quote:
Niet vrezen en je kerstmuts opzetten D.quote:
Hoi C_Aquote:
Ja, da's die zangeres waar ze het altijd over hebben bij The Nannyquote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je ooit van Barbara Streisand gehoord?
Bij Barbra Streisand moet ik nu steeds aan dat liedje denken dat nu een hit is (of wat ik vaak hoor tenminste)quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's die zangeres waar ze het altijd over hebben bij The Nanny
Iemand die pretendeert zangeres te zijn en Barbra niet kent moet toch ook meteen de show uitgetrapt worden?quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je ooit van Barbara Streisand gehoord?
En Lady Gaga, en Destiny's Child, en Rihanna, en de Pussycat Dolls, en Bananarama, en Girls Aloud, en Mariah.. keuze zatquote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze niet teveel klassieke nummers willen doen dan heeft Britney nog wel een kerstplaatje
Dat is steeds het probleem,de muziek staat te hardquote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
De muziek mag wel ietsje zachter. En Simone was even de tekst kwijt.
Bij VOH veel ergerquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is steeds het probleem,de muziek staat te hard
Ze leek ook wel een tikkie te schreeuwen. @@quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is steeds het probleem,de muziek staat te hard
Mariah hebben we al gehadquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
En Lady Gaga, en Destiny's Child, en Rihanna, en de Pussycat Dolls, en Bananarama, en Girls Aloud, en Mariah.. keuze zat
Ze was zeker lekker vrolijkquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker vrolijk, maar ze moet haar best doen boven de muziek uit te komen.
my only wish?quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze niet teveel klassieke nummers willen doen dan heeft Britney nog wel een kerstplaatje
C_A ken jij die?
Dat weerhoudt ze nog niet om Oh Santa te doenquote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mariah hebben we al gehad![]()
En ik dacht juist aan een beetje SBS-stijl
quote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet vrezen en je kerstmuts opzetten D.
Iets met 'Santa can you hear me? I have been so good this year'quote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
my only wish?
Merry christmas?
Wat een wissel- en samenwerking weerquote:
Tiemwurrukquote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een wissel- en samenwerking weer![]()
quote:
Denk je? Moet ie nog uit de kast komen?quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Daar komt de vrolijke Deen weer. Oftewel The Gay Dane.
Zit ie er nog in dan?quote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk je? Moet ie nog uit de kast komen?
De gozer was zijn vriendquote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk je? Moet ie nog uit de kast komen?
Natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets met 'Santa can you hear me? I have been so good this year'
Nee z'n broer toch?quote:
Ja zie je, ik dacht al dat je hem zou kennenquote:
Ik geloof dat ik m'n brilsterkte moet laten opmetenquote:
"Misschien kan m'n broer verder zingen"quote:
Je hoorleeftijd heb je al gedaan?quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik m'n brilsterkte moet laten opmeten
Ohquote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze dat het zijn vriend was.
Die in het filmpje was zijn vriend volgens mij hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Misschien kan m'n broer verder zingen"
Of was dat niet ook de broer in het filmpje buiten?
Dat wilde ik wel een keer laten doen jaquote:
Ga je snacken Symph?quote:
Dat kan vast geen kwaadquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel een keer laten doen ja![]()
Ik denk dat het tijd is voor een scanmomentje
Ja we zijn nu toch goed op dreefquote:
Oke Karina, jij hebt vakantie óf bent ook op dreefquote:
Dat doe je 's morgens?quote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe nee dat doe ik 's avonds eigenlijk nooit
Plaspauze? Drankpauze? Uitrusten-van-alle-kerst-muziek-pauze?quote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe nee dat doe ik 's avonds eigenlijk nooit
Geen vakantie, maar de wijn is op en ik had trek in een drankjequote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke Karina, jij hebt vakantie óf bent ook op dreef
Oke, proostquote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen vakantie, maar de wijn is op en ik had trek in een drankje
Ja euh, vraag dan maar een prive-showtjequote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Het is al een zeiknummer, en hij naakt het alleen nog maar erger
Hehe jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |