Dat hoeft helemaal niet joh.quote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef Purdey het volgende:
Wat gaan jullie hard! Op naar het 50e jubileum topic
Ondanks dat ik het woord 'gekusjekroel' hilarisch vind, gaan we er op letten
Inderdaad, beetje geslijm moet kunnen imho.quote:
Een topicbaby? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
Ben ik het mee eens, dat heeft in de vorige topics toch ook voor wat vermaak voor de rest van ons gezorgd (en een topicbaby).
quote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Een topicbaby? Heb ik wat gemist?
quote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef monsterd. het volgende:
De baby moet wel mee naar de meet straks he
O, die... hoe heet hij/ zij eigenlijk, ze moet wel even in de ts uiteraardquote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef WhiteJoker het volgende:
Oja de digitale baby, die groeiden extra snel toch? Hoe oud is hij inmiddels?
Even verbeterd voordat Purdey je aanvalt!quote:Op maandag 20 december 2010 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
SCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!
Hoe heet dat ons kind eigenlijk?
Je weet niet eens hoe jullie kind heet?quote:Op maandag 20 december 2010 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Hoe heet dat kind eigenlijk?
Ik heb 'm nieteens bewust geüpload, moet je nagaan!quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe jullie kind heet?
Slechte papa ben jij dan....
Dont tell me dat je het geslacht niet eens weet.
Je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat het een buitenechtelijk kind is?quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb 'm nieteens bewust geüpload, moet je nagaan!
Had je maar een condoom om je utp kabel moeten doen..:Pquote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou.. ja..quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel even met Purdey gaan praten.....quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat het een buitenechtelijk kind is?
Dat kind haha! Wees blij dat je verbeterd werdquote:Op maandag 20 december 2010 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Hoe heet dat kind eigenlijk?
3* kloppen inderdaad.:)quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef 08gnoT. het volgende:
veilig internetten heb je zelf in de hand
Ik heb hem zelf gekochtquote:
Doe makkelijk: een transsexueel kind.:Pquote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat kind haha! Wees blij dat je verbeterd werd
We hebben toch wel een meisje he? Of hebben we, in het kader van de mannelijkheid hier een jongen?
De firewall haperde, the rest is history.quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had je maar een condoom om je utp kabel moeten doen..:P
Meisje is prima hoorquote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat kind haha! Wees blij dat je verbeterd werd
We hebben toch wel een meisje he? Of hebben we, in het kader van de mannelijkheid hier een jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |