touch me and then just...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb bij de broer van de zanger in de klas gezeten
/raakmijaan
Ik zei ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
15 uur per dag quoten en spammen over SR10 is niet levenloos?hypocriet !
/neewantkutbandquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb bij de broer van de zanger in de klas gezeten
/raakmijaan
quote:
Ik heb alleen oranjebitter.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:54 schreef tong80 het volgende:
Iemand hier die ook in Zaltbommel woont ?
Lust wel een kratje bier, wodka mag ook.
Sneeuwballen naar d'r gooien. Net als met Jordy van Loon toen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:54 schreef MrJones het volgende:
Ik wil een tegenactie. Hou Natalie Bos weg bij die microfoon. Koste wat kost. Gewoon. Om te fucken.
Wellicht kan ze nog hysterisch worden afgevoerd. Dat zou leuk zijn.
Ben Blut, kan nog maar 135 kinderen helpenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef BBQSausage het volgende:
Come on, waarom volgt niemand de TT opdracht.
En ze is Bi, net als haar zusquote:
Daar heb je dat kutpaard weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef Quyxz_ het volgende:
O wel grappig dat ik dan woensdag Lucille in het echt kan zien.
als ze blond was geweest had ze nog een kans gehad om met giel te pratenquote:
Geloof er niets van van het hele verhaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:54 schreef MrJones het volgende:
Ik wil een tegenactie. Hou Natalie Bos weg bij die microfoon. Koste wat kost. Gewoon. Om te fucken.
Wellicht kan ze nog hysterisch worden afgevoerd. Dat zou leuk zijn.
Ja! Zo kan de sneeuwballen-op-kampers-actie in stijl worden voortgezet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Sneeuwballen naar d'r gooien. Net als met Jordy van Loon toen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef heloef het volgende:
Even collectie tweets van de aandachtshoer:
het is dat hiet facking gezellig is he anders was ik al weg dikke #fail #sr10 de beveiliging vraagt waar je weg komt
kom je uit eindhoven prima loop maar door kom je uit andere plek sorry het is te druk al staat er niemand #sr10
die jongens mogen wel weer bj tuurlijk komen uit eindhoven #sr10
heb geen verborgen wapens hoor @giel3fm mag wel even komen fouilleren lekker geil haha #sr10
was verdorie net weer in beeld tot 4 keer toe maar mij bij mic laten ho maar ondanks me donaties #sr10 fuck die beveiliging
als ze nou is ff twits lezen en met die kut beveiliging praten die ze dit jaar hebben #sr10 @coen3fm @giel3fm en @gerardekdom
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast, maar wel een leuk nummer!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef iBenny het volgende:
Dit is vast weer zo'n one hit wonder...
Als er maar alcohol in zit.quote:
Briliante UI trouwens nog steedsquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geloof er niets van van het hele verhaal
Ja, tjeck der tweets.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Stond die net niet met die oorwarmers bij de mic?
Ik vraag me af hoe je zo snel kan tweeten vanaf een mobiele telefoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geloof er niets van van het hele verhaal
lopen idd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor 100 euro loop ik samen met Lucille de 100 meter sprint over de markt.
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Stond die net niet met die oorwarmers bij de mic?
Hmm, mwah, nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb bij Raymzter in de klas gezeten. Wil je mij aanraken?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:58 schreef Cee het volgende:
Ik verstond vroeger dus altijd "Was men maar op Brabant zo trots als hun frites."
Ben je down?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb bij Raymzter in de klas gezeten. Wil je mij aanraken?
Trustenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ook slapen, tot morgen uurtje of 8 a 9 a 10..
Dat valt simpelweg niet te 'acceperen'.quote:@natalie_bos: ze acceperen maar dat ik uit hoogeveen drenthe kom pfff #sr10
Welterustenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
FUCK Ik ben 1 week ouder als haarquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:58 schreef heloef het volgende:
De aandachtshoer heeft een Wie ben ik? pagina: http://nataliebos93.wordpress.com/about/![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
Maar zij is geestelijk wel 5 jaar ouder hè.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FUCK Ik ben 1 week ouder als haar
Maar aan Groningen tipt het geen moment.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie een glimps van hoe Eindhoven (is) hoort te zijn
Je doelt toch niet op dat meisje met dat roze truitje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie een glimps van hoe Eindhoven (is) hoort te zijn
En dan eindigen op FOK!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik heb met katja op schoolgezeten, met birgit in de klas en les van moeder Sonja. Touch me
die cupmaat, maakt het enigszins goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:58 schreef heloef het volgende:
De aandachtshoer heeft een Wie ben ik? pagina: http://nataliebos93.wordpress.com/about/![]()
![]()
Katja in Uit de school geklapt, wat een jong meiske toen nogquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik heb met katja op schoolgezeten, met birgit in de klas en les van moeder Sonja. Touch me
Dan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En net triest, durf je niet te slapenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet die EC-1 club trouwens niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef tong80 het volgende:
De broer van Henk de Vries : Ik heb bij Tong in de klas gezeten.'
Peter Heerschop als gymleraar gehad?!quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat met Giel 6 jaar op school. Touch mequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |