quote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want ik heb em goed 15 minuten geleden pas opengemaakt, hij zat vandaag bij de post
Ja, zodat het begin van het nieuwe jaar weer volledig in dienst isquote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Martrail gaat weer verder met de werkzaamheden?
breng je die ook langs?quote:Op maandag 20 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan zo nog een bordje produceren hoor![]()
Nee sorry, alleen afhalenquote:
quote:
Gaat goed daarquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Over schoon gesproken, even het laatste restje schone vaat afdrogen en opruimen
Ohjee. Ja, das altijd naar bij dat soort, de bijwerkingen..quote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik durf geen ander pilletje meer door mijn gevoeligheid voor bijwerkingenMaar misschien een pilletje erbij of weer even een plannetje bedenken
Komt wel goed, heb nu tenminste een reden om op te staan 3 dagen per week
Maar vertel, hoe zien jouw feestdagen eruit?
Is het daar zo'n ramp?quote:Op maandag 20 december 2010 19:39 schreef Barretje80 het volgende:
Zouden alle verdwenen haar elestiekjes een nestje hebben gebouwd met de verdwenen sokken??
Hmhm, die worden vastgehouden door de haakjes van de missende oorbellenquote:Op maandag 20 december 2010 19:39 schreef Barretje80 het volgende:
Zouden alle verdwenen haar elestiekjes een nestje hebben gebouwd met de verdwenen sokken??
Goed geplandquote:Op maandag 20 december 2010 19:42 schreef wel.o.k het volgende:
whehe ik bedacht me net dat ik precies op de dag van de vergadering niet ga werken
jaquote:
oh, ik dacht dat ik kon zien wat je had gegeten, maar ik zag wat je wilde etenquote:
Mijn idee, echt slim zijn ze nietquote:Op maandag 20 december 2010 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jaof we vanaf 20 dec thuis willen blijven en vervolgens op 21 dec een vergadering plannen
![]()
noudus
o dan zag je eh... iets met sliertjes en groenten en kip, uit een wokquote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat ik kon zien wat je had gegeten, maar ik zag wat je wilde eten
nee echt, net als dat rooster opeensquote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn idee, echt slim zijn ze niet
Als ik jou was zou ik het maar eens gaan aankaartenquote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee echt, net als dat rooster opeensmoeten we niet overleggen of ik uberhaupt wel een hele week tot 21:00
Wel met het bochtje mee, en niet dwars door het perkjequote:
Liebchenquote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Afwas klaarZo maar weer even de kast in
Goed gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Afwas klaarZo maar weer even de kast in
Is toch leukquote:
Mocht ook wel eensquote:
Lekkerquote:
Ja hequote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerHet is wel echt thee-weer
Oeh, wat voor taart?quote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik drink met dit weer ook veel meer thee![]()
maar straks eerst koffie en dan taart maken
quote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja he![]()
![]()
* Enfermera zet nog wat water op voor een pot thee en strooit wat koekjes rond![]()
Je bent maar druk bezig met taart makenquote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik drink met dit weer ook veel meer thee![]()
maar straks eerst koffie en dan taart maken
Lekker theequote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja he![]()
![]()
* Enfermera zet nog wat water op voor een pot thee en strooit wat koekjes rond![]()
![]()
[..]
Oeh, wat voor taart?![]()
Dat krijg je met mensen die alleen maar taart willenquote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent maar druk bezig met taart maken
Let them eat cakequote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je met mensen die alleen maar taart willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |