Geen last van gehad...quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
@Diaan: Neem je voor vannacht wel een litertje anti-vries in, het wordt in het Oosten -15 graden...
Oui.quote:
Kadieltjes? Cadeautjes? Die ga ik morgen kopen!! Heb al een deel in huis. Moet ook nog surprises maken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga vanmiddag maar eens Kerst-kadieltjes kopen, anders komt dat er waarschijnlijk niet eerder van dan na de Kerst... [ afbeelding ]
Ik realiseer me meestal te laat dat ik kerstcadeau's moet kopen en raffel het dan op het laatst af met zaken die eigenlijk helemaal niet leuk zijn...quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kadieltjes? Cadeautjes? Die ga ik morgen kopen!! Heb al een deel in huis. Moet ook nog surprises maken.
Leuk Caro!!
Ow dat is wel jammer... maar het gaat om de gedachte toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik realiseer me meestal te laat dat ik kerstcadeau's moet kopen en raffel het dan op het laatst af met zaken die eigenlijk helemaal niet leuk zijn...
Nee joh, dat is niet origineel. Wij doen al jaren lootjes trekken met Kerst.. incl. surprises en gedichten. Met zn 12-en, de kleinere kinderen krijgen cadeautjes onder de boom.. en 's avonds gaan we klaverjassen met zn 10-en en de winnaar krijgt een beker. Tussen de surprises en kaarten gaan we eten..quote:
Ja, maar ieder jaar een pak koffie inpakken dat al 3 weken in de kast lag of zoiets...quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel jammer... maar het gaat om de gedachte toch?
Nu je het zegt, zoiets staat me wel bij van je van afgelopen jaar.quote:Nee joh, dat is niet origineel. Wij doen al jaren lootjes trekken met Kerst.. incl. surprises en gedichten. Met zn 12-en, de kleinere kinderen krijgen cadeautjes onder de boom.. en 's avonds gaan we klaverjassen met zn 10-en en de winnaar krijgt een beker. Tussen de surprises en kaarten gaan we eten..
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Over die bioscoopkaartHet kán zijn dat ik die heb gekregen omdat ik een tijd terug iets heb ingestuurd om er eentje te krijgen. Kan me alleen niet meer herinneren wanneer dat was en waarvoor
Jaquote:
Stuur maar een bioscoopkaartquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
Psst, etc, zullen we een keertje samen naar de film gaan ?
Ow dat is niet helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ieder jaar een pak koffie inpakken dat al 3 weken in de kast lag of zoiets...
[..]
De Kerstman!!quote:[..]
Nu je het zegt, zoiets staat me wel bij van je van afgelopen jaar.
Volgens mij begreep ik het toen ook al niet helemaal...
Namens wie onderteken je die gedichten trouwens?
De Kerstman? Jezus? Je zus?
Preciesquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze klaverjassen met 10 man, waardoor er altijd 2 zijn die voor drank en hapjes kunnen zorgen, toch? ideaal dus
Nog een ?!quote:
Kijk, die Moslims hebben tenminste nog ruggengraat en tradities, kun je van de meeste Hollanders niet meer zeggen.quote:Familie mishandelt Harry Potter-actrice vanwege date
MANCHESTER - Harry Potter-actrice Afshan Azad heeft klappen en doodsbedreigingen gekregen van haar eigen familie omdat ze een afspraakje had met een niet-moslim.
Afshan Azad (22) kroop in de succesfilms in de huid van Padma Patil, een klasgenote van de leerling-tovenaar. Ze leerde een jonge hindoe kennen, een 'relatie' die niet door de beugel kon volgens vader Abul Azad en broer Ashraf. Uiteindelijk moest de ster via haar slaapkamerraam naar buiten vluchten om de terreur te ontvluchten.
Beide mannen werden beschuldigd van doodsbedreigingen, voor de broer kwam daar nog fysiek geweld bovenop. Voor het Openbaar Ministerie werd enkel het laatste weerhouden. Azad zelf weigerde in de rechtszaal van Manchester de confrontatie met haar familieleden aan te gaan.
"De ellende begon toen haar broer tegen zijn vader riep: 'Pak je dochter eens goed aan! Ze is een slet! Vermoord haar gewoon'", aldus openbaar aanklager Richard Vardon. "Haar vader antwoordde dat hij de klus zou klaren, want hij wilde niet dat zijn zonen hun handen moesten vuilmaken."
Geen klacht
Azad ging vervolgens haar verhaal bij de politie doen, maar een klacht indienen wilde ze niet. Nadien trok ze haar woorden zelfs helemaal in en verklaarde ze dat ze de woorden van haar vader niet zo goed verstaan had wegens zijn Bengaals accent.
Uiteindelijk kwam er toch een proces van, waar haar broer schuldig werd bevonden wegens fysiek geweld. Haar vader moet zich twaalf maanden koest houden, anders moet hij 500 pond (590 euro) ophoesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Whiteguy op 21-12-2010 12:10:27 ]
Ik geloof niet dat deze van jou komt andersquote:
Maar heel veel anti-slip profiel zit er toch niet op Dr. Martens?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Diaan, ik kan juist heel goed lopen in de sneeuw / op het ijs met mn dr Martens aan, ik zweer bij die dingen nu!!![]()
Dikke sokken erin en ik heb nog heerlijk warme voeten ook
quote:Vandaag waren ze niet nodig want ik moest met de auto naar mn werk omdat ik anders mn loodzware kerstpakket niet meekrijg!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Geen cadeautjes kopen voor mij vanmiddag, spoedklus en iets van 'windowdressing'...
Mijn werk heeft besloten aan de huidige werknemers geen kerstpakket te geven (ze zeggen dat het naar een goed doel gaat. Daar heb ik mijn twijfels bij en ik vind het niet netjes dat de werknemers niet kunnen kiezen), maar wel aan gepensioneerde werknemersquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Diaan, ik kan juist heel goed lopen in de sneeuw / op het ijs met mn dr Martens aan, ik zweer bij die dingen nu!!![]()
Dikke sokken erin en ik heb nog heerlijk warme voeten ook
Vandaag waren ze niet nodig want ik moest met de auto naar mn werk omdat ik anders mn loodzware kerstpakket niet meekrijg!
Naar een goed doel vind ik prima, maar geef dan de keuze. Eventueel door negatieve optie, dus dat je er bezwaar tegen moet maken als je toch een pakket wilt hebben. Ik vind het wel lullig voor de vaste medewerkers. Een paar maanden eerder hebben ze te horen gekregen dat ze nieuw werk moesten zoeken en nu krijgen ze ook geen kerstpakketquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
Nah, dat slaat ook nergens op!
Ipv kerstpakketten geld naar een goed doel overmaken vind ik nog acceptabel, maar gepensioneerde werknemers hebben waarschijnlijk jarenlang kerstpakketten gehad, dus die hoeven dan nu helemaal niet meer hoor
Ik vind het pas raar als Nederlanders meer wijn drinken dan Italianenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
Apart nieuws: Italianen drinken minder alcohol dan Nederlanders![]()
Ik heb het stil willen houden, maar tot vorig jaar ontvingen wij een zgn. Tinteling (een bon waarmee je uit een bepaald assortiment artikelen kan kiezen). Je kon deze ook doneren aan een goed doel, wat ik ook gedaan heb (Stichting Doe Een Wens).quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn werk heeft besloten aan de huidige werknemers geen kerstpakket te geven (ze zeggen dat het naar een goed doel gaat. Daar heb ik mijn twijfels bij en ik vind het niet netjes dat de werknemers niet kunnen kiezen), maar wel aan gepensioneerde werknemers
Nou lullig is het zeker, helemaal als ze blijkbaar ook al ontslagen wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Naar een goed doel vind ik prima, maar geef dan de keuze. Eventueel door negatieve optie, dus dat je er bezwaar tegen moet maken als je toch een pakket wilt hebben. Ik vind het wel lullig voor de vaste medewerkers. Een paar maanden eerder hebben ze te horen gekregen dat ze nieuw werk moesten zoeken en nu krijgen ze ook geen kerstpakket
Ik heb ook wel eens een Pluim gekregen bij wijze van kerstpakket, ongeveer hetzelfde. Je kan het inwisselen voor een activiteit of bezoekje aan het een of ander, maar je kon het ook aan een goed doel schenken. Inderdaad weinig persoonlijk, maar ik vind het geschikter dan politiek correct doen uit naam van je werknemers zonder iets te vragenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het stil willen houden, maar tot vorig jaar ontvingen wij een zgn. Tinteling (een bon waarmee je uit een bepaald assortiment artikelen kan kiezen). Je kon deze ook doneren aan een goed doel, wat ik ook gedaan heb (Stichting Doe Een Wens).
Echt leuk.quote:
Ons wordt ook niks gevraagd, die ¤ 5,00 kan je alleen maar besteden aan vooraf bepaalde onbekende goede doelen. En we zouden geen Tinteling meer krijgen, ik heb er ook nog nooit iets interessants bij gevonden...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een Pluim gekregen bij wijze van kerstpakket, ongeveer hetzelfde. Je kan het inwisselen voor een activiteit of bezoekje aan het een of ander, maar je kon het ook aan een goed doel schenken. Inderdaad weinig persoonlijk, maar ik vind het geschikter dan politiek correct doen uit naam van je werknemers zonder iets te vragen
Niks gezien, heb voor de TV gepost van 17.00 uur tot 19.30 uur en van 23.00 tot 00.30 uur...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef Cobra4 het volgende:
En als jullie goed hebben gekeken hebben jullie mij gezien. Redelijk lang vooraan bij het hek gestaan naast de brievenbus.
Tijdens dat laatste blok stond ik bij het hek. Ik zal vannacht even terugkijken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks gezien, heb voor de TV gepost van 17.00 uur tot 19.30 uur en van 23.00 tot 00.30 uur...
Toen was die Josti-band in en buiten het huis bezig met hun versie van 'Hello'.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijdens dat laatste blok stond ik bij het hek. Ik zal vannacht even terugkijken.
En tijdens dat eerste blok zat ik heerlijk aan de Guinness in een Irish pub.
Dat was het zeker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra, wat leuk dat je zo genoten hebt!!Klinkt gezellig.
Is dat zo vreemd dan? Nederlanders zijn behoorlijke drinkers...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
Apart nieuws: Italianen drinken minder alcohol dan Nederlanders![]()
Wat dacht je van de Italianen met hun wijntjes, limoncello's en grappa's?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan? Nederlanders zijn behoorlijke drinkers...
Ik krijg dan ook doorgaans bier in mijn kerstpakket
Jammer dat het zo ver weg is voor ons... en ik gewoon moet werken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was het zeker!
Een aanrader voor iedereen.
Dat het er vandaan komt wil nog niet meteen zeggen dat ze het en masse weg klokken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Italianen met hun wijntjes, limoncello's en grappa's?en amaretto niet te vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |