Jij denkt dat ik het hele autorijtopic afwerk?quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat het een buitenechtelijk kind is?
Voordeel van een topicbaby: kwestie van een 1 in een 0 veranderen in het registry. Of andersom natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Doe makkelijk: een transsexueel kind.:P
Dat is iets tussen Purdey en Bart, daar waag ik me niet tussen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel even met Purdey gaan praten.....
True, of gewoon een 1 en een 0 aanmaken.;) met een disablerquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voordeel van een topicbaby: kwestie van een 1 in een 0 veranderen in het registry. Of andersom natuurlijk
Moet ik 'm stompuh?quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het hele autorijtopic afwerk?
Eigenlijk had ik niet aan het autorijtopic gedacht, maar nu je het zegt......quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het hele autorijtopic afwerk?
quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Purdey het volgende:
Nu is het net of Bart wel een 'normale' naam heeft, en ik niet
Een meisje dan dusEva? Julia? Beetje alledaags wel graag
Laura!!quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Purdey het volgende:
Simone? Reneé? Daniëlle (en dan als roepnaam Daantje)? Of Anneli?quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Purdey het volgende:
Nee, dat is me iets te 'zeilmeisje' en 'Jan Smit'quote:
Op het internet zijn we allemaal heldenquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Overduidelijk kan men zien dat de heer Bartholomeus niet weet wie hij tegenover zich heeft.
Ik parkeer gewoon een vrachtwagen bovenop je X5, moet jij es zien wie er dan staat te jankenquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Overduidelijk kan men zien dat de heer Bartholomeus niet weet wie hij tegenover zich heeft.
Jeetje Bart, de naam kan nog een struikelblok gaan worden dan. Daantje? Serieus?quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Simone? Reneé? Daniëlle (en dan als roepnaam Daantje)? Of Anneli?
renee is zo 2-zijdig.. sarah ofzo dan?quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Simone? Reneé? Daniëlle (en dan als roepnaam Daantje)? Of Anneli?
Pas jij maar op dat je onderweg niet ook op je zijkant gaat liggenquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik parkeer gewoon een vrachtwagen bovenop je X5, moet jij es zien wie er dan staat te janken
Mischien moet ik Antek, Franzek en Bolek dan maar naar de meeting meenemen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik parkeer gewoon een vrachtwagen bovenop je X5, moet jij es zien wie er dan staat te janken
Bolek?quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien moet ik Antek, Franzek en Bolek dan maar naar de meeting meenemen.
Was maar een ideetje?quote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jeetje Bart, de naam kan nog een struikelblok gaan worden dan. Daantje? Serieus?
Nee maar zo heet mijn ex die mijn 5-serie wilde lenenquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, dat is me iets te 'zeilmeisje' en 'Jan Smit'
Heet je huisgenote Laura?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |