Waarom fluisterde je 't dan?!!!? Cocktease!quote:
Nou ja. Ieder z'n fetisj. De één geilt op cosplayseks, de ander...quote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als iemand in m'n oor fluistert "Ik ga deze met deze brandende kaars je strakke jongensgrotje eens even onderzoeken". Heerlijk spelonken!
Geen ban, ik heb geen toegang aangevraagd.quote:Op maandag 20 december 2010 13:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je een ban?Wat heb je gedáán?!
Er zijn er zelfs die het met jongens doen.quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou ja. Ieder z'n fetisj. De één geilt op cosplayseks, de ander...
Ik heb er toegang toe omdat ik hoop op foto's van jouquote:Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook geen toegang voor KPD aangevraagd, maar modschap komt met bepaalde rechten.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs die het met jongens doen.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er toegang toe omdat ik hoop op foto's van jou
Da's maar een jaar (bijna 2quote:Op maandag 20 december 2010 13:19 schreef Ang3l het volgende:
O... en de jongen met wie ik oogcontact had en uit eindelijk mee ging praten en die met ons mee naar huis gingg...... bleek 20 te zijn
Jezuscrisis!
(Nee niks gebeurd)
In the fountain-cosplay.quote:
Precies! Ik ga jou toch nog niet verruilen voor een NOG jonger exemplaar?!quote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's maar een jaar (bijna 2) jonger dan ik heur
.
Neh! Hij's in present time veel leuker, met dat haar en die ongeschoren kopquote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In the fountain-cosplay.
Kaalgeschoren in pyama met een boom
Ghehehe, en dat er dan bloemen uit je mond knallenquote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neh! Hij's in present time veel leuker, met dat haar en die ongeschoren kop. Maar ik zie jou wel als boom inderdaad
. Dan knabbel ik wat aan je bast (om nog maar te zwijgen over dat sap wat er uit komt stromen
![]()
).
(verwachte reactie van G_E:).
quote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neh! Hij's in present time veel leuker, met dat haar en die ongeschoren kop. Maar ik zie jou wel als boom inderdaad
. Dan knabbel ik wat aan je bast (om nog maar te zwijgen over dat sap wat er uit komt stromen
![]()
).
(verwachte reactie van G_E:).
Will you deliver me some bondage?quote:
Zoiets zekerquote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zie nu een Erwin Olaf achtig foto voor me, met Ang3l en Tha-Erik.
Want?quote:Op maandag 20 december 2010 14:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Toch zou ik nog eerder voor zo'n foto model willen staan (dus gemaskerd en onherkenbaar) dan voor zo'n foto als Ang3l laatst.
I shall be your Evequote:
Je kent Rik. Die komt ook alleen.quote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Beh ik heb second thoughts over het kerstbal. Ik en mijn stomme "ik ken daar nauwelijks mensen"-instelling.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb twee achterneefjes waarvan de ene Sylvester heet, en waarvan ik de naam van zijn zusje niet kan onthouden en daarom stiekem Tweety noem.
jouw achterneefje is een zij?quote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb twee achterneefjes waarvan de ene Sylvester heet, en waarvan ik de naam van zijn zusje niet kan onthouden en daarom stiekem Tweety noem.
Als Tweety maar gelukkig is.quote:Op maandag 20 december 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Zo praat ej tweety een heel gendercomplex aan!
Dieudonne?quote:Op maandag 20 december 2010 14:58 schreef Great.Expectations het volgende:
De echte naam van het nichtje ga ik hier niet posten, dat is een te Googlegevoelige naam. Volgens mij heet verder niemand zo.
Is jaren?quote:
Nizno heeft release 3.0 overleefd vannachtquote:Op maandag 20 december 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is jaren?
Is jarig?
Is al jaren een man?
Jarig. Dat is al de tweede keer vandaag dat ik die typefout maakquote:Op maandag 20 december 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is jaren?
Is jarig?
Is al jaren een man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |