Zo is iequote:Op maandag 20 december 2010 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Giel zit er ook weer zo lekker vrouwelijk bij he.
ik las het. het is gewoon een huilie.quote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Swomp het volgende:
Het Glazen Huis/Serious Request - gewoon een kutactie
Neequote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand dit topic al gezien?
Zag het net ook.quote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Swomp het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Kanariegeel het volgende:
Is het niet mogelijk op een date met Roosmarijn te bieden?
mannen die met de beentjes over elkaar zittenquote:Op maandag 20 december 2010 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Giel zit er ook weer zo lekker vrouwelijk bij he.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mannen de met de beentjes over elkaar zitten
Lekker negerenquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Swomp het volgende:
Ja Giel en Gerard zijn ongeveer even grootquote:Op maandag 20 december 2010 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Giel houdt ook op bij 1.70 volgens mij.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef TheZapster het volgende:
In VI werd ook nog ff lacherig gedaan over de 2k van de PSV-spelers
Hier niet. Had ik gister ff.quote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Geluid gaat hier van stereo naar mono geloof ik, IRRITANT
Even opnieuw starten dan maarquote:
Of kijk je via de stream? Dan weet ik het niet, ik heb de TV aan. maar gister had ik dat ook met de streamquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
is dat de nieuwe 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'? 'Jullie zitten op de reservebank'
Dat jaquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
is dat de nieuwe 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'? 'Jullie zitten op de reservebank'
Mijn digitale decoder is gecrashed vorige weekquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Of kijk je via de stream? Dan weet ik het niet, ik heb de TV aan. maar gister had ik dat ook met de stream
Al een tijdje hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Porsche, Nu je zin? Je staat 1e met postcounting
Dat is dramatisch!quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef drummerdude het volgende:
Als het Zwolle was was ik heen gegaan...
We moeten als Zwollenaren nog maar eens een poging doen voor 2012quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef drummerdude het volgende:
Nee, hij moet door met z'n programma en die mensen moeten niet zeuren. Ze snappen toch wel dat ze niet meteen zeggen: ja jullie met z'n drieën doe maar. Dan is de lol van de audities dr afquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel is weer een klootzak 1ste klas
Haha, oke. Ja, ik vind stream handig. Maar loopt verschrikkelijk achter.quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn digitale decoder is gecrashed vorige weekDus stream
quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Hello al op mijn iPod staan,![]()
Het MOET nu wel gewoon wat meer in de richting komen in ieder geval..quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
We moeten als Zwollenaren nog maar eens een poging doen voor 2012
Boeit me nietquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, oke. Ja, ik vind stream handig. Maar loopt verschrikkelijk achter.
Laat dago dit maar niet horenquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Porsche, Nu je zin? Je staat 1e met postcounting
En terecht, dat is toch niks voor die mannenquote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef TheZapster het volgende:
In VI werd ook nog ff lacherig gedaan over de 2k van de PSV-spelers
87 85 Spaghettivreterquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
http://thuisserver.net/fokdagcijfers/
Mij wel, anders loop ik achter.quote:
Als het in Zwolle was stond ik er 24/7.quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef drummerdude het volgende:
quote:
Beetje oost/midden-Nederland bedoel je? Eens.quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Het MOET nu wel gewoon wat meer in de richting komen in ieder geval..
Klopt, maar je kan ook niets geven...quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En terecht, dat is toch niks voor die mannen...
Straks moet FOK! een nieuwe server.quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Qunix het volgende:
Fok kan deze snelheid niet eens aan merk ik nu
Het is ook wel extreem, hoeveel mensen zouden hier posten?quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Qunix het volgende:
Fok kan deze snelheid niet eens aan merk ik nu
Steenwijk, Zwolle dus..quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje oost/midden-Nederland bedoel je? Eens.
Mijn steun hebben julliequote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef Allrounder het volgende:
Ik ben toe aan een beuk/dance plaat
Dat is ook zo, maar als je met weet ik hoeveel man bent en je verdient duizenden euro's per WEEK, dan kan er toch wel wat meer vanaf.quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan ook niets geven...
Bied maar een groot plein aanquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat?quote:
jaquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Skut voor hem!
Komt die gozer vanavond nog?
Waar?quote:
Nee, nu hoef ik niet meer te F5'en.quote:
Da's dan weer het probleem denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bied maar een groot plein aan
Lol tof. Hij haalt me toch niet meer in denk ik.quote:
Den Bosch.quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Nijmegen, Enschede, Amsterdam, Alkmaar, Zwolle, Heerenveen, Maastricht, Tilburg, Almelo
Ik mis auto scroll en dat update goed wordt gedaan...quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, nu hoef ik niet meer te F5'en.
Bazennummer.quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef Infection het volgende:
Wat heeft iedereen toch met "Hello"?
Denet in beeld.quote:
HAKKUH JONGUHquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik mis auto scroll en dat update goed wordt gedaan...
Auto scroll.. Kunnen we dan niet net zo goed met z'n allen op een chatbox gaan zitten?quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik mis auto scroll en dat update goed wordt gedaan...
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje oost/midden-Nederland bedoel je? Eens.
Dan gooien ze een paar huisjes neer. Desnoods maak je van het nieuwe Deltion één groot glazen huis..quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's dan weer het probleem denk ikhet grootste wat we zullen hebben is Grote Markt en Melkmarkt samen
quote:
dan mis je de quotefunctie, maar voorderest jaquote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Auto scroll.. Kunnen we dan niet net zo goed met z'n allen op een chatbox gaan zitten?
Den Bosch. Again.quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Leiden, Heeft genoeg plaats, Huis komt toch op een betonnen blok in de rijn. Bij de beestenmarkt en de Beestenmarkt is best groot..
Just for Tonightquote:
Ghehequote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dan gooien ze een paar huisjes neer. Desnoods maak je van het nieuwe Deltion één groot glazen huis..
Shakira - Waka Wakaquote:
Ik stond in Basel toen het mis ging tegen Rusland... de anticlimaxquote:
Waving fag.quote:
ORLY?? die zijn toch al gekozenquote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Leiden, Heeft genoeg plaats, Huis komt toch op een betonnen blok in de rijn. Bij de beestenmarkt en de Beestenmarkt is best groot..
Dat is het probleem niet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bied maar een groot plein aan
Woon niet in Zwolle, en studeer er nu ook al een half jaar niet meer, zou niet meer weten dus.. Ik zie het in Deltion best gebeuren eigenlijk.. Alleen oppassen met bommeldingen/schietpartijenquote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
GheheDoet die ene tent ook weer Glazen Huis-achtig iets? Weet ff niet hoe die heet, maar vorig jaar wel iig
Die was meer van de Coca Cola.quote:
N'Kaan ofzo had toch de hit?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stond in Basel toen het mis ging tegen Rusland... de anticlimax
Het is je homo vriendje weerquote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Er praat iemand tegen me op MSN.Nu kan ik me niet meer goed concentreren op het posten.
![]()
Dan ga je toch offlinequote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Er praat iemand tegen me op MSN.Nu kan ik me niet meer goed concentreren op het posten.
![]()
-hquote:
Nee, dit is weer een andere vriend. Maar ik ga hem ook negeren.quote:
Ontspan ffquote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, dit is weer een andere vriend. Maar ik ga hem ook negeren.
ik praat alleen met Zeroku op msn.
Ik zeg: BLOCKEN !!!quote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
![]()
Als er een Poolse Hoerennaam je aanspreekt zijn dat van die ads he... die vrouwen bestaan niet echtquote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
![]()
Nee, want dan denken mijn vrienden dat ik er niet ben en gaan ze me smsen/bellen.quote:
post hier je msn even danquote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg, kut. Groningen vorig jaar, hoeveel meer kunnen ze nog naar het noorden. SCHIERMONNIKOOG???quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dikke doei ze zijn nu vaak genoeg in het zuiden geweest.
Maar da's niet echt binnenstad. Maar goed, ik ben sowieso voor het glazen huis in Zwollequote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Woon niet in Zwolle, en studeer er nu ook al een half jaar niet meer, zou niet meer weten dus.. Ik zie het in Deltion best gebeuren eigenlijk.. Alleen oppassen met bommeldingen/schietpartijen
Maar wel Roemenie, Italie en Frankrijk wegspelen. Mooiste voetbal wat ik in tijden van Oranje gezien had.quote:
Je hebt je postcount al aardig omhoog of niet ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent triest. Hou op.quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, want dan denken mijn vrienden dat ik er niet ben en gaan ze me smsen/bellen.En dan zijn al helemaal de rapen gaar.
8 minuten lopen, als je langzaam loopt.. Supermarkten en snackbars dichtbij.. Klaar toch?quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar da's niet echt binnenstad. Maar goed, ik ben sowieso voor het glazen huis in Zwolle
Blij dat mijn vrienden geen waarde hechten aan mijn digitale aanwezigheidquote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, want dan denken mijn vrienden dat ik er niet ben en gaan ze me smsen/bellen.En dan zijn al helemaal de rapen gaar.
quote:
Ja! Jij bent een echte dus ik volg jouw advies op!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er een Poolse Hoerennaam je aanspreekt zijn dat van die ads he... die vrouwen bestaan niet echt
kakin2e@live.nlquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even rustig kijken en dan slapen.
Jaaaa! Jammer dat dat niet gelukt is...quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar da's niet echt binnenstad. Maar goed, ik ben sowieso voor het glazen huis in Zwolle
quote:
Tweepsquote:
Dat heeft ie altijdquote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef Miam het volgende:
wtf, wat heeft die man een gekke stem jooooh
DJ PAULquote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Waalwijker het volgende:
TTTTTTTUUUUUUUUUUURRRRRRRRBBBBBBBBOOOOOO
Goed manquote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach wij knallen door dot 23:00 a 5:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Ja, die is wel lekker nu!quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat ik gvd mijn request wil horen.
Zeg haar dat ze eerst moet luisteren naar geschiedenis. RADIO-GESCHIEDENIS.quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef CindieY het volgende:
M'n zusje komt d'r boxje halen, weg mooi geluid
kristus.quote:
Die broek en laarzen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef porsche1 het volgende:
Weer even een tussenstandje:Nogmaals, doe niet zo triest. Zelfs Qunix met zijn zeikfoto is minder triest dan jij nu doet. Stop ermee want het verneukt de sfeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |