maar beïnvloed dat ding je plasstraal ofzo ook niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Krijg je dan een extra walvis-effect bij het klaarkomen als dat ding uit is?
Geen ideequote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar beïnvloed dat ding je plasstraal ofzo ook niet?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Krijg je dan een extra walvis-effect bij het klaarkomen als dat ding uit is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Twee tongpiercings?quote:
Die ring moet aan de kant als je plast anders word je een human sprinkler installatie.quote:
hele maffe ervaring iigquote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twee tongpiercings?
Dan heb je toch nog amper "normale" tong over?
Of 2 mannen?
Als ik er een zou hebben welquote:
Het voegde voor mij wel iets toe... maar het lukt ook prima zonderquote:Op woensdag 22 december 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt me niks. Zoenen moet voor mij puur zijn. Niet met zo'n metaal er in.
Ik vond het echt een afleiding, je gata er de hele tijd langsaf of mee spelen.
Niet boeiend.
O ik hoor wel van meer dat ze het fijner vinden hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het voegde voor mij wel iets toe... maar het lukt ook prima zonder
De jongen waardoor ik het dus weet had hem voor z'n vriendin, die vond het fijn.quote:
Jij vroeg of ik het niet serieus meende en dat heb ik bevestigend beantwoordquote:Op woensdag 22 december 2010 11:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dacht toch echt begrepen te hebben dat je er een hebt.
grapjas
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vroeg of ik het niet serieus meende en dat heb ik bevestigend beantwoord
Ontkennende vragen. Altijd lastigquote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vroeg of ik het niet serieus meende en dat heb ik bevestigend beantwoord
ik vind ze vrij vaak achter de barquote:Op woensdag 22 december 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:
Door al dat gezwam heb ik zin om te zoenen
Waar is de barman als je hem nodig hebt?!
O nee, kheb keelpijn.
Ik zoen wel met een antafluutje
diepvrieslasagne vind ik over het algemeen smerig.. die van de C1000 niet getest trouwens... Maar ik heb dan nog liever de koelkastvariant.... het allerliefste vers btw.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
iemand hier trouwens ervaring met de diepvries-lasagne van de C1000(basis) ?
zag het net liggen voor 1 euro dus heb toch maar eentje meegenomen
ik ben echt fan van kant en klaar voerquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
diepvrieslasagne vind ik over het algemeen smerig.. die van de C1000 niet getest trouwens... Maar ik heb dan nog liever de koelkastvariant.... het allerliefste vers btw.
Mja hij zal idd wel aan het werk zijn nu.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik vind ze vrij vaak achter de bar
hoewel die in m'n stamkroeg ook op m'n oude school werkt
Ik ga straks lekker hele verse wraps maken! Met veel soorten vleesquote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben echt fan van kant en klaar voer![]()
maar meestal niet om de smaak nee
Er wordt voor mij gekookt vanavond, als het goed isquote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga gestoomde winteraardappeltjes maken, met biefstuk in rode wijn jus en spinazie a la creme met honing
Ja die luxe heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er wordt voor mij gekookt vanavond, als het goed is
Horen karbonades uit een oven te komen?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef welkominspace het volgende:
ik karbonaatjes uit de oven met mihoen
als je het goed klaarmaakt is het heerlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Horen karbonades uit een oven te komen?![]()
Klinkt mushy.
... zegt iemand die fan is van kant en klaarvoer.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je het goed klaarmaakt is het heerlijk![]()
maar niet om de smaak zeg ik tochquote:Op woensdag 22 december 2010 12:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
... zegt iemand die fan is van kant en klaarvoer.
Vrijdag wordt een hel om in de stad te komenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die luxe heb ik dan weer niet
Ik moet dat gewoon nog doen als ik thuiskom
Nou is het maar 6 min of zo hoor, dus het is te oveerzien
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrijdag wordt een hel om in de stad te komen.
Ik houd meer van strenge winters dan van hete zomersquote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zo koud. En het gaat weer sneeuwen.
hete zomerliefdesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik houd meer van strenge winters dan van hete zomers
kleffe lijvenquote:
weinig kledingquote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kleffe lijven
vieze luchtjes
irritante insecten
klamme nachten en dus slechte slaap
Ik op zich ook wel, maar er doorheen fietsen vind ik gewoon naar. Dat doet niets af aan een mooie witte kerst oid, maar ik vind het echt niet prettig.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik houd meer van strenge winters dan van hete zomers
dan ga ik altijd liever de bossen in of rondje nederland,doe ik ook elk jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Het strand doe ik liever in de herfst of lente. Uitwaaien. Rustig
.
but snow is like sex, you will never know how much inches you will get and how long is will lastquote:Op woensdag 22 december 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Was net zo blij dat ik vanochtend niet hoefde te krabben en op een normaal tempo naar m'n werk kon rijden
*mental imagequote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
but snow is like sex, you will never know how much inches you will get and how long is will last
geloof me kleding is een voordeel bij mijquote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
weinig kleding
vrolijke mensen
nederland stroomt massaal leeg
lange nachten aan het strand
![]()
Heerlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Het strand doe ik liever in de herfst of lente. Uitwaaien. Rustig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |