Hij mag mij wel vangen met zijn lassoquote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Dean maakt elke 2 weken een lasso-gebaar
mij ook wel hoorquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij mag mij wel vangen met zijn lasso
Uhuquote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Gratis reclame voor de arme failliete Borsato dus.
Nee?quote:
Ik zat ook te kijken van WAT IS DAT!quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n "kerstboomvanger-voor-een-netje" gezien![]()
Nee, ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij mag gevangen worden door Bertha
Nee lijkt écht niet op Ben (vind ik)quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was dat die andere die meedeed met VoH?
Hij lijkt op ben
Oh gelukkig, ik dacht even dat ik heel onwetend was...quote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken van WAT IS DAT!
Ik vind hem wel op Ben lijkenquote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee lijkt écht niet op Ben (vind ik)Net zo naast Dean zag je dat zij het meest op elkaar lijken qua ogen en glimlach...
Ben vind ik echt niet aantrekkelijk
Maar vind je Ben en Jamie en Dean alle 3 enorm op elkaar lijken of heb je er nog 2 die beter lijken?quote:Op maandag 20 december 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel op Ben lijken
Dan doen we Ben voor jou, Dean voor Kally en Jamie voor mijquote:Op maandag 20 december 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel op Ben lijken
okquote:Op maandag 20 december 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan doen we Ben voor jou, Dean voor Kally en Jamie voor mij
Vergeet het maar.quote:Op maandag 20 december 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Sam, beetje glimlachen graag en gaan
quote:
Ik heb de tv niet al te hard, maar het klonk hier ook goedquote:
Ja het was gewoon goedquote:Op maandag 20 december 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de tv niet al te hard, maar het klonk hier ook goed
Ze is heel mooiquote:
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is heel mooi
Beetje lachen en ze is compleet
Ik denk het ook want ik zie nu ook best rode half tranerige ogen (of ze heeft last van lenzen).quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
Volgens mij staat ze gewoon de hele tijd stijf van de stress.
Ze hebben nu 10 man dus dat gaat niet passen in de tijdquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht dat er nog duetten kwamen, jammer, dat vind ik altijd wel leuk.
Nee nu een grote groep natuurlijk, of ze moeten nu nog iets gaan doen?quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht dat er nog duetten kwamen, jammer, dat vind ik altijd wel leuk.
Misschien dan nog samen Do you Know it's Christmas.quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nu een grote groep natuurlijk, of ze moeten nu nog iets gaan doen?
Normaal is het niet vaak een succes, of ze moeten de hele bubs bij elkaar doen
Wie zou er meer fans hebben?quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Zeuren vond ik echt de zwalste schakel vandaag
Omdat het kerst was welquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik vind het een geslaagde avond deze kerstpopstars
Ja lekker themaquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ja omdat, KERSTquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
nee wat een zegen is dat, hoewe; de keelsnoepjes wel weer in beeld warenquote:Op maandag 20 december 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Ik vond het ook erg leuk, lekker vlot achterelkaar, die filmpjes met de kandidaten waren ook niet al te lang en irritant. En geen Vodafone
Niet zo opvallend dan want het is mij niet eens opgevallen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee wat een zegen is dat, hoewe; de keelsnoepjes wel weer in beeld waren
ja dat zekerquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
En nu ook de laatste 10 over, en het is leuk gedaan met de kerstnummers.![]()
Ik gun ze wel wat meer kijkcijfers
Ja de kerstsfeer is fijnquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja omdat, KERST
Ik krijg er altijd zo lieflijk gevoel van
ik denk dat de moeder van Bertha even de draak stak met VoHquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo opvallend dan want het is mij niet eens opgevallen.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat de moeder van Bertha even de draak stak met VoH
Denk het ook. Maar ze zijn niet voor niets al van de vrijdag naar de maandag gegaan. Puur omdat iedereen naar de voice keek.quote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Als het op zaterdag komt zullen de kijkcijfers wel stijgen denk ik.
dat zou kunnenquote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ze gaan er 2 uitgooien omdat ze minder weken door willen of er gaat niemand?
dat is wel beterquote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dus toch sneller wat meer mensen weg
En leuk dat ze op 1 Januari op zaterdag beginnen, woohoo
ik denk precies hetzelfdequote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Dean blijft
Sharon blijft
Sam blijft
Darien blijft
Simone blijft
dat zou goed kunnenquote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
3 krukken, dus ik denk Rody, Soren en Angela dan.
Een hondenkopquote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen
Mijn lief zegt dat Zeuren een puppyhoofd heeft
Ja sneus vent, die mogen ze van mij preventief op een plek zetten waar geen camera komtquote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god vader Saunders moet ook weer in beeld
quote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja sneus vent, die mogen ze van mij preventief op een plek zetten waar geen camera komt
Uitgezeurdquote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Dag Zeuren
Hij was vandaag de zwakste schakel, en terecht eruit
Tot maandagquote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Het was weer leuk! En niet al te langkan ik bijtijds naar bed en weer vroeg op. Tot vrijdag
Vrijdag is er geen show op 4quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Het was weer leuk! En niet al te langkan ik bijtijds naar bed en weer vroeg op. Tot vrijdag
Right back at yaquote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne avond en trusten alvast D.en Symph en de rest
![]()
Het was weer gezellig
tot vrijdag en bedankt allemaal weer voor de gezellige avondquote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Ja dat was het zekerquote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne avond en trusten alvast D.en Symph en de rest
![]()
Het was weer gezellig
Ja ik snap je helemaalquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was het zeker
De sfeer is hier wel veel leuker als tijdens VoH
Maar dat ligt aan mij debk ik
bij VoH heb ik altijd de neiging om mijn kont in de krib te gooien als zelfs de meest belachelijke wanprestatie opgehemeld wordt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Riann het volgende:
Voice of holland kijken veel meer mensen naar daar kan je de reacties niet bijhouden hier bij popstars wel. En in de voice of holland zit irritante jennifer erin. Bij popstars zit niet iemand in die echt super irritant is.
Ik weet het alleen van Sam niet zeker..quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Dean blijft
Sharon blijft
Sam blijft
Darien blijft
Simone blijft
Mooiquote:
Al verdient het programma veel meer kijkersquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Al verdient het programma veel meer kijkers
betere jury dan the voice
betere kandidaten.
zit tempo in de show
geen Wendy van Dijk
Er zit tempo in de show; geen idiote sing-off, geen lang getouwtrek bij de exits, en geen artiesten die op komen treden, 2 of 3 keer per showquote:
Zou leuk zijn als het iig blijft stijgenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hebben ze er wel echt goed over nagedacht. Mooi dat het in de kijkcijfers doorklinkt.
ik heb er zin inquote:Op maandag 27 december 2010 00:55 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond zijn we er weerMét 4 exits!
4?!!!quote:Op maandag 27 december 2010 00:55 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond zijn we er weerMét 4 exits!
ik snap het ook niet, had het gewoon de 8 weken volgemaakt.quote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef iBenny het volgende:
Maar dr zijn er nu nog maar 9 toch? Dus na morgen nog maar 5?
Waar is die verplaatsing van maandag > zaterdag dan goed voor? Mak het dan gewoon af...
Beetje gek... de hele tijd zo rond de 400.000 kijkers, een keer 800.000 en er gaan er 4 weg. En dan ook nog die verplaatsing in het vooruitzichtquote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, had het gewoon de 8 weken volgemaakt.
Maar ja, tegenvallende kijkcijfers en kosten enzo...
Daar kunnen ze toch ook niks meer aan doen, als je sponsers of als Sbs er de stekker uit wilt trekken (misschien) dan moet je toch wat?quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, had het gewoon de 8 weken volgemaakt.
Maar ja, tegenvallende kijkcijfers en kosten enzo...
Vrijdag 28 januari begint Sterren dansen op het IJs zie ik.quote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker Karina
Ik denk dat ze misschien op tijd klaar moeten zijn voor die schaatsshow, of is dat op vrijdag?
quote:
Vorige week, en deze week ook weerquote:
Fiewquote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net op tijd, ik was in slaap gestort
Hey hoiquote:Op maandag 27 december 2010 20:36 schreef StephanL het volgende:
SimoneMijn lieveling, al heb ik al weken niet meer gekeken naar Popstars
eens kijk wat er van mijn lijstje overblijftquote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Dean blijft
Sharon blijft
Sam blijft
Darien blijft
Simone blijft
Sam niet denk ik.quote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eens kijk wat er van mijn lijstje overblijft
ze kijkt ook erg tevredenquote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Ze dendert van hoogtepunt naar hoogtepunt, mazzel voor haar zeg
Ja klinkt goedquote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Goed hoor dit. Ik hoor niets vals, alleen wel harde trommels
Sharon en Dean op een gedeelde 1e plaats.quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wie vind jij nu de allerbeste van alle deelnemers Symph? Sharon?
Ik durf niet te gokken, maar waarschijnlijk jonger dan je denkt.quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud zij nou is, een paar weken terug keek ik op de site maar stond het er niet
ik heb geen idee?quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud zij nou is, een paar weken terug keek ik op de site maar stond het er niet
Ja ik denk ook jongquote:Op maandag 27 december 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik durf niet te gokken, maar waarschijnlijk jonger dan je denkt.
Ja, dat is wel klaar nuquote:Op maandag 27 december 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Voor Rody is het tijd om te gaan vanavond
dan kun je al meer als ikquote:Op maandag 27 december 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook wel eens zo willen leren schaatsen, lijkt me heerlijk om dat te kunnen, ik kan alleen maar op hockeyschaatsen, schaatsen.
ik denk niet dat dat er in zitquote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
Rody moet wel HEEL erg goed zijn, wil hij doorgaan.
Nou dit is wel een dieptepunt voor Rodyquote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Injetta het volgende:
OMG........ dit klinkt toch vreselijk vals????? Hoe is die jongen zo ver gekomen? (heb het niet gevolgd, maar zit nu toevallig een stukje te kijken)
Kom ik aan met m'n verhaal dat hij nog sympathiek isquote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vals, onverstaanbaar en tekst kwijt
Wat een understatement.quote:
Juss the weeeei you aaaaaaaaar.quote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
Slecht en ook zo slordig uitgesproken alles.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Injetta het volgende:
MM vindt het zijn beste optreden... Dus jullie zitten gewoon te liegen.... dat hij beter was.
Willem van Hangem heeftg ooit ook een beste optreden gehad maar dat was niet om aan te horenquote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Injetta het volgende:
MM vindt het zijn beste optreden... Dus jullie zitten gewoon te liegen.... dat hij beter was.
Maar ja.... het is toch al bijna de finalemaand?? Iemand moet toch wel op zijn minst een beetje kunnen zingen? Of wordt het playbacken later?quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer aardig te zijn, het is nog maar een jochie
Alleen MM deed dat, bij VOH zijn ze totaal niet kritisch.quote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik Popstar niet heb gevolgd.
Mensen die echt zo vals als een kraai zingen toch veren in de reet stoppen.. Wat een ruk programma.
joh kijk dan nietquote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
Mensen die echt zo vals als een kraai zingen toch veren in de reet stoppen.. Wat een ruk programma.
Oren open doen, de eerste 2 waren goed hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
Nee, daar ben ik ook afgehaakt toen ze alleen maar een superlatieven iedereen een wereldster noemden.quote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen MM deed dat, bij VOH zijn ze totaal niet kritisch.
Och wat een vergelijkingquote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Ah, daar hebben we de Jennifer van Popstars weer, die gaat altijd door.
Was dat nou van haar vader vorige week, of was dat Bert?quote:
Volgens mij Bert en heeft iemand dat opgepikt en nu Ernie gegooidquote:Op maandag 27 december 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat nou van haar vader vorige week, of was dat Bert?
het was aardig, goed gezegdquote:Op maandag 27 december 2010 21:06 schreef Injetta het volgende:
Ik vond dit wel aardig..... Nu vind de jury dit weer niet goed...
5, 4 gaan eruit vandaag.quote:
een Pia Douweshoofdquote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar een beetje zielig eigenlijk, ze kijkt zo bang altijd.
Zooooo, dan moeten ze dus nu zingen voor hun leven.....quote:
Ik ben voor Dean, maar Sharon is ook goed, maar die heeft al eerder een kans gehad.quote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Injetta het volgende:
Wie is volgens jullie de beste van degenen die nu nog over zijn?
Ze vindt het nog te eng, ik denk dat zij nog ff een paar jaar moet oefenen...quote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar een beetje zielig eigenlijk, ze kijkt zo bang altijd.
Ja dat moeten ze zekerquote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zooooo, dan moeten ze dus nu zingen voor hun leven.....
Hoiquote:
ik heb die Gaga al vanaf het begin vreselijk gevondenquote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee en het is ook een boutnummer
Ik haat dat Gaga gedoe zo langzamerhand
Zo klinkt ieder nummer van Gagaquote:Op maandag 27 december 2010 21:11 schreef Injetta het volgende:
MMmmm, klinkt niet best.....
Verkeerd ingezet of zo??
Is ook wel weer waar..,quote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo klinkt ieder nummer van Gaga
Daar kun je toch niets fatsoenlijks mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |