Ah, de eigenaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen
Misschien moet je die onnozele ondertekst ook ff aanpassen?
Vriendje zeepbelquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef Whuzz het volgende:
^^^ Kijk Mastertje, daar issie al! Onze huis-spamkneus!
Als je vrijwel niets verkoopt en de koper gaat 'cherrypicken' dan mag je er vanuit gaan dat die 1,1% niet de realiteit weerspiegeldquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Bayswater het volgende:
Poll
Hoeveel gaan de huizenprijzen in 2010 dalen?
17% (21%, 792 Stemmen)
5% (19%, 716 Stemmen)
10% (19%, 708 Stemmen)
2% (15%, 575 Stemmen)
7% (13%, 472 Stemmen)
15% (8%, 283 Stemmen)
12% (5%, 219 Stemmen)
Totaal aantal stemmers: 3,766
Momenteel is het 1,1 % in 2010
Misschien doe ik dat wel op de dag dat Jij met een fatsoenlijke reactie komtquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen
Zeg. linkse mijnheer: Het is niet zo dat iedereen die iets roept dat niet in je linkse straatje past, onnozel is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Ger zijn kersttoespraak staat wel op de site:quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef xenobinol het volgende:
zouden ze aan de kerstborrel zitten![]()
Ik had hem al gelezen en ben het met Ger eens dat er volgend jaar een hoop lichtpuntjes te zien zullen zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef Bayswater het volgende:
Ger zijn kersttoespraak staat wel op de site:
Alsof onze eigen overheid geen hele rare dingen doet, zo kan je als tekenaar van je bed gelicht en vastgezet worden, kan je als journalist opgepakt en vastgezet worden en kan je als politicus vervolgt worden. De vrijheid van meningsuiting staat hier in Nederland ook extreem onder druk, juist daarom moet je je als burger niet afhankelijk willen maken van de hypotheekrente aftrek, stelletje leenpuppetsquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:57 schreef Bayswater het volgende:
Wie had er ook alweer een woning in Hongarije op het oog?
Hongarije vergroot toezicht op media![]()
fixedquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ger zijn kersttoespraak
Niettemin is de NVM van mening dat in 2011 de luiken voor een serieuze prijsdaling op die woningmarkt definitief kunnen worden geopend.
Ger Hukker, voorzitter NVM
Het uitstellen van de HRA hervormen is ook uiterst schadelijk. Want zo hou je sowieso het 'schadelijke' debat in stand, ook al willen sommige partijen het liefst het onderwerp in de doofpot stopen. Kansloos project.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:51 schreef Mastertje het volgende:
"De Eerste Kamer heeft er in een motie op aangedrongen dat het huidige kabinet met een integrale visie komt op de woningmarkt. Dat zon integrale visie er komt, lijkt uitgesloten."
4 jaar zonder visie?! Joepie. Wat is dat nou voor kabinet.
"Het huidige kabinet heeft keiharde afspraken gemaakt over de instandhouding van de hypotheekrenteaftrek. Daaraan gaan sleutelen is slecht voor de politieke geloofwaardigheid. "
Daaraan niet gaan sleutelen is slecht voor het tonen van enige competentie.
Lol. Starters, positief en 2011 in 1 zinquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ger zijn kersttoespraak staat wel op de site:
Lichtpuntjes voor 2011
Voor 2011 zie ik enkele lichtpuntjes. De woonlasten zijn door de historisch lage hypotheekrente in combinatie met de gedaalde verkoopprijzen flink lager dan een paar jaar geleden. De totale lasten zijn met liefst 20 procent afgenomen. Bovendien is het positief voor starters dat huizen goedkoper zijn geworden en is er in de tussentijd duidelijkheid gekomen over de hypotheekrenteaftrek. Die wordt de komende kabinetsperiode ongemoeid gelaten.
Ger Hukker, voorzitter NVM
Is dat zo? Ikzelf kom eigenlijk ook nooit in dit topic (wat boeit mij de NL huizenmarkt nou).quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef xenobinol het volgende:
Dino zou volgens mij 2 jaar wegblijven uit deze reeks![]()
Maar misschien dat zijn gekwelde intellect wel een uitzondering kan maken voor deze interessante vraag
SHIFT-F5 doet wonderen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb het grafiekje in de OP ook updated maar dat is (iig bij mij) nog niet zichtbaar omdat het oude plaatje met dezelfde naam kennelijk nog in een of andere cache zit. Morgen ofzo zal het nieuwe plaatje wel verschijnen.
Blijkbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |