Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, ik vind het viesquote:
Wie zijn dan zoveel eisend?quote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je met mensen die alleen maar taart willen
Goed voornemenquote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mocht ook wel eensEn ik heb me voorgenomen, deze week elke avond zelf gekookt eten eten
Dus wat vaker afwassen
![]()
OMGquote:Op maandag 20 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben nog nooit zo stoned geweest als van spacecakeIk werd wakker 's nachts en toen had ik 3 ronddraaiende wekkers
![]()
Doe maar gewoon een fakkel. Das beterquote:
Nee hoor. Wieso?quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef Toekito het volgende:
MPG heb je al zandzakken voor de deur?
Nee hoor, viesquote:
Ja echt niet te pruimenquote:
dan rook ik liever een jointjequote:Op maandag 20 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben nog nooit zo stoned geweest als van spacecakeIk werd wakker 's nachts en toen had ik 3 ronddraaiende wekkers
![]()
Bij J op het werkquote:
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt niet te pruimen
[..]
dan rook ik liever een jointje(nu niet meer hoor nu ben ik verstandig en wijs)
[..]
Bij J op het werkhij werd bijna met een leen auto naar huis gestuurd om taart te gaan halen ::X
Ja, ik ook, ware het niet dat ik dat beter niet kan doen want dan wil ik ook weer gewoon rokenquote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt niet te pruimen
[..]
dan rook ik liever een jointje(nu niet meer hoor nu ben ik verstandig en wijs)
[..]
Bij J op het werkhij werd bijna met een leen auto naar huis gestuurd om taart te gaan halen ::X
Ik ook niet meer, de laatste keer was ik 3 dagen van de rel.. zwaar depri met huilbuien en zoooo moequote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ware het niet dat ik dat beter niet kan doen want dan wil ik ook weer gewoon rokenEn ik heb echt al in geen jaren mee geblowd, heb er niet echt behoefte meer aan
Oh en kan je daarna er wel van af blijven?quote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, de laatste keer was ik 3 dagen van de rel.. zwaar depri met huilbuien en zoooo moe
En roken doe ik heeeeeeeeeeeel af en toe
veel sneeuw dus water. Bij veel water denk ik altijd dat Limburg onder loopt.quote:
ja hoor geen probleem, heb na de huppelmeet ook niet meer gerooktquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh en kan je daarna er wel van af blijven?
Ja, daar ben ik ook wat bang voorquote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, de laatste keer was ik 3 dagen van de rel.. zwaar depri met huilbuien en zoooo moe
En roken doe ik heeeeeeeeeeeel af en toe
Blijkbaar wel, anders was het niet af en toequote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh en kan je daarna er wel van af blijven?
Wij zitten hoog en droogquote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
veel sneeuw dus water. Bij veel water denk ik altijd dat Limburg onder loopt.
Nice, ik heb het een keer geprobeerd en vond het goorquote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor geen probleem, heb na de huppelmeet ook niet meer gerookt
ik heb het alleen in de zomerquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, ik heb het een keer geprobeerd en vond het goor
Gewoon iets wat met een sfeer te maken heeftquote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb het alleen in de zomer
Ik hoef er nu geen sigaretje hoor
zoiets jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon iets wat met een sfeer te maken heeft
ja wellicht. Maar ben amper online geweest en vergeten om Muck een opdracht te geven.quote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
Enne Toek, die ouwe pedofiele baardaap is het land allang weer uit. Misschien tijd om je UI te wisselen?
Nee, op een bergquote:Op maandag 20 december 2010 20:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
woon je in een boomhut inmiddels?
What goes up...... must come downquote:Op maandag 20 december 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, op een berg.
Naast de Maas hebben we in Limburg namelijk ook bergen.
je woont heul niet op de Cauberg!quote:Op maandag 20 december 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, op een berg.
Naast de Maas hebben we in Limburg namelijk ook bergen.
Er zijn heus wel meer bergen hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
je woont heul niet op de Cauberg!
Hahahaaaaaaaaa vet XDquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
Woah en check m'n nieuwe toetsenbord![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn huidige toetsenbord is net zo oud als m'n beeldscherm, bejaard dusDus ik vond dat ik wel een nieuwe roze mocht uitzoeken in China
![]()
Hoezo een Hello Kitty en geen Puca?quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
![]()
[ afbeelding ]
Mijn huidige toetsenbord is net zo oud als m'n beeldscherm, bejaard dusDus ik vond dat ik wel een nieuwe roze mocht uitzoeken in China
![]()
CUTEquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ja he?quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaaaaaaaaa vet XD![]()
Goeie kleur
Trev, waarom denk je? Als ik Puca zo leuk had gevonden had ik die wel gezocht he?quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo een Hello Kitty en geen Puca?
Wow, das echt een koopje, geweldigquote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?![]()
En dat voor een tientje
![]()
[..]
Trev, waarom denk je? Als ik Puca zo leuk had gevonden had ik die wel gezocht he?![]()
OMGquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Das waar maar eigenlijk is Pucca niet zo leuk, Garu is coolquote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?![]()
En dat voor een tientje
![]()
[..]
Trev, waarom denk je? Als ik Puca zo leuk had gevonden had ik die wel gezocht he?![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wow, das echt een koopje, geweldig![]()
Ik heb een wit toetsenbordMaar het zit vast aan mn laptop dus heb niet zoveel keus zeg maar XD
maar de Cauberg is de coolstequote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zijn heus wel meer bergen hoor.
Wijsneus.
WTF die is lelijk!quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dan zet je maar een zonnebril opquote:
Ik vind Hello Kitty dus cool en nu alsjeblieft ophouden?quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar maar eigenlijk is Pucca niet zo leuk, Garu is cool
Voor jongetjes wel jaquote:
Will doquote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet je maar een zonnebril op
[..]
Ik vind Hello Kitty dus cool en nu alsjeblieft ophouden?
Ik dacht dat jij em mooi vond?quote:
Kom je op m'n uber coole toetsenbord typen als ie er is?quote:
Zijn vindt toek niet mooiquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij em mooi vond?
Vind ik ook...quote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij em mooi vond?
Oke, zal ik speciaal voor jou doenquote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet je maar een zonnebril op
[..]
Ik vind Hello Kitty dus cool en nu alsjeblieft ophouden?
Zie m'n grapjes PI mopjequote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik ook...
*zucht*
ik ben niet goed in grappen maken
Surequote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je op m'n uber coole toetsenbord typen als ie er is?![]()
De liefdequote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, zal ik speciaal voor jou doen
Have Fun LLquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
koffie maken, taart makentot laters
* MPG biedt Mart een stuk spacecake aanquote:
Succesquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Hier mag je zonnebril wel weer af hoorquote:
Ik wil ookquote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 december 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland is stiekem een beetje jaloers op Marijke![]()
Okquote:Op maandag 20 december 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier mag je zonnebril wel weer af hoor
OMdat jij zoveel liefde krijgt natuurlijkquote:
* DaMart geeft de spacecake door.quote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG biedt Mart een stuk spacecake aan.
quote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tuurlijk wel, je kunt er zo een USB toetsenbord aanhangen
![]()
Mijn toetsenbord boven is beige en vies oud gewoonDus het werd echt tijd voor wat nieuws
Jij hebt blauwe lampjesquote:Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op jou mooi gekleurde toetsen bord, mijne is saai zwart met grijs en blauwe verlichting
Sorry, wat voor toetsenbord?quote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik ze aan heb of uit doe
/verkapt zie mij een g11 toetsen bord hebben
Precies, dat had niemand door voordat hij het zelf zeiquote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, wat voor toetsenbord?
een Logitech G11, een gaming toetsenbordquote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat idee had ik alquote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies, dat had niemand door voordat hij het zelf zei
Ik denk dat meneer taart die ook heeftquote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
een Logitech G11, een gaming toetsenbord
[..]
Dat idee had ik al
Een of ander veel te duur gevalquote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, preciesquote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies, dat had niemand door voordat hij het zelf zei
Ik ken iemand met een world of warcraft muis, ding kost rond de 100 euro en ze gebruikt niet eens de extra knopjesquote:
Hoi!quote:
filmpjequote:
WTFquote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een world of warcraft muis, ding kost rond de 100 euro en ze gebruikt niet eens de extra knopjes![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeee? Foto?quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, precies
Had je m'n nieuwe toetsenbord gezien?![]()
Ik heb dezequote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer taart die ook heeft
Hey GFquote:
Dan kan je ook wel raden wat voor een muis ik hebquote:
marijkequote:
Het begint met een B en het eindigt op ianca?quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een world of warcraft muis, ding kost rond de 100 euro en ze gebruikt niet eens de extra knopjes![]()
Ik wou dat stomme schermpje er niet opquote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, herstel, meneer taart heeft een G15
trevquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
[..]
Hey GF
[..]
Dan kan je ook wel raden wat voor een muis ik heb
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DezeIk kon me niet bedwingen
En mijn huidige toetsenbord is net zo oud als m'n monitor, vet prehistorisch dus
Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
lekker even liggen pitten op de bank![]()
en nou gevlucht voor popstars
Nee, die zou zoiets nooit kopen johquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het begint met een B en het eindigt op ianca?
quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DezeIk kon me niet bedwingen
En mijn huidige toetsenbord is net zo oud als m'n monitor, vet prehistorisch dus
Pretty huh?quote:
I looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooovequote:
Hij wel, en hij gebruikt het ook nog heel vaakquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat stomme schermpje er niet op
Hihihiquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove
Wat doet dat schermpje dan?quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij wel, en hij gebruikt het ook nog heel vaak
Ik had hem al bij een maat van mij gezien en vond het dus niks, zorg wel dat ik alles wat ik nodig heb op mijn scherm ziequote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij wel, en hij gebruikt het ook nog heel vaak
Ligt er aan wat je wil dat die doet, meestal ammo weer geven en hoeveel leven je nog hebtquote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi
[..]
Wat doet dat schermpje dan?
hihihihihiquote:
Geen flauw ideequote:Wat doet dat schermpje dan?
Symquote:
Dag lieve Symquote:
quote:
ja zeker welquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey sym ben jij geen popstars aan het kijken
ik twijfelde alquote:
quote:
ik heb vandaag ook rustig aan gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fijn
Hier okeeVandaag wel een goede dag gehad op het werk
dat is waarquote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maandag en vrijdagavond hoef je me niet te zoeken
dat zal ik morgen wel hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook rustig aan gedaan.
Gisteren had ik even een FOK! vrij dagje
Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook rustig aan gedaan.
Gisteren had ik even een FOK! vrij dagje
Dat is ook lekker, dan zit je er in ieder geval niet voor nietsquote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerEn heerlijk
Vandaag was het juist onverwacht drukkig op het werk, was wel even lekker
Ja, en een collega van me had donderdag een uitgebreide klus gewoon van me overgenomen, dus ik kwam vandaag op kantoor in de veronderstelling dat er nog een hele klus voor me lag (al had ik het meeste wel voorbereid), had zij het al gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, dan zit je er in ieder geval niet voor niets
Zeker in dit soort weken is dat wel lekker.
Komend weekend kun je met je nieuwe scherm aan de gang
Omnomnomquote:
wat voor een taart is het geworden?quote:
GRRRRRRRRRRRR AF * LovelyLady petst Marijke op haar handjequote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omnomnom![]()
* Marijkezwolle sluipt richting LL haar koelkast![]()
En mag je zelf nog proeven of die goed is?quote:
Fijn dat je een plek hebt waar je fijn zitquote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een collega van me had donderdag een uitgebreide klus gewoon van me overgenomen, dus ik kwam vandaag op kantoor in de veronderstelling dat er nog een hele klus voor me lag (al had ik het meeste wel voorbereid), had zij het al gedaan![]()
En had leuke klanten wel vandaag, dus dat was tof, heb wel het idee dat ik weer een beetje op m'n plek zit en dat het werken met mensen me weer iets beter afgaat
En wauw![]()
Ik vind je zo lief
![]()
Als ik een keer iets voor je kan doen ofzo of als jij iets nodig hebt wat ik toevallig heb dan moet je maar roepen ja!
Monchou (de ene helft kers, de andere helft aardbei)quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een taart is het geworden?
maar ze is niet blondquote:
Neequote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
En mag je zelf nog proeven of die goed is?
Maar maar maar oeh!quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRR AF * LovelyLady petst Marijke op haar handje
nomnomquote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Monchou (de ene helft kers, de andere helft aardbei)
Vooral kersquote:
quote:
ik welquote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral kersIk moet alleen bekennen dat ik nog nooit monchoutaart gegeten heb
ik leid eraf snaai jij de taart weg en dan eten we hem samen opquote:
Als ik goed nadenk kan ik die zo makenquote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral kersIk moet alleen bekennen dat ik nog nooit monchoutaart gegeten heb
Kee, dealquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik leid eraf snaai jij de taart weg en dan eten we hem samen op
Knap hoorquote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik goed nadenk kan ik die zo maken
* LovelyLady slot op koelkast doetquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik leid eraf snaai jij de taart weg en dan eten we hem samen op
quote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady slot op koelkast doet
* goldfinger1963pakt zijn betonschaarquote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* MPG betonschaar meeneemtquote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je doet je patent eer aanquote:
GMTAquote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963pakt zijn betonschaar
Muckie!quote:
muckiequote:
Hoe mooi is ie dan?quote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
En ik verdien mijn veel te mooie taartvorm niet...die ligt hier al zoooo lang ongebruikt in de kast..
Doe dan eens een taart bakken voor mijquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
En ik verdien mijn veel te mooie taartvorm niet...die ligt hier al zoooo lang ongebruikt in de kast..
Laat de volgende keer maar eens een taart er uit zienquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
neem maar mee danquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
Zo mooi dat ze er een taart in kan bakkenquote:
Als je de baan krijgt wordt dat een dikke vette taart bakken natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
Maar het niet doetquote:Op maandag 20 december 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo mooi dat ze er een taart in kan bakken.
Jaaa, verrassend goed eigenlijkquote:Op maandag 20 december 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckie!
He, vertel eens, bevalt de wekker?
Haiquote:
Ik heb er ook éénquote:Op maandag 20 december 2010 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muckie![]()
goed plan ga er voor mij er ook 1 inschenken
Ik heb 2 uur geslapen, dus iets beterquote:
Symquote:
Ga je taart bakken dan?quote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Sollicitatie af![]()
Ze is vast bang dat ze net als Muck ontploffietaart krijgtquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaa, verrassend goed eigenlijk
Al moet ik zeggen dat ik de vogeltjesstand het fijnst vind
[..]
Hai
Pep peeeeep
[..]
Ik heb er ook één
Maar dan wel in mijn megamok
[..]
Ik heb 2 uur geslapen, dus iets beter
[..]
Sym
[..]
Ga je taart bakken dan?
Mee eensquote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar keer boterkoek in gebakkenquote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze is vast bang dat ze net als Muck ontploffietaart krijgt..
die is idd mooiquote:
hihihi, goed ideequote:Op maandag 20 december 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je de baan krijgt wordt dat een dikke vette taart bakken natuurlijk
Boterkoekquote:Op maandag 20 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar keer boterkoek in gebakken
Ze hebben er van de week eentje bij de Aldiquote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Hai
Pep peeeeep
[..]
Ik heb er ook één
Maar dan wel in mijn megamok
[..]
Ik heb 2 uur geslapen, dus iets beter
[..]
Sym
[..]
Ga je taart bakken dan?
quote:
Preciesquote:Op maandag 20 december 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is zonde om geen taart in te bakken
quote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze is vast bang dat ze net als Muck ontploffietaart krijgt..
Zonne grote vuurbal jonge! bam!quote:
Ohquote:
Neuh, dat geklengel aan mijn hoofd 's ochtendsquote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Die koeien vond ik maar niks![]()
En ik mis de zee-standdie had de vorige editie namelijk wel
Echt een vette filmquote:
Ik ben blij dat ze geen bel om hebbenquote:[..]
Oh
[..]
Neuh, dat geklengel aan mijn hoofd 's ochtends![]()
Er lopen hier trouwens échte koeien, die hebben heul geen bel om
Ja!quote:Op maandag 20 december 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mooi
Zal ik appelcake voor je bakken?
Goed ideequote:Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Of we maken iets lekkers voor vrijdag daar in![]()
(maar wanneer dan....)
Mm, boterkoekquote:Op maandag 20 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar keer boterkoek in gebakken
Ik zou het gewoon doenquote:Op maandag 20 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze hebben er van de week eentje bij de AldiDus misschien ga ik die dan wel goedkoop scoren
En hoe is het verder met jou en je lijf
Ja, ik heb echt van het begin tot het einde helemaal in een deuk gelegenquote:
Poeh, ik ook!quote:Ik ben blij dat ze geen bel om hebben
Dat van vrijdag vind ik wel een goed ideequote:Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
(maar wanneer dan....)
Ik wilde sowieso nog wat maken voor vrijdagquote:Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
(maar wanneer dan....)
quote:Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Mm, boterkoek
[..]
Ik zou het gewoon doen
Het lijf protesteert behoorlijk, omdat ik vandaag vrij veel gedaan heb. Na het eten heb ik twee uur geslapen, dat heeft wel even geholpen gelukkig
En hoe is het met jou en je lijffie dan?
Ik vond het taalgebruik wel mee vallen, had veel erger verwachtquote:Op maandag 20 december 2010 21:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt van het begin tot het einde helemaal in een deuk gelegen
Anders ik wel en vooral als je 's ochtends wil uitslapen?quote:[..]
Poeh, ik ook!
Ik zou krankzinnig worden van dat gekloink de hele dag
Ik wilde sowieso al iets bakkenquote:Op maandag 20 december 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat van vrijdag vind ik wel een goed idee
Een pit.quote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Muck het volgende:
![]()
Ik roep heel verbaasd: "hee! Ik heb geen pit in mijn dadel!"
Mijn vader geeft me iets aan, ik pak het natuurlijk, mogen jullie raden wat ik nu heb
Met TJ door noord geslenterd door de sneeuw op zoek naar een huisquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen, maar wel goed dat je vrij veel hebt kunnen doen
Poeh, klinkt bekendquote:Mijn lijf is moeEcht kapot moe
Zelfs vanochtend bij het koffie-apparaat vroeg iedereen of het wel goed ging
![]()
Dus ben maar wat eerder weggegaan vanmiddag toen ik alles af had
Fijnquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso al iets bakkenDus komt helemaal goed
Noord? Wat moet jij in Friesland?quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Met TJ door noord geslenterd door de sneeuw op zoek naar een huis
[..]
Poeh, klinkt bekend
Samen winterslaap houden?
Oeh, tofquote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Met TJ door noord geslenterd door de sneeuw op zoek naar een huis
[..]
Poeh, klinkt bekend
Samen winterslaap houden?
Is toch het minste wat ik kan doenquote:
Jou aanwezigheid is ook al voldoende hoorquote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, tofIk begreep dat jullie woensdag gaan kijken?
Ja? Nou laten we dan inderdaad samen een winterslaapholletje maken onder de dekens met nootjes enzo![]()
![]()
[..]
Is toch het minste wat ik kan doen![]()
Het viel ook reuze meequote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het taalgebruik wel mee vallen, had veel erger verwacht
[..]
Haha, inderdaadquote:Anders ik wel en vooral als je 's ochtends wil uitslapen?
Ik heb nog marsepein van mijn sinterklaastaart denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde een keer allemaal spullen maken om zelf taart te maken en zo te versieren met allemaal kleuren marsepein of fondant ofzo. Maar toen was ik ineens 35 euro kwijt.toch maar terug gezet.
Preciesquote:
okidokiquote:Op maandag 20 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wilde sowieso nog wat maken voor vrijdagDus als je em morgen meeneemt voor de koffie dan bak ik vrijdagochtend appelcake
quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jou aanwezigheid is ook al voldoende hoor
Rotterdam Noord eppiequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, tofIk begreep dat jullie woensdag gaan kijken?
Mmm, nootjesquote:Ja? Nou laten we dan inderdaad samen een winterslaapholletje maken onder de dekens met nootjes enzo![]()
![]()
[..]
John van het zwemmen vond 'm ook geweldig jaquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Het viel ook reuze mee
Maar ik merk wel dat het voor mensen van mijn generatie veel leuker is dat voor de huidige pubers.
De vader van een of ander kereltje vond het veel leuker dan het kind zelf
[..]
Haha, inderdaad
[..]
Ik heb nog marsepein van mijn sinterklaastaart denk ik
[..]
Precies
Ik geloof dat bij ons de jongste iets van 6 was en die oudste al +50quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Het viel ook reuze mee
Maar ik merk wel dat het voor mensen van mijn generatie veel leuker is dat voor de huidige pubers.
De vader van een of ander kereltje vond het veel leuker dan het kind zelf
Rotterdamquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Rotterdam Noord eppie
[..]![]()
[..]
Mmm, nootjes
Macademia's
iets met nog niet dood willen gevonden worden?quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Je weet nog wat je daar voorheen altijd over zei he?
Ik lach nu nogquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
John van het zwemmen vond 'm ook geweldig ja![]()
hoogpolig tapijtquote:En hey, leer mij jouw pa kennen.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik lach nu nog
[..]
hoogpolig tapijt
Bij ons in de zaal ook jaquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geloof dat bij ons de jongste iets van 6 was en die oudste al +50
TJ woont nu in Zuidquote:
En dat zeg ik nogquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Zoietsquote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
iets met nog niet dood willen gevonden worden?
Hoiquote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
Kutland. Kutoverheid. Kutwegen. Kutstrooibeleid (welk?).
Maar voor de rest een prima avond gehad.
quote:
het beste aan Rotterdam isquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ik heb geen deuken, maar er zijn gewoon mensen die de auto op straat of de hoek van een kruispunt achtergelaten hebben. Het is echt haast niet te doenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het beste aan Rotterdam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-16?????quote:
EN nu iets nieuws?quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
Hey Phenoquote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
Maar die wil ik wel op dvdquote:
Was ook vrij makkelijkquote:[..]
TJ woont nu in Zuid
[..]
En dat zeg ik nog
[..]
Zoiets
pinguinquote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
Kusje erop?quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
het beste aan Rotterdam isSo true!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niets, maar dan ook he-le-maal niets met die stad
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
[..]
het beste aan Rotterdam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe geweldig
![]()
Ja, nootjesquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Rotterdam Noord eppie
[..]![]()
[..]
Mmm, nootjes
Macademia's
Maar gelukkig leef je nogquote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen deuken, maar er zijn gewoon mensen die de auto op straat of de hoek van een kruispunt achtergelaten hebben. Het is echt haast niet te doen
Ik ookquote:
Dat horen we woensdagquote:
Oh lekker!quote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nootjesIk heb nu hazelnootjes om te kraken uit duitsland
Ook een nootje?
GA je zo'n Flessiaanse docu maken ja?quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wauw, jouw mooie cakevorm
Ik maak wel foto's van het proces ja?
![]()
Wel terechtquote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk nog vele andere ook. Dat die film nu ook al dubbel platina is
Misschienquote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
GA je zo'n Flessiaanse docu maken ja?
Coolquote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien
En OEH OEH OEH op het kaartje van Stu zat een Wallace en Grommit plakker![]()
WALLACE & GROMITquote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien
En OEH OEH OEH op het kaartje van Stu zat een Wallace en Grommit plakker![]()
die taart moet ook nog wel lukken hequote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
GA je zo'n Flessiaanse docu maken ja?
Taarten bakken is mijn ding jaquote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die taart moet ook nog wel lukken he
quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Taarten bakken is mijn ding jaVraag maar aan Trev en MPG en ST
Absoluutquote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat geloof ik graagquote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I knowquote:
Oh ik dacht dat je je oma gevingerd hadquote:
Zwager was er erg blij meequote:
Mahquote:Op maandag 20 december 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
De docente wilde sushi maken, maar had hetzelfde probleem als ik, onbegaanbare toko
quote:Op maandag 20 december 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
De docente wilde sushi maken, maar had hetzelfde probleem als ik, onbegaanbare toko
Gamen boven het avond eten stellenquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
Het is te laat om nog te gaan gamen. Nou ja, dan maar aan het avondeten
Ik heb zo veel games gezien de laatste vier maanden, ik heb niet eens tij dom ze allemaal te gaan spelenquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gamen boven het avond eten stellen
It never hurts to helpquote:
Ik heb er zo nog geen eentjequote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo veel games gezien de laatste vier maanden, ik heb niet eens tij dom ze allemaal te gaan spelenMaar goed, je ziet de wishlist voor 2011 vanzelf wel op de site.
quote:
Dat komt volgend jaar met de sushi meetquote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
Nu nog een manier bedenken om Gamecube-games bij Marijke te krijgen. Met dit weer is rijden ook niet alles en de TNT vertrouw ik niet
Wou je ook een brownie beeb?quote:
Gamecubequote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
Nu nog een manier bedenken om Gamecube-games bij Marijke te krijgen. Met dit weer is rijden ook niet alles en de TNT vertrouw ik niet
dat is ook raar,een huis neem je altijd ongezienquote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Dat horen we woensdag
De huisbaas had het huurcontract al klaarliggen en was heel verbaasd dat we het huis eerst nog wilden zien
Dat doe ik op de wii, zitten wel foute spelletjes bijquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Wou je ook een brownie beeb?
[..]
Gamecube
We hebben pas nog Mario Party zitten spelen
Vorge week L.A. Noire mogen zien, erg mooi. Een soort CSI maar dan in de eind veertig. Ik houd wel van dat sfeertje. Maar ik ben dan ook een oude zak in een te jong lichaam.quote:
Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Wou je ook een brownie beeb?
[..]
Gamecube
We hebben pas nog Mario Party zitten spelen
The Terrible Thunder Lizzardsquote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
Ik vond die Bill and Scoot altijd erg grappig. "When will the hurthing stop".
Ik zou zo echt niet weten wat er uit gaat komen, dat wist ik wel van dit jaar en mis nu nog een paar gamesquote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorge week L.A. Noire mogen zien, erg mooi. Een soort CSI maar dan in de eind veertig. Ik houd wel van dat sfeertje. Maar ik ben dan ook een oude zak in een te jong lichaam.
Klopt, kijk ik nu naar, Phil Harris, de heldquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Op Discovery een eerbetoon aan die overleden krabvisser
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook raar,een huis neem je altijd ongezien
Ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik op de wii, zitten wel foute spelletjes bij
Oh, dat klinkt coolquote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorge week L.A. Noire mogen zien, erg mooi. Een soort CSI maar dan in de eind veertig. Ik houd wel van dat sfeertje. Maar ik ben dan ook een oude zak in een te jong lichaam.
Oohhhh, die zijn verslavend lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker![]()
Maar ik heb ook zoooooooooooooooooooooo'n zin in deze:
[ afbeelding ]
Ik had het meer over Shake itquote:Op maandag 20 december 2010 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ook
Flip the monkey
[..]
Oh, dat klinkt cool
[..]
Oohhhh, die zijn verslavend lekker
Kijken wij ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Dat moet er zooooo raar uitzien door de gordijnenquote:
Dankje, die wilde ik nog zienquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat moet er zooooo raar uitzien door de gordijnen
Raving rabbids is erg, met dat koewerpenquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het gekste bij ons in de vriendengroep was dat de kerel met vriendin won en zij was 2de
Die lijkt me ook wel grappig maar heb eerst wat anders op mijn verlanglijst staan wat ik nu toch eens wil hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raving rabbids is erg, met dat koewerpen
Ik doe de gordijnen altijd maar dicht
ik kon ff niet op zijn naam komen, echt een geweldige vent inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, kijk ik nu naar, Phil Harris, de held
die kijk ik vannacht welquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, kijk ik nu naar, Phil Harris, de held
Ik heb alleen nog geen Xbox, maar ik zit er soms toch over te denken. Nu begint _A_ ook al over dat Dance central met Kinect. Nou ja, ik zie wel, de komende maanden iig niet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel grappig maar heb eerst wat anders op mijn verlanglijst staan wat ik nu toch eens wil hebben
Wel een van de tofste die er wasquote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kon ff niet op zijn naam komen, echt een geweldige vent inderdaad
mijne ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje, die wilde ik nog zienEn ik was het alweer vergeten
Maar die visser was mijn favoriet
Ja, potjandikkie zegquote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook
Ik gun die mensen ook echt een goede vangst altijd.
Die mannen zijn echt bikkels
Ik zou het echt niet kunnen, ik heb echt respect voor die mannenquote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook
tijd om te gaan kijkenquote:
Nee. Waarom zou ik naar een eerbetoon gaan kijken van iemand die ik niet ken. Ik ga toch ook niet naar de begrafenis van een onbekende?quote:
die zijn af en toe gewoon 20 uur aan het werkenquote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook
de serie bedoel ikquote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik naar een eerbetoon gaan kijken van iemand die ik niet ken. Ik ga toch ook niet naar de begrafenis van een onbekende?
PeZu heeft het vast ook gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet kunnen, ik heb echt respect voor die mannen
Welke serie?quote:
whehehequote:
Deadliest catchquote:
Als ik het ooit langs zie komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |