oh, ik dacht dat ik kon zien wat je had gegeten, maar ik zag wat je wilde etenquote:
Mijn idee, echt slim zijn ze nietquote:Op maandag 20 december 2010 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jaof we vanaf 20 dec thuis willen blijven en vervolgens op 21 dec een vergadering plannen
![]()
noudus
o dan zag je eh... iets met sliertjes en groenten en kip, uit een wokquote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat ik kon zien wat je had gegeten, maar ik zag wat je wilde eten
nee echt, net als dat rooster opeensquote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn idee, echt slim zijn ze niet
Als ik jou was zou ik het maar eens gaan aankaartenquote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee echt, net als dat rooster opeensmoeten we niet overleggen of ik uberhaupt wel een hele week tot 21:00
Wel met het bochtje mee, en niet dwars door het perkjequote:
Liebchenquote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Afwas klaarZo maar weer even de kast in
Goed gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Afwas klaarZo maar weer even de kast in
Is toch leukquote:
Mocht ook wel eensquote:
Lekkerquote:
Ja hequote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerHet is wel echt thee-weer
Oeh, wat voor taart?quote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik drink met dit weer ook veel meer thee![]()
maar straks eerst koffie en dan taart maken
quote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja he![]()
![]()
* Enfermera zet nog wat water op voor een pot thee en strooit wat koekjes rond![]()
Je bent maar druk bezig met taart makenquote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik drink met dit weer ook veel meer thee![]()
maar straks eerst koffie en dan taart maken
Lekker theequote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja he![]()
![]()
* Enfermera zet nog wat water op voor een pot thee en strooit wat koekjes rond![]()
![]()
[..]
Oeh, wat voor taart?![]()
Dat krijg je met mensen die alleen maar taart willenquote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent maar druk bezig met taart maken
Let them eat cakequote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je met mensen die alleen maar taart willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |