N'Kaan ofzo had toch de hit?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stond in Basel toen het mis ging tegen Rusland... de anticlimax
Het is je homo vriendje weerquote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Er praat iemand tegen me op MSN.Nu kan ik me niet meer goed concentreren op het posten.
![]()
Dan ga je toch offlinequote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Er praat iemand tegen me op MSN.Nu kan ik me niet meer goed concentreren op het posten.
![]()
-hquote:
Nee, dit is weer een andere vriend. Maar ik ga hem ook negeren.quote:
Ontspan ffquote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, dit is weer een andere vriend. Maar ik ga hem ook negeren.
ik praat alleen met Zeroku op msn.
Ik zeg: BLOCKEN !!!quote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
![]()
Als er een Poolse Hoerennaam je aanspreekt zijn dat van die ads he... die vrouwen bestaan niet echtquote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
![]()
Nee, want dan denken mijn vrienden dat ik er niet ben en gaan ze me smsen/bellen.quote:
post hier je msn even danquote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg, kut. Groningen vorig jaar, hoeveel meer kunnen ze nog naar het noorden. SCHIERMONNIKOOG???quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dikke doei ze zijn nu vaak genoeg in het zuiden geweest.
Maar da's niet echt binnenstad. Maar goed, ik ben sowieso voor het glazen huis in Zwollequote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Woon niet in Zwolle, en studeer er nu ook al een half jaar niet meer, zou niet meer weten dus.. Ik zie het in Deltion best gebeuren eigenlijk.. Alleen oppassen met bommeldingen/schietpartijen
Maar wel Roemenie, Italie en Frankrijk wegspelen. Mooiste voetbal wat ik in tijden van Oranje gezien had.quote:
Je hebt je postcount al aardig omhoog of niet ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent triest. Hou op.quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, want dan denken mijn vrienden dat ik er niet ben en gaan ze me smsen/bellen.En dan zijn al helemaal de rapen gaar.
8 minuten lopen, als je langzaam loopt.. Supermarkten en snackbars dichtbij.. Klaar toch?quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar da's niet echt binnenstad. Maar goed, ik ben sowieso voor het glazen huis in Zwolle
Blij dat mijn vrienden geen waarde hechten aan mijn digitale aanwezigheidquote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, want dan denken mijn vrienden dat ik er niet ben en gaan ze me smsen/bellen.En dan zijn al helemaal de rapen gaar.
quote:
Ja! Jij bent een echte dus ik volg jouw advies op!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er een Poolse Hoerennaam je aanspreekt zijn dat van die ads he... die vrouwen bestaan niet echt
kakin2e@live.nlquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even rustig kijken en dan slapen.
Jaaaa! Jammer dat dat niet gelukt is...quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar da's niet echt binnenstad. Maar goed, ik ben sowieso voor het glazen huis in Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |