Ja precies, ik vind het ook niet erg om voor een keertje te moeten doenquote:Op maandag 20 december 2010 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het ook wel te doen, ik zit tegen de 5 km aan voordat ik bij mijn werk ben
quote:
Alleen echt warm is het nietquote:Op maandag 20 december 2010 18:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies, ik vind het ook niet erg om voor een keertje te moeten doen
5 km is idd stukje verder..
[..]
Jij gaat ook met de fiets zeker? XD
het is dat ik een trap op en af moet ....quote:Op maandag 20 december 2010 18:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij gaat ook met de fiets zeker? XD
die staat verder wegquote:Op maandag 20 december 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan zeker als nog met de auto gaan
Ach, heb een dikke jas en sjaal enzo, komt wel goedquote:
Zohee, zwaar manquote:Op maandag 20 december 2010 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dat ik een trap op en af moet ....
Het is hier ook meer de wint die het hem doet, voor de rest heb ik er ook geen last vanquote:Op maandag 20 december 2010 18:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, heb een dikke jas en sjaal enzo, komt wel goedIk vind het juist heerlijk weer nu
![]()
[..]
Zohee, zwaar man
Wint?quote:Op maandag 20 december 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is hier ook meer de wint die het hem doet, voor de rest heb ik er ook geen last van
Wat lief!quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik had eerst een super lief kerstkaartje van LL gehadKreeg ik vandaag een super shiny kaartje uit London
Mijn kerst kan niet meer stuk
Ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik had eerst een super lief kerstkaartje van LL gehadKreeg ik vandaag een super shiny kaartje uit London
Mijn kerst kan niet meer stuk
Hai merel!quote:Op maandag 20 december 2010 18:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wint?
Hier waait het haast niet, daarom vind ik het weer nu zo lekker![]()
[..]
Wat lief!![]()
Het is geen verplichting hequote:
Het is gelukkig ook nog geen kerstquote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai merel!
Hoe is het?
[..]
Het is geen verplichting he
En nu eerst maar even de afwas afmaken
Hey Marijk!quote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai merel!
Hoe is het?
[..]
Het is geen verplichting he
En nu eerst maar even de afwas afmaken
quote:Op maandag 20 december 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey Marijk!
Goed goed, lekker bijgekletst met een vriendin vandaag in de stad, was erg gezelligNu lekker rustig avondje met een bakkie thee zo gok ik
Hoe ist met jou?
Goed mogelijk, ik hoorde wel wat gesmoorde kreten onder die berg sneeuw, die eerst op mijn auto lag, vandaan komenquote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ligt iedereen onder de sneeuw bedolven?
Klinkt heerlijk allemaalquote:Op maandag 20 december 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey Marijk!
Goed goed, lekker bijgekletst met een vriendin vandaag in de stad, was erg gezelligNu lekker rustig avondje met een bakkie thee zo gok ik
Hoe ist met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |