quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef TheZapster het volgende:
In VI werd ook nog ff lacherig gedaan over de 2k van de PSV-spelers
Hier niet. Had ik gister ff.quote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Geluid gaat hier van stereo naar mono geloof ik, IRRITANT
Even opnieuw starten dan maarquote:
Of kijk je via de stream? Dan weet ik het niet, ik heb de TV aan. maar gister had ik dat ook met de streamquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
is dat de nieuwe 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'? 'Jullie zitten op de reservebank'
Dat jaquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
is dat de nieuwe 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'? 'Jullie zitten op de reservebank'
Mijn digitale decoder is gecrashed vorige weekquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Of kijk je via de stream? Dan weet ik het niet, ik heb de TV aan. maar gister had ik dat ook met de stream
Al een tijdje hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Porsche, Nu je zin? Je staat 1e met postcounting
Dat is dramatisch!quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef drummerdude het volgende:
Als het Zwolle was was ik heen gegaan...
We moeten als Zwollenaren nog maar eens een poging doen voor 2012quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef drummerdude het volgende:
Als het Zwolle was was ik heen gegaan...
Nee, hij moet door met z'n programma en die mensen moeten niet zeuren. Ze snappen toch wel dat ze niet meteen zeggen: ja jullie met z'n drieën doe maar. Dan is de lol van de audities dr afquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel is weer een klootzak 1ste klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |