abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:20:03 #51
78918 SeLang
Black swans matter
pi_90242647
Inderdaad, CTRL + F5 fixt het!
Al snap ik er geen reet van want leeggooien van m'n browsercache hielp niet :?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:43:36 #52
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_90243635
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen

Misschien moet je die onnozele ondertekst ook ff aanpassen?
Misschien jij je spamgedrag even aanpassen?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:46:34 #53
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_90243753
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Alsof onze eigen overheid geen hele rare dingen doet, zo kan je als tekenaar van je bed gelicht en vastgezet worden, kan je als journalist opgepakt en vastgezet worden en kan je als politicus vervolgt worden. De vrijheid van meningsuiting staat hier in Nederland ook extreem onder druk, juist daarom moet je je als burger niet afhankelijk willen maken van de hypotheekrente aftrek, stelletje leenpuppets :')
Je haalt het uiten van je mening en het kwetsen van personen door elkaar....
and made it rain upward
pi_90244736
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef xenobinol het volgende:
Dino zou volgens mij 2 jaar wegblijven uit deze reeks :P
Maar misschien dat zijn gekwelde intellect wel een uitzondering kan maken voor deze interessante vraag :)
niet zozeer mijn *kuch* gekwelde *kuch* *kuch* intellect *kuch*, als wel jouw oeverloze gedram welke elke vorm van discussie uitsluit :)

Daarvoor geldt hetzelfde als de huizenprijzen: tegen de stroom inzwemmen wordt je alleen moe van en wini je geen prijzen mee :)

Ik beanwoord de vraag wel even in het andere topic, idd :)
pi_90246080
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Lol. Starters, positief en 2011 in 1 zin
Ger Hukker is gewoon de koning!

Als de huizenprijzen dalen zegt ie: Goed voor starters!
Als de huizenprijzen stijgen zegt ie: Goed voor huizenbezitters!

:').
pi_90246425
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:46 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Je haalt het uiten van je mening en het kwetsen van personen door elkaar....
Wat voor de een kwetsend is, is voor de ander zijn mening uiten :)

Misschien moet je hier maar even naar kijken:

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_90246461
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

niet zozeer mijn *kuch* gekwelde *kuch* *kuch* intellect *kuch*, als wel jouw oeverloze gedram welke elke vorm van discussie uitsluit :)

Daarvoor geldt hetzelfde als de huizenprijzen: tegen de stroom inzwemmen wordt je alleen moe van en wini je geen prijzen mee :)

Ik beanwoord de vraag wel even in het andere topic, idd :)
Met mij valt prima te discussiėren hoor :P
I'll sing you a lullaby.
pi_90246515
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Ger Hukker is gewoon de koning!

Als de huizenprijzen dalen zegt ie: Goed voor starters!
Als de huizenprijzen stijgen zegt ie: Goed voor huizenbezitters!

:').
Ger is in ieder geval een grappig mannetje.
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:54:14 #59
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_90246754
Historisch laag is de hypotheekrente ook al niet meer Ger. De spaarrente wel...

[ Bericht 2% gewijzigd door Bayswater op 21-12-2010 19:08:04 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_90247301
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:54 schreef Bayswater het volgende:
Historisch laag is hyotheekrente ook al niet meer Ger.
Zeg dat wel. Ik zie het voor starters vanaf modaal+ somber in. Die kunnen straks en niet kopen en moeten verplicht vrije sector gaan huren. Dubbel genaaid dus.

(Voor samenwonenden zie ik nog wel een oplossing: 1 persoon het huis laten huren en dan de ander er pas later bij inschrijven.)

In tegenstelling tot alle verhalen hier van mensen die via de nicht van de zwager van de neef van de buurman een bankdirecteur kennen werkt mijn broer op hoog niveau bij een hypotheekverstrekker (i.v.m. zijn privacy zal ik hier niet zijn exacte functie neerzetten) en dan hebben we het over andere hypotheken (en bedragen) dan voor huizen. Ook hij verwacht dat de rente voorlopig alleen nog maar gestaag zal stijgen.

(Zijn advies was dan ook de reden dat ik 2 maanden geleden mijn hypotheek voor 20 jaar hebt vastgelegd op 4,35% (Gisteren getekend ^O^ ) En toeval of niet, dezelfde hypotheek zou me nu, 2 maanden later, 5,0% kosten.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 21-12-2010 19:18:17 ]
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:27:41 #61
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_90248344
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat voor de een kwetsend is, is voor de ander zijn mening uiten :)

Misschien moet je hier maar even naar kijken:

Dat is humor. Weer iets anders. Ik heb altijd al wel gedacht dat jij dat soort zaken niet uit elkaar kan houden.
and made it rain upward
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:29:23 #62
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_90248437
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Zeg dat wel. Ik zie het voor starters vanaf modaal+ somber in. Die kunnen straks en niet kopen en moeten verplicht vrije sector gaan huren. Dubbel genaaid dus.

(Voor samenwonenden zie ik nog wel een oplossing: 1 persoon het huis laten huren en dan de ander er pas later bij inschrijven.)

In tegenstelling tot alle verhalen hier van mensen die via de nicht van de zwager van de neef van de buurman een bankdirecteur kennen werkt mijn broer op hoog niveau bij een hypotheekverstrekker (i.v.m. zijn privacy zal ik hier niet zijn exacte functie neerzetten) en dan hebben we het over andere hypotheken (en bedragen) dan voor huizen. Ook hij verwacht dat de rente voorlopig alleen nog maar gestaag zal stijgen.

(Zijn advies was dan ook de reden dat ik 2 maanden geleden mijn hypotheek voor 20 jaar hebt vastgelegd op 4,35% (Gisteren getekend ^O^ ) En toeval of niet, dezelfde hypotheek zou me nu, 2 maanden later, 5,0% kosten.)
Netjes, ik sta op voor 30 jaar 5,4 zo'n 4 maanden geleden vastgezet. Weet precies wat ik de komende 30 jaar kwijt ben. En daarna dus niets meer.
and made it rain upward
pi_90248651
Ik los voor einde van het jaar mijn hypotheek af. Anders ben ik een leenkneusje/tokkie whatever volgens Xeno en consorten.

En daar is geen discussie/gradatie over mogelijk, hoor.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:35:24 #64
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_90248739
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik los voor einde van het jaar mijn hypotheek af. Anders ben ik een leenkneusje/tokkie whatever volgens Xeno en consorten.

En daar is geen discussie/gradatie over mogelijk, hoor.
Ja dan verkoop je je huis en ga je het terug huren, daar zijn dus bedrijfjes voor! Xeno kent wel een adres.
and made it rain upward
pi_90248898
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Sjabba het volgende:
Netjes, ik sta op voor 30 jaar 5,4 zo'n 4 maanden geleden vastgezet. Weet precies wat ik de komende 30 jaar kwijt ben. En daarna dus niets meer.
Bijkomend voordeel is dat als de rente echt flink stijgt, je straks meer rente krijgt over je spaartegoed, dan je betaald over je hypotheek :P

(Ik kan me de tijd nog herinneren dat je 7+% kreeg op je spaarrekening)
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:39:18 #66
78918 SeLang
Black swans matter
pi_90248980
Ik kreeg in 1981 ofzo 8,25% op m'n Junior Blauw rekening (vrij opneembaar)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_90249024
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef SeLang het volgende:
Ik kreeg 8,25% op m'n Junior Blauw rekening (vrij opneembaar)
Ja, daar twijfelde ik over. 7+ of 8+ procent. ^O^
pi_90249125
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 18:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Met mij valt prima te discussiėren hoor :P
Zorg eerst dat je serieus genomen wordt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90249381
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ger is in ieder geval een grappig mannetje.
én hij heeft hele mooie brillen (gekocht van z'n overwaarde).
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:48:35 #70
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_90249510
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Bijkomend voordeel is dat als de rente echt flink stijgt, je straks meer rente krijgt over je spaartegoed, dan je betaald over je hypotheek :P

(Ik kan me de tijd nog herinneren dat je 7+% kreeg op je spaarrekening)
Ik spaar met dezelfde rente als ik betaal, banksparen in de hypotheek, dus ook dat staat 30 jaar op 5,4. Dus ik kan nu al sparen tegen 5,4 maar alleen met doel aflossing.
and made it rain upward
pi_90249605
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Ik spaar met dezelfde rente als ik betaal, banksparen in de hypotheek, dus ook dat staat 30 jaar op 5,4. Dus ik kan nu al sparen tegen 5,4 maar alleen met doel aflossing.
Dat weerhoudt je niet om als de spaarrente boven de 5,4 komt een extra rekening te openen. ;)
pi_90252550
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Ik zat ook op 5.4% voor 30 jaar zonder NHG maar heb deze net overgesloten naar een hypotheek tegen 4.5% voor 20 jaar met NHG :)

Verbouwing van 14k erbij gefinancieerd voor verbouwen en 100euro per maand minder gaan betalen. .
pi_90253795
ja, godver, moet ik nou mijn hypotheek aflossen of niet om van leentokkie juk af te komen? Ik zit op 3,3% resp. 4,0%.... jeweetswel voor belastingen, na belastingen is dat ongeveer minder dan de helft....
pi_90253882
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Daar komt snel verandering in hoor, de prijzen gaan gewoon enorm hard dalen. -50% acht ik nog steeds heel erg reėel. Want denk je nu werkelijk dat deze situatie houdbaar is :')

quote:

Hypotheekverstrekker en hoog niveau in 1 zin :D
Kijk.... jij had jezelf al laten financieren, maar voor degenen die 'de kans' nog niet hebben gegrepen is wachten gewoon de beste optie :)
I'll sing you a lullaby.
pi_90253970
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:27 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Dat is humor. Weer iets anders. Ik heb altijd al wel gedacht dat jij dat soort zaken niet uit elkaar kan houden.
Je hoeft met zulke humor anders niet aan te komen bij het overgrote deel van de gelovige barbaren.
I'll sing you a lullaby.
pi_90254022
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zorg eerst dat je serieus genomen wordt?
Waarom zou ik dat willen :)
I'll sing you a lullaby.
pi_90254076
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef pberends het volgende:

[..]

én hij heeft hele mooie brillen (gekocht van z'n overwaarde).
Als ik hem ooit zou moeten interviewen zou mijn eerste vraag zijn waar hij zijn brillen koopt :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_90254141
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ja, godver, moet ik nou mijn hypotheek aflossen of niet om van leentokkie juk af te komen? Ik zit op 3,3% resp. 4,0%.... jeweetswel voor belastingen, na belastingen is dat ongeveer minder dan de helft....
HRA subsidielurkers :N
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:13:47 #79
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_90254655
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:05 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Zeg. linkse mijnheer: Het is niet zo dat iedereen die iets roept dat niet in je linkse straatje past, onnozel is. :)

Diego Armando Maradona rechts?
pi_90255187
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:13 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[ afbeelding ]

Diego Armando Maradona rechts?
Nou.... ja.... Che Guavara op de rechterbovenarm is toch een beetje van beide :)
I'll sing you a lullaby.
pi_90255433
Che :r
pi_90255669
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

HRA subsidielurkers :N
wat moet ik nou weer met zo'n vage nietszeggnde one-liner, concreet advies wil ik hebbe guru Xeno, gij ziener
pi_90256091
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef xenobinol het volgende:
Hypotheekverstrekker en hoog niveau in 1 zin :D
Ik weet 1000% zeker dat alleen al zijn bonus meer is dan jij per jaar verdient. :o
pi_90256217
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ja, godver, moet ik nou mijn hypotheek aflossen of niet om van leentokkie juk af te komen?
Xeno zijn bestaansrecht ontnemen? Waarom zou je dat willen? :D
pi_90256633
quote:
Huren is weer hip

door Barbara Sanders
AMSTERDAM - Het sfeertje van eind jaren zestig was recent nog steeds te proeven bij het jubileum van de Nederlandse Woonbond.

Vergeet hier de snelle pakken en stropdassen, zo kenmerkend voor de vastgoedwereld. In het pand aan de Amsterdamse Nieuwe Achtergracht verschenen vooral no-nonsensemannen en -vrouwen die een alternatieve lifestyle uitstralen. Paarse broeken, zelfgebreide truien. Bij de ingang geen lease Volvos en BMWs, maar fietsen. Heel veel fietsen.

De kiem voor de belangenvereniging van huurders werd 45 jaar geleden gelegd. Voortgekomen uit organisaties als de Landelijke Organisatie Belangengroepen Huisvesting, het Landelijk Ombudsteam Stadsvernieuwing en het Nederlands Verbond van Huurders werd precies twintig jaar geleden de Nederlandse Woonbond opgericht.

Maar waar tot voor kort nogal meewarig werd gedaan over huurders ach, die sukkels die geen eigen huis kunnen kopen is door de crisis dat neerbuigende wel omgeslagen. Want huren is weer in, huren is hip, door te huren blijf je niet met je dure koopwoning zitten, nog jaren gemangeld door torenhoge hypotheken en woekerpolissen...

Lachen

Ronald Paping, directeur van de Nederlandse Woonbond, moet wel lachen om die omslag in denken. We zijn van een actieclubje uitgegroeid tot een professionele organisatie die de helft van de huurders, een slordige anderhalf miljoen leden, vertegenwoordigt. Actievoeren kunnen we nog steeds hoor! Maar liever sluiten we deals, het gaat immers om de huurders.

Maar louter feestvieren doen ze zeker niet bij de jarige bond. Door de verzelfstandiging van veel woningbouwcorporaties zijn de huren afgelopen jaren fors gestegen. In ons land gelden de hoogste woonlasten van Europa, met een gemiddelde maandelijkse huur van 400 tot 450 euro. Volgens Paping gaat het om 30,9 procent van het besteedbaar inkomen, daar waar de gemiddelde Europeaan op slechts 22,2 procent zit. Kanttekening: de kwaliteit van onze huurhuizen ligt wel hoger.

Recent wapenfeit van de Woonbond is dat de verhuurders tot actie gemaand zijn om renovatie op te pakken en energiezuinige maatregelen te nemen. Veel huurders stoken namelijk nog voor de mussen. De huren gaan komende tijd opnieuw fors omhoog, met name in de Randstad. Vooral inkomensgroepen die 43.000 euro verdienen, gaan aanzienlijk meer betalen. Tot 5 procent boven de inflatie. Er wordt door de overheid ook heel veel geld weggehaald dat tot voor kort in de branche werd gestoken. Het gaat om honderden miljoenen euros.

Scheefwonen

Ronald Paping noemt de recent weer opgelaaide discussie over scheefwonen, waarbij grootverdieners in veel te goedkope huurwoningen blijven zitten, een ongenuanceerd verhaal. Er zijn gewoon weinig mensen met hoge inkomens in woningen met een lage huur. Als je veel verdient, wil je meestal niet in die wijken leven waar dat soort huizen nu eenmaal vaak staan. Het beeld alsof onze halve bevolking ver beneden zijn stand woont, is lachwekkend. Bovendien: als het al eens voorkomt, is dat juist goed voor de diversiteit in een wijk. Hoe gemźleerder hoe beter. We willen geen gettovorming in dit land!

De Nederlandse Woonbond vraagt de politiek hoe het kan dat er 1 miljard euro wordt weggehaald bij de huurders in ruil voor weinig of niets, terwijl morrelen aan de hypotheekrenteaftrek zo ongeveer als doodzonde geldt.

Onrechtvaardig, de koopsector is in ons land ook nog eens groter dan het huursegment, meent Paping. Wij stellen helemaal geen onredelijke eisen. Gelijke behandeling van huurders en kopers, daar gaat het ons om. We moeten in dit land naar een woontoeslag, voor beide groepen. Dus weg met de hypotheekrenteaftrek, die vooral de topinkomens spekt. Een huis kopen, kun je vergelijken met een piramidespel. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? We moeten naar een veel ontspannener markt.

Volgens Paping die zelf niet eens in een huurhuis woont hoort het tot voor kort zo bejubelde eigenwoningbezit bij een bepaald tijdsbeeld. Lachend, met zo te zien een heel klein beetje pijn in de ogen: Dat tijdsbeeld ligt nu achter ons.

bron: telegraaf
Heel voorspelbaar allemaal, althans voor een groot ziener :')
I'll sing you a lullaby.
pi_90256856
eindelijk vat ik 'm, Xeno en orange:

Om mani pad mi hum, Xeno!
pi_90256987
maar wat doe ik nou met mijn hypotheek, Sai Baba?
pi_90257436
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ni ko pe hum :)
I'll sing you a lullaby.
pi_90260130
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ni ko pe hum :)
dat is 'm nou elke keer, elke posting de bink uithangen, en als er iets concreets of directs gevraagd wordt, is het niks..... (en dan druk ik me nog voorzichtig uit.....)

En over twee jaar is nog steeds twee keer niks. Niks wordt namelijk nooit niks met jouw laffe instelling, trolleke .:D
pi_90260266
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Gewoon aflossen.

Afgelost ben je the king. ^O^
pi_90260560
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef Terrorizer het volgende:
Afgelost ben je the king. ^O^
Of, afhankelijk van de rentestand en je persoonlijke omstandigheden een dief van je eigen portemonnee.... |:(
pi_90260670
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Of, afhankelijk van de rentestand en je persoonlijke omstandigheden een dief van je eigen portemonnee.... |:(
Onderbouw?
pi_90260878
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

dat is 'm nou elke keer, elke posting de bink uithangen, en als er iets concreets of directs gevraagd wordt, is het niks..... (en dan druk ik me nog voorzichtig uit.....)

En over twee jaar is nog steeds twee keer niks. Niks wordt namelijk nooit niks met jouw laffe instelling.:D
Jij weet vast als geen ander wat je met je hypotheek moet doen. Over 2 jaar zal je hem wel afbetaald hebben en dan heb je niks geen schulden meer. Dan mag je hier van mij de bink uit komen hangen hoor :Y
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:50:19 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_90260941
Als je in Nederland geen inkomen meer hebt (en dus geen inkomensbelasting betaalt en dus geen HRA meer), dan is aflossen uiteraard het slimste, als je dat kunt. Lijkt me logisch.
The End Times are wild
pi_90261019
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Door dat soort denken verloedert de maatschappij, want jij bent met je gedrag mede verantwoordelijk voor de groeiende kloof tussen rijk en arm. Juist daarom moet de HRA afgeschaft worden, simpelweg om zulke perverse prikkels de nek om te draaien.
I'll sing you a lullaby.
pi_90261058
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jij weet vast als geen ander wat je met je hypotheek moet doen. Over 2 jaar zal je hem wel afbetaald hebben en dan heb je niks geen schulden meer. Dan mag je hier van mij de bink uit komen hangen hoor :Y
Baba Xeno, da's nog steeds te vaag hoor, nu aflossen of niet?
pi_90261101
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Ik weet 1000% zeker dat alleen al zijn bonus meer is dan jij per jaar verdient krijgt. :o

fixed ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_90261290
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Baba Xeno, da's nog steeds te vaag hoor, nu aflossen of niet?
Aflossing is de weg naar de verlossing mijn zoon.
I'll sing you a lullaby.
pi_90261343
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Aflossing is de weg naar de verlossing mijn zoon.
okay, see you in 2 years father :P
pi_90261424
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Door dat soort denken verloedert de maatschappij, want jij bent met je gedrag mede verantwoordelijk voor de groeiende kloof tussen rijk en arm. Juist daarom moet de HRA afgeschaft worden, simpelweg om zulke perverse prikkels de nek om te draaien.
Bang om achter te blijven bij de rest xeno? Zit je op minimumloon dan?
Ik ga ondertussen even wederom 30k aflossen op ons hypotheekje, en dan zet ik er bij dat het van xeno moest.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2010 22:58:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')