Welterusten!quote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef INViCTuS het volgende:
nieuwe neerslagkaarten geven weer vanalles op woensdag en de nacht naar. regen, ijzel en sneeuw. Het zal afwachten worden naarmate we dichterbij komen. ook wel sneeuw her en der.
Run is nog nie helemaal binnen. Kiek morgenochtend wel verder... weltrusten.
Gelukkig maar! Was te verwachten, heb je de temp. gezien?quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef RiKe het volgende:
M'n buurman komt net thuis, een ritje Schiphol -> Leiden...
Hij heeft onderweg 7 ongelukken gezien, en het was spek en spek glad.
Hij kon de grond wel kussen toen hij hier uit stapte, ware het niet dat zijn lippen dan vast zouden vriezen aan de stoep tegels
-7,8 gemiddeld (ik pak even het stuk er tussen), nice!quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Was te verwachten, heb je de temp. gezien?
Ja, het blijft nog zo tot na de kerst zo lijkt het nu.quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef RiKe het volgende:
[..]
-7,8 gemiddeld (ik pak even het stuk er tussen), nice!
Morgen ochtend nog steeds zo koud en glad?
Te gevaarlijk om naar werk te gaan!
Rot op johquote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Owee als die buien van vannacht Amsterdam niet halen. Dan....dan...dan ga ik zelf sneeuw hierheen halen met vrachtwagens.
Kijk een wat er onderweg is naar de West-kust: http://buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Rot op johhier ligt hooguit 2 centimeter.....
haha, en nu lees ik ditquote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Zou gek zijn als ze in Australie/NZ een witte kerst hebben
Hmmm, nieuwe ijstijd? Krijgen al die 2012 conspiristen misschien toch gelijk...?quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef kepler het volgende:
[..]
haha, en nu lees ik dit
http://news.blogs.cnn.com/2010/12/20/snowed-under-down-under/
Nee dus, kijk de 24 uur run en je ziet dat alles gaat oplossen voor Amsterdam. Dat was ook de reden waarom ik het zeiquote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk een wat er onderweg is naar de West-kust: http://buienradar.nl/sneeuw.aspx
Hij heeft echt geen reden tot mopperen.
Hmm, ik denk dat je nog wel wat meepikt.quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee dus, kijk de 24 uur run en je ziet dat alles gaat oplossen voor Amsterdam. Dat was ook de reden waarom ik het zei
OMG Aliens!!quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Duidelijk, je hebt last van mini UFO's.
Da's bizarquote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef kepler het volgende:
[..]
haha, en nu lees ik dit
Valt op zich wel mee.... het sneeuwt daar wel vaker in de bergen in de zomer.quote:
Dat is inderdaad wel heel bizar ja... zouden we dan toch een nieuwe ijstijd krijgen?quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef kepler het volgende:
[..]
haha, en nu lees ik dit
Laten we dan maar zo veel mogelijk CO2 de atmosfeer in pompen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel bizar ja... zouden we dan toch een nieuwe ijstijd krijgen?
Laatst ook al sneeuw in Caïro (zie Doden in Egypte na zware regenval, wind, zandstormen en sneeuw)quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef kepler het volgende:
[..]
haha, en nu lees ik dit
Hier inm -7.1 (termometer op mn balkon.)quote:
Er is ook een Valkenburg tussen Leiden en Wassenaar inquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier inm -7.1 (termometer op mn balkon.)
Msn is wel lekker bezig trouwens.....
[ afbeelding ]
De temperaturen ed van Delft (Zuid Holland) waargenomen in/op/om Valkenburg (Limburg?)![]()
![]()
Edit : Qua luchtvochtigheid... T is hier behoorlijk mistig jah.
Zou ik wel doen ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 05:54 schreef xFriendx het volgende:
Wat komt er uit de lucht vallen straks? Ik las iemand over oplossen voor Amsterdam, maar buienradar geeft op 7:25 toch wel neerslag weer. Misschien toch mn auto maar laten staan dan.
Inderdaad ja. Hier (Rotterdam) sneeuwt het ook alweer een half uur stevig door .quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:15 schreef VacaLoca het volgende:
Afgelopen uur tijdens kijken naar serious request de buienradar in de gaten gehouden samen met de terena webcam van koningsplein a'dam. Volgens Buienradar moet het er al een dik uur sneeuwen en is er nu zelfs een wat donkerderblauw stukje boven Adam als in wat steverige neerslag. Maar er is geen sneeuwvlokje gevallen.
Met Eindhoven klopte het ook al niet voor een half uur lang.
Soms spoort die radar voor geen meter.
Er is wel wat bijgekomen in Ehv hoor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:15 schreef VacaLoca het volgende:
Afgelopen uur tijdens kijken naar serious request de buienradar in de gaten gehouden samen met de terena webcam van koningsplein a'dam. Volgens Buienradar moet het er al een dik uur sneeuwen en is er nu zelfs een wat donkerderblauw stukje boven Adam als in wat steverige neerslag. Maar er is geen sneeuwvlokje gevallen.
Met Eindhoven klopte het ook al niet voor een half uur lang.
Soms spoort die radar voor geen meter.
Die bui lijkt op te lossen voordat hij het noorden bereiktquote:Op dinsdag 21 december 2010 06:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou ik wel doen ja.
[ afbeelding ]
Na 1 januari gaan we toch weer dik de plus in?quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:14 schreef aloa het volgende:
Wat een kaarten laat gfs zien. Na de kerst diepvriestemperaturen. Zo krijgen we wel een elfstedentocht.
volgens deze run niet...quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Na 1 januari gaan we toch weer dik de plus in?
Absoluut!quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:29 schreef Klonk het volgende:
voor mijn gevoel is het lang geleden dat runs zo kort op elkaar zo veel verschil lieten zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |