ik snap het ook niet, had het gewoon de 8 weken volgemaakt.quote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef iBenny het volgende:
Maar dr zijn er nu nog maar 9 toch? Dus na morgen nog maar 5?
Waar is die verplaatsing van maandag > zaterdag dan goed voor? Mak het dan gewoon af...
Beetje gek... de hele tijd zo rond de 400.000 kijkers, een keer 800.000 en er gaan er 4 weg. En dan ook nog die verplaatsing in het vooruitzichtquote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, had het gewoon de 8 weken volgemaakt.
Maar ja, tegenvallende kijkcijfers en kosten enzo...
Daar kunnen ze toch ook niks meer aan doen, als je sponsers of als Sbs er de stekker uit wilt trekken (misschien) dan moet je toch wat?quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, had het gewoon de 8 weken volgemaakt.
Maar ja, tegenvallende kijkcijfers en kosten enzo...
Vrijdag 28 januari begint Sterren dansen op het IJs zie ik.quote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker Karina
Ik denk dat ze misschien op tijd klaar moeten zijn voor die schaatsshow, of is dat op vrijdag?
quote:
Vorige week, en deze week ook weerquote:
Fiewquote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net op tijd, ik was in slaap gestort
Hey hoiquote:Op maandag 27 december 2010 20:36 schreef StephanL het volgende:
SimoneMijn lieveling, al heb ik al weken niet meer gekeken naar Popstars
eens kijk wat er van mijn lijstje overblijftquote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Dean blijft
Sharon blijft
Sam blijft
Darien blijft
Simone blijft
Sam niet denk ik.quote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eens kijk wat er van mijn lijstje overblijft
ze kijkt ook erg tevredenquote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Ze dendert van hoogtepunt naar hoogtepunt, mazzel voor haar zeg
Ja klinkt goedquote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Goed hoor dit. Ik hoor niets vals, alleen wel harde trommels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |