quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef Pino112 het volgende:
PatrickW
Kan iemand @antiroos van die zender afhalen? Danku. #3FM #SR10
Jij snapt 'm tenminste.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is it a BADEEND! is it a BADEEND!
eindhovuh de gekstuuuhquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jong! Loop gewoon naar Eindhovuh man kut!
Mooiquote:
Dat is misschien humor in het oosten van Groningen maar niet in de rest van het landquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Omdat we hier allemaal verplicht Roos af moeten zeiken. Ik vind anders wél dat ze humor heeft. Waarvoor sorry.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jij snapt 'm tenminste.
Ik heb ooit een met Roosmarijn een praatje staan maken, en het is zeker geen onaardige vrouw ofzo, maar ik vind dat ze gewoon niet zo geschikt is als DJ. Dat ze het maar lekker bij muziekplanner e.d. houd.
Dooddoener. "Het oosten van Groningen". Heeft echt helemaal niks te maken met de humor van Roos. Sorry Zappie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is misschien humor in het oosten van Groningen maar niet in de rest van het land
yep, vrouwen die niet moeilijk doen, mee kunnen drinken, foute moppen tappen en niet bij het minste of geringste gaan janken, dat zijn topcollega'squote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Worden mannen nou echt zo blij van 'one of the guys' type?
Ik ga niet naar dat PSV hol ik ga volgend jaar wel naar het drijvende Glazen Huis in Leiden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jong! Loop gewoon naar Eindhovuh man kut!
ja iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Geo3kant het volgende:
Het enige wat gigantisch is.. is die pijpsmoel van der
No wayquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Blonde stoot @ Camera.
Toch zou ik daar waar een uurtje op willen liggen, al is het maar omdat het waarschijnlijk lekker warm is
[gay]hooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii[/gay]quote:
Dat hoor je meteenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
babette heeft zich laten gangbangen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[gay]hooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii[/gay]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef henkde_j het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |