Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je werkt normaal op dinsdag, had je ff moeten mailenquote:Op maandag 20 december 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je wilt het of je wilt het niet he
ik werk alleen in de even weken op dinsdagquote:Op maandag 20 december 2010 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
ja werkt normaal op dinsdag, had je ff moeten mailen
Wc of vliegtuig?quote:
quote:
geniet van je vrije dag morgenquote:Op maandag 20 december 2010 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
overigens, operatie stofsneeuwwolk![]()
[ afbeelding ]
de wc in het vliegtuigquote:
Checken ze op de wc je paspoort ook? Want dan weet ik het nietquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
overigens, operatie stofsneeuwwolk![]()
[ afbeelding ]
Ah, dan hebben ze straks een PI in het vliegtuig...quote:
Dan moet je wel als een van de eersten gaan, anders sta je in de richt-problemen van anderenquote:
Hopen dat Stu niet doortrekt als ze net een rondje over Eindhoven of Venlo maken dan.quote:Op maandag 20 december 2010 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze straks een PI in het vliegtuig...
quote:Op maandag 20 december 2010 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen dat Stu niet doortrekt als ze net een rondje over Eindhoven of Venlo maken dan.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben thuis![]()
En het is HEEL ERG KOUD hier. En het wordt nog wel iets kouder denk ik
quote:
geen mist hierquote:Op maandag 20 december 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
Mist trekt weg, komt even zon, en nu is het weer mistig. Love this country!
nee, dat is hier inderdaad!quote:
Je moet er wat voor over hebben om bij de Mile High Club te komenquote:
Je krijgt er niet eens zegeltjes bijquote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om bij de Mile High Club te komen...
Wel een stempelquote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je krijgt er niet eens zegeltjes bij
Wel Air Miles?quote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je krijgt er niet eens zegeltjes bij
Alleen als je per ongeluk te lang op het kraantje zit...quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:24 schreef Pheno het volgende:
Alleen als je per ongeluk te lang op het kraantje zit...
Eenmaal bezig is die "geen zin" weer weg, dus gewoon gaan!quote:Op maandag 20 december 2010 16:30 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen zin om straks te gaan sporten, maar ik vind het ook weer zo zonde om niet te gaan.
Het is alleen al een hele inspanning om daar te komen nuquote:Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eenmaal bezig is die "geen zin" weer weg, dus gewoon gaan!
Dan sla je de warming-up over in de sportschool!quote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alleen al een hele inspanning om daar te komen nu.
mooie lulhannesquote:Op maandag 20 december 2010 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Iemand hier werkzaam bij GLS?zo ja, zou je er dan voor kunnen zorgen dat de incompetente eikel die afgelopen vrijdag mijn laptop had moeten halen maar bij Targa heeft gemeld dat hij wél geweest is maar ik de laptop niet had verpakt ontslagen wordt?
![]()
Ow, jij bent zeker zo'n type dat met de auto naar de sportschool gaat, om na het sporten nog even ene bezoek aan de snackbar te brengenquote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alleen al een hele inspanning om daar te komen nu.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, jij bent zeker zo'n type dat met de auto naar de sportschool gaat, om na het sporten nog even ene bezoek aan de snackbar te brengen?
kan je weer een dag thuis blijven wachtenquote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Behoorlijk jaNu komen ze woensdag
Fijne mensen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Behoorlijk jaNu komen ze woensdag
Vriendje is thuis woensdag en ik ben maar 2 uurtjes van huis, dus dat moet goedkomen, maar baal er wel vanquote:Op maandag 20 december 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je weer een dag thuis blijven
Als die eikel naar gewoon gebeld had "goh mevrouw, het sneeuwt heel erg, ik kan vandaag niet komen want de weg is onbegaanbaar, kunnen we een nieuwe afspraak maken?" Dan had ik dat helemaal niet erg gevonden. Nu ben ik pissigquote:
gele sneeuwquote:Op maandag 20 december 2010 16:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als die eikel naar gewoon gebeld had "goh mevrouw, het sneeuwt heel erg, ik kan vandaag niet komen want de weg is onbegaanbaar, kunnen we een nieuwe afspraak maken?" Dan had ik dat helemaal niet erg gevonden. Nu ben ik pissig
Made you laugh! Weg pissige buiquote:
Ik ga alleen met de auto als het regentquote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, jij bent zeker zo'n type dat met de auto naar de sportschool gaat, om na het sporten nog even ene bezoek aan de snackbar te brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |