Goed idee, neem ik anka, jelena en haar vriendinen mee..quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien moet ik Antek, Franzek en Bolek dan maar naar de meeting meenemen.
Bring it onquote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien moet ik Antek, Franzek en Bolek dan maar naar de meeting meenemen.
Kan geregeld worden (alleen nu krijg ik de indruk dat de Nederlanders in de minderheid zullen zijn).quote:
Whaaaaa, ik kan het gewoon niet maken om te typen wat ik nu denk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Goed idee, neem ik anka, jelena en haar vriendinen mee..
Komt goed, ik neem gewoon wat collega's mee 8)quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan geregeld worden (alleen nu krijg ik de indruk dat de Nederlanders in de minderheid zullen zijn).
Hoeft ook niet. Ik dacht het ook alquote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whaaaaa, ik kan het gewoon niet maken om te typen wat ik nu denk.
Doet me denken aan die andere meeting die ik toendertijd had, in dat veldje bij Beverwijk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Komt goed, ik neem gewoon wat collega's mee 8)
En niet alleen de baby, maar ze zijn ook nog eens getrouwd!quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Goed, net 3 delen teruggelezen en nu weet ik een beetje waar het e-babyverhaal over gaat
Nee, maar het doet Pools aan. Viel me op.quote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uw naam is toevallig ook Bolek?
Ow moeten er allochtonen mee naar de meet?quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me denken aan die andere meeting die ik toendertijd had, in dat veldje bij Beverwijk.![]()
Gelukkig wel vóór de baby, als ik het goed gelezen hebquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef L0we het volgende:
[..]
En niet alleen de baby, maar ze zijn ook nog eens getrouwd!
quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Purdey het volgende:
Wat een toeval dat ik ook een franse meisjesnaam heb dan
Ik denk er nog over na. Zag net in de Flair wel een stukje over een jongetje wat goed in kan parkeren in z'n karretje.
Youtube: little kid does parallel parking. Ons kind, Bart?
Ja, ze zijn héél braaf bezig! Het kindje is verwekt en geboren in de huwelijksnachtquote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gelukkig wel vóór de baby, als ik het goed gelezen heb![]()
1997, aan paps handje zeker?quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me denken aan die andere meeting die ik toendertijd had, in dat veldje bij Beverwijk.![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 22:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, ze zijn héél braaf bezig! Het kindje is verwekt en geboren in de huwelijksnacht
Dat moet er een van mij zijnquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Purdey het volgende:
Wat een toeval dat ik ook een franse meisjesnaam heb dan
Ik denk er nog over na. Zag net in de Flair wel een stukje over een jongetje wat goed in kan parkeren in z'n karretje.
Youtube: little kid does parallel parking. Ons kind, Bart?
Dat is niet geheel onmogelijkquote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En nu gaan jullie met de vrachtwagen op huwelijksreis, Purdey?
tja, azc is 800 meter verderop...quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whaaaaa, ik kan het gewoon niet maken om te typen wat ik nu denk.
Bart acht het niet geheel onmogelijk, en ik vind het ook best een tof planquote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En nu gaan jullie met de vrachtwagen op huwelijksreis, Purdey?
Dat bedoelde ik eik ook met dat de Hollanders op de meeting straks in de minderheid zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nee, maar het doet Pools aan. Viel me op.
Ik denk niet dat jij het soort allochtoon kent wat ik bedoel.quote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ow moeten er allochtonen mee naar de meet?
Ik ken nog wel stuk of 12 vrienden/vriendinnen die allochtoon zijn
Mot gij stompuh hebben of wa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |