welke app is dat???quote:Op woensdag 22 december 2010 10:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Het gaat waarschijnlijk vanmiddag, morgen en overmorgen wéér sneeuwen.
[ link | afbeelding ]
Ik hoef niet met de trein en mijn kerstdiners bevinden zich in uiterste nood op loopafstandquote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen treinen
Geen kerstdiner
kerstdiner....... burgerking of julia's pasta... of heel misschien een bezorgbrommert....quote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen treinen
Geen kerstdiner
Snap nu zelf ook niet waarom er verwijst staatquote:Op woensdag 22 december 2010 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verwijt
Maar het is toch zo? Ik bedoel overduidelijk een relatie van 3,5 jaar ..... jij hebt het over een relatie met iemand van 3,5 jaar. Over wie zegt dit dan meerHeeft niets met de pot en de ketel te maken verder
jij gelooft echt dat ze het eten in die brommer klaarmaken?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
kerstdiner....... burgerking of julia's pasta... of heel misschien een bezorgbrommert....
moet werkuh
Ik ook niet, ik ben weer eens sinds jaren gewoon in een restaurant in de stad te vinden.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoef niet met de trein en mijn kerstdiners bevinden zich in uiterste nood op loopafstand
egwel!!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jij gelooft echt dat ze het eten in die brommer klaarmaken?
zijnquote:en wat moet een vrouw in dit topic?
Ik vier Kerst in Amsterdam, hopelijk dat de treinen vrijdag een beetje rijden.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Witte kerst... Hartstikke leuk.
Nou ja. Maarheeze is nog vast wel te bereiken.
Nijmegen zondag iets lastiger misschien.
grijnzquote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee een verouderde versie 3.0
ziet er netjes uit.quote:
ik heb alweer een bug gevonden dus ik ga maar weer knutselen aan de 3.1quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de update 3.3 al gehad.
zolang je het bij meeste houd wel... niet alle.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef welkominspace het volgende:
klopt mijn stelling dat de meeste homo's mooie schoenen hebben?
Weet je wat? Je hebt gelijk. Ik zei letterlijk en bedoelde natuurlijk ook dat ik een relatie heb gehad met een jongen die 3,5 jaar oud is. En het is ook heel logisch dat je dat dacht. Dat maakt jou niet degene met de rare gedachtenkronkel. Dat maakt mij de vreemde.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Snap nu zelf ook niet waarom er verwijst staat
In m'n hoofd was het toch echt verwijt
Jij begon met je 3,5 jarige ventje
En geloof dat wonderer net zei dat je taalkundig ook naast de pot pist![]()
Niet dat het mij altijd zo goed afgaat ofzo maar toch
Volgens mij bestaat er zoiets als persoonlijke smaak. Ook bij homos. Het zijn net mensen soms.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ziet er netjes uit.
[..]
ik heb alweer een bug gevonden dus ik ga maar weer knutselen aan de 3.1
[..]
zolang je het bij meeste houd wel... niet alle.
Was het van de coolcat?quote:
Ik heb ook een gaatjesshirt waar mijn tepelpiercing mooi in uitkomt... mag ik die wel houden?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was het van de coolcat?
Enne, mijn wil is geen wet hoor, op dat gebied.
Dat slechts in dit topic.
O wacht, het staat in dit topic.
Ja gooi maar weg!
Ik heb er serieus eentje van de coolcat wat verticaal gestreept is, om en om zwart en doorschijnend (gaatjes) zwart. Een blouse. Whateeeeever made me buy that?! Heeeeeel lang geledenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook een gaatjesshirt waar mijn tepelpiercing mooi in uitkomt... mag ik die wel houden?
Bestaat de zak van max nog?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef welkominspace het volgende:
ik heb ook een knalgeel overhemd dat redelijk doorschijnt
Geeft niet, kan ik de mijne morgenavond ook gewoon met een gerust gevoel aantrekken en voor het Glazen Huis gaan zwaaienquote:Op woensdag 22 december 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er serieus eentje van de coolcat wat verticaal gestreept is, om en om zwart en doorschijnend (gaatjes) zwart. Een blouse. Whateeeeever made me buy that?! Heeeeeel lang geleden
Zit toch een dikke winterjas overheen mag ik aannemenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft niet, kan ik de mijne morgenavond ook gewoon met een gerust gevoel aantrekken en voor het Glazen Huis gaan zwaaien
Nee ik ga flashen natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit toch een dikke winterjas overheen mag ik aannemen
Tepelpiercingsquote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook een gaatjesshirt waar mijn tepelpiercing mooi in uitkomt... mag ik die wel houden?
Ja want dat is zoveel ordinairder dan tattoos op de meest debiele plekkenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Tepelpiercings
ik heb wel tattoo's op de meest debiele plekken maar zou nooit een piercing durven nemen geloof ik
en al helemaal geen tepelpiercing
O geef je ff aan hoe laat?quote:
Dan heb je mijn Prins Albert nog niet gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Tepelpiercings
ik heb wel tattoo's op de meest debiele plekken maar zou nooit een piercing durven nemen geloof ik
en al helemaal geen tepelpiercing
Ik stuur wel een postduifquote:Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O geef je ff aan hoe laat?
Kom ik ff kijken.
Misschien wel live. Want tegen de tijd dat ik de afstandsbediening gevonden heb ben ik te voet al bij het glazen huis
zeg niet dat ik het niet mooi vind,vind ze alleen doodeng.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want dat is zoveel ordinairder dan tattoos op de meest debiele plekken
dat is niet serieus mag ik hopen?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je mijn Prins Albert nog niet gezien
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat is niet serieus mag ik hopen?
Die vind ik erg onhandig tijdens de sex moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je mijn Prins Albert nog niet gezien
D'r?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zeg niet dat ik het niet mooi vind,vind ze alleen doodeng.
m'n ex had er ook een,ik het begin vond ik het doodeng om met d'r tieten te spelen
Die vriest dood.quote:
Ik heb het nooit aan de hand gehad... tongpiercings wel!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik erg onhandig tijdens de sex moet ik eerlijk zeggen
heb ook nog een dochter enzo hequote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
D'r?
Dat zou ik sowieso doodeng vinden.
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou het trouwens nog steeds eng gevonden hebben als er "zijn tieten" had gestaan.
Maar dat terzijde.
tongpiercingsquote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het nooit aan de hand gehad... tongpiercings wel!
Ja daar heb ik geloof ik wel mee gezoend. *denk denk* Ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het nooit aan de hand gehad... tongpiercings wel!
Krijg je dan een extra walvis-effect bij het klaarkomen als dat ding uit is?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geloof ik wel mee gezoend. *denk denk* Ja.
Maar die Prins Albert... al bij 2 personen en beide keren "Uit dat diiiing!"
Ja? O ik kan niet zeggen dat ik het een bijzondeere toevoeging vind.quote:
2 welquote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? O ik kan niet zeggen dat ik het een bijzondeere toevoeging vind.
Eerder afleidend bij het zoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |