Jij denkt dat ik het hele autorijtopic afwerk?quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat het een buitenechtelijk kind is?
Voordeel van een topicbaby: kwestie van een 1 in een 0 veranderen in het registry. Of andersom natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Doe makkelijk: een transsexueel kind.:P
Dat is iets tussen Purdey en Bart, daar waag ik me niet tussen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel even met Purdey gaan praten.....
True, of gewoon een 1 en een 0 aanmaken.;) met een disablerquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voordeel van een topicbaby: kwestie van een 1 in een 0 veranderen in het registry. Of andersom natuurlijk
Moet ik 'm stompuh?quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het hele autorijtopic afwerk?
Eigenlijk had ik niet aan het autorijtopic gedacht, maar nu je het zegt......quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het hele autorijtopic afwerk?
quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Purdey het volgende:
Nu is het net of Bart wel een 'normale' naam heeft, en ik niet
Een meisje dan dusEva? Julia? Beetje alledaags wel graag
Laura!!quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Purdey het volgende:
Simone? Reneé? Daniëlle (en dan als roepnaam Daantje)? Of Anneli?quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Purdey het volgende:
Nee, dat is me iets te 'zeilmeisje' en 'Jan Smit'quote:
Op het internet zijn we allemaal heldenquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Overduidelijk kan men zien dat de heer Bartholomeus niet weet wie hij tegenover zich heeft.
Ik parkeer gewoon een vrachtwagen bovenop je X5, moet jij es zien wie er dan staat te jankenquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Overduidelijk kan men zien dat de heer Bartholomeus niet weet wie hij tegenover zich heeft.
Jeetje Bart, de naam kan nog een struikelblok gaan worden dan. Daantje? Serieus?quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Simone? Reneé? Daniëlle (en dan als roepnaam Daantje)? Of Anneli?
renee is zo 2-zijdig.. sarah ofzo dan?quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Simone? Reneé? Daniëlle (en dan als roepnaam Daantje)? Of Anneli?
Pas jij maar op dat je onderweg niet ook op je zijkant gaat liggenquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik parkeer gewoon een vrachtwagen bovenop je X5, moet jij es zien wie er dan staat te janken
Mischien moet ik Antek, Franzek en Bolek dan maar naar de meeting meenemen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik parkeer gewoon een vrachtwagen bovenop je X5, moet jij es zien wie er dan staat te janken
Bolek?quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien moet ik Antek, Franzek en Bolek dan maar naar de meeting meenemen.
Was maar een ideetje?quote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jeetje Bart, de naam kan nog een struikelblok gaan worden dan. Daantje? Serieus?
Nee maar zo heet mijn ex die mijn 5-serie wilde lenenquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, dat is me iets te 'zeilmeisje' en 'Jan Smit'
Heet je huisgenote Laura?
Goed idee, neem ik anka, jelena en haar vriendinen mee..quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bring it onquote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan geregeld worden (alleen nu krijg ik de indruk dat de Nederlanders in de minderheid zullen zijn).quote:
Whaaaaa, ik kan het gewoon niet maken om te typen wat ik nu denk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Goed idee, neem ik anka, jelena en haar vriendinen mee..
Komt goed, ik neem gewoon wat collega's mee 8)quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan geregeld worden (alleen nu krijg ik de indruk dat de Nederlanders in de minderheid zullen zijn).
Hoeft ook niet. Ik dacht het ook alquote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whaaaaa, ik kan het gewoon niet maken om te typen wat ik nu denk.
Doet me denken aan die andere meeting die ik toendertijd had, in dat veldje bij Beverwijk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Komt goed, ik neem gewoon wat collega's mee 8)
En niet alleen de baby, maar ze zijn ook nog eens getrouwd!quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Goed, net 3 delen teruggelezen en nu weet ik een beetje waar het e-babyverhaal over gaat
Nee, maar het doet Pools aan. Viel me op.quote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uw naam is toevallig ook Bolek?
Ow moeten er allochtonen mee naar de meet?quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me denken aan die andere meeting die ik toendertijd had, in dat veldje bij Beverwijk.![]()
Gelukkig wel vóór de baby, als ik het goed gelezen hebquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef L0we het volgende:
[..]
En niet alleen de baby, maar ze zijn ook nog eens getrouwd!
quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Purdey het volgende:
Wat een toeval dat ik ook een franse meisjesnaam heb dan
Ik denk er nog over na. Zag net in de Flair wel een stukje over een jongetje wat goed in kan parkeren in z'n karretje.
Youtube: little kid does parallel parking. Ons kind, Bart?
Ja, ze zijn héél braaf bezig! Het kindje is verwekt en geboren in de huwelijksnachtquote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gelukkig wel vóór de baby, als ik het goed gelezen heb![]()
1997, aan paps handje zeker?quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me denken aan die andere meeting die ik toendertijd had, in dat veldje bij Beverwijk.![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 22:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, ze zijn héél braaf bezig! Het kindje is verwekt en geboren in de huwelijksnacht
Dat moet er een van mij zijnquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Purdey het volgende:
Wat een toeval dat ik ook een franse meisjesnaam heb dan
Ik denk er nog over na. Zag net in de Flair wel een stukje over een jongetje wat goed in kan parkeren in z'n karretje.
Youtube: little kid does parallel parking. Ons kind, Bart?
Dat is niet geheel onmogelijkquote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En nu gaan jullie met de vrachtwagen op huwelijksreis, Purdey?
tja, azc is 800 meter verderop...quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whaaaaa, ik kan het gewoon niet maken om te typen wat ik nu denk.
Bart acht het niet geheel onmogelijk, en ik vind het ook best een tof planquote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En nu gaan jullie met de vrachtwagen op huwelijksreis, Purdey?
Dat bedoelde ik eik ook met dat de Hollanders op de meeting straks in de minderheid zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nee, maar het doet Pools aan. Viel me op.
Ik denk niet dat jij het soort allochtoon kent wat ik bedoel.quote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ow moeten er allochtonen mee naar de meet?
Ik ken nog wel stuk of 12 vrienden/vriendinnen die allochtoon zijn
Mot gij stompuh hebben of wa?quote:
op pad met de vrachtwagen is best tof.. Als klein kind wel eens met een oom meegereden.. (Godlieb transport, rijd atm voor Vredeveld bulktransport en een zeiltrailer voor ander transploft...quote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bart acht het niet geheel onmogelijk, en ik vind het ook best een tof plan
Leuk, dat kindje? Ik ga 'm morgen even bekijken. Ik heb het zo koud :/ Dadelijk ook maar eens slapen
Ik prefereer juist het duelleren, met name omdat ik vrij goed met vuurwapens overweg kan.quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik beslecht dergelijke conflicten altijd met een potje armworstelen, kom maar op
Criminelen of normale burgers allochtonen? Ik ken ze beide namelijkquote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eik ook met dat de Hollanders op de meeting straks in de minderheid zijn.
[..]
Ik denk niet dat jij het soort allochtoon kent wat ik bedoel.
[..]
Mot gij stompuh hebben of wa?
Hoe komt dat toch dat jij het altijd koud hebt? *stookt kachel nog eens op*quote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bart acht het niet geheel onmogelijk, en ik vind het ook best een tof plan
Leuk, dat kindje? Ik ga 'm morgen even bekijken. Ik heb het zo koud :/ Dadelijk ook maar eens slapen
helemaal bij mijn naam, 1e gedeelte wil nog wel.. maar dat 001...quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Purdey het volgende:
Haha, lekkere beelden krijgen jullie bij mijn Foknaam![]()
Zullen we onze eigen namen eens naar voren gooien? Hoe gaan we dat met de meet doen![]()
Dag Von Preussen, ik ben Purdey. Ah daar zijn House en Monsterd. En eventuele voorbijgangers maar raar kijken
Daarom heb ik liever eerste een potje armworstelen, als jij met een half verminkte arm rond loopt heb ik wat meer kansquote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik prefereer juist het duelleren, met name omdat ik vrij goed met vuurwapens overweg kan.
Noem mij maar Martijn danquote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Purdey het volgende:
Haha, lekkere beelden krijgen jullie bij mijn Foknaam![]()
Zullen we onze eigen namen eens naar voren gooien? Hoe gaan we dat met de meet doen![]()
Dag Von Preussen, ik ben Purdey. Ah daar zijn House en Monsterd. En eventuele voorbijgangers maar raar kijken
tís hier slechts -7, maar voelt veel kouder aan als toen ik in Finland zat met -30.....quote:Op maandag 20 december 2010 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch dat jij het altijd koud hebt? *stookt kachel nog eens op*
Slaap lekker
Omdat jij 120/130 km verderop zit en ik altijd alleen in bed eindig?quote:Op maandag 20 december 2010 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch dat jij het altijd koud hebt? *stookt kachel nog eens op*
Slaap lekker
Centrale verwarming kennen ze in Rotterdam nog niet?quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Omdat jij 120/130 km verderop zit en ik altijd alleen in bed eindig?
Jah wat wil je ook in een eenpersoonsquote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Omdat jij 120/130 km verderop zit en ik altijd alleen in bed eindig?
Goed, Martijnquote:
De waarheid ligt in het midden. tis 165 kmquote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah wat wil je ook in een eenpersoons
En ik denk dat 200km eerder in de buurt komt hoor
Rotterdam is grootquote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef L0we het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden. tis 165 km
200?! En ik krijg het steeds kouder, terwijl jij ligt te twijfelen onder je enorme dekbed!quote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah wat wil je ook in een eenpersoons
En ik denk dat 200km eerder in de buurt komt hoor
Ach, wat is groot. Met 10 km verschil tussen de ene of de andere kant zit je er nooit veel naast als je het midden neemtquote:
Jaja, ik weet hetquote:
Goed, dan is ook duidelijk hoe jij aan die BMW bent gekomen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:01 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Criminelen of normale burgers allochtonen? Ik ken ze beide namelijk
Schieten is vreselijk leuk om te doen, ervaring heb ik op zowel de Glock 17, een licentie-versie van de M16A4, de Steyr SSG (7,62mm scherpschuttersgeweer) en de FN-Fal (7,62mm, full metal jacket, zware terugslag).quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Waar heb je die ervaring opgedaan? Ik heb een aantal keer geschoten met een sportbuks met klein kaliber (.22). Erg leuk om te doen
Hoe weet jij nou wat hij doet onder zn dekbed?quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
200?! En ik krijg het steeds kouder, terwijl jij ligt te twijfelen onder je enorme dekbed!
Mag ik meedoen ?quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik beslecht dergelijke conflicten altijd met een potje armworstelen, kom maar op
Kan ik ook in meequote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik prefereer juist het duelleren, met name omdat ik vrij goed met vuurwapens overweg kan.
Allochtonen hebben we hier niet, en wat is er mis met mijn buren ??quote:Op maandag 20 december 2010 23:01 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Criminelen of normale burgers allochtonen? Ik ken ze beide namelijk
- 8.7 hier, en ik moet zometeen hout gaan halen, anders krijg ik het koudquote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tís hier slechts -7, maar voelt veel kouder aan als toen ik in Finland zat met -30.....
Jou avatar vertroebelt mijn beeld van zwarte mijnherenquote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja lap seg, nu krijg ik wel heel rare beelden van purdey en bartholomeus
dan behoorde ik bij die 25%quote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goed, MartijnIk heet Monique, maar dat wist 75% van jullie al
Én dichtbijquote:
We zijn getrouwd, dan weet je zulke dingenquote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat hij doet onder zn dekbed?
Tuurlijkquote:
Voor in de open haard?quote:- 8.7 hier, en ik moet zometeen hout gaan halen, anders krijg ik het koud
Ja, als je er naast ligt, maar anders...quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
We zijn getrouwd, dan weet je zulke dingen
Heeft Amsterdam niet ook een grote haven? Dat daar geen schip aanlegt (of alleen maar gifschepen zoals de Probo Koala) doet dan even niet terzake.quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dan behoorde ik bij die 25%
Roitterdam is best groot, maar het grappige:
Zij kennen Delfzijl niet, maar wij rotterdam wel(Ja, Delfzijl schrijf je zo, en niet Delfszijl zoals in de op..)
En dat, terwijl Delfzijl, na Rotterdam toch wel de grootste haven heeft van NL (volgens mij..)
Wie zegt er dat je verliest ??quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik kan toch wel tegen mn verlies
[..]
Voor in de open haard?
De BMW is legaal verkregenquote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed, dan is ook duidelijk hoe jij aan die BMW bent gekomen.![]()
Nee jongen, het soort allochtonen die bedoel zijn georganiseerde allochtonen. Die komen allemaal massaal naar Nederland om georganiseerd je badkamer te verbouwen.
Zware jongens hoor.
[..]
Schieten is vreselijk leuk om te doen, ervaring heb ik op zowel de Glock 17, een licentie-versie van de M16A4, de Steyr SSG (7,62mm scherpschuttersgeweer) en de FN-Fal (7,62mm, full metal jacket, zware terugslag).
De Eemshaven behoort bij het havengebied Delfzijl..quote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft Amsterdam niet ook een grote haven? Dat daar geen schip aanlegt (of alleen maar gifschepen zoals de Probo Koala) doet dan even niet terzake.
Wist trouwens niet dat Delfzijl een haven had, is dat niet raar zo dicht bij de Eemshaven?
Maar anders ook, geloof me. Bart en ik zijn zooo closequote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, als je er naast ligt, maar anders...
We zullen zienquote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie zegt er dat je verliest ??![]()
ook lekker!quote:Voor in de houtkachel
Oké, dat wist ik niet, klinkt interessant, volgende zomer maar eventjes door Delfzijl & Oost Groningen gaan toeren dan.quote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De Eemshaven behoort bij het havengebied Delfzijl..
Tja, doordat er amper schepen in Amsterdam komen, tel ik het niet echt als een haven.. meer als een hele grote aanlegplaats voor plezierbootjes..
uhu, weet je wel hoe hij eruit ziet?quote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Maar anders ook, geloof me. Bart en ik zijn zooo close
165 blijkt nu inderdaad, valt alweer mee. En kom er bij liggen dan!quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
200?! En ik krijg het steeds kouder, terwijl jij ligt te twijfelen onder je enorme dekbed!
Ja, je zou het er koud van krijgen he?quote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Maar anders ook, geloof me. Bart en ik zijn zooo close
ooh, geef dan een gil, ik ken nog wel een paar leuke weggetjes/dorpjes, zoals Doodstil en Oudeschip.quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik niet, klinkt interessant, volgende zomer maar eventjes door Delfzijl & Oost Groningen gaan toeren dan.
Al was het vanavond erg mistig op de weg, en mocht je op grote delen maar 50... Dus het wordt dan al glibberen en glijden vóór je er bentquote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
165 blijkt nu inderdaad, valt alweer mee. En kom er bij liggen dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, een stuk meer werk ook, maar dat is dan weer goed voor dat armpjedrukkenquote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef L0we het volgende:
[..]
We zullen zien
[..]
ook lekker!. Stuk gezelliger dan zo'n cv
Ik had tijdens mijn stage, een Sauna in mijn appartement..quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, een stuk meer werk ook, maar dat is dan weer goed voor dat armpjedrukken
Jij denkt echt dat ik ongezien ga trouwen? Als je een auto koopt ga je toch ook eerst uitgebreid kijken naar krassen en deukjes?quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
uhu, weet je wel hoe hij eruit ziet?
quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef L0we het volgende:
[..]
Al was het vanavond erg mistig op de weg, en mocht je op grote delen maar 50... Dus het wordt dan al glibberen en glijden vóór je er bentIk zal me inhouden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier valt het namelijk best mee, kraakhelder weer, geen sneeuw, dus...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Die luxe heb ik dan weer niet, maar ik ben geen sauna menschquote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn stage, een Sauna in mijn appartement..dat was pas relaxt.
Als ik die kant op kom dan zal ik ongetwijfeld (in dit topic) iets van mij laten horen, alvast dank voor het aanbod!quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ooh, geef dan een gil, ik ken nog wel een paar leuke weggetjes/dorpjes, zoals Doodstil en Oudeschip.Oh, en je moet echt eens Koningsoord gezien hebben..is een dorp, met 1 toeghangsweg in de vorm van een grindpaadje..
oh, en we hebben heerlijke koffie..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |