dan behoorde ik bij die 25%quote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goed, MartijnIk heet Monique, maar dat wist 75% van jullie al
Én dichtbijquote:
We zijn getrouwd, dan weet je zulke dingenquote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat hij doet onder zn dekbed?
Tuurlijkquote:
Voor in de open haard?quote:- 8.7 hier, en ik moet zometeen hout gaan halen, anders krijg ik het koud
Ja, als je er naast ligt, maar anders...quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
We zijn getrouwd, dan weet je zulke dingen
Heeft Amsterdam niet ook een grote haven? Dat daar geen schip aanlegt (of alleen maar gifschepen zoals de Probo Koala) doet dan even niet terzake.quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dan behoorde ik bij die 25%
Roitterdam is best groot, maar het grappige:
Zij kennen Delfzijl niet, maar wij rotterdam wel(Ja, Delfzijl schrijf je zo, en niet Delfszijl zoals in de op..)
En dat, terwijl Delfzijl, na Rotterdam toch wel de grootste haven heeft van NL (volgens mij..)
Wie zegt er dat je verliest ??quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik kan toch wel tegen mn verlies
[..]
Voor in de open haard?
De BMW is legaal verkregenquote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed, dan is ook duidelijk hoe jij aan die BMW bent gekomen.![]()
Nee jongen, het soort allochtonen die bedoel zijn georganiseerde allochtonen. Die komen allemaal massaal naar Nederland om georganiseerd je badkamer te verbouwen.
Zware jongens hoor.
[..]
Schieten is vreselijk leuk om te doen, ervaring heb ik op zowel de Glock 17, een licentie-versie van de M16A4, de Steyr SSG (7,62mm scherpschuttersgeweer) en de FN-Fal (7,62mm, full metal jacket, zware terugslag).
De Eemshaven behoort bij het havengebied Delfzijl..quote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft Amsterdam niet ook een grote haven? Dat daar geen schip aanlegt (of alleen maar gifschepen zoals de Probo Koala) doet dan even niet terzake.
Wist trouwens niet dat Delfzijl een haven had, is dat niet raar zo dicht bij de Eemshaven?
Maar anders ook, geloof me. Bart en ik zijn zooo closequote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, als je er naast ligt, maar anders...
We zullen zienquote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie zegt er dat je verliest ??![]()
ook lekker!quote:Voor in de houtkachel
Oké, dat wist ik niet, klinkt interessant, volgende zomer maar eventjes door Delfzijl & Oost Groningen gaan toeren dan.quote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De Eemshaven behoort bij het havengebied Delfzijl..
Tja, doordat er amper schepen in Amsterdam komen, tel ik het niet echt als een haven.. meer als een hele grote aanlegplaats voor plezierbootjes..
uhu, weet je wel hoe hij eruit ziet?quote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Maar anders ook, geloof me. Bart en ik zijn zooo close
165 blijkt nu inderdaad, valt alweer mee. En kom er bij liggen dan!quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
200?! En ik krijg het steeds kouder, terwijl jij ligt te twijfelen onder je enorme dekbed!
Ja, je zou het er koud van krijgen he?quote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Maar anders ook, geloof me. Bart en ik zijn zooo close
ooh, geef dan een gil, ik ken nog wel een paar leuke weggetjes/dorpjes, zoals Doodstil en Oudeschip.quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik niet, klinkt interessant, volgende zomer maar eventjes door Delfzijl & Oost Groningen gaan toeren dan.
Al was het vanavond erg mistig op de weg, en mocht je op grote delen maar 50... Dus het wordt dan al glibberen en glijden vóór je er bentquote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
165 blijkt nu inderdaad, valt alweer mee. En kom er bij liggen dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, een stuk meer werk ook, maar dat is dan weer goed voor dat armpjedrukkenquote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef L0we het volgende:
[..]
We zullen zien
[..]
ook lekker!. Stuk gezelliger dan zo'n cv
Ik had tijdens mijn stage, een Sauna in mijn appartement..quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, een stuk meer werk ook, maar dat is dan weer goed voor dat armpjedrukken
Jij denkt echt dat ik ongezien ga trouwen? Als je een auto koopt ga je toch ook eerst uitgebreid kijken naar krassen en deukjes?quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
uhu, weet je wel hoe hij eruit ziet?
quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef L0we het volgende:
[..]
Al was het vanavond erg mistig op de weg, en mocht je op grote delen maar 50... Dus het wordt dan al glibberen en glijden vóór je er bentIk zal me inhouden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier valt het namelijk best mee, kraakhelder weer, geen sneeuw, dus...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Die luxe heb ik dan weer niet, maar ik ben geen sauna menschquote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn stage, een Sauna in mijn appartement..dat was pas relaxt.
Als ik die kant op kom dan zal ik ongetwijfeld (in dit topic) iets van mij laten horen, alvast dank voor het aanbod!quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ooh, geef dan een gil, ik ken nog wel een paar leuke weggetjes/dorpjes, zoals Doodstil en Oudeschip.Oh, en je moet echt eens Koningsoord gezien hebben..is een dorp, met 1 toeghangsweg in de vorm van een grindpaadje..
oh, en we hebben heerlijke koffie..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |