 60 én een Boss-trui voor 243 en je betaalt van jullie samenrekening, en dan zegt Dessiebessiedragon "gore kuthoer, vuile kerstslet" en dit en dat, dan zeg je toch "Wij he? Wij he? Wij moeten uit elkaar!", ik bedoel, dat laat je je toch niet gebeuren?
Beesten zijn zulke figuren.Geen mensen.
Ik zie het ook niet zo voor me dat hij opeens zo eh...quote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef Peter het volgende:
Voordat hij kan schelden pak ik hem toch al lang op z'n bek
Mja dat is ook zo. Ga maar eens een dagje werken bij een ehh...quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar ja, de kinderen, poes, gezamenlijke rekening, de hypotheek, etc.
Vandaar ook de dip in de grafiek met Kerst.quote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Iemand dumpen met Kerst... de botheid
Scheelt weer een plaats aan de kersttafel.quote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Iemand dumpen met Kerst... de botheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |