Dat is toch geen compliment om zo genoemd te worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef evert het volgende:
[..]
me too, top wijf! one of the guys noemen wij dit op kantoor
Beetje dimmenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Waalwijker het volgende:
What's that coming over the hill? It is die vuile dikke tyfushoer van een Roosmarijn?!
quote:
Fijn dat je haar niet leuk vindt, maar iemand voor "vuile dikke tyfushoer" uitmaken gaat wel wat ver, niet waar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Waalwijker het volgende:
What's that coming over the hill? It is die vuile dikke tyfushoer van een Roosmarijn?!
Jong! Loop gewoon naar Eindhovuh man kut!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef heloef het volgende:
Wanneer haalt Amsterdam het Glazen Huis hier eens heen.Kan ik er tenminste een keer naar toe.
Volgend jaar iig. niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef heloef het volgende:
Wanneer haalt Amsterdam het Glazen Huis hier eens heen.Kan ik er tenminste een keer naar toe.
Worden mannen nou echt zo blij van 'one of the guys' type?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef evert het volgende:
[..]
me too, top wijf! one of the guys noemen wij dit op kantoor
Why notquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch geen compliment om zo genoemd te worden.
Is it a BADEEND! is it a BADEEND!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Waalwijker het volgende:
Mwoa kan prima een compliment zijn. Maar inzake Roosmarijn zeker nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch geen compliment om zo genoemd te worden.
Leiden is goed te doen vanaf 020.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef heloef het volgende:
Niet echt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Worden mannen nou echt zo blij van 'one of the guys' type?
Ik word niet blij van Sophie hildebrandquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Worden mannen nou echt zo blij van 'one of the guys' type?
Me neither.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik word niet blij van Sophie hildebrand
quote:
Sophie is wel leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik word niet blij van Sophie hildebrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |