Ben je ook aan vakantie toe?quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk allemaal
Ik ben nog steeds niet helemaal fit, blijf zo verdomde moeMaar ik heb vandaag en gekookt en afgewassen en de kasten grotendeels opgeruimd (na m'n werk) dus heb eindelijk weer eens een goede dag voor wat betreft dingen doen
Nee, ben aan het afwassen en opruimenquote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ligt iedereen onder de sneeuw bedolven?
quote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ben aan het afwassen en opruimenMoest nodig gebeuren
Ja, misschien welquote:
Uhhuhquote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk allemaal
Ik ben nog steeds niet helemaal fit, blijf zo verdomde moeMaar ik heb vandaag en gekookt en afgewassen en de kasten grotendeels opgeruimd (na m'n werk) dus heb eindelijk weer eens een goede dag voor wat betreft dingen doen
quote:BA 8455 London City 17:30 Arrived 17:50
Ik niet iig. Al zou ik zelfs daar kunnen slapen nu volgens mijquote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ligt iedereen onder de sneeuw bedolven?
Ik kan ook wel een vakantie gebruiken. Maar goed, vanaf vrijdag tot en met volgende week woensdag vrij en dan volgende week vrijdag weer vrij.quote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, misschien wel![]()
Volgende week woensdag, dan heb ik anderhalve week vrij
![]()
Nou ja, komt wel goed, maar voel me nu al een paar weken weer zo... Lijkt een beetje op het begin van m'n depressiequote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh
He jeetjeWat vervelend meis!
![]()
Zohee![]()
Wel lekker bezig geweest dan, als je je zo kut voelt!
Nog leuke dingen in het vooruitzicht verder?
Oh gats, echt johquote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, komt wel goed, maar voel me nu al een paar weken weer zo... Lijkt een beetje op het begin van m'n depressieIk wil alleen maar slapen
Dus maar even goed in de gaten houden
Vrijdag naar LL koffie drinkenEn 1e kerstdag naar paps en mams, 2e kerstdag 12,5 jarig huwelijksfeest van een vriendin
![]()
Jij dan? Nog leuke dingen gepland?
Klinkt lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een vakantie gebruiken. Maar goed, vanaf vrijdag tot en met volgende week woensdag vrij en dan volgende week vrijdag weer vrij.
Tegelijkertijd met z'n kerstkaartquote:
Ja, erg druk op werk de laatste tijd, dus kan het wel even gebruiken. Heb ook een lijstje gemaakt met alles wat ik dit jaar nog wil doen, en dat wil ik woensdag gedaan hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt lekkerBeetje bijtanken die dagen
Nee, ik durf geen ander pilletje meer door mijn gevoeligheid voor bijwerkingenquote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh gats, echt johPff, hopeloos.
Nou inderdaad!Ander pilletje wellicht?
Jeuj! Gezelliggg![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, erg druk op werk de laatste tijd, dus kan het wel even gebruiken. Heb ook een lijstje gemaakt met alles wat ik dit jaar nog wil doen, en dat wil ik woensdag gedaan hebben.
ja had me lekker geleken.quote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben al klaar liefje, had je ook aardappelpuree met doppers en wortels gewild?
Hoe is het Toek?Hoe was het huis!!!??
Trouwensquote:
Das idd nog even kort..quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, erg druk op werk de laatste tijd, dus kan het wel even gebruiken. Heb ook een lijstje gemaakt met alles wat ik dit jaar nog wil doen, en dat wil ik woensdag gedaan hebben.
Kan zo nog een bordje produceren hoorquote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja had me lekker geleken.
Ik kon alleen tekenen niet kijken. Dus hele circus staat nu gepland voor woensdagWijk ziet er wel oké uit!
Oh, dat zeg je nu pasquote:Op maandag 20 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrouwensBedankt voor je lieve pinguin kaart
![]()
En de folder
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor werk.
Volgende week maar eens verder verbouwen in de hobbykamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |