hahaha zit jij pas op versie 2.2???quote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat gelukkig niet. Misschien word ik oud. Ben over twee maanden alweer 22
.
Dat zie je toch?quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha zit jij pas op versie 2.2???
Nog vol met bugs en vastlopers zeker?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Beh ik heb second thoughts over het kerstbal. Ik en mijn stomme "ik ken daar nauwelijks mensen"-instelling.
Goed opgemerkt!quote:
Sex Ingaat Recto Petquote:
Als ze nu nee zegt, komt ze er waarschijnlijk nooit meer tussen, en als ze dan echt niet meer kan, moet ze dus in een totaal andere buurt gaan wonen in plaats van aan het eind van de straat... Hopelijk houdt ze dat wel in gedachten voor ze het afwijst...quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu ben ik altijd al emotioneel incontinent, maar als het mijn moeder betreft helemaal.
Mijn moeder opteerde voor seniorenwoningen die ze aan het einde van de straat waar ze nu woont aan het bouwen zijn.
Schitterende penthouses.
Maar kennelijk heeft ze altijd gedacht dat ze er niet voor in aanmerking zou komen, maar nu werd ze vorige week gebeld dat ze toch wel serieus in aanmerking komt.
Ze zou er dan in april al in kunnen.
Maar blijkbaar benauwd het haar nu toch wel erg, huilend bekende ze me net dat ze bang is dat ze het contact met de buurt zal verliezen en dat ze zich zo opgesloten zal voelen.
Het idee dat er in sommige woningen daar ook zorg verleend word vind ze ook te vroeg voor haar.
Uiteindelijk heb ik haar beloofd haar in iedere keuze te steuen maar toen zaten we inmiddels samen al te janken.
Ja dat probeer ik haar ook voor te spiegelen, verder heeft ze de woningen nog helemaal niet gezien, tuurlijk gaat ze kleiner wonen, maar ze woont nu alleen in een groot gezinswoning.quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze nu nee zegt, komt ze er waarschijnlijk nooit meer tussen, en als ze dan echt niet meer kan, moet ze dus in een totaal andere buurt gaan wonen in plaats van aan het eind van de straat... Hopelijk houdt ze dat wel in gedachten voor ze het afwijst...
Lekker lang slapenquote:Op maandag 20 december 2010 15:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
komende nacht is weer de langste van het jaar, hij duurt 16 uur en 4 minuten, leuk feitje
lijkt wel zo'n plaatje voor een rouwprentjequote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef creno het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag een wandeling gemaakt.
Ik moest laatst mijn grootste talent opgeven...quote:
Of ze zijn aan het dirty talken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik snap waarom dit de tijd van het jaar is om jezelf van kant te maken.
Mijn buurman heeft ruzie met zijn vriendin denkt ik, het is hoer dit, gore slet daar.
Straks hard gekreun van de goedmaakseks?quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mijn buurman heeft ruzie met zijn vriendin denkt ik, het is hoer dit, gore slet daar.
En dan moet het fonduën nog beginnen...quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
En dan ook nog eens tegen mensen van wie je houdt/hield...quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan moet het fonduën nog beginnen...
Ik vraag me altijd af hoe het zó ver komt, dat mensen zó communiceren. Ik kan me niet indenken dat ik ooit in zulke termen....
quote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef Great.Expectations het volgende:
"Jij bent zelf een fonduepan!"
Ja precies, dan moet het toch al ergens heel erg mis zijn... of ja, dan had je toch al lang moeten wegwezen uit die relatie, wanneer je partner zó tegen je scheldt?!quote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan ook nog eens tegen mensen van wie je houdt/hield...
Ik snap dat ook niet hoor. Rare mensen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja precies, dan moet het toch al ergens heel erg mis zijn... of ja, dan had je toch al lang moeten wegwezen uit die relatie, wanneer je partner zó tegen je scheldt?!
Stel je eens voor, jij koopt een boom voor 50 euro, ballen erin voor nog eens 60 én een Boss-trui voor 243 en je betaalt van jullie samenrekening, en dan zegt Dessiebessiedragon "gore kuthoer, vuile kerstslet" en dit en dat, dan zeg je toch "Wij he? Wij he? Wij moeten uit elkaar!", ik bedoel, dat laat je je toch niet gebeuren?quote:
Hoiquote:
Maar ja, de kinderen, poes, gezamenlijke rekening, de hypotheek, etc.quote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel je eens voor, jij koopt een boom voor 50 euro, ballen erin voor nog eens 60 én een Boss-trui voor 243 en je betaalt van jullie samenrekening, en dan zegt Dessiebessiedragon "gore kuthoer, vuile kerstslet" en dit en dat, dan zeg je toch "Wij he? Wij he? Wij moeten uit elkaar!", ik bedoel, dat laat je je toch niet gebeuren?
Beesten zijn zulke figuren.Geen mensen.
Ik zie het ook niet zo voor me dat hij opeens zo eh...quote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef Peter het volgende:
Voordat hij kan schelden pak ik hem toch al lang op z'n bek
Mja dat is ook zo. Ga maar eens een dagje werken bij een ehh...quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar ja, de kinderen, poes, gezamenlijke rekening, de hypotheek, etc.
Vandaar ook de dip in de grafiek met Kerst.quote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Iemand dumpen met Kerst... de botheid
Scheelt weer een plaats aan de kersttafel.quote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Iemand dumpen met Kerst... de botheid
Ja dat zag ik... maar dat er toch nog mensen zijn die het doen... alsof je ineens tijdens Kerst denkt... fuck it ik heb er geen zin meer in, doei!quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vandaar ook de dip in de grafiek met Kerst.
Zeg, Steve, is die pizza eigenlijk al op ondertussen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef Steve het volgende:
Je hebt natuurlijk verschillende redenen om het uit te maken, soms ga je dan ook niet wachten tot na de kerst. Plus, kerst kan voor aardig wat stress en verhitte emoties zorgen.
Nee maar dan zou ik het ervoor doen... die redenen zijn er niet ineens op 1e kerstdagquote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef Steve het volgende:
Je hebt natuurlijk verschillende redenen om het uit te maken, soms ga je dan ook niet wachten tot na de kerst. Plus, kerst kan voor aardig wat stress en verhitte emoties zorgen.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar dan zou ik het ervoor doen... die redenen zijn er niet ineens op 1e kerstdag
quote:Op maandag 20 december 2010 21:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Zit je daar met je vriend aan de sissende pannetjes... "Zeg, weet je, ik ben er eigenlijk he-le-maal klaar mee. Ik mis input, begrip en inlevingsvermogen. Weet je wat? Ga eigenlijk ook maar weg. Ik meen het. Wég!!", en dan ook nog wijzen he, met je vinger!
Oooohhh wácht, ik dacht dat jullie romantisch pizza aan het eten waren, maar jij bent... en Vlarp is.... Sorry.quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef Steve het volgende:
Set! Set! Slet!quote:Op maandag 20 december 2010 21:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Zit je daar met je vriend aan de sissende pannetjes... "Zeg, weet je, ik ben er eigenlijk he-le-maal klaar mee. Ik mis input, begrip en inlevingsvermogen. Weet je wat? Ga eigenlijk ook maar weg. Ik meen het. Wég!!", en dan ook nog wijzen he, met je vinger!
Que?quote:
Huh?quote:Op maandag 20 december 2010 22:00 schreef Waxxer het volgende:
Oooohhh wácht, ik dacht dat jullie romantisch pizza aan het eten waren, maar jij bent... en Vlarp is.... Sorry.
Ja, zo begint het he, een kleine verspreking en dan escaleert het..quote:
Want? Ze laten geluid van lopend water horen?quote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
Kut. Ik had eerst moeten plassen voor ik de verzekering belde
Ja, overleg dat maar eens met Dingetje.quote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zo begint het he, een kleine verspreking en dan escaleert het..![]()
Ik krijg zo wel zin in Set en alles.
Nee, dit gaat natuurlijk eeuwen duren en ik moet nodig.quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want? Ze laten geluid van lopend water horen?
Ja ik zag via de social media een pizzafoto van Vlarp waardoor ik al de hele avond zin in pizza heb.quote:
Gewoon je flitsende rolschaats om je nek hangen!quote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen maar op zoek naar iets glitterends of neons.
Ik zie jou nu voor me in een neonkleurig glitterpakje.quote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Die is onhandig en me veel te kostbaar.quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon je flitsende rolschaats om je nek hangen!
Jij bént een Dingetje jij!quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, overleg dat maar eens met Dingetje.
Ja ik ook, vandaar de "quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zie jou nu voor me in een neonkleurig glitterpakje.
Dit klinkt klef. Straks zegt die van jou nog dat je een slet bent!quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bént een Dingetje jij!Maar ik zal dat eens doen.
![]()
Ik heb op mijn werk nog oranje hesjes liggen, is dat niet wat?quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is onhandig en me veel te kostbaar.
Oranje maakt me flets.quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk nog oranje hesjes liggen, is dat niet wat?
Inderdaad. Ik heb hartige taart gemaakt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Ja ik zag via de social media een pizzafoto van Vlarp waardoor ik al de hele avond zin in pizza heb.En ik dácht dus dat jullie sámen die pizza hadden gegeten, maar dta ligt dus allemaal ánders...
Beetje rouge in je gezichtquote:
Lekker!quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb hartige taart gemaakt.
Horizontale strepenquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
5 euro ofzo bij de ANWB. Heb je er later ook nog iets aan.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Horizontale strepen. Ben toch goddomme geen Saturnus!
Wat wil je dan? Een mooie neonkleurige fietshelm? Zo'n Kalimerohelm? Of meer een Quizmasterjasje?quote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Horizontale strepen. Ben toch goddomme geen Saturnus!
Ik heb daar vorig jaar iemand op Pinkpop mee zien lopen.... dat was heel apartquote:
Ik zocht op neon dinner jacket.quote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb daar vorig jaar iemand op Pinkpop mee zien lopen.... dat was heel apart
Een toverstafjequote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:hzT2oVmGb9ZGxM:http://iq.insight.com/wp-(...)s.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Subtiel, maar glamoureus en toch charmant.
Heb jij een toverstafje!?quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:hzT2oVmGb9ZGxM:http://iq.insight.com/wp-(...)s.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Subtiel, maar glamoureus en toch charmant.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou dat pak van de Toppers doen
Pas je wel opquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n jasje zou ik best willen hebben. Geen idee wanneer ik het aan zou doen (behalve natuurlijk het kerstbal
), maar toch
.
Glitterglitter.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb jij een toverstafje!?
Een echte?
Dat is kewl idd, alleen zo'n MJ handschoen. En dan voor de rest in een keurige smoking. Dan ben je stijlvol, maar toch glitterhip.quote:
Bucket Residence, Lady of the house speaking!quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik dacht al, hier krijg ik spijt van.
Vandaag?quote:
Wat is dat?quote:
Misschien schijnt dit licht op de zaak:quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan moet het fonduën nog beginnen...
Ik vraag me altijd af hoe het zó ver komt, dat mensen zó communiceren. Ik kan me niet indenken dat ik ooit in zulke termen....
Heb ik ook niet hoorquote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij heb ik Dingetje gezien in de AH XLquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, overleg dat maar eens met Dingetje.
hij had vast eindelijk steamy sex met miekequote:Op dinsdag 21 december 2010 07:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien schijnt dit licht op de zaak:
Het is in tilburg.
O en Roel? Jij ligt toch dood in een greppel? Aangezien je gister nog zou laten weten of je wel of niet zou komen. Zodat wij wisten dat als je er niet was dat je dan ook gewoon niet gegaan was en niet op de snelweg was verongelukt
En dan ook nog eens niet opnemen als we je bellen.
Say whut?quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:29 schreef Stroekie het volgende:
Ns wordt nv war staat voor mationaal veevervoer. Intercities rijden niet enkel te kleine stoptreintjes
ik ben al misselijk van de gratis koffiequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm. Nou ik ga wel kijken hoe ver ik kom.
een aangename reis dan !quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
NS.nl geeft naar Utrecht geen vertraging aan, dus ik neem aan dat het wel goed komt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Dingetje gezien in de AH XL
JA echt alles had een half uur tot een uur vertragingquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ns.nl loog. Maar ik kon zo instappen in een trein die 40 minuten vertraging had.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Donderdag optreden voor het glazen huis
zeer belangrijke vraag... dan kan ik de recorder instellenquote:
Weeknogniequote:
of jullie moeten gewoon eerder komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Als je nou morgenavond komt Ang3l dan kunnen Steve en ik je bekijken
In dat geval zal het later moeten he... wij gaan morgen en Ang3l danst donderdagquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
of jullie moeten gewoon eerder komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |