Why notquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:20 schreef Feivel1 het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar ik mag Roos wel.
Altstad toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef henkde_j het volgende:
FRONTPAGE: Cafe bezoekers verlaten massaal met bloedende ogen en oren cafe Bolle Jan in Eindhoven
Ik vind 't zo mooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Roel! Wat vind je van roos' geweldige zangkwaliteiten?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef henkde_j het volgende:
FRONTPAGE: Cafe bezoekers verlaten massaal met bloedende ogen en oren cafe Bolle Jan in Eindhoven
Gelijk opgelostquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef valing het volgende:
Alle gothics in Altstad plegen nu spontaan zelfmoord
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef Dichterbijer het volgende:
Roosmarijn je rijd een tunnel in... *KRAK*
Omdat we hier allemaal verplicht Roos af moeten zeiken. Ik vind anders wél dat ze humor heeft. Waarvoor sorryquote:
wat te denken van de emo's, hun snijmateriaal breekt spontaan terwijl het nog in hun zit, waardoor ze doodbloeden...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef valing het volgende:
Alle gothics in Altstad plegen nu spontaan zelfmoord
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef henkde_j het volgende:
FRONTPAGE: Cafe bezoekers verlaten massaal met bloedende ogen en oren cafe Aldstat in Eindhoven
me too, top wijf! one of the guys noemen wij dit op kantoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:20 schreef Feivel1 het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar ik mag Roos wel.
TROLOLOLO!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Omdat we hier allemaal verplicht Roos af moeten zeiken. Ik vind anders wél dat ze humor heeft. Waarvoor sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |