En ze is Bi, net als haar zusquote:
Daar heb je dat kutpaard weer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef Quyxz_ het volgende:
O wel grappig dat ik dan woensdag Lucille in het echt kan zien.
als ze blond was geweest had ze nog een kans gehad om met giel te pratenquote:
Geloof er niets van van het hele verhaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:54 schreef MrJones het volgende:
Ik wil een tegenactie. Hou Natalie Bos weg bij die microfoon. Koste wat kost. Gewoon. Om te fucken.
Wellicht kan ze nog hysterisch worden afgevoerd. Dat zou leuk zijn.
Ja! Zo kan de sneeuwballen-op-kampers-actie in stijl worden voortgezet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Sneeuwballen naar d'r gooien. Net als met Jordy van Loon toen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef heloef het volgende:
Even collectie tweets van de aandachtshoer:
het is dat hiet facking gezellig is he anders was ik al weg dikke #fail #sr10 de beveiliging vraagt waar je weg komt
kom je uit eindhoven prima loop maar door kom je uit andere plek sorry het is te druk al staat er niemand #sr10
die jongens mogen wel weer bj tuurlijk komen uit eindhoven #sr10
heb geen verborgen wapens hoor @giel3fm mag wel even komen fouilleren lekker geil haha #sr10
was verdorie net weer in beeld tot 4 keer toe maar mij bij mic laten ho maar ondanks me donaties #sr10 fuck die beveiliging
als ze nou is ff twits lezen en met die kut beveiliging praten die ze dit jaar hebben #sr10 @coen3fm @giel3fm en @gerardekdom
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast, maar wel een leuk nummer!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef iBenny het volgende:
Dit is vast weer zo'n one hit wonder...
Als er maar alcohol in zit.quote:
Briliante UI trouwens nog steedsquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geloof er niets van van het hele verhaal
Ja, tjeck der tweets.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Stond die net niet met die oorwarmers bij de mic?
Ik vraag me af hoe je zo snel kan tweeten vanaf een mobiele telefoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geloof er niets van van het hele verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |