quote:Op maandag 20 december 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
De docente wilde sushi maken, maar had hetzelfde probleem als ik, onbegaanbare toko
Gamen boven het avond eten stellenquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
Het is te laat om nog te gaan gamen. Nou ja, dan maar aan het avondeten
Ik heb zo veel games gezien de laatste vier maanden, ik heb niet eens tij dom ze allemaal te gaan spelenquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gamen boven het avond eten stellen
It never hurts to helpquote:
Ik heb er zo nog geen eentjequote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo veel games gezien de laatste vier maanden, ik heb niet eens tij dom ze allemaal te gaan spelenMaar goed, je ziet de wishlist voor 2011 vanzelf wel op de site.
quote:
Dat komt volgend jaar met de sushi meetquote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
Nu nog een manier bedenken om Gamecube-games bij Marijke te krijgen. Met dit weer is rijden ook niet alles en de TNT vertrouw ik niet
Wou je ook een brownie beeb?quote:
Gamecubequote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
Nu nog een manier bedenken om Gamecube-games bij Marijke te krijgen. Met dit weer is rijden ook niet alles en de TNT vertrouw ik niet
dat is ook raar,een huis neem je altijd ongezienquote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Dat horen we woensdag
De huisbaas had het huurcontract al klaarliggen en was heel verbaasd dat we het huis eerst nog wilden zien
Dat doe ik op de wii, zitten wel foute spelletjes bijquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Wou je ook een brownie beeb?
[..]
Gamecube
We hebben pas nog Mario Party zitten spelen
Vorge week L.A. Noire mogen zien, erg mooi. Een soort CSI maar dan in de eind veertig. Ik houd wel van dat sfeertje. Maar ik ben dan ook een oude zak in een te jong lichaam.quote:
Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Wou je ook een brownie beeb?
[..]
Gamecube
We hebben pas nog Mario Party zitten spelen
The Terrible Thunder Lizzardsquote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
Ik vond die Bill and Scoot altijd erg grappig. "When will the hurthing stop".
Ik zou zo echt niet weten wat er uit gaat komen, dat wist ik wel van dit jaar en mis nu nog een paar gamesquote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorge week L.A. Noire mogen zien, erg mooi. Een soort CSI maar dan in de eind veertig. Ik houd wel van dat sfeertje. Maar ik ben dan ook een oude zak in een te jong lichaam.
Klopt, kijk ik nu naar, Phil Harris, de heldquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Op Discovery een eerbetoon aan die overleden krabvisser
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook raar,een huis neem je altijd ongezien
Ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik op de wii, zitten wel foute spelletjes bij
Oh, dat klinkt coolquote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorge week L.A. Noire mogen zien, erg mooi. Een soort CSI maar dan in de eind veertig. Ik houd wel van dat sfeertje. Maar ik ben dan ook een oude zak in een te jong lichaam.
Oohhhh, die zijn verslavend lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker![]()
Maar ik heb ook zoooooooooooooooooooooo'n zin in deze:
[ afbeelding ]
Ik had het meer over Shake itquote:Op maandag 20 december 2010 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ook
Flip the monkey
[..]
Oh, dat klinkt cool
[..]
Oohhhh, die zijn verslavend lekker
Kijken wij ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Op Discovery een eerbetoon aan die overleden krabvisser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |